
Radionica Metro-Beograd
Moderator: Igor
-
MilisaV
- Expert
- Postovi: 5148
- Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1305
Pohvalio: 1024
Pohvalio: 1024
-
vixi
-
- Novice
- Postovi: 22
- Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 2:12 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Mislm da je bolje kako zidar kaze sto se tice Novog Beograda i Zemuna. Bolje da plava i zelena idu kao sto je on planirao,jer iz blokova se 95 mnogo duze putuje nego iz centra Zemnuna, koji ima 4 linije do centra od kojih su 3 ekspers i kojima se stize za 10 min. I iz tih razlog mislim da je bolje da zelena ide samo do stanice A. Dubeceka, jer bi ostatk bio mozda bacanje para.
-
nombre
-
- Intermediate
- Postovi: 394
- Pridružio se: Pet Dec 24, 2010 4:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 165
Pohvalio: 212
Pohvalio: 212
Mozda nam je ovo jedina i poslednja prilika da uticemo na metro u BG.
Posaljite email GSP-u i objasnite ima kakav je metro gradu potreban. Sve sto ste ovde napisali napisite i njima. Ne mozermo samo da cutimo i gledamo, preduzmimo nesto! :gobb:
office@gsp.co.rs
U GSP-u zaista ljubazni i odgovorice vam za nekoliko dana.
Bilo bi pozeljno da ovde napisete nesto o odgovoru.
Posaljite email GSP-u i objasnite ima kakav je metro gradu potreban. Sve sto ste ovde napisali napisite i njima. Ne mozermo samo da cutimo i gledamo, preduzmimo nesto! :gobb:
office@gsp.co.rs
U GSP-u zaista ljubazni i odgovorice vam za nekoliko dana.
Bilo bi pozeljno da ovde napisete nesto o odgovoru.
-
vucko
- Professional
- Postovi: 16349
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Treći kamen od sunca
- Kontakt:
Pohvaljen: 2257
Pohvalio: 408
Pohvalio: 408
-
nombre
-
- Intermediate
- Postovi: 394
- Pridružio se: Pet Dec 24, 2010 4:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 165
Pohvalio: 212
Pohvalio: 212
-
vucko
- Professional
- Postovi: 16349
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Treći kamen od sunca
- Kontakt:
Pohvaljen: 2257
Pohvalio: 408
Pohvalio: 408
-
Barkley
-
- Higher intermediate
- Postovi: 608
- Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 237
Pohvalio: 237
-
MilisaV
- Expert
- Postovi: 5148
- Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1305
Pohvalio: 1024
Pohvalio: 1024
jedno zapažanje.
često razmišljam o ovome u poslednje vreme.
svi mi ovde crtamo dva kraka metroa na novom beogradu, i oni se seku. zašto? zašto ta dva kraka da se seku na novom beorgadu kad za tim nema potrebe.
ako neko ide iz blokova u zemun pre će presesti na neku od autobuskih linija koje idu preko tošinog bunara, nego da kruži metroom, i još mora da preseda.
ja mislim da je dovoljno da se dva kraka koja idu na novi beograd seku samo u starom gradu.
često razmišljam o ovome u poslednje vreme.
svi mi ovde crtamo dva kraka metroa na novom beogradu, i oni se seku. zašto? zašto ta dva kraka da se seku na novom beorgadu kad za tim nema potrebe.
ako neko ide iz blokova u zemun pre će presesti na neku od autobuskih linija koje idu preko tošinog bunara, nego da kruži metroom, i još mora da preseda.
ja mislim da je dovoljno da se dva kraka koja idu na novi beograd seku samo u starom gradu.
borac za bolje sutra
bez splavova na rekama
bez splavova na rekama
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2585
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 247
Pohvalio: 48
Pohvalio: 48
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2006
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 2746
Pohvalio: 3557
Pohvalio: 3557
Мишљења су различита. Углавном су да из Крњаче полазе возови за Вршац и Зрењанин, а да се "прогледа кроз прсте" за пар возова за Букурешт/Темишвар. Постоји и сугестија да возови из Букурешта и Темишвара долазе преко Винчанског моста. Постојао је и предлог да се на Винчански мост додају колосеци, које би користили возови из Вршца и Зрењанина, па поред Карабурме према Дунав станици.
Ја сам сугерисао да се користи предложени источни крак БЖЦ од Прокопа до Коњарника и Калуђерице, па преко Винчанског моста.
Углавном, предлаже се метролика фреквенција возова преко двоколосечног Панчевца, и 10-15 возова на сат у шпицу у једном правцу, 8-10 ван шпица. Са таквом фреквенцијом у шпицу не би било простора за било које друге возове. Има оних који се залажу за само једну линију у Врачарском тунелу, али ја сам ипак за две синхронизоване линије: једна на југу према Раковици, друга према Новом Београду.
Ја сам сугерисао да се користи предложени источни крак БЖЦ од Прокопа до Коњарника и Калуђерице, па преко Винчанског моста.
Углавном, предлаже се метролика фреквенција возова преко двоколосечног Панчевца, и 10-15 возова на сат у шпицу у једном правцу, 8-10 ван шпица. Са таквом фреквенцијом у шпицу не би било простора за било које друге возове. Има оних који се залажу за само једну линију у Врачарском тунелу, али ја сам ипак за две синхронизоване линије: једна на југу према Раковици, друга према Новом Београду.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 8868
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 3923
Pohvalio: 5833
Pohvalio: 5833
ако би се правило метролики ред вожње, онда нема ништа лоше у томе да се возови за Вршац и Зрењанин завршавају у Крњачи или Овчи (зависи где има више места за већи број колосека). такође, исто се може направити и у Батајници, да се ту завршавају сви путнички возови из Шида и Суботице, као и да се возови из правца југа и запада завршавају у Реснику.
једино направити изузетке за ИЦ и међународне возове који би ишли до Дунав станице - Београд север (из Румуније), односно Новог Београда - Београд запад (из Загреба и Будимпеште) и Раковице - Београд југ (из Бара, Софије и Солуна). с обзиром да су то возови који саобраћају једном дневно (изузев Будимпеште, Бара и Загреба), онда то и није неки проблем. наравно, и воз Суботица-Бар би био изузетак, али и он саобраћа једном дневно и то само лети
једино направити изузетке за ИЦ и међународне возове који би ишли до Дунав станице - Београд север (из Румуније), односно Новог Београда - Београд запад (из Загреба и Будимпеште) и Раковице - Београд југ (из Бара, Софије и Солуна). с обзиром да су то возови који саобраћају једном дневно (изузев Будимпеште, Бара и Загреба), онда то и није неки проблем. наравно, и воз Суботица-Бар би био изузетак, али и он саобраћа једном дневно и то само лети
Poslednja izmena od JohnnyLee u Pet Sep 07, 2012 3:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 715
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 348
Pohvalio: 14
Pohvalio: 14
Re: Radionica Metro-Beograd
Zar se 2013 ne raspisuje tender za izvođača radova na projektu LRT-a? Sa metroom bi trebalo da je gotovo. Vidite da sam prestao da pišem, čak ni na blog ne idem.
Od toliko optimizma postao sam najveći pesimista. Jel treba da dignem Tita iz groba da bi se napravile 3 Praške linije sa 3 stanice za ukrštanje?
Od toliko optimizma postao sam najveći pesimista. Jel treba da dignem Tita iz groba da bi se napravile 3 Praške linije sa 3 stanice za ukrštanje?
-
vucko
- Professional
- Postovi: 16349
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Treći kamen od sunca
- Kontakt:
Pohvaljen: 2257
Pohvalio: 408
Pohvalio: 408
Re: Radionica Metro-Beograd
Bojim se da ni to dizanje druga iz mrtvih ne bi upalilo.
Izgleda da je metro ad akta,a francuza nema ni od korova.
Izgleda da je metro ad akta,a francuza nema ni od korova.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Povratak na “Imamo Plan - uticajna grupa”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost