Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Planovi i ideje za unapređenje sistema železnice

Moderator: Igor

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1780
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2094
Pohvalio: 2762

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Karlo del Ponte » Uto Maj 03, 2016 4:59 pm

Сада планирамо саопштење за 5.5.2016. за 48 година укидања Ћире, а надовезано на то како су избацивањем Банбуса уништили превоз за Обреновац.
Престајем са писањем на форуму, због толерисања етикетирања некога ко нисам ја, које траје већ 4 године, као и цензури на теми "примедбе, похвале, сугестије". Ако неко има неко питање у вези железнице, овога, онога, нека ми се обрати преко приватних порука.
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1780
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2094
Pohvalio: 2762

Re: Vratimo prugu Beograd - Obrenovac

Postod Karlo del Ponte » Pet Maj 06, 2016 12:44 am

Саопштење поводом погоршања аутобуског саобраћаја ка Обреновцу и 48 година од укидања пруге за Обреновац.

АУТОБУС ЗА ОБРЕНОВАЦ СПОРИЈИ И НЕПОУЗДАНИЈИ ОД ЋИРЕ

Некада је експресни воз за Сарајево растојање Београд-Обреновац прелазио за 45 минута без обзира на стање на путевима, а данас аутобус толико путује само када нема застоја. Од када је Ћира укинут 5.маја 1968. насеља уз десну обалу Саве заостају у развоју.


Slika
Неисправни аутобус Ласте, који се преврнуо на линији Обреновац - Београд.

Путнике на релацији Београд – Обреновац са месечном картом је након ускршњих празника дочекало непријатно изненађење: поласци превозника Банбус су искључени, без покривања полазака тог превозника аутобусима неког другог превозника. За разлику од Ласте, превозник Банбус је на линији 860 Београд – Обреновац уредно извршавао ред вожње, и слао исправне аутобусе у саобраћај. И без тога, велики поремећаји у саобраћају настану када год проради клизиште код Умке, падне први снег, а застоји у центру Београда су свакодневица. Ћира је све то успешно заобилазио, иако на прузи није била могућа брзина већа од 60 километара на сат. Дан данас, 80% становника у овом делу Београдског округа живи на мање од 10 минута пешке од некадашњег Ћире. Нова савремена и квалитетна пруга Београд – Обреновац једино је одрживо решење за превоз становника, али и за развој привреде у посавском подручју.

Опширније на следећем линку.
Престајем са писањем на форуму, због толерисања етикетирања некога ко нисам ја, које траје већ 4 године, као и цензури на теми "примедбе, похвале, сугестије". Ако неко има неко питање у вези железнице, овога, онога, нека ми се обрати преко приватних порука.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Udruženje ljubitelja železnice”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost