Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Planovi i ideje za unapređenje sistema železnice

Moderator: Igor

Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1332
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 175
Pohvalio: 650

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Siniša » Čet Dec 12, 2013 7:34 pm

Karlo + za reportažu.
Ako bi se islo na opciju 2, starom Ćirinom trasom, koliko misliš da bi trebalo izgraditi mimoilaznica?
Drugo (ovo će mnogims s moje strane ispasti glupo), da li postoje bar neke šanse da ta potencijalna trasa bude 100% nezavisna?
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5754
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4191
Pohvalio: 1256

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Delija » Pet Dec 13, 2013 2:25 am

Стигао трамвајчић и до Обреновца

Slika
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 8
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1785
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1484
Pohvalio: 389

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod zidar » Sub Dec 14, 2013 5:11 am

Drugari svaka cast za trud i profesionalnost! :gobb:
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Sre Dec 18, 2013 10:16 pm

Malo sa predavanja ,bili su Gradimir Stefanovic,Rubinjoni itd delija nije dosao
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10244
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6514
Pohvalio: 6139

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Igor » Sre Dec 18, 2013 10:20 pm

Gde je bila odrzana prezentacija.


Sta radi Rubi :)
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Sre Dec 18, 2013 10:26 pm

U cepu rubi Radi u istom zahumska 34 ,Bilo je fino culi smo i neke stvari od Gradimira i Rubinjonija
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10244
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6514
Pohvalio: 6139

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Igor » Sre Dec 18, 2013 10:38 pm

Ma znam da je u on Cepu doduse nisam znao gde je prezentacija, nego sta kaze :)
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Sre Dec 18, 2013 10:48 pm

Pa da je projekat ideja zanimljiva a ostalo ako dodjes na okup [provjeri taj hotel park]
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Sre Jan 15, 2014 6:27 pm

prilog u bg hronici nisam stigao da uslikam 3d radove
Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
b_tuta
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 293
Pridružio se: Sub Apr 10, 2010 10:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 9

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod b_tuta » Sre Jan 15, 2014 6:39 pm

Pretece me direktor :) Videcemo dal mogu da negde dignem snimak.
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1332
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 175
Pohvalio: 650

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Siniša » Pet Jan 17, 2014 8:25 pm

Da malo oživimo temu....
Malo sam promenio mišljenje vezano za polovne tramvaje. Juče mi je prijatelj poslao članak kako su Poljaci u gradu Elbląg kupili povoljno povoljne tramvaje iz Augsburga i iso tako povoljno ih modernizovali. Čisto jedan primer vezan za opciju 2, ukoliko se ona izabere.
Tekst je preveden sa google-a
We already know how they will look two trams purchased for Elblag in Augsburg. We know their prices and the cost of upgrading! Are two 26-meter wagons appeal to elblążanom? We do not know. About their pros and cons, and the costs we are talking with Bob Kaliński, director of the company Trams Elbląskie.

- Is wagons M8C purchased in Augsburg were expensive?

Director of the company Trams Elbląskie Bogdan Kaliński: - Purchase of Ausburg trams were occasional and really low. For each of the two fully operational cars paid 13 thousand. euro. Transport for Polish amounted to 6 thousand. per unit. Modernization of each of the two purchased cars will cost 980 thousand. zł. These works carry the company Modertrans from. The same, which modernized eg all cars for Gdansk. These trams can say that after upgrading will be practically new cars. The cost seems to be high, but the company that we will do it must dismantle the streetcar to pieces, all to view, check and replace defective parts then reassembled.

- Not everyone liked this purchase ...

- Let me be clear: - Opponents of trams in Elblag disgust our new purchase, saying that these cars are "szroty", "Bombay" or from the surplus. But the truth is that much richer city of Elblag on the rolling stock is very decided and praise yourself for that investment. I tell you, among others. of Gdansk, Krakow, Poznan and Szczecin. Wherever the city brought trams and successfully used their continued use. New cars are expensive. For example, 20-meter low-floor tram costs at least 7 million and the least expensive 26-meter with a low floor is the cost of not less than 3.5 million. Therefore, most of the cities decide to purchase and modernization of wagons for example from Germany. For example, in Gdańsk recently purchased and modernized 46 trams 26-meter of the same type, for which we have decided.

- What is the scope of retrofitting M8C for Elblag?

- The modernization is to improve the operational advantages, like the introduction of low-floor member and the creation of It places the carriage prams or access, as well as aesthetic. This will be a two-way wagons. This can be very useful in the case of repairs or renovations loop on or off a certain part of the track of usage. They have also opened the doors of the two sides of the vehicle. They are equipped with monitoring systems, external and internal, which will be adapted to Elblag conditions. Wagons that we bought from the year 1985 and were used to carry passengers in Augsburg. Been produced since the early 70's almost the end of the 90s. Trams of this type are still operated in many German cities.

- Does Augsburg coaches really deviate from standards such as those of pessimism?

- I do not deny that the wagons Pesa is the latest generation of technical AC motors in the main circuit. In contrast M8C purchased wagons are supplied with DC motors. And this is the basic difference between them.

- What will be the color of the "new - old" trams?

- Colours of public transport vehicles in Elblag were chosen by the people in year 2006 at the time of entry into service of vehicles Pesa 121N. Such color spaces not only trams, but also city buses. Vehicle color design on the outside and the inside has been prepared by specialists from the Academy of Fine Arts in collaboration with PESA. We also took an active part in the process of creation. Ultimately, all trams and buses are to be painted in the same color and on any of these vehicles will not be external advertising.

- How to develop Elblag trams in the near future?

- For the period 2014-2020 are projected funding from the EU budget for public transport in Polish cities. As adopted by the city council and developed by ZKM development strategy of communication in Elblag assumed for these years, 57 million zł. Some say that it is very big money. This is really a small amount. Bearing in mind the vision of the running of the tram on the street. Mazury is February 12 and the other at the same time buy new rolling stock is 57 million zł is barely a drop in the ocean. Such money is not even enough to purchase at least 10 new wagons with pessimism. And what about the renovation of existing lines and emerging? And what about the maintenance of new cars? Because, for example, by switching to the "toddler" to a Mercedes is not only counts the cost of buying a new car. We have to reckon with the higher cost of its maintenance. Similarly, the trams. Technical maintenance "Pickles" is nearly ten times higher than konstalowskich wagons 805Na series. The city authorities and councilors must also be aware that the cost of transportation will grow steadily. Whether we like it or not, but that's reality.


Link: http://www.portel.pl/artykul.php3?i=64636
http://www.portel.pl/fotka0.php3?id_fot=3644&id_dz=21
http://pl.wikipedia.org/wiki/Moderus_Beta_MF_01
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Pet Jan 17, 2014 10:20 pm

Slike prije i poslije modernizacije
Slika
Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5754
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4191
Pohvalio: 1256

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Delija » Sub Jan 18, 2014 1:41 am

Ми смо народ најбогатији.Ми дрндамо трамваје 20ак година и онда их исечемо. Нове купимо на кредит,разуме се.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1332
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 175
Pohvalio: 650

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Siniša » Sub Feb 01, 2014 7:47 pm

Karlo del Ponte napisao:
Још један пример. На државном земљишту је без проблема могуће направити једноколосечну пругу на средини, по једна једносмерна коловозна трака са сваке стране пруге, тротоар и комуналне инсталације. Са леве стране пута гледано на слику је само један ред кућа између пруге и главног пута према Малој Моштаници профила 1+1. Међутим, многи су своје колске улазе усмерили према прузи, многи и гараже направили.

Slika


Ovo je moguće i na drugačiji način rešiti. Ukoliko je automobiliski saobraćaj slab, pruga može da se postavi na jednoj strani, koja bi se kao jednokolosečna koristila u oba smera, dok bi i za automobile ulica bila dovsmerna. Kada tramvaj nailazi i ako se nalaze automobili koji idu u oba pravca, oni odlaze u stranu i propuštaju tramvaj.
Imamo primer u Bad Schandau (Kirnitzschtalbahn), Nemačka
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Chtu6wH9RhI[/youtube]

I Kochi, Japan
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=12zeDFSGxv8[/youtube]

Ipak, ovo lično mislim da nije za nas. To je za disciplinovane države poput Nemačke i Japana.
Саша
Higher intermediate
Postovi: 792
Pridružio se: Pet Jul 25, 2014 1:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 856
Pohvalio: 430

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Саша » Ned Apr 05, 2015 11:06 pm

Зашто још није спојена трамвајска пруга на Новом Београду с оном према Бановом брду и Раковици преко Моста преко Аде? Колико ја видим, треба само поставити шине и контактну мрежу, и урадити нешто земљаних радова од изграђених рампи до нивоа улице.
.......................................

Ево данашњих слика излаза из старог тунела за ћиру испод Бановог брда према Радничкој улици.

Поглед из Радничке улице:
Slika
Slika
Slika

Изнад тунела је Висока улица, и тунел практично иде испод ње све до Паштровићеве:
Slika

Поглед одозго, из Високе улице (зидић изнад улаза у тунел је непосредно иза контејнера):
Slika
Поглед са зидића изнад улаза у тунел:
Slika

Овде негде је улаз у тунел из круга Шећеране, мислим да постоји објекат испред који га скрива. Сликано из Паштровићеве улице.

Slika
Poslednja izmena od Саша u Pon Apr 06, 2015 10:31 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ћирилица се пише срцем!
Pohvale za post: 4
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Ned Apr 05, 2015 11:17 pm

Величина слике:
2048 × 1536

Mislim nije problem kad se gleda sa racunara ali sa mobilnog khm imas opciju da izaberes velicine ovo je sasvim dovljno

Izmenite širinu slike na 1024 piksela

Ovako velike slike se stavljau u link
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Саша
Higher intermediate
Postovi: 792
Pridružio se: Pet Jul 25, 2014 1:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 856
Pohvalio: 430

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Саша » Ned Apr 05, 2015 11:25 pm

Извињавам се - како да накнадно променим формат слика (прво их постављам на "додај.рс")?

Не волим да гушим форум - могу да избацим неку од ових слика ...?
Ћирилица се пише срцем!
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Ned Apr 05, 2015 11:39 pm

Nema veze sad nemoj da izbacujes tako sto ces izabrati format 1024 piksela u koloni za odabir i potvrditi u polju za to nemogu da ti uradim print skrin pisem sa mob ima na forumu objasnjenje za postvljanje fotki
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10244
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6514
Pohvalio: 6139

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Igor » Pon Apr 06, 2015 12:42 am

Sasa svaka cast za fotke relativno skoro sam prolazio trazeci tunel i nikako nisam mogao da nadjem ulaz a znam da je tu :) Pohvale jos jednom
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1332
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 175
Pohvalio: 650

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Siniša » Pon Maj 04, 2015 8:14 pm

Саша napisao:Зашто још није спојена трамвајска пруга на Новом Београду с оном према Бановом брду и Раковици преко Моста преко Аде? Колико ја видим, треба само поставити шине и контактну мрежу, и урадити нешто земљаних радова од изграђених рампи до нивоа улице.
.......................................

Ево данашњих слика излаза из старог тунела за ћиру испод Бановог брда према Радничкој улици.

Поглед из Радничке улице:
Slika
Slika
Slika

Изнад тунела је Висока улица, и тунел практично иде испод ње све до Паштровићеве:
Slika

Поглед одозго, из Високе улице (зидић изнад улаза у тунел је непосредно иза контејнера):
Slika
Поглед са зидића изнад улаза у тунел:
Slika

Овде негде је улаз у тунел из круга Шећеране, мислим да постоји објекат испред који га скрива. Сликано из Паштровићеве улице.

Slika

Ako bi se iskoristio ponovo ovaj tunel, što verujem da je moguće, bojim se da bi se pobunili stananri okolnih zgrada, što zbog buke, što zbog oduzimanja parkinga.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Pon Jun 01, 2015 8:58 pm

To itako nije njihovo zemljiste a to mu dodje sto se tice udaljenosti od zgrada je kao u resavskoj moze to da se odradi
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
spatiotecte
Expert
Postovi: 8369
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4473
Pohvalio: 1087

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod spatiotecte » Pon Jun 01, 2015 10:10 pm

A gde da izbije pruga? Na put?
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Pon Jun 01, 2015 10:28 pm

Nadvoznjak podvoznjak stubovi nasipi gabioni inas moze i direkt u tekenu povrsinu itd
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1741
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1999
Pohvalio: 2573

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Karlo del Ponte » Pon Jun 01, 2015 10:31 pm

Ако се иде ка озбиљним, великим пројектима, ту потешкоћу је могуће превазићи. Како за железницу важе много строжи стандарди када су у питању дозвољени успони и падови, потребно би било саградити друмски надвожњак.

Када је у питању економска оправданост свега тога, у оквиру Удружења смо размарали и нову "брзу пругу" за Западну Србију и Босну и Херцеговину од Београда до Ваљева преко Обреновца са два колосека. Одатле би се гранале једноколосечне пруге ка Ужицу и ка Лозници. Од Београда до Ваљева би било 160 км/с, Ваљево-Ужице пројектованих 80-100км/с, а ка Лозници и Босни 120км/с. Та брза деоница би била довољна да уз добро одржавање пруге интерсити воз Београд - Ужице буде увек бржи од аутомобила на тој релацији (уколико се аутомобилиста не игра са својим и туђим животима, односно поштује прописе)
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21928
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8636
Pohvalio: 3261

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod direktor » Ned Sep 20, 2015 9:11 pm

Prohujalo sa Ćirom »
28. Avgust. 2015, Autor : Smiljana Popov , Komentari: 1 komentari

Umka, danas nažalost poznata samo kao najveće klizište u Evropi, ne zaboravlja svoje zlatno doba, dok ju je sa Beogradom, Sarajevom i Dubrovnikom povezivao čuveni Ćira, koji je prugom Beograd-Obrenovac štektao tačno četiri decenije

To pamti nekadašnja glavna železnička stanica u Umci, u kojoj i danas živi udovica poslednjeg šefa stanice iz 1968. godine kada je pruga zatvorena. Njeni počeci sežu u daleku 1928. godinu, kada je svečani voz krenuo iz Beograda i prošao kroz Umku, dalje za Obrenovac, pa sve do Dubrovnika.

Pozvala sam saobraćajnog inženjera i zaljubljenika u vozove Karla Polaka iz "Udruženja ljubitelja železnice", koji se poslednjih godina okrenuo poljoprivredi i organskoj proizvodnji od koje pokušava da živi, jer posla za saobraćajnog inženjera u Beogradu nema. Ovu je prugu dugo istraživao.

"U današnje vreme, pominjanje Ćire asocira na stara vremena, nestala pred novim i modernim načinom života i rada. Da li je sve moderno zaista napredak ili ipak treba ići u budućnost uz promišljeniji odnos prema starom i nasleđenom? Gde god je Ćira ukidan, meštani su ga gorko oplakali, a naselja koja su gubila pružnu vezu, nikada više nisu imala isti život. Danas skoro pola veka od kada je ukinuta pruga Beograd-Obrenovac, popravka puta na najvećem klizištu u Evropi izgelda kao zidanje Skadra na Bojani, autobusi i auomobili se sporo kreću po zagušenim beogradskim ulicama, haos kad padne prvi sneg, kašnjenja ljudi na posao, problemi su sa kojima se Ćira nikada nije susretao",objašnjava Karlo Polak.

Danas je teško zamisliti da je Umka bila stanica sa tri koloseka u kojoj su stajali brzi vozovi, meštani ispod stare lipe pušili lule i čekali Ćiru koji je bio toliko tačan, da su se diljem Jugoslavije časovnci po njemu njemu, što u vremenu sadašnjem, složićete se, zvuči posve neverovatno. To su Karlu tokom istraživanja, na terenu ispričali meštani Umke, Ostružnice, Moštanice, Obrenovca, Draževca, i brojnih drugih sela, koje je ova pruga od 1928. do 1968. spajala sa gradom, gde su odlazili na pijace da prodaju sir, žive kokoške i šta sve ne. Duž nekadašnje pruge i danas žive meštani koji nostalgično za Ćirom uzdišu. Pa i 79-ogodišnja Ljubica Živković, koja je više od 35 godina radila u čuvenoj fabrici "Zelengora" na Umci, poznatoj po još čuvenijim kupaćim kostimima "Speedo" koji su uniformisali sve plaže duž Jadrana decenijama.

"Sećam se, jutrom nas prvi voz probudi, nismo morali budilnike da navijamo koliko je Ćira bio tačan, u minut", nostalgično uzdiše Ljubica. "Oko 13h išao je voz za Sarajevo, Ćira tad ovuda uspori pa oni koji tu žive iskaču iz voza. Verujte da smo svi ovde plakali kad je Ćira zatvoren, išli smo na stanicu da protestujemo, ali džabe. Pustili su umesto njega autobuse koji uopšte nisu bili pouzdani ko Ćira, nekad dođu, nekad ne dođu. Sećam se i da smo za Ćiru svi kupovali karte, niko se nije švercovao. A vidite sad, sad se sve iskvarilo", dodaje setno Ljubica.


http://www.studiob.rs/info/tema.php?id=601
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.

Povratak na “Udruženje ljubitelja železnice”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost