Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Radionica, naši neobavezni modeli, predlozi, ideje - kako učiniti Beograd lepšim

Moderator: Igor

ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
Postovi: 771
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 917
Pohvalio: 851

Re: Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Pet Jun 26, 2020 1:36 am

Леп пример из Штокхолма, још кад би нам трамваји били у овој лепој азурно плавој и белој боји...
Poslednja izmena od ГЛАС ПРИРОДЕ u Pet Jun 26, 2020 1:39 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ако вас занимају теме у домену архитектуре, пејсажне архитектуре, природе и екологије, уметности, историје града и сл. јавите поруком .
ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
Postovi: 771
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 917
Pohvalio: 851

Re: Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Pet Jun 26, 2020 1:37 am

Siniša » Пет Јун 26, 2020 1:10 am napisao:
Пантограф » 18 Jun 2020 02:07 pm napisao:Да се ја питам, преко тог моста би ишао и трамвај. Довољан је један колосек.

:kk: Podseti me na Lidingöbanan i most preko kojeg prolazi. Lidingö bridge, Stokholm, pešačko-biciklističko-tramvajski most. I most Ada-Blok 70 bi trebao da bude isti tip, ako ništa, barem kombinacija pešaci,biciklisti i električni autobusi.




За тако нешто је далеко погоднији правац на Гандијевој улици и мост преко Аде Међице. Трамвај на том правцу је суштински неопходна веза, а то се види на линији 89, између Бежанијске косе преко Гандијеве и Чукаричке падине до окретнице трамваја у Пожешкој.

Гандијева улица чини мост ближим и доступнијим свим блоковима око Гагариновог булевара, њима једино и може да користи највише, осталим деловима Новог Београда је довољно доступан мост Ада.
Ако вас занимају теме у домену архитектуре, пејсажне архитектуре, природе и екологије, уметности, историје града и сл. јавите поруком .
SerbPacker
Higher intermediate
Postovi: 784
Pridružio se: Uto Mar 14, 2017 8:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 539
Pohvalio: 13

Re: Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Postod SerbPacker » Pet Jun 26, 2020 9:09 am

Jezik pregrizo...

Mislim da generalno ona lokacija mosta tamo je jer je tu Sava najuža, a i verovatno zbog prostora na Adi.
No ja mislim da od tog mosta nema ništa, da je to samo maska za radove po blokovima

Sent from my Redmi 8 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Boki123
Beginner
Postovi: 35
Pridružio se: Sub Feb 16, 2019 5:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 27
Pohvalio: 13

Re: Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Postod Boki123 » Pet Jun 26, 2020 3:06 pm

Mislim da je ovo lepa ideja sa tramvajem, mada mislim da su ipak potrebna dva koloseka i da se produži skroz do ada mola i tamo napravi okretnica. Provući tu jednu ili dve linije i to bi bila super veza Čukarica-Novi Beograd pored mosta na adi.
ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
Postovi: 771
Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 917
Pohvalio: 851

Re: Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Postod ГЛАС ПРИРОДЕ » Pet Jun 26, 2020 4:09 pm

Уместо да изнесеш разлоге за своју тезу против моста на правцу Гандијеве, ти се користиш баналним слоганима. Можда не би било лоше да опишеш како изгледа писање језиком ? ( :
Ако вас занимају теме у домену архитектуре, пејсажне архитектуре, природе и екологије, уметности, историје града и сл. јавите поруком .
Bulevarac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2400
Pridružio se: Pet Dec 26, 2008 4:39 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1634
Pohvalio: 1141

Re: Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Postod Bulevarac » Sub Jul 04, 2020 1:38 am

relja » 01 Aug 2019 11:38 pm napisao:
dragan » 01 Aug 2019 10:08 pm napisao:Relja, šta tebi ustvari smeta : viseći most ili podzemna garaža ili sve zajedno?


Smatram da takav most uopšte nije potreban - viseći, premešten Zarićev ili bilo kakav drugi.
To da "ne može da se dođe na Adu" je izmišljen problem, poput gondole i ostalih koještarija.

Što se tiče garaže: problem sa parking mestima je nastao zbog splavova na Savi. I kako se dodaju novi splavovi, tako se problem pogoršava.
Šetalište pored Save je postalo ruglo. Reka više ne može da se vidi od naguranih sklepotina.
Ta garaža nije zamišljena zbog ljudi koji bi išli na Adu preko nekakvog pešačkog mosta. Evo zašto: taj koji do Ade ide kolima, ide do Ade, ne ide donekle, pa plaća parking, pa još onda pešači. Ako će da plaća parking, platiće ga na samoj Adi i neće pešačiti preko reke i preko Ade, i onda isto toliko kada se bude vraćao do garaže ili do parkinga u Omladinskih brigada.
Garaža je, bez obzira šta oni kažu, zamišljena da bi se izašlo u susret vlasnicima splavova, da njihovi gosti mogu da se prakiraju u blizini splava.
Umesto da se rešava problem splavova na Savi, oni takvo stanje hoće da legalizuju (imamo temu o tzv. "rekonstrukciji šetališta po ugledu na Sava promenadu" sa dodavanjem "komercijalnih sadržaja") i povećavaju broj parking mesta.


Slažem se sa Reljom :dil:

Povratak na “Beobuild - radionica”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost