Šta je novo?

Pružni prelaz Zemun - Železnička ulica za Zmajevu koloniju

Stoev

Novice
Učlanjen(a)
10.07.2018.
Poruke
25
Pohvaljen
70
Lokacija
Zemun, Florida
Poštovani,

Dugo pratim ovaj forum i redovno ostajem do sitnih sati prateći sjajne ideje i neprocenjive informacije. Odlučio sam da prelomim i da se konačno registrujem. Imam jednu ideju za koju sam se obraćao gradu, ali kažu da je to do opštine i na tome je ostalo. Za neke nepravilnosti sam se javljao i to je sjajno rešavano, na moje iznenađenje. Naime, na kraju Železničke ulicu u Zemunu je pruga i sa druge strane je naselje "Zmajeva kolonija". To naselje je potpuno odsečeno od ostatka Zemuna, ako izuzmemo divlji, improvizovani prelaz preko železničkog tunela koji vodi do stanice Tošin bunar. Šta mislite, koliko je realno uvesti u legalne tokove zemljani put preko tunela? Kada bi se malo proširio i asfaltirao, spajao bi ne samo to zemunsko naselje već bi i KBC Bežanijska kosa bila "odmah tu", umesto kruga od nekoliko kilometara. Priložene su slike sa Google mapa i sa Street View - imao sam u planu da obiđem lokaciju motorom i slikam (terenci i Jugo mogu tuda da prođu) ali ostadoh invalid malo pa nije mi baš lako, a tamo ima i pasa koji nisu za igru.

Na slikama su obeležene pozicije kamera A i B - A je iz Zmajeve kolonije pogled na početak zemljanog prelaza, a B je pogled iz Železničke. Obeležen je i ugao, kako je usmerena kamera. Pronađite put sami i videćete koliki je obilazak zbog nedostatka ovog pružnog prelaza. Da ne pričamo što deca idu u Školu Petar Kočić i moraju da prelaze prugu.
 
Hvala, sada sam video, ali se to samo pominje u okviru rekonstrukcije železničke stanice što je poučeno iskustvom... Kao i do sad da ostane stanje još desetak-dvadeset-trideset godina. Ovo parče puta je šteta vezivati za samu stanicu. Čak se može napraviti raskrsnica kod tunela (iznad, ali pored) pa da postoji asfaltiran put koji vodi do doma penzionera. Ne znam da li uopšte sme preko samog tunela da se odvija saobraćaj zbog nosivosti tunela. Mogu da navedem još par primera takvih slepih ćoškova po Zemunu - Bosanska ulica (kod Zmajevog solitera) koja ne izlazi na Prvomajsku ulicu već je stavljena blokada na to mesto i parking mesta, a krug se pravi preko kilometar umesto nepunih 30 metara asfalta koje bi povezalo ulice i skratilo put. Takođe postoji i Ulica Vojni Put 2 koja kreće iz Geteove i vodi skroz do tzv. autoputa za Novi Sad, ali umesto da se spaja sa njim, na kraju je bankina. To naselje bi u tom slučaju, imalo izlaz i rasteretilo bi raskrsnicu Ugrinovačka ulica ka Altini. Još jedan primer je ulica koja sa Altine pored pruge vodi u Zemun polje, koja je velikom većinom asfaltirana, ali je neuređena, u lošem stanju i divlja, a prolazi tačno pored železničke stanice Zemun Polje. To je jedina, ali divlja veza Zemun Polja sa Altinom. Još jedan primer je put koji vodi preko pruge pored aerodroma 13. Maj, pružni prelaz sa rampom postoji i posle pruge kroz njive je put asfaltiran, u lošijem stanju i vodi skroz do Ugrinovaca. Mogao bih da sve to pokrijem kao što sam pokrio i preimenujem recimo temu u zemunske ulice koje zamalo vode negde, a značile bi mnogo uz minimalna ulaganja.
 
Evo kako ta mesta izgledaju i o čemu je reč. Ne znam kako da promenim, ako je to moguće uopšte naziv teme u recimo "Zemunske ulice i saobraćajnice koje bi značile ali ne postoje".
 
Evo i slika kako izgleda put uz prugu, od Altine do pružnog prelaza u Zemun polju. Neću više bombardovati temu, nisam znao da je Street View i tuda prošao.
 
Do većine ž stanica u Beogradu je najlakše doći biciklom. Kad se samo setim parkinga za bicikle uz svaku ž stanicu u Holandiji. Ima slika po netu, ali uživo je stvarno fascinantno.
 
Vrh