Počeo sam da pravim mapu tramvajskog sistema koju Beograd trenutno poseduje i biće uskoro završena. Takođe, biće mapirane okretnice, depoi, kao i sva ukrštanja sa drugim vidovima saobraćaja.
http://lakiubeogradu.tumblr.com/tramvaji
ZAŠTO?
Tramvaji su efikasni koliko i autobusi. Bilo bi lepo da, kada su u toku radnog dana najveće gužve u gradu, barem jedan sistem funkcioniše. Za koju godinu postojaće metro, ali to nije razlog da se tramvajski sistem zapostavlja i zaboravlja.
Zato predlažem drugarima sa foruma da mi se pridruže u mapiranju. Ja ću mapirati:
[list=*]
[*]LINIJE[/*]
[*]PROBLEMATIČNA PRESECANJA[/*]
[*]DEPOE[/*]
[*]OKRETNICE[/*]
[/list]
Zajedno ćemo mapirati:
[list=*]
[*]IDEJE ZA NOVE LINIJE[/*]
[*]REŠENJA ZA PRESECANJA[/*]
[*]DRUGE IDEJE ZA PRIORITETIZACIJU[/*]
[/list]
Za ovo me je inspirisala priča o jednoj liniji po pravcu sa radionice na Mikser Festivalu 2011. Ali razdvajanje linija nije dovoljno da bi sistem bio pouzdan i verujem da će početak razmišljanja na ovaj način doneti dobre ideje.
Radionica Tramvaj/LRT u Beogradu
Moderator: Igor
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
-
spatiotecte
-
- Professional
- Postovi: 10019
- Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 6641
Pohvalio: 1594
Pohvalio: 1594
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
nemoj tako, nama treba i tramvaj
sta smo mi gori od Budimpeste, Bukuresta, Sofije, gde su punopravni sa metroom,
ili kao u Rimu ili Lisabonu gde su dopuna metro linija.
sta smo mi gori od Budimpeste, Bukuresta, Sofije, gde su punopravni sa metroom,
ili kao u Rimu ili Lisabonu gde su dopuna metro linija.
Tokio ima zemljotrese i cunamije.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
Napulj ima ekstremni kriminal i vulkane.
Ciudad Mexico ima isto što i Napulj.
Nju Orleans ima poplave i uragane.
Beograd ima Gorana Vesića.
-
Galeks
- Higher intermediate
- Postovi: 1793
- Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1103
Pohvalio: 448
Pohvalio: 448
jlaki napisao:Počeo sam da pravim mapu tramvajskog sistema koju Beograd trenutno poseduje i biće uskoro završena. Takođe, biće mapirane okretnice, depoi, kao i sva ukrštanja sa drugim vidovima saobraćaja.
http://lakiubeogradu.tumblr.com/tramvaji
ZAŠTO?
Tramvaji su efikasni koliko i autobusi. Bilo bi lepo da, kada su u toku radnog dana najveće gužve u gradu, barem jedan sistem funkcioniše. Za koju godinu postojaće metro, ali to nije razlog da se tramvajski sistem zapostavlja i zaboravlja.
Zato predlažem drugarima sa foruma da mi se pridruže u mapiranju. Ja ću mapirati:
[list=*]
[*]LINIJE[/*]
[*]PROBLEMATIČNA PRESECANJA[/*]
[*]DEPOE[/*]
[*]OKRETNICE[/*]
[/list]
Zajedno ćemo mapirati:
[list=*]
[*]IDEJE ZA NOVE LINIJE[/*]
[*]REŠENJA ZA PRESECANJA[/*]
[*]DRUGE IDEJE ZA PRIORITETIZACIJU[/*]
[/list]
Za ovo me je inspirisala priča o jednoj liniji po pravcu sa radionice na Mikser Festivalu 2011. Ali razdvajanje linija nije dovoljno da bi sistem bio pouzdan i verujem da će početak razmišljanja na ovaj način doneti dobre ideje.
Na koji nacin se moze ucestvovati u realizaciji sa idejama na izradi ove mape?
Ћирилица 

-
spatiotecte
-
- Professional
- Postovi: 10019
- Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 6641
Pohvalio: 1594
Pohvalio: 1594
tragac napisao:nemoj tako, nama treba i tramvaj
sta smo mi gori od Budimpeste, Bukuresta, Sofije, gde su punopravni sa metroom,
ili kao u Rimu ili Lisabonu gde su dopuna metro linija.
Ma salio sam se, razumeo sam da si pod LRT mislio na tramvaj.

Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2584
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 246
Pohvalio: 48
Pohvalio: 48
tragac napisao:samo pitanje: zasto si u mapi izostavio rakovicki krak (linija 3) i deonicu Trosarina- nova okretnica na Banjici?
Zato što ne koristim te deonice/nisam iz kraja, pa sam ih zaboravio

spatiotecte napisao:Kakva bre radionica LRT! Ugasite ovu temu! Izdajice!!!!!
Metro i samo metro!
Nemoj minirati tramvaje, mora postojati i nadzemni prevoz naravno, a pošto već imamo relativno gustu tramvajsku mrežu, može ona postati mnogo efikasnija i služiti na primer kao veza centra grada sa terminusima prigradskih linija koji će biti na njihovim krajevima.
[spoiler]

Galeks napisao:
Na koji nacin se moze ucestvovati u realizaciji sa idejama na izradi ove mape?
Kao do sada, skupljaću ideje sa foruma i unositi ih u mapu. Sve šine su podeljene na ulice kroz koje prolaze i svima ću izbrojati koliko s eputa presecaju sa saobraćajem. Kada pronađemo najjeftinije i najizvodljivije rešenje da trasa u toj ulici postane nezavisna, ona postaje žuta, a u ikonicu sa simbolom upisujem rešenje i link ka sličicama/objašnjenju autora.
Zelene linije su šine koje se ne presecaju sa saobraćajem (osim sa pešacima).
Poslednja izmena od jlaki u Ned Dec 18, 2011 6:27 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Stop automobilizaciji Beograda!
-
Galeks
- Higher intermediate
- Postovi: 1793
- Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1103
Pohvalio: 448
Pohvalio: 448
Aha, onda da ti kazem da si izostavio od stanice Vozdovac, jos tacno tri stanice ima do okretnice na Banjici 
To na Vozdovcu, tacnije na trosarini je pomocna okretnica sa jednim mesto za parkiranje eventualno pokvarenog tramvaja. mada to ne znaci bas mnogo putnicima al eto da znate
Isto tamo gde je Cvor na Vozdovcu idu linije 400+ da ne nabrajam sve, a stavio si 300

To na Vozdovcu, tacnije na trosarini je pomocna okretnica sa jednim mesto za parkiranje eventualno pokvarenog tramvaja. mada to ne znaci bas mnogo putnicima al eto da znate

Isto tamo gde je Cvor na Vozdovcu idu linije 400+ da ne nabrajam sve, a stavio si 300

Poslednja izmena od Galeks u Ned Dec 18, 2011 11:02 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ћирилица 

-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4433
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2299
Pohvalio: 4070
Pohvalio: 4070
-
Galeks
- Higher intermediate
- Postovi: 1793
- Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1103
Pohvalio: 448
Pohvalio: 448
U pravu si, tu treba da pise 40, 41 poslednja stanica na okretnici Banjica 2.
EDIT. sad sam skapirao da si ovu mapu uradio kao predlog linija.
EDIT. sad sam skapirao da si ovu mapu uradio kao predlog linija.
Poslednja izmena od Galeks u Pon Dec 19, 2011 12:33 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ћирилица 

-
zidar
- Higher intermediate
- Postovi: 1991
- Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2399
Pohvalio: 647
Pohvalio: 647
Tema je sasvim na mestu, neophodno je unaprediti postojecu tramvajsku mrezu.
Jos bitnije je spakovati pojmove tramvaj i LRT u jednu istu kategoriju i jasno ih odvojiti od pojma metroa (totalno nezavisni teski sinski prevoz) kako se vise ne bi mesali.
Ako se borimo za metro i LRT dajemo do znanja da su to dva razlicita sistema to jest da je LRT tramvaj a ne metro
Hocemo tramvaje konvertovane u LRT tamo gde je to moguce. Hocemo Metro kao potpuno novi sistem.
Trebalo bi samo malo promeniti naziv teme kako bi bio precizniji: Radionica Tramvaj/LRT u Beogradu
@jlaki
mozes da posaljes PM moderatoru da promeni naslov
kada si se vec bacio na mape, mogli bi da napravimo mapu zutih traka u Beogradu, postojecih i potencijalnih, to je sastavni deo unapredjenja saobracaja.
Kada budemo imali 3 mape, tramvaji, zute trake i biciklisticke staze, mozemo na sajtu imamoplan.com da otvorimo novu sekciju "google maping" sa linkovima za mapice pa da je sirimo
Jos bitnije je spakovati pojmove tramvaj i LRT u jednu istu kategoriju i jasno ih odvojiti od pojma metroa (totalno nezavisni teski sinski prevoz) kako se vise ne bi mesali.
Ako se borimo za metro i LRT dajemo do znanja da su to dva razlicita sistema to jest da je LRT tramvaj a ne metro

Hocemo tramvaje konvertovane u LRT tamo gde je to moguce. Hocemo Metro kao potpuno novi sistem.
Trebalo bi samo malo promeniti naziv teme kako bi bio precizniji: Radionica Tramvaj/LRT u Beogradu
@jlaki
mozes da posaljes PM moderatoru da promeni naslov
kada si se vec bacio na mape, mogli bi da napravimo mapu zutih traka u Beogradu, postojecih i potencijalnih, to je sastavni deo unapredjenja saobracaja.
Kada budemo imali 3 mape, tramvaji, zute trake i biciklisticke staze, mozemo na sajtu imamoplan.com da otvorimo novu sekciju "google maping" sa linkovima za mapice pa da je sirimo
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2584
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 246
Pohvalio: 48
Pohvalio: 48
Galeks napisao:U pravu si, tu treba da pise 40, 41 poslednja stanica na okretnici Banjica 2.
EDIT. sad sam skapirao da si ovu mapu uradio kao predlog linija.
ne, uradio sam mapu postojeće infrastrukture
napravio sam drugu mapu sa predlozima linija kako bih ja voleo da izgleda mreža, ali to sam se samo igrao http://g.co/maps/hjcq9
Stop automobilizaciji Beograda!
-
stf
- Professional
- Postovi: 11018
- Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 8982
Pohvalio: 2067
Pohvalio: 2067
Одлична тема, јер даје основу да се дефинитивно појам ЛРТ одвоји од метроа и прикачи трамвају, коме је ионако тај појам ближи.
Такође, овде се може дискутовати о, пре свега унапређењу тренутног трамвајског подсистема, и да га дигнемо на ниво а аутобусе гурнемо у подсистем.
Значи, пре свега, унапређење постојеће трам инфраструктуре и дизање на ниво ЛРТ-а, јер то не сме да буде жртва метроа.
Са друге стране, свако евентуално проширење се може испланирати, али се мора и жртвовати због истог тог метроа.
Дакле, тема је одлична, али бих волео да се дискусија усмери у правцу модернизације постојећег система без проширивања.
Такође, овде се може дискутовати о, пре свега унапређењу тренутног трамвајског подсистема, и да га дигнемо на ниво а аутобусе гурнемо у подсистем.
Значи, пре свега, унапређење постојеће трам инфраструктуре и дизање на ниво ЛРТ-а, јер то не сме да буде жртва метроа.
Са друге стране, свако евентуално проширење се може испланирати, али се мора и жртвовати због истог тог метроа.
Дакле, тема је одлична, али бих волео да се дискусија усмери у правцу модернизације постојећег система без проширивања.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Povratak na “Imamo Plan - uticajna grupa”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta