Šta je novo?

Vojvode Mišića do Braće Jerković

stranac

Intermediate
Učlanjen(a)
17.01.2010.
Poruke
237
Pohvaljen
10
U ovo vreme kada se gradi most preko Save i nema se para za tunel, pitam se da li postoji plan da se Vojvode Mišića poveže sa Braće Jerković i time spoji neke vrste krug. Ovako to izgleda danas:

danasy.jpg


U mislima imam spajanje postojećim ulicama tako da probijanje novih nije potrebno nego isključivo proširenje.

povezano.jpg


A možda još i proširenje/spajanje Putnika i kneza Aleksandra te Ivkovića kod Marakane.

povezano2.jpg


Vaši komentari?
 
Uff, ja nisam za. Mozda samo odredjeni delovi kao na primer od Save Maskovica(Trosarina) do Brace Jerkovic, to je usko grlo.
Na pravcu Crnotravska-N.Junaka-Ex Bulevar Mira ne bih nista diro' kao ni od Topciderske zvezde na dole.
Na ovom prvom je sirina vec dovoljna za 2+2, to bi moglo da se iscrta i eventualno prosiri minimalno. Tu samo treba uvuci sva stajalista GSP-a. Veruj mi, tu zivim, guzvi nema, osim naravno na Dedinjskom Skveru ali bice bolje kad krene most, dosta ljudi mora tuda da prodje ka Gazeli.
 
mislim da za tim nema potrebe jer je planiran tunel od Topčiera do Autokomande, a Jerković ima dobru vezu sa Autokomandom. jedini problematični pravci iz Jerkovića su ka Dušanovačkom mostu i ka Trošarini
 
Ja ne živim u Beogradu i nemam AADT podatke za putne pravce u gradu pa se orijentišem po karti (vrlo loše rešenje) zato sam iscrtao put od mosta preko ade do ulice braće jerković jer smatram da uvek treba povezivati ulice/bulevare međusobno da mogu ljudi sa svih strana brzo stići na sve strane a pošto je južni deo Beograda jako zapostavljen što se tiče putne infrastrukture (bulevara sa više traka) što se nešto malo i vidi na ovoj mapi, mislio sam da bi trebalo povezati ta dva pravca, možda ne zbog potreba danas ali sigurno u buduće kada se poveže Mirijevski bulevar sa Braće Jerković, pa kneza Aleksandra preko Rakovice sa obilaznicom i popreko sa Ibarskom magistralom itd. da ljudi koji dolaze od strane NBG i Pančeva prema južnom Beogradu ili na drugu stranu ne moraju preko centra ili kroz uske ulice nego tim novih polukružnim putem koji bi spajao bitne pravce u gradu. Poenta je baš u tom spajanju glavnim gradskih magistrala.
 
Razumem sta je bila namera.
Kamo srece da imamo obilaznicu u punom profilu, jos koji most i metro pa da nam ovo bude najveca briga! :D
Slazem se da se odredjeni pravci moraju prosiriti ali isto tako ne treba siriti ulice samo da bi izgledalo bolje, lepse, vece ako nema neke posebne koristi. Eto, ja bih sto pre prosirio to od Trosarine na dole a prica se da je Mirijevski bul. na redu, Vojvodjanska ce se valjda zavrsiti.
Svake godine da se tako nesto radi paralelno sa vecim stvarima(mostovi, obilaznica) i za jedno 10 godina ce biti bolje.
Samo sto se ovde vec 20 godina nis posebno ne radi niti se urbano planira.
 
Razumem da ima većih briga od ovoga, ovo je više maštanje nego išta drugo, na forumu smo pa rekoh eto...

Kako bi ti povezao taj istočni deo grada sa zapadnim? Od bulevara oslobođenja do hipodroma nemaš vezu. Na sredini imaš autoput (koji bi se ako bog da pretvorio u gradski put posle izgradnje obilaznice i jednog dana pretvorio u 3x3), severno od njega imaš bulevar kralja aleksandra koji je u planu da se proširi do ustaničke u profil 2x2, a na jugu ništa.
 
Spajanja Jerkovica i Bulevara Neznanog junaka je pod moranje, jer je sadasnje stanje neizdrzivo, a fizicki sasvim logicno.
Za dalje nisam siguran, zbog narusavanja celina Topcidera i Kosutnjaka. A pravo je pitanje i da li yaista ima potrebe. I naravno, da li je tolika trasa dovoljno jeftinija od tunela.
 
I jos ima mesta, taj deo je prakticno nenaseljen, samo krs, lom, pumpa i kasarna. Tu ne sme biti natezanja kao u slucaju Vojvodjanske.
I na dnu treba ispraviti onu kretensku krivinu i napraviti normalnu raskrsnicu.

Stf, 100% se slazem, Kosutnjak, Topcider(park, suma, zvezda), Hajd park sve to treba zastititi.

Taj tunel bi bio veza. E sad to sto kasni je druga stvar.
Mene zivo zanima kako ce most uticati na rasterecenje u tom delu.
Postoji tema o spoljnoj magistralnoj tangenti SMT i tako nesto bi moglo doci u obzir u buducnosti.
Postoji i kruzni put malo juznije koji trenutno glumi obilaznicu.
Meni je veci problem to sto je jug-jugoistok jedno veliko selo i urbanisticki haos.
 
Е сад, ако неко зна, да објасни оне лактове на крају Браће Јерковића и у Кумодражу. Да ли је ту евентуално предвиђено неко спајање слично Странчевом предлогу?
 
Evo jedne slike na tu temu, koju sam našao na sajtu Beolanda.

stanjestrelice.jpg
 
I ja sam razmišljao o takvom pravcu (izmedju ostalih) kao mogućem ogranku pravaca sa mosta preko ade, a i vezi ka Banovom Brdu. Alternativa vezi preko Autokomande i Gazele. Sistem rešavanja saobraćaja stvaranjem novih koridora, tako da se postojeći pravci zadržavaju, ali rasterećeni. A koliko imam uvid u te pravce mislim da je moguće provući 2+2 bez pešačkog ostrva a da se ne naruši urbana celina, ili 1+1+1 sa tri širine trake i obilaznom trakom na stajalištima GSBa, kao i trakom za levo skretanje, ili 1+1+1 sa srednjom trakom promenljivog smera kao danas u Kneza Miloša.

svejedno, plus za razmišljanje.
 
Wile E. Coyote":2a1ihuis je napisao(la):
Е сад, ако неко зна, да објасни оне лактове на крају Браће Јерковића и у Кумодражу. Да ли је ту евентуално предвиђено неко спајање слично Странчевом предлогу?
predviđen je put od lakta do Kumodraške preko doline pa dalje do Vojvode Stepe (ima i u GUP-u to ucrtano). e sad, da li će produživati do V. Stepe videćemo, zbog naselja. i tu je nalakše napraviti most, mala je visinska razlika i lakše ga je napraviti nego spuštati pa penjati put
 
Да након пуних пет (5) година мировања пробудимо ову подтему из дубоког зимског сна. :)

Додуше ово што ћу да поставим не односи се на булевар Војводе Мишића, али се односи на Црнотравску, Саве Мишковића, Браће Јерковића и једним делом поклапање трасе. Можда би требало да Игор допуни наслов подтеме па да буде „Војводе Мишића – Борска – Браће Јерковића – петља „Ласта“ или већ ...

О чему се ради.

Током средине прошле године је објављена јавна набавка за подношење понуда за „Пројекат за грађевинску дозволу и Пројекат за извођење радова на изградњи саобраћајне везе Борска - петља "Ласта" (Сектор 1 и 2) са инфраструктуром – измена и допуна Главног пројекта (ОП-99/15).
У октобру 2015. је закључен уговор са Хидропројектом саобраћај из Београда, а рок завршетка је 300 календарских дана.

Конкурсна документација:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -99-15.pdf

Обавештење о закљученом уговору:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -99-15.pdf

Ово је траса која треба да се пројектује и гради, од раскрснице Борске и Црнотравске улице, па даље преко раскрснице са Булеваром Ослобођења, улицом Саве Мишковића, раскрсница са Војводе Степе и даље према Браће Јерковића и „Ласти“. Значи да ће се све ове улице и проширити.

Приказ ситуације од Борске до раскрснице Саве Мишковића-Војводе Степе-Кружни пут Вождовачки.


Осталих пет графичких прилога нисам успео да отворим (у DWG су), па сам послао Игору да то уради и постави.
 
Upravo tako kartografe, sve 4 raskrsnice su zrele za kruzne tokove. Mnogo se uvecao broj vozila poslednjih godina i cesta su zacepljenja (Pogotovo od zavrsetka naselja Stepa Stepanovic). Ne postoji razlog da se ne rade kruzni tokovi. Jos ako dodje taj najavljeni Lidl, onda je to pod obavezno. Prostora za funkcionalne kruzne tokove ima svuda, jedino mesto gde je malo ogranicenje sa mestom, to je raskrsnica Save Maskovica i Vojvode stepe, ali po principut kruznog toga u Karadjordjevoj ulici, mislim da bi bilo ok.
Clan veca za saobracaj opstine Vozdovac je fizioterapeut, tako da jedina nada je da ubedimo njegovog oca koji radi u poreskoj upravi (u Save Maskovica), da ce lakse doci kolima na posao ako se urade kruzni tokovi.
 
Direktor nije ništa komentarisao fotografiju, ali čisti se praktično ceo ovaj prostor na uglu Vojvode Stepe i kružnog puta. Mislim da je samo ostala ona koliba od Pere Ždere, a iza više ničega nema... Praktično nova trasa kružnog puta 2+2 bi mogla da prođe, ostalo je samo da se golo zemljište ekspropriše...
 
Hvala na pojašnjenju Stanislave, ali da li Ima više informacija o ovome? Ima li nešto od plana pre 10tak godina o novoj ulici pored naselja Stepa Stepanović sa nadvožnjakom ka Medaku
 
Pa nije baš ništa, ta zelena transverzala je već ozvaničena u svim planskim dokumentima, preduslov za realizaciju je da dođe do eksproprijacije zemljišta, ali svakako ohrabruje direktorova slika sa Trošarine na kojoj se vidi obimno rušenje baš na trasi te eksproprijacije (verovatno sa ciljem da se digne zgrada na uglu buduće saobraćajnice).
 
она се налази у планским документима још од ГУП-а из 2003. године. од онда се макло није
 
Nažalost. Može Voždovac da glasa za koga god hoće, svejedno ostaje zadnja rupa na svirali.
 
Dužina te nove saobraćajnice bi bila oko 1km i neverovatno bi olakšala i ubrzala kretanje i smanjila gužve na tom potezu. Ali skoro celom dužinom bi bila most i time veoma skupa, možda 10-20 miliona evra, a za tolke pare mora da se umeša grad, ne može sam Voždovac. Takođe, ovo je deo šireg gradskog Spoljnog Magistralnog Prstena (SMT) pa bi i po tome bilo logično da je u nadležnosti grada, a ne opštine da ovo izgradi. Nažalost ja ne vidim da ova vlast išta radi u pogledu gradnje novih i širenju starih ulica po gradu, sem 2km UMP-a: Most na Adi-Tošin Bunar. Sem toga za ove 2 godine ništa ništa ništa. Samo šminkanje gde za sitne pare mogu da se lepo izreklamiraju, neka vrsta marketinkog kvazileveridža: sa što manje troškova izreklamirati se građanima što više. I misle da će im to upaliti.
 
http://beoland.rs/izgradnja-infrastrukture.html

Na linku gore, a u kategoriji "VEZA BORSKA - PETLJA LASTA" mozete naci detalje o objektima pod sporom.
Ako udjete i uvecate dokument iz maja ove godine, mozete videti situaciju vrlo slicnu u kojoj smo danas.

Meni je bilo zanimljivo sa njihovog snimka videti kako izgledaju parcele i secanje na staru ulicu i kuce oko nje, neposredno pored solitera.

Obratiti paznju na komentare iznad nelegalnih objekata.
 
Bravo za ovo otkriće. Ukratko, stanje je da je ovaj pogled sa direktorove slike već u fulu eksproprisan, ostaje jedino još Pera Ždera, gde je doneto rešenje o rušenju i čeka izvršenje.
Dakle, prepreka za izgradnju ove veze kao 2+2 saobračajnice više nije ćošak Vojvode Stepe i Kružnog puta, već isključivo ćošak Save Maškovića i Avalskog druma, gde su neuknjiženi objekti ili u postupku restitucije (!), ili imaju rešenje o rušenju koje se ne sprovodi. Ako ovde vlasničke interese imaju neka napredna voždovačka lica, onda to može da nastavi da se vuče u nedogled...
 
Vrh