Šta je novo?

Povezivanje Sremčice na obilaznicu oko BG

xxx

Beginner
Učlanjen(a)
20.09.2016.
Poruke
46
Pohvaljen
253
Добар дан,
Надам се да ће ускоро почети изградња преосталих фаза радова на обилазници око Београда која се гради од давне 1990 године.
С тим у вези желео бих да изнесем предлог да Сремчица добије укључење/искључење на обилазницу (аутопут).

Сремчица се налази на специфичној локацији, окружена се шумом са свих страна и пресеца је само један регионални пут Р204 који спаја Ибарску магистралу и Железник. Сваки пут када тај регионални пут није проходан радови на путу, саобраћајне незгоде, изградња обилазнице, радови на пружном прелазу, покварани возови и слично, градски превоз и путничка возила круже 21км https://goo.gl/a9L64d а то се нажалост неретко дешава.

Такође од како је режим на семофору у улици Лоле Рибара промењен тј. додат семафор за "лево" и скраћено време пропуштања из правца Сремчице, у комбинацији са аутобуским стајалиштима која нису увучена и рампом на једином пружном прелазу у Тараишу где саобраћају искључиво теретни возови (500м+) који морају да се зауставе пре прелаза, добијају се километарске колоне у јутарњем шпицу!

Апсурно је да тај исти регионални пут прелази изнад аутопута (обилазнице) а да грађани немају могућност да се укључе на исти већ морају да праве круг од 11км кроз насељено место https://goo.gl/53d5Rs што се види на мапи са линка.

Изградњом приступне саобраћајнице у наставку изградње на обилазници сви ти проблеми би се решили.
Направио сам скицу како би то могло да изгледа без икаквих рушења објеката.
Жутом бојом су означене "измишљене" приступне сабраћајнице а црвеном бојом је означен пут који треба да се изгради по ГУП-у БГ 2021 познатији као прва Београдска авенија (пролаз испод аутопута је већ изграђен).

Скица: http://s22.postimg.org/7a9q3y7yp/sremcica.png
Скица: http://oi65.tinypic.com/2je*******r87.jpg

Такође решење може бити и много скромније као на пример код Икарбуса на аутопуту за аеродром или као искључење на Душановцу. https://goo.gl/nmQh6l

Занима ме какво је ваше мишљење, да ли је ова идеја реална, да ли имате неке друге предлоге за новонастале проблеме и на крају коме се обратити?
 
Jedno od najlogičnijih i najpotrbnijih rešenja za preko 60.000 ljudi (Železnik, Sremčica, V. Moštanica, itd.) je ovo isključenje na obilaznici. Nadležni su izgleda slepi. Peticija ili protesti su jedno od rešenja.
 
@xxx,
Punu podrsku ovom predlogu da se napravi ukljucenje na obilaznicu. :kk:
Sve probleme koje si naveo po pitanju puta R204 su mi poznati posto cesto prolazim tim putem kad idem za Lipovicu preko Sremcice..
Treba resiti sto pre ovo ukljucenje. :gobb:
 
Već sam rekao da je najbolje rešenje da se uradi kao u Novom Sadu.

2+2 unutrašnja za tranzit i 2+2 spoljašnja za uključenje i isključenje na krajnjim tačkama. Na postojećoj obilaznici bi to omogućilo veću gustinu petlji pa bi pored već planiranih, bila moguća i uključenja Sremčica, Resnik, Beli Potok, a u perspektivi i Leštane, Boleč i Ritopek a da se pritom ne usporava tranzitni tok i ne povećavaju bezbednosni rizici.

Takav Kružni tok može da ide i kao paralelna saobraćajnica južno ili severno od obilaznice.
 
Oni da su hteli mogli su da naprave petlju na mestu tunela kod Bore Kečića. I onako tu su zvrjale prazne njive.
Ovo što si nacrtao je jako tesno za petlju a naročito ovaj prilaz dalje ka Železniku.
Ne bi bila loše da se poveže Srečmica sa isključenjem kod Orlovače i dalje ka Rušnju - Resniku.





 
Najbolje da svako selo ima petlju na autoputu...

Ne može se tako degradirati autoput. Ovo rešenje koje nudi tragač je jedino normalno rešenje.
 
Nije Sremcica selo vec prigradsko naselje od 25000 stanovnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406756#p406756:147mc31m je napisao(la):
Kartograf » 57 minutes ago[/url]":147mc31m]Najbolje da svako selo ima petlju na autoputu...

Ne može se tako degradirati autoput. Ovo rešenje koje nudi tragač je jedino normalno rešenje.

Nisi u pravu. Sremčica i Železnik imaju oko duplo više stanovnika od Surčina ili Resnika koji imaju izlaz.
Koliko se sećam, opština Čukarica je predala zahtev za izgradnju izlaza, dokle se stiglo ne znam.
 
Resnik ima samo privremeni izlaz, kada se završi obilaznica do Bubanj potoka taj prilaz će biti zatvoren. Ostaće samo Ostružnica i Ibarska.
 
Koji izlaz ima Resnik?

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Da Gago to je to. Zovu je deonicom smrti, nije potrebno objašnjenje zašto. Kad se završi nova obilaznica do Bubanj potoka, autoput će samo premostiti stari Kružni put a isključenje i uključenje na tom mestu će biti onemogućeno.
 
Resnik ima izlaz na 'stari' kruzni put, ali nema izlaz, niti je planiran na BG obilaznicu. Po postojecim planovima opcije su im petlje Orlovaca, ili Avalski put.
Nista blize, ako ne cak i dalje nego iz Sremcice do Ostruznice.
- Da se razumemo, ne smatram da je ti dobro i da tako treba da ostane.

Iako se saobracajna struka nece sloziti sa mojim misljenjem, obilaznica oko velikih gradova je specificna saobracajnica i tako je treba i posmatrati.
Ona nije samo olaksanje tranzita, ona mora biti i u svrsi brzeg saobracaja na relaciji Periferija-Periferija.
Kraca rastojanja izmedju petlji nece ugrozavati sam saobracaj i bezbednost iz prostog razloga sto intenzitet tog saobracaja NIKADA nece dostici nivo saobracaja koji je na primer deo od dusanovca do studentskog grada imao pocetkom 90-tih, a prebrojte broj izlaza i ulaza na tom rastojanju.

Takodje, smatram da je ogroman propust pri projektovanju napravljen time sto topciderska dolina i most preko nje nisu iskorisceni kako bi se tu napravila petlja za buducu vezu na bulevar patrijarha pavla.
ebd533b956ab456de0be56f600d3688d.jpg

Osim sto bi odgovarala resniku i kijevu, ona bi bila i najbrza veza celoj rakovici i delu savskog venca pa i cukarice sa obilaznicom, a sama topciderska dolina je logican 'prirodni' pravac za saobracajni koridor ka podavalskim naseljima, kao i Ripnju Lipovici i Barajevu ...

Slicno je i u delu oko Sremcice i Zeleznika, gde takodje, pored tunela kod Bore Kecica takodje postoje mostovi preko potoka u blizini
f975c7341e6ba748d3623f08b730ea11.jpg

Dakle uz mala ulaganja, na oznacenom prostoru koji je prilicno nezauzet moze se napraviti bezbedno ukljucenje na BG obilaznicu za potrebe stanovnika Zeleznika i Sremcice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Obilaznica nije za lokalni saobraćaj već da se saobraćaj sa glavnih pravaca (auto put, ibarska itd) izvuče iz gradskog jezgra i (pre)usmeri dalje van grada. To je i jedan od razloga zašto sva rubna naselja nemaju svoju petlju.
Kružni put će ići preko onog nadvožnjaka dok bi obilaznica ostala na zemlji.
Za Sremčicu je najbolje rešenje da se poveze sa Orlovačom kod Kryo gas-a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407694#p407694:2jo4zrgx je napisao(la):
Žika » 19 minutes ago[/url]":2jo4zrgx]Obilaznica nije za lokalni saobraćaj već da se saobraćaj sa glavnih pravaca (auto put, ibarska itd) izvuče iz gradskog jezgra i (pre)usmeri dalje van grada. To je i jedan od razloga zašto sva rubna naselja nemaju svoju petlju.
Kružni put će ići preko onog nadvožnjaka dok bi obilaznica ostala na zemlji.
Za Sremčicu je najbolje rešenje da se poveze sa Orlovačom kod Kryo gas-a.
Obilaznica služi za brži tranzitni obilazak nekog grada, regulisanje ulaznog/izlaznog saobraćaja i naravno, brzo spajanje raznih delova grada!
Svako veće naselje u velikim gradovima ima izlaz/ulaz na obilazni put (bypass).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407023#p407023:18mgvh1h je napisao(la):
tragac » Sre Sep 21, 2016 10:35 pm[/url]":18mgvh1h]Resnik ima samo privremeni izlaz, kada se završi obilaznica do Bubanj potoka taj prilaz će biti zatvoren. Ostaće samo Ostružnica i Ibarska.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407701#p407701:18mgvh1h je napisao(la):
tragac » Pon Sep 26, 2016 9:31 pm[/url]":18mgvh1h]Neće biti petlje ni kod Avalskog druma.
Nije tačno, to su dezinformacije.

Denivelisana petlja će naravno postojati i nalaziće se između Resnika i Avalskog puta.

Izvor 1: http://www.beoland.com/images/gup/gup/g ... racaja.jpg (Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda)
Izvor 2: http://beobuild.rs/visuals/data/media/4/01sektori02.jpg (Beobuild)
Izvor 3: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... bypass.jpg (Wikipedia)

Ako je opština predala zahtev za izgradnju da li su dobili odgovor?
Da li imate neki predlog, trebaju li i građani da podnesu zahtev i kome?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407626#p407626:18mgvh1h je napisao(la):
laki72 » Pon Sep 26, 2016 12:06 pm[/url]":18mgvh1h]Resnik ima izlaz na 'stari' kruzni put, ali nema izlaz, niti je planiran na BG obilaznicu. Po postojecim planovima opcije su im petlje Orlovaca, ili Avalski put.
Nista blize, ako ne cak i dalje nego iz Sremcice do Ostruznice.
Stanovnici Resnika će u budućnosti direknom vezom sa starim kružnim putem biti udaljeni od obilaznice samo 2km otvorenog puta sa ograničenjem od 80km/h što znači da će im od semafora trebati manje od 2 minuta do autoputa. Sa druge strane stanovnici Sremčice i Železnika kruže 11km kroz naseljeno mesto što nikako ne može biti bliže nego građanima iz Resnika. (Nažalost skoro niko ne kruži već lepo svi idemo prečicom krož grad na Gazelu i pravimo gužvu) https://goo.gl/53d5Rs

To uključenje je preko potrebno Sremčici i Železniku jer će rešiti sve probleme koji su nastali!
Ukoliko nemaju budžet dovoljno je da naprave samo uključenje u oba smera bez isključenja ili neka naprave samo u jednom smeru uključenje i isključenje, lako je otići autoputem do Orlovače i okrenuti se nazad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407701#p407701:h9ee2815 je napisao(la):
tragac » 26 Sep 2016 08:31 pm[/url]":h9ee2815]Neće biti petlje ni kod Avalskog druma.
Конкретно, између Авалског пута и Ибарске је предвиђено само једно једно укључење на аутопут, на пола пута између Ресника и "1000 ружа". Иначе, погрешно је што многи овде аутопут и даље називају обилазницом. Правила о безбедном пројектовању аутопутева налажу по барем 5 километара између две петље на аутопуту (за шта постоје изузеци, на пример, искључења за Смедерево и Пожаревац). Постоји и посебна категорија, градски аутопут, где се петље могу приближити, али се брзина ограничава на 80км/с. Трећи случај је спајање сервисних саобраћајница, и тада на истим сервисним саобраћајницама може да се направи колико хоћеш прикључака, што за петље, то за мотеле, супермаркете, одморишта итд. Концепт аутопутева са минималним бројем прикључака, који у ствари има најмањи развојни ефекат, развио се због интереса путаских предузећа везаних за контролисани улаз и наплату. У Словенији није тако, јер су одавно увели вињете, а на краћим растојањима је могуће користити аутопут без икакве наплате (уколико на том делу не постоји наплатна рампа; на прилазним путевима не постоје наплатне рампе).

У конкретном случају, ако су у Сурчину направили изузетак, Путеви Србије губе основу да такав изузетак не направе и овде.

Иначе, по ГУП-у, предвиђено је спајање Пилота Михајла Петровића поред Новог Железника, Старог Железника са Сремчицом, као продужетак Спољне магистралне тангенте (СМТ). Међутим, ако желите да се заиста граде код вас саобраћајнице предвиђене по ГУП-у, најбоље би било да народ у Железнику и Сремчици потпише петицију за прикључивање Општини Нови Београд. Тада ћете добити и петљу, и прикључак на Ибарску, и БГ:ВОЗ за железник, и бициклистичке стазе, и тротоаре, и канализацију за цело насеље...
 
Прошло је пола године од када сам отворио тему и као што већ знате има неког напретка са обилазницом.
Потписали су уговоре у Риги, правиће Кинези и Азери обилазницу од Остужничког моста до Бубањ потока.
Најављено је да радови почињу за месец дана, што је лепа вест!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411857#p411857:g0lqxs32 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pet Okt 21, 2016 12:15 am[/url]":g0lqxs32]
У конкретном случају, ако су у Сурчину направили изузетак, Путеви Србије губе основу да такав изузетак не направе и овде.
У међувремену почео је и да се гради коридор 11 на левој обали Саве и тако Сурчин добија нову петљу облика трубе на обилазници само три киломтра јужније од тренутне.
Прича се и да ће Јаково које броји око 7000 становника добити укључење пре наплатне рампе на коридор 11 односно на обилазницу. Тако да ћемо у пречнику од 2км имати 3 петље. Искрено, радује ме за Јаково и Сурчин, мада руку на срце ипак би било много логичније да коридор иде десном обалом Саве јер би санирали клизишта, било би краће, брже али о томе у другој теми.

Да се вратимо на Р204 погледајте само колика је колона из правца Сремчице на слици испод, ова деоница од 2км у оваквим условима се прелази најмање 30 минута.
kolaps.png

Гугл мапе: http://oi64.tinypic.com/2rw13s1.jpg

Погледајте такође на линку испод и снимак из авиона, колико је једноставно на том месту направити прикључак на аутопут, недалеко постоји неискоришћен подвожњак испод аутопута, пут изнад тунела, итд...
Бинг мапе: https://binged.it/2oxM1SU

Мислим да је прво време сада када почињу радови у другој траци да се покрене нека акција како бих овакав предлог био усвојен, па ако петиције не уроде плодом можемо запретити и блокадом аутопута на истом том месту да би скренули пажњу на проблем. :grand:
 
Link sa binga ne radi. Inače odličan predlog. Povezivanje na obilaznicu u Železniku bi bilo jednostavno zbog postojanja nadvožnjaka/tunela. Treba videti način prosleđivanja predloga nafležnima.
 
Malo da približim situaciju. Sa jedne, zapadne, strane tunela Železnik je postojeći put, dok su još po jedan put sa obe strane u planu.





Na trećoj slici je predstavljena ideja izlaza (zeleno) na obilaznicu na zapadnoj strani tunela. Problem pravi planirana saobraćajnica I-I (2+2, koja je samo u planu), obeležena crvenom bojom. Može se napraviti samo most za tu novu saobraćajnica sa ulazima i izlazima.



Isto kao na zapadnoj strani, izlaz/ulaz se može napraviti i na istočnoj strani tunela bez ikakvih problema.

 
Nova petlja,,Nova Pazova"na autoputu Beograd-Novi Sad koja se ovog meseca otvara je udaljena od petlje,,Novi Banovci" 4 km a od petlje,,Stara Pazova"manje od 3 km.
Najzad se ostvario visedecenijski san novopazovcana da dobiju direktan izlaz na autoput, sada opstina Stara Pazova ima tri petlje na saobracajnici koja povezuje dva najveca grada u zemlji i samim tim je olaksana saobracajna komunikacija, takodje Banovci kao pojedinacno opstinsko mesto ima direktno na raspolaganju sva tri izlaza.
A ujedno je u planu izgradnja saobracajnice koja ce ici paralelno sa autoputem od Novih Banovaca, odnosno od kruznog toka kod Volva i Shankera pa pored Lidla, Deleza i Delte DTS do Nestlea na ulazu u Staru Pazovu.

Tako da Sremcica treba dobiti izlaz i ulaz pre ulaza u tunel iz pravca Ostruznice sa dva kruzna toka na putu Zeleznik-Sremcica. Budite istrajni, stvarno me smara na Ostruznici da se iskljucujem pa kroz Zeleznik da se cimam do Sremcice.
 
Istrajni treba da budu, a mozda cak i po malo 'agresivni' sa zahtevom...
Svakako logicno resenje, jer postoje uslovi da se to lako ostvari.

Nego, sto bi ti isao od ostruznice do stemcice kroz zeleznik?
Postoji put kojim se direktno ide iz ostruznice za sremcicu :)
Jednostavnije i brze (naravno dok se ne izgradi spominjana petlja)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh