Stranica 3 od 3

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sub Dec 01, 2018 11:05 am
od direktor
Neka to uvedu tamo u amerikama prvo ...

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sub Dec 01, 2018 5:44 pm
od ftj
Jel ima mogucnosti za strujne uticnice u garazama bwr?

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sub Dec 01, 2018 9:40 pm
od nekianonimnilik
vradovic » Sub Dec 01, 2018 2:38 am napisao:Ok onda od 2023. godine. Svakako se nadam sto pre!

Tj mislim da bi trebalo da se uradi ovako. Za sada pustati sva elektricna vozila da mogu da se voze zutom trakom. Zatim 2020 godine tamo gde ima tri trake (nbg) uvesti dve trake da su zute a svi koji imaju vozila na gorivo da se guzvaju u jednoj traci. Posle toga podici registraciju za vozila na gorivo znacajno. Povecati akcize, podici cenu parkinga po gradu (10 puta) a za elektricna vozila da bude besplatno. U svim garazama da onaj prvi nivo kod ulaza bude samo za elektricna vozila. Ukinuti registraciju za elektricna vozila ili barem da bude umanjena.

Zuta traka je idealan nacin da pocnu da se stimulisu elektricna vozila.


slazem se sa povecavanjem poreza i registracija za benzince i dizelase i smanjivanjem za EV, ali se ne slazem sa vremenskim rokom za to

a pogotovo se ne slazem sa tom pricom za zute trake, zuta traka treba da bude samo i iskljucivo za gradski saobracaj, bili oni elektricni na benzin, na mazut, na ugalj, na krv, nebitno, poenta zute trake je da olaksa ljudima koji se voze zajednicki busom dolazak do negde u odnosu na njihovu privatnu voznju, jer je voziti se autobusom daleko vise ekoloski nego da vozis elektricni auto, bilo kako ta struja proizvedena, jer svi nacini proizvodnje imaju svoje (ekoloske) mane

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Uto Dec 04, 2018 10:13 pm
od vradovic
direktor » 01 Dec 2018 10:05 am napisao:Neka to uvedu tamo u amerikama prvo ...


Naravno da to vec postoji odavno! Ljudi misle o svezem vazduhu u gradu.
https://ww3.arb.ca.gov/msprog/carpool/carpool.htm

Trebali bi da pokrenemo inicijativu zabranu registracije automobila na gorivo od 2025te. Mozda da skupljamo potpise.
Jedan od kriterijuma bi bilo da se odmah puste u zutu traku el. vozila.

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Uto Dec 04, 2018 11:49 pm
od Дошљак
Oк, нек прво влада, министарства, државне институције, општине, комунална предузећа, јавна предузећа и остали што плаћају гориво из буџета набаве електроаутомобиле, прво за директоре, управнике, начелнике и сличне шефове. То би дугорочно допринело и буџету и екологији. А после, када се сва државна возила замене за електрична (мада сумњам да ће икада направити електрични ватрогасни камион, електрична војна возила, електричне грађевинске машине и сл.), онда држава има право да условљава грађане.

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sre Dec 05, 2018 8:51 am
od vradovic
Sto da ne. Potrebna je inicijativa za tako nesto. Kupovina gradskih elektricnih autobusa je vec prvi korak Srbije u tom smeru.
Mi struje imamo pogotovo sad kad bude Djerdjap III pusten u rad a nafte i ne bas nesto. Tako da bi sto pre trebalo raditi u tom smeru.

Zato svaki stimulans pa i stimulans zute trake bi mogao mnogo da pomogne da krenemo u tom smeru.

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sre Dec 05, 2018 3:12 pm
od Дошљак
A има ли логике да ти електробуси мењају тролејбусе који су погоњени на струју уместо аутобусе са сус моторима?

Moгли би старе Зијаче да преправимо у камионе за смеће.
Slika

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sre Dec 05, 2018 3:56 pm
od stf
Мени је логичније да се електробуси уводе на потезима на којима је некада планирано ширење тролејбуса а да се садашњи систем тролејбуса не укида, барем не док време не покаже да ли су електробуси од њих уопште дугорочно ефикаснији и економски оправданији.

Не треба нам понављање грешке укидања и сакаћења трамвајског система због аутобуског што се на крају испоставило као економски трагичан потез.

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Sre Dec 05, 2018 10:23 pm
od nekianonimnilik
vradovic » Sre Dec 05, 2018 8:51 am napisao:Sto da ne. Potrebna je inicijativa za tako nesto. Kupovina gradskih elektricnih autobusa je vec prvi korak Srbije u tom smeru.
Mi struje imamo pogotovo sad kad bude Djerdjap III pusten u rad a nafte i ne bas nesto. Tako da bi sto pre trebalo raditi u tom smeru.

Zato svaki stimulans pa i stimulans zute trake bi mogao mnogo da pomogne da krenemo u tom smeru.


sve je to lepo, ali opet, zuta traka sluzi da da prednost kolektivnom prevozu u odnosu na privatni, a ne da stimulise ekologiju, postoje mnogo jednostavniji nacini za to, npr besplatna registracija za elektricne, besplatni punjaci...

kako god, drzavi se nimalo ne isplati da predjemo na EV jer kolko god je struja skupa to ne moze da se poredi sa tim oliko nam skidaju kozu kacizama na gorivo, nisu oni blesavi da im taj veliki doprinos budzetu/dzepu odjednom nestane, tako da dzabe se nadamo

Re: Žuti bus = Žuta traka

Poslato: Pet Feb 15, 2019 1:25 am
od arapski investitor
vradovic » Sat Dec 01, 2018 1:38 am napisao:Ok onda od 2023. godine. Svakako se nadam sto pre!

Tj mislim da bi trebalo da se uradi ovako. Za sada pustati sva elektricna vozila da mogu da se voze zutom trakom. Zatim 2020 godine tamo gde ima tri trake (nbg) uvesti dve trake da su zute a svi koji imaju vozila na gorivo da se guzvaju u jednoj traci. Posle toga podici registraciju za vozila na gorivo znacajno. Povecati akcize, podici cenu parkinga po gradu (10 puta) a za elektricna vozila da bude besplatno. U svim garazama da onaj prvi nivo kod ulaza bude samo za elektricna vozila. Ukinuti registraciju za elektricna vozila ili barem da bude umanjena.

Zuta traka je idealan nacin da pocnu da se stimulisu elektricna vozila.


i onda se probudis i shvatis da u srbiji postoji jedan javni punjac za elektricna vozila a da svaki cetvrti stanovnik zemlje zivi na granici siromastva.
ja sam, kako to ovde zovu, biciklisticki/zeleni terorista, ali ti si jednostavno izgubljen.

usotalom, dzabe elektricni automobil ako se sa kinezima gradi nova termoelektrana.

ovo za ukidanje registracije je solidan predlog, da se oroci na par godina, dok se zapravo ne poveca broj elektricnih automobila. takodje treba obezbediti 'gratis' ulaz u nacionalne parkove koji se naplacuje vozilima.