Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Radionica, naši neobavezni modeli, predlozi, ideje - kako učiniti Beograd lepšim

Moderator: Igor

trafikant
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 77
Pridružio se: Uto Jul 20, 2010 11:29 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3
Pohvalio: 0

Postod trafikant » Čet Sep 16, 2010 9:57 pm

Danas autobusi i gradski i medjugradski u centru Zemuna staju na potpuno istom mestu, što postaje fizički nemoguće da svi koji pristignu stanu na stanicu, pogotovu što je medjugradskim autobusima potrebno da izvade prtljag putnika. Nekada je to stajanje bilo razdvojeno, a opet dovoljno blizu zbog presedanja. Gradski su u smeru ka Beogradu stajali ispred Robne Kuće a medjugradski na ćošku ispred Doma Vazduhoplovstva, a prema gradu gradski busevi ispred stare apoteke, a medjugradski ispred Stare Pošte. Ispred Doma Vazduhoplovstva prema Glavnoj ulici je bilo uredjeno parkiranje sa drvoredom, taman i za kola i za pešake i za drveće. Danas je tu zabranjeno parkiranje, čak i za vojna lica koja rade u Domu, mislim barem da su parking rezervisali za sebe to bi bilo razumljivo.

Sve ovo je ispreturano negde posle bombardovanja. Mada realno je deo zgrade Doma Vazduhoplovstva bio oštećen bombom pa je pretumbacija autobusa imala smisla dok nije popravljeno, a popravljeno je odavno, ali je to rešenje ostalo. Snaga birokratske inercije.

Ja ne znam ko o ovom slučaju uopšte odlučuje (Opština Zemun, Grad Beograd, Republika, Vojska...) ili što je još gore da su nadležnosti preklopljene, pa eto prilike za tradicionalno politiziranje, a za to vreme putnici bez potrebe trpe gužvu i idealna parking mesta u centru Zemuna zjape prazna.

Napominjem da nisu potrebna nikakva ulaganja, postojeći profil Glavne Ulice pogoduje ovakvom rešenju (koje je važilo decenijama!) samo neko treba da ispečatira rešenje i postavi malu info tablu (veličine GSB tabli, ne mora veće) gde staju medjugradski.

P.S. nema slike za ilustraciju, nešto mi ne radi Google Earth kako treba.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Sep 16, 2010 10:09 pm

Ја сам својевремено имао идеју о аутобуској станици Земун која би била на Кеју, код окретнице, где је сад паркић и игралиште. Одатле би полазила и Ласта, и ГСП, и стајали би међуградски аутобуси. Наравно, то је прилично непотребно и добро је што је тај простор сређен (мада бих ја са Кеја тотално протерао саобраћај), а ни мени није јасно зашто градски и приградски аутобуси и даље стају на истом месту, обзиром да је Дом ваздухопловства поправљен.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2249
Pohvalio: 408

Postod vucko » Čet Sep 16, 2010 10:29 pm

iscimajte c.s.i. ja da potera ove birokrate iz direkcije za saobracaj(ah kako im naziv zvuci komunisticki)
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8368
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3067
Pohvalio: 747

Postod boca-ica » Sub Jul 23, 2011 9:09 pm

Dok radovi traju u Glavnoj , trasa autobusa ide uz Zemunski kej do Muhara , jeste put duži par minuta
ali
meni se sviđa da u prolazu vidim kej, Dunav i nekako je prostor između oba smera (trase)živnuo. :)
Pri tome Glavna je rasterecena
da li bi puno smetalo kad bi tako i ostalo i nakon završetka radova :rolleyes:
Poslednja izmena od boca-ica u Sub Jul 23, 2011 9:10 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sub Jul 23, 2011 9:53 pm

Не свиђа ми се то. Кеј треба да буде тотално без возила, и ово што има у нормалним околностима је превише.

Мада, чињеница је да се сад саобраћај брже одвија.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
Pohvale za post: 1
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1289
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 813
Pohvalio: 1770

Postod Kokos » Pon Jul 25, 2011 2:55 pm

Moj ćale je imao ideju da bi Ugrinovačka i Cara Dušana trebalo da budu jednosmerne, u suprotnim smerovima. Ideja prepuna mana, ali opet vrlo zanimljiva.

Što se tiče sadašnjih radova, jeste put lepši, možda čak i brži, ali to nije mesto za tu količinu autobusa i automobila.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1926
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2533
Pohvalio: 3354

Re:

Postod Karlo del Ponte » Ned Maj 18, 2014 12:33 am

Kokos napisao:Moj ćale je imao ideju da bi Ugrinovačka i Cara Dušana trebalo da budu jednosmerne, u suprotnim smerovima. Ideja prepuna mana, ali opet vrlo zanimljiva.

Što se tiče sadašnjih radova, jeste put lepši, možda čak i brži, ali to nije mesto za tu količinu autobusa i automobila.

Мислим да је ово, са оваквим уличним наслеђем једино решење. Од постојећих улица, најбезболније је да Угриновачку претворимо у булевар, али и то је дугорочно. Ако би то урадили, Главну би требало забранити за аутомобиле, сем по неки попречни прилаз.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
EUKALIPTUS
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 781
Pridružio se: Sre Avg 10, 2011 11:35 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 395
Pohvalio: 305

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod EUKALIPTUS » Pon Maj 19, 2014 8:41 pm

Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3790
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1399
Pohvalio: 213

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod becks89 » Uto Jun 03, 2014 1:02 am

Očajno je uređen Zemun, zaista očajno. Međutim, ipak jasno su odvojene stanice kod "pošte", stanica gradskog je ispred, stanica međugradskih i prigradskih je iza trafike :D
Što se tiče terminusa Kej Oslobođenja mislim da je preopterećen i ovako, jako često se prave kolone vozila koje prekidaju saobraćaj, jer je prevelik broj buseva ušao u "terminus", frku tu pravi i prigradska Lasta koja se takođe parkira gde može (stigne). Ja sam davao predloge da se bar taj lastin terminus sredi, da se skloni ona kućica, pomere klupe, bandere, zabrani parking, asfaltira se prilaz stanici a ne kroz blato ljudi da idu i da se tu lepo napravi terminus nalik na Šumice, sa tri "perona" ili šta god, možda čak malo cepnuti i od parka, i onako je taj deo ruiniran. Ipak, smatram da je taj deo i previše opterećen vozilima sa prigrada da bi im se dodao i međugrad, a i nepraktično je, šta znam, videćemo šta će biti, možda nekom padne i neka bolja ideja na pamet...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8368
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3067
Pohvalio: 747

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod boca-ica » Sre Jun 04, 2014 8:51 am

.....Kej Oslobođenja mislim da je preopterećen i ovako, jako često se prave kolone vozila koje prekidaju saobraćaj, jer je prevelik broj buseva ušao u "terminus", frku tu pravi i prigradska Lasta koja se takođe parkira gde može (stigne).....


Okretnicu sa Keja izmeštiti preko puta, kod hale Pinki uz Zemunski park
dobija se:
-adekvtniji veci prostor okretnice,
-rasterecenje Glavne ul.
-skracenje za jednu stanicu
-ušteda na gorivu sa bržim obrtom (takt)
-oslobadjanje Keja od teškog saobracaja
-itd.

Tako i tako za putnike koj (peške) idu radi presedanja
od Pošte iz Glavne do terminusa i obrnuto
je gotovo ista razdaljina
i do Keja i do Zemunskog parka
- samo bi saobracaju bilo lakše :)
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 2
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1926
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2533
Pohvalio: 3354

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod Karlo del Ponte » Uto Jan 20, 2015 2:18 am

EUKALIPTUS napisao:Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?

Па онда би то урадили само од центра Земуна до Филипа Вишњића. Источно одатле, Угриновачка има довољно широку регулацију за било шта. Мој став је да главна сабирна улица од Џона Кенедија до Новоградске буде Угриновачка, да се између Бежанијске и Новоградске прошири или рушењем реда кућа или тунелом са две траке, а Главна да постане забрањена за аутомобиле, или са врло закукуљеним дозвољеним улазима у центар Земуна да се дестимулише коришћење исте као главног правца.

Део тог предлога је повратак трамваја у Земун и продужење истог све до Спољне магистралне тангенте. Трамвајска баштица/аутобуска трака би користила супротан смер у односу на аутомобиле, уз појачање са неком аутобуском линијом која би се кретала заједно са аутомобилима у супротном правцу због непосредне опслуге јавним превозом. Наравно да би бар једна трамвајска линија користила Филипа Вишњића да се врати назад.

План ћу скицирати неком приликом, као варијанту решења. Друга варијанта је трамвај Цара Душана, али такође са измештањем аутомобилског транзита у Угриновачку.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod mekbejn » Uto Jan 20, 2015 10:11 am

Kada bi mogla da se ugrinovačka proširi na 2+2, onda bih podržao pešačko - tramvajsku Glavnu i Cara Dušana.
Na žalost, milim da je utopija.

Nek prošire prvo 200m Aleksandra Dubčeka na račun nelegalnih objekata, pa da pevamo.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
boby07
Intermediate
Postovi: 334
Pridružio se: Pon Jan 28, 2013 8:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 521
Pohvalio: 107

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod boby07 » Uto Jan 20, 2015 4:34 pm

Karlo del Ponte napisao:
EUKALIPTUS napisao:Ugrinovačka i Cara Dušana su u nekim delovima potpuno prostorno razdvojene i takvo rešenje je potpuno nemoguće. Na deonici između Banatske i Filipa Višnjića, ove dve ulice su dva potpuno odvojena sveta.
Ne znam da li ste čuli da je, navodno, u planu izgradnja AS Zemun, za međumesni linijski prevoz kod poštanskog centra?
Jel zna neko nešto detaljnije o tome?

Па онда би то урадили само од центра Земуна до Филипа Вишњића. Источно одатле, Угриновачка има довољно широку регулацију за било шта. Мој став је да главна сабирна улица од Џона Кенедија до Новоградске буде Угриновачка, да се између Бежанијске и Новоградске прошири или рушењем реда кућа или тунелом са две траке, а Главна да постане забрањена за аутомобиле, или са врло закукуљеним дозвољеним улазима у центар Земуна да се дестимулише коришћење исте као главног правца.
......


Karlo,

Odavno se priča da ulica Prilaz (bivša Jakuba kuburovića) treba da se proširi na 2+2 i to na uštrb cele desne strane kada se ide ka Prvomajskoj. Takođe i Prvomajska treba da se proširi isto na uštrb desne strane gde su sad kiosci i mali zidani prodajni objekti i da dobije izlaz na novosadski autoput. Kažu da sve ovo stoji u starim planovima, al državu opet preteče nelegalna gradnja.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25857
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11925
Pohvalio: 4833

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod direktor » Uto Jan 20, 2015 4:38 pm

Sve srusiti
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Вожд
Expert
Postovi: 5532
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6549
Pohvalio: 6305

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod Вожд » Uto Jan 20, 2015 8:20 pm

Главна дефинитивно као пешачка зона. Евентуално трам.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9866
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6409
Pohvalio: 1531

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod spatiotecte » Sre Jan 21, 2015 2:55 am

Auuu, ovde je pocelo da se razmislja a la Caucescu. :D
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
laki72
Expert
Postovi: 7732
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6774
Pohvalio: 1683

Re: Centar Zemuna i autobusi - vratiti na staro

Postod laki72 » Sre Jan 21, 2015 12:44 pm

To drugari sta je stajalo u 'starim planovima' mozete (mozemo) da okacimo macku o rep.
Nekada je uz rusenje kuce islo davanje stanarskog prava vlasnicima, koji su naknadno otkupom postali vlasnici tih nekretnina.
Bilo je 'pravicnih' nadoknada poput slucaja gde je za kucerak u blizini sadasnje VMA dodeljen stan na Banjici, ali bilo je i slucajeva gde se za objekat na prostoru uzeg dela grada 'dobijao' stan u Batajnici ili nekom slicnom (dalekom) perifernom naselju.
Bilo je i drugacijih 'zloupotreba' gde su se na adresu 'kucerka' od 50-60m2 prijavljivale po 4-5 porodica pa se dobijalo isto toliko stanova.
I sve to je bilo u drzavi koja je za ovu dansnju bila 'mocna' i 'bogata'.

Danas imamo situaciju da 'obicna njiva' godinama koci izgradnju Batajnicke petlje, da je bespravan gradjevinski objekat takodje kocio nekoliko godina, da zbog mucke sa GGS, kao i strnjista prodatog privatnom investitoru stoji zavrsetak petlje orlovaca, da ja trasa obilaznice u reonu sela rakovica zaposednuta stambenim kucama...
Da, pogledajte recimo koliko 'traje' prosirenje Vojvodjanske?
Koliko je tu puta u pojedini isplacen objekat nanovo useljavan 'neko ugrozen' i posao cekao?
Mi smo grad u kome se 'veliki investitori' ne pridrzavaju ni spratnosti, gradjevinske, regulacione linije, broja parking mesta...
Jedan 'stambeni objekat' legalizovan pod krajnje sumnjivim okolnostima na periferiji Zemuna je promenio 'prirodu i namenu' novoizgradjene saobracajnice jer drzava, grad (...) nemaju snage, moci ali ni sredstava da se objekat srusi, vlasnici obestete, a odgovorni kazne novcano ali i krivicno!!!?
I vi od takvog sistema danas ocekujete akciju po pitanju prosirenja Ugrinovacke, ili prvomajske u Zemunu??
;) :)
Pohvale za post: 2

Povratak na “Beobuild - radionica”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta