Koridor 10

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

aleksandar83
Beginner
Postovi: 36
Pridružio se: Pon Okt 12, 2015 8:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 46
Pohvalio: 42

Re: Koridor 10

Postod aleksandar83 » Uto Mar 12, 2019 1:31 pm

tragac » Uto Mar 12, 2019 12:53 pm napisao:
slaninar » 11 Mar 2019 10:30 pm napisao:Madjari vec 5 godina imaju e-vinjete.
Najbolja stvar koja moze da postoji, a prosle godine su uveli i austrijanci, ali kod njih jos postoji i ova za lepljenje.Slovaci isto vec par godina imaju. Ne znam zasto se ovde nemci spominju? Kod njih se za putnicka vozila trenutno jos ne placa putarina i za vozila do 7,5t. Trenutno putarinu u nemackoj placaju samo gradjani nemacke, kroz porez i raznorazne eko takse a ne stranci a radi se o autoputnoj mrezi od 13.000 km.Koriscenje autoputa u nemackoj se nikad nije naplacivalo za gore navedene kategorije, tako da ne razumem o kakvoj „sebicnosti“ nemaca se ovde radi ? Naravno govorim ovde samo o putnoj infrastrukturi i naplati koriscenja puteva.

Koristio sam mađarsku e-vinjetu. Sistem je toliko jednostavan, ali ništa se ne lepi na vozilo, nikaakv tag. Balkanski paranoičan, kad sam prešao Horgoš morao sam da stanem u one kućice sa mađarske strane iza njihovog prelaza da pitam jel vinjeta validna, tu sam mogao i da kupim :D

Ja sam pitao 2 puta gde da stavim ovu vinjetu, i ona mi kaze u dzep. I ja ono, liii, ovi skeniraju i kroz dzep :)
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4084
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4394
Pohvalio: 1120

Re: Koridor 10

Postod Žika » Uto Mar 12, 2019 2:24 pm

Šta misliš šta će im onolike kamere na portalima iznad autoputa ?
Mađarsku kupujete na Mol-ovim pumpama u Srbiji (ili zadnja pumpa pred granicu) ili preko neta. Ništa komotnije od toga.

Može i naplata na granici (pri ulasku unosi se uz pasoš vozača i reg. broj vozila), kamere na svim uključenjima i isključenima na kraju obračun kad predaš pasoš. Morali bi čisto informativno da stave neki sajt gde bi se na osnovu reg. tablice proveravao dug.
Pohvale za post: 1
slaninar
Intermediate
Postovi: 193
Pridružio se: Pon Avg 06, 2018 5:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 258
Pohvalio: 123

Re: Koridor 10

Postod slaninar » Uto Mar 12, 2019 2:53 pm

Nema veze pasos sa madjarskom vinjetom.Kupis ,uneses reg. oznaku i dobijes racun kojeg cuvas i to ti je potvrda. Portali na autoputu snimaju tvoju tablicu i odmah znaju jesi platio ili ne.E sad ako imas srece i ne kontrolisu ti saobracajnu na izlazu, onda granicna policija nece znati jesi platio ili ne. Ali to ni nije njihov zadatak da proveravaju, vec ima posebna drzavna firma koja to radi, a da i ne primetite. Recimo usput, na izlazu sa benzinske pumpe ili odmorista itd.
Vinjetu mozete u madjarskoj kupiti na svakoj benzinskoj pumpi ili onlajn.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4084
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4394
Pohvalio: 1120

Re: Koridor 10

Postod Žika » Uto Mar 12, 2019 3:17 pm

Ne, ovo za pasoš pisao sam da naši uvedu pravičan sistem naplate strancima.

Što se tiče mađara mene su jednom proveravali na pumpi, samo su me zamolili da sačekam par trenutaka i to je sve. Nisu tražili ni račun (sa Mol-ove pumpe) ni saobraćajnu, ništa jer je reg. br. bio u sistemu. E da nisam platio ne bi se lepo proveo.
Немања
Beginner
Postovi: 48
Pridružio se: Pon Feb 12, 2018 12:28 am
Kontakt:
Pohvaljen: 91
Pohvalio: 50

Re: Koridor 10

Postod Немања » Uto Mar 12, 2019 5:45 pm

Пре пар година сам кроз Мађарску требао да се вратим на недељу. Међутим, запијемо се у Бечу мало више, померим за понедељак и сметнем с ума да ми је вињета важила до недеље. Негде око Татабање ме стигне ауто са ротацијом, потраже ми рачун за вињету, сетим се да је истекао и наплате ми лепо 53 евра. Искрено, мислио сам да је већа глоба. Иначе, одбио је скраћени поступак (доручак за њега и колегу), тако да су вероватно добро повезани системи.
StaraMo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 440
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 893
Pohvalio: 137

Re: RE: Re: Koridor 10

Postod StaraMo » Uto Mar 12, 2019 7:00 pm

Žika napisao:1157 radnika bilo zaposleno u sektoru za naplatu putarine krajem 2016. godine (dotle ima podatak) i iz novina je bila priča o još 350 koje treba zaposliti. I ako se uzme da je prosek bruto plate sa svim dodacima oko 90000 din to je preko 1 mil evra mesečno bespotrebnih troškova. Da ne pričamo o troškovima održavannja , struje i slično tih objekata. U ovoj nemaštini , nemanju stvarno ne znam šta je bolje.
Ziko pa na hiljade njih rade(sede) u raznim opstinama,javnim preduzećima,agencijama itd itd pa se niko ne buni..Bilo koji sistem da se uvede ima svoje troskove pa i te vinjete u Madjarskoj neko kontrolise i manipuliše a te silne kamere neko odrzava i te putne patrole su neki ljudi...Cena kostanja jedne kvalitetne OCR kamere moze biti i preko 5.000 evra a imy ih na hiljade.
Već sam objasnio da je u Evropi trenutno previranje u vezi pravca u kom naplata treba da ide i da nas sistem sa svim tim ljudima koji prihoduje oko 160 miliona trenutno a ima rashode recimo lupiću 5 ili 10 miliona ne treba dirati naredne dve tri godine i onda lepo usvojiti ono sto se do tada bude iskristalisalo kao mainstream.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4084
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4394
Pohvalio: 1120

Re: Koridor 10

Postod Žika » Uto Mar 12, 2019 7:33 pm

Kako niko , ja se uvek bunim. :dil: Od kako su uveli komputere i te napredne tehnologije kancelarije su prepune tih operativaca za tastaturom.

U kamere kad se uloži one rade godinama (sem kod nas) i mislim da su troškovi održavanja sa desetak presretača (za neplatiše) daleko manji nego čitava armija inkasanta. Mada i ti za neplatiše su nepotrebni neka krpe rupe a strance bi hvatali na granici ( domaći bi uz registraciju plaćali).

Evo još jedna glupost čime se oni bave i za šta će dati 270 000 evra. I tu se bunim. :dil:

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... sfaltiraju

Da žene ravnopravno asfaltiraju

Putno preduzeće "Koridori Srbije" pravi sveobuhvatnu studiju o rodnoj ravnopravnosti u saobraćaju. Cilj je unapređivanje pružanja usluga prevoza, tako da usluge uključuju potrebe oba pola


Slika

A li su rodni stereotipi odgovorni što u izgradnji puteva ne učestvuje više žena? Da li se zbog uznemiravanja u javnom prevozu žene manje kreću, pa čak i ređe zapošljavaju? Kako to puteve i javni prevoz koriste dame u Srbiji, a kako jači pol? Ovo su neka od pitanja na koja odgovor treba da da Studija o rodnoj ravnopravnosti u sektoru saobraćaja. Dokument, na zahtev Ministarstva saobraćaja, naručuju "Koridori Srbije", plaćaju iz kredita Svetske banke namenjenog gradnji Koridora 10, a izrada će koštati najmanje 270.000 evra.
Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović, koja je istovremeno na čelu Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost, prošle godine je potpisala Deklaraciju EU o jednakim mogućnostima žena i muškaraca u sektoru transporta. Dogovorili su se sa Svetskom bankom i "Koridorima Srbije" da se uradi sveobuhvatna studija, koja će pružiti jasne smernice i preporuke za prvu nacionalnu strategiju u ovoj oblasti. "Koridori" su zato nedavno objavili tri javna poziva. Tražili su izradu studije, individualnog konsultanta, analitičara za rodnu ravnopravnost i individualnog konsultanta, stručnjaka za komunikacije za rodnu ravnopravnost. Tokom osmomesečnog angažmana prvi će koštati oko 12.000, a drugi oko 8.000 evra. Sama studija je procenjena na 250.000 evra.

PROČITAJTE JOŠ - Srbija u rodnoj ravnopravnosti 40. na svetu

- Glavni cilj ovog zadatka je da pruži podatke koji će pre svega biti usmereni na razumevanje i utvrđivanje rodnih obrazaca u sektoru transporta i poređenja sa zemljama EU - objašnjavaju u Ministarstvu saobraćaja. - Cilj je unapređivanje pružanja usluga prevoza tako da usluge uključuju potrebe i žena i muškaraca, unapređivanje zadovoljstva korisnica i korisnika drumskog, železničkog, vazdušnog i vodnog saobraćaja, sa posebnim akcentom na javni prevoz. Očekujemo stvaranje boljeg pristupa mogućnostima zapošljavanja žena, poboljšanje njihovog napredovanja na radnom mestu i povećanje broja žena zaposlenih u ovom sektoru na svim nivoima.
U "Koridorima" objašnjavaju da je Svetska banka prihvatila predlog Ministarstva da se izrada studije finansira preostalim sredstvima iz kredita za izgradnju Koridora 10. Ministarstvo je projektne zadatke prosledilo "Koridorima".

- Zadatak konsultanata je pružanje pomoći Ministarstvu saobraćaja i Koordinacionom telu za rodnu ravnopravnost u izradi sveobuhvatne studije i analize rodne ravnopravnosti u sektoru saobraćaja, zajedno sa preporukama i instrukcijama za izradu nacionalne strategije za rodnu ravnopravnost u sektoru saobraćaja - kažu u "Koridorima". - S obzirom na to da su predmetni postupci u toku, još nije poznato koja će biti vrednost navedenih ugovora. U ovom trenutku su poznate samo procenjene vrednosti predmetnih nabavki.

SAVETI I ZA TOALETE

KONSULTANT će savetovati nadležne ljude u transportnim kompanijama kako da njihove usluge budu rodno ravnopravne. Preporuke mogu da idu od poboljšanja infrastrukture - toaleti, svlačionice na autobuskim i železničkim stanicama, aerodromima, lukama, terminalima. Kako da prilagode usluge - raspored, način plaćanja karata, ali i da garantuju bolju bezbednost - kamere za nadzor, bolje osvetljenje.


StaraMo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 440
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 893
Pohvalio: 137

Re: Koridor 10

Postod StaraMo » Uto Mar 12, 2019 7:43 pm

Ministarstvo infrastrukture prošle godine raspisaše tender za savetnika u vezi spajanja Puteva i Koridora mislim da he vrednost bila 1.6 milona evra...Nešto ne videh rezultat e toga sem nekih šturih infoa...novinarstvo je na niskim granama,primera na milion...
Pohvale za post: 1
Markoni1
Beginner
Postovi: 58
Pridružio se: Sre Dec 19, 2018 12:17 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 7

Re: Koridor 10

Postod Markoni1 » Sre Mar 13, 2019 6:23 pm

Pohvale za post: 3
Nikola D
Novice
Postovi: 10
Pridružio se: Uto Jan 30, 2018 5:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 2983

Re: Koridor 10

Postod Nikola D » Sre Mar 13, 2019 8:41 pm

Pohvale za post: 4
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Čet Mar 14, 2019 8:08 am

Lot 2 /Bancarevo - Crvena reka/ Sprema se materijal za nasip i na spoju sa mostom tj kod C27

Slika

malo dalje gotova je i kišna, to je kod "konzervirane" bazilike

Slika

ne smetaju ovi desno što odmaraju, oni su u levoj, tu ima mesta i za eventualno odmorište

Slika

a dovde je u desnoj stigao i finišer koji postavlja 0-31 stabilizaciju

Slika

a ovo je veliki propust kod nadvožnjaka za Špaj, tj njegova leva polovina koja se radi, desna je završena

Slika

ispred dodatni potporni na C26, iza je onaj stari

Slika

i negde na početku starog je postavljena stabilizacija,

Slika

a onda i parče sa asfaltom ne više od 200-ak metara - od C26 do propusta koga su svi slikali sa magistralnog

Slika

morao sam da isprobam novi asfalt, ovde je još 1. sloj BNS

Slika

ali su odrađeni i ivičnjaci i zaustavna, dakle biće skoro i 2. sloj

Slika

Kod C25 se radi kišna kanalizacija, što bi značilo da je pri kraju i zaštita kosine/useka - sa obe strane

Slika

između C25 i B3 se sprema 0-31

Slika

a od mosta 3 ka spornoj C23 je gotova stabilizacija u desnoj i čeka se asfalt

Slika

i samo malo dalje je i asfalt

Slika

fino izgleda desna...

Slika

a na C23 su još uvek radovi na zaštiti kosine, dole još ima da se nasipa da bi se podigla trasa

Slika

pegla se i kod C22, trasa je nasuta do kote 0, kreće nasip u desnoj

Slika

posle je asfalt, ali me tlačilo kontrasvetlo

Slika

kod Glogovca nailazimo i na 2. sloj, bolje fotke u povratku

Slika

malo fotki ovde, svetlo direkt u objektiv

Slika

malo dalje

Slika

ovo je valjda kod desnog odmorišta Veta

Slika

jedna dobro skresana kosina

Slika

brat me ispoštovao da se ne ugušim u prašini

Slika

a ovde sam se pogubio, nemam pojma gde je tačno

Slika

ovo više i ne znam gde je, valjda ona druga kosina što je popustila

Slika

par godina i ovde se pojavili damperi, uglavnom Kedepozidisovi

Slika

jedan od retkih delova gde je i leva pomalo krenula

Slika

a posle B1 su finišeri u desnoj

Slika

stabilizacija pa će i asfalt, sam most se poodavno crni

Slika
Pohvale za post: 19
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Čet Mar 14, 2019 8:17 am

Nadalje sam pohvatao kako funkcioniše ibb pa ima bolju hronologiju. Most B1 odozdo.

Slika

Armirani nasip, sa niške strane, masivniji

Slika

finalni deo potpornog na C7 izgleda završeno

Slika

ostala je zavesa na potpornom uz sam tunel, desni je zatvoren za prolaz

Slika

podloga u levom tunelu je bolja nego u desnom, ali pitanje do kada će tako biti, jer će sad leva biti na udaru kamiona

Slika

pošto je na samom ulaznom portalu ovaj nasip uz C6, uvod u produžetak cevi ili galeriju, who knows

Slika

C6-5-4-3, tu desnoj, a i levoj odavno fali samo još SMA

Slika

lot 1, nisam išao dalje

Slika

nalevokrug

Slika

C5-6

Slika

Famozna C6

Slika

Deo u levoj koji bi trebalo da se šipuje, tj. vrv će celom dužinom C6

Slika

ulazni portal - desna cev, nadam se samo da je Subterrin deo iznad stabilan i biće OK

Slika

C6 ne izgleda zastrašujuće kao C2 u Predejanu, ali ima popuštanja, pukotina, nabubrelog betona

Slika

svetlo na kraju tunela

Slika

posle tunela u visini C7 je i nasip sasvim pristojan, kišna je odrađena, kad završe kosinu (ubrzo) i ovde će u desnoj leći 0-63, 0-31 i asfalt

Slika

B1 odozdo i armirani nasip sa pirotske strane

Slika

ovaj finišer je baš blizu mosta B1, do koga se u desnoj primakla i 0-31 stabilizacija, spojiće to asfaltom skroz do tunela za najviše mesec dana

Slika

od finišera ima 3,7km u kontinuitetu na 2 sloja BNS sve do C17

Slika

incl. ivičnjaci gde treba

SlikaSpust sa 2 BNS u desnoj i ivičnjacima, odatle će u levoj (ka Nišu) počinjati 3+1 na usponu

Slika

Ovde završava sveži 2. sloj, što je prikazano u poslednjoj emisiji Koridori

Slika

i posle toga najzad se vozimo ko gospoda na 2 sloja

Slika

tu i tamo i leva liči na nešto...

Slika

ovo je već kod levog odmorišta Veta,

Slika

podosta cevi za ugrađivanje

Slika

i nešto mašina

Slika

buduće desno odmorište Veta

Slika

ovo je pravac kod koga se lokalni put za Vetu odvaja od trase autoputa

Slika

biće da je to ipak ovde negde, a ova strma kosina /koju Earth stalno proziva/ da kucnem u drvo za sada drži bez problema

Slika
Pohvale za post: 21
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Čet Mar 14, 2019 8:22 am

Ovo je ka problematičnoj C17

Slika

i posle skoro 4km prestaje asfalt u desnoj, a i nasip

Slika

i jedna od par najvažnijih fotki u slikovnici - C17, potporni je gotov, valjda ima još 1 gore, ali mislim da je vreme da ovo dole raskrče i krenu nasip

Slika

prekid u asfaltu nije dug, ne više od 200-300m koliko drži kosina

Slika

i onda ka C18 malo nasipa

Slika

i kreću ivičnjaci i asfalt

Slika

i duž Glogovca asfalt je na 2 sloja

Slika

Glogovac ka B2 - isto stanje

Slika

crni se, a ovde su odrađene i betonske kanalete u razdelnom pojasu

Slika

B2, desni pod debelim slojem asfalta

Slika

Nisam uspeo da ustanovim gde tačno iza Glogovca prestaje deo sa 2 i počinje sa 1 slojem BNS

Slika

deluje mi da je ovde kod podvožnjaka kod kuće sa zastavama samo 1

Slika

ali biće da će i ovde drugi sloj ubrzo

Slika

crni se i kod ove deponije sve do C21

Slika

a tu je i potencijalno odmorište. kod njega i leva pod nasipom

Slika

i kod C21 završava 0-31 stabilizacija u desnoj, a nešto kasnije, bliže C22, nema ni sloja 0-63, ali je armirani nasip odozdo stigao do vrha

Slika

ovo bi trebalo da bude C22 ili C21, pre godinu dana je tu bila rupa

Slika

sve su ovo zapunili odozdo, a mislim da nema ni kišne tu kod C22

Slika

ali je markirano za nasip trupa, pretpostavljam i ovde prvo samo desna

Slika

i onda opet 1 od top 5 najvažnijih fotki ove slikovnice - C23, još uvek se radi zaštita gore, pa će ovo da raskopaju i da rade nasip

Slika

Nije mi baš uspela fotka, al tu je odavno ova mahina na C23

Slika

a i ovaj potporni neposredno ispod lokalnog puta je tu od pre par godina, ne znam tačno šta rade i koliko im je ostalo

Slika

i bukvalno odmah posle C23 u desnoj kreće asfalt vrv 1. sloj BNS i tako je do onog dugo građenog podvožnjaka s krilcima

Slika

a odmah posle njega je 0-31 stabilizacija u desnoj

Slika

koja je čini se skroz do mosta B3, možda se do sada i zacrnilo, mada sumnjam jer se iznenada pojavio sneg...

Slika

od B3 ka C25 se u desnoj stiglo do stabilizacije, odrađena je i kišna uz nju

Slika

ovaj armirani nasip desno ih je strašno namučio, vrv još tu ima posla, ali to ne utiče na putni deo, tj. desnu pre svega

Slika

na kraju C25 ka velikom propustu privršava se kišna, a nemam pojma šta ovde radi ovaj kran

Slika

izmarkirano je za stabilizaciju do propusta,

Slika

a od propusta do C26 je ono parče asfalta koji sam gazio na početku slikovnice

Slika
Pohvale za post: 21
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Čet Mar 14, 2019 8:25 am

Kod starog potpornog na C26 spremno za nasip u desnoj

Slika

kod novog dopunskog još iskopano,

Slika

ostalo je još 10-20 metara da potporni doćeraju do nadvožnjaka za Špaj

Slika

obično posle šipova celom dužinom odrade gornju gredu, pa onda betonske zavese, ali ovde je malo drugačije

Slika

novina je crno pre i posle nadvožnjaka, pa sad saobraćaj za Špaj ide gore, a ne trasom, gore nema pešačke, samo je elastična ograda

Slika

i ovde bi trebalo da provuku nasip desne ispod podvožnjaka, al to treba da usklade i sa potpornim na C26

Slika

jer je desna polovina velikog pločastog propusta odrađena, a leva se radi:

Slika

a posle propusta desna dobija 0-31 stabilizaciju

Slika

koja se ovde radi finišerom i valjcima, pa je možda i cementna a ne 0-31

Slika

radi se pod budnim okom nadzora - u ovom slučaju Džekija

Slika

nasip i stabilizacija su u desnoj do iza bazilike, odnosno do poslednje C27

Slika

spremne su i cevi za šahtove za kišnu na samom kraju, kod C27

Slika

a i kad to završe, na samom kraju predstoji malo peripetija kod spajanja sa mostom, zatvaranja velike devijacije itd.

Slika

Da ponovim - očigledno se napada desna i samo desna, leva će biti u fokusu u drugoj polovini godine.
Kritične tačke su kosine C17 i C23, kad njih završe završili su pola posla, nešto malo C25-26, ali i tu se vidi brzi kraj.
Druga polovina posla je rasplet na C6-C7, oko tunela, tu čuči potencijalno najveća opasnost i Azvirtovo EM opremanje desne cevi.
Angažovanje im je korektno, napadaju kritične tačke, ne zaostaju ni sa betonom ni sa asfaltom.
Biće dosta bolje od aprila, mart je ćudljiv, ako nešto nepredviđeno ne krene po zlu, kraj juna nije preterano optimistična, već realna prognoza!
Za levu je pitanje da li će je osposobiti do kraja godine, sve kosine moraju biti tip top, plus vrv galerija pre leve cevi tunela, biće čupavo...
Bilo bi lepo da se to završi ove godine i da se za to vreme opreme BNR i zatvoreni sistem naplate putarine i Bog da nas vidi!

Neizmerno hvala ckojamu sa SSC na ustupljenom prostoru na ibb, mada mi pola života ode na sređivanje po hronologiji, to me ubi!
Pitam se da li uopšte da se upuštam u avanturu kačenja slikovnice sa zabeleženim novim detaljima na potezu Bela Palanka - Pirot - Sukovo...
Pohvale za post: 33
Marlon
Beginner
Postovi: 32
Pridružio se: Ned Jul 22, 2018 8:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 8

Re: Koridor 10

Postod Marlon » Čet Mar 14, 2019 8:55 am

Posto zure da zavrse desni poluprofil i puste ga u saobracaj znaci li to da nece biti moguce preticanje ako zaglavis iza nekog vozila koje se sporo krece. Moraces da ga pratis tako 12-ak km? Kako ce to da rese?
Pohvale za post: 1
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3315
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 6004
Pohvalio: 4177

Re: Koridor 10

Postod Earthmoving » Čet Mar 14, 2019 9:03 am

Hvala Caribrod, veiki plus, odlicna reportaza sa najvaznijeg preostalog dela K10 :kk:
I par bisera za zapisati: "brat me ispoštovo da se ne ugušim"; "radi se pod budnikom okom nadzora - psa Džekija" :lool:
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 1
Niko Kažanegra
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 540
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
Kontakt:
Pohvaljen: 753
Pohvalio: 119

Re: Koridor 10

Postod Niko Kažanegra » Čet Mar 14, 2019 9:15 am

Bravo Caribrode i hvalaaaaaaaaa...... :sesir: :sesir: :sesir:
Људи , када видите " друмске разбојнике " :D са радаром поред пута ,блицајте обавезно..... :D :D :D :D
Pohvale za post: 1
KrCan
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 281
Pridružio se: Pon Jun 11, 2018 1:58 pm
Lokacija: Sydney
Kontakt:
Pohvaljen: 3427
Pohvalio: 972

Re: Koridor 10

Postod KrCan » Čet Mar 14, 2019 9:43 am

Obzirom da znam da je caribrodu bilo teze ovo sve okaciti na forume, nego da ode iz Dimitrovgrada do lota 2 i sve ovo prodje i slika, onda mu zaista duplo hvala! :sesir:
@Marlon ipak je i to neuporedivo bolja opcija nego da ides duplo duzim delom kroz SK uzim i mnogo opasnijim putem!
Nego ljudi da se mi polako spremamo da ne dozivimo srcani udar od srece negde oko Vidovdana! :grand: Posle ove reportaze caribrodove, sve je izvesnije da ce Istok biti, bar u jednoj traci na lotu 2 biti otvoren, a time spojene sve ostale deonice!
Drugo, Juzni krak nadam se da ce u istom tom periodu biti konacno otvoren i to u punom profilu!
I trece po informacijama kojima ja raspolazem i tunel Brancic ce biti gotov u potpunosti do tada, kao i sav ostali deo do Obrenova, izuzev Ub Lakovac, za koji se nadaju da isto tada zavrse, ali se ama bas niko, bas niko ne usudjuje da zucne jednu rec o datumu zavrsetka tog dela!
E sad ponovo zamislite u nasem mentalitetu, bez obzira na ova sva katastrofalna kasnjenja, kakvo ce nacionalno veselje da nastane, kad se konacno doceka onaj san da se "na sve strane" bude moglo putovati auto putem! :lol: ma koliko je to trebalo biti jos pre mnogo decenija :vops:
IMA 'GI RAZNI :roll: :lol:
Pohvale za post: 8
markomarkovic
Beginner
Postovi: 95
Pridružio se: Uto Feb 05, 2013 11:46 am
Kontakt:
Pohvaljen: 159
Pohvalio: 2705

Re: Koridor 10

Postod markomarkovic » Čet Mar 14, 2019 12:06 pm

Krcane, sad kad tako složiš sve, ne bi me iznenadilo da sve to nameste i otvore u istom danu. Pa to bi bilo opštenarodno veselje epskih razmera...
Pohvale za post: 2
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Čet Mar 14, 2019 5:43 pm

Marlon » Thu Mar 14, 2019 7:55 am napisao:Posto zure da zavrse desni poluprofil i puste ga u saobracaj znaci li to da nece biti moguce preticanje ako zaglavis iza nekog vozila koje se sporo krece. Moraces da ga pratis tako 12-ak km? Kako ce to da rese?


Nikako. Najbolja varijanta je da je ispred tebe neki uviđavan šofer sporijeg vozila, koji hoće da te propusti. I to samo u jednom pravcu, pošto će verovatno stubovi biti između zaustavne i vozne, tako je barem bilo kod Pirota.
Pohvale za post: 2
slaninar
Intermediate
Postovi: 193
Pridružio se: Pon Avg 06, 2018 5:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 258
Pohvalio: 123

Re: Koridor 10

Postod slaninar » Čet Mar 14, 2019 7:39 pm

I to je bolje nego kroz Sicevacku klisuru
Pohvale za post: 2
Nikola D
Novice
Postovi: 10
Pridružio se: Uto Jan 30, 2018 5:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 2983

Re: Koridor 10

Postod Nikola D » Pet Mar 15, 2019 10:58 pm

Pohvale za post: 1
Гага
Expert
Postovi: 9202
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 8729
Pohvalio: 15479

Re: Koridor 10

Postod Гага » Sub Mar 16, 2019 5:25 am

@Цариброде свака част на извештају - фоторепортажама, укњижени плусићћћи :kk:
Pohvale za post: 1
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Sub Mar 16, 2019 2:45 pm

Malo van ključne deonice - i posle zatvaranja 2 devijacije ima pobegulja

Slika

mada je povećan procenat šlepera koji idu na autoput

Slika

Ova pobegulja je iz Pazardžika, grada u Bugarskoj koji ima jedan od najvećih procenata romske populacije u zemlji, što nema veze s temom, samo kažem

Slika

BNR Pirot istok, građevinski najzavršenija od svih na istočnom kraku (nadstrešnica ima krov)

Slika

zatvorena devijacija kod BluE

Slika

bukobrani pre tunela u bojama zastave, ima ih i na velikom mostu preko Kosturske reke/potoka

Slika

mutni tunel sa puštenom levom cevi

Slika

zatvorena devijacija posle tunela

Slika

levo odmorište između PZ i Sopotske petlje, završeni zemljani radovi, videćemo njegovu dalju sudbinu

Slika

Radovi na kosini km65 - loše svetlo, loš objektiv, sorry

Slika

ima 2 komada koji rade, nznm dal oba buše šipove, možda je u 2 reda, ako je tako biće to baš debeo zid

Slika

u svakom slučaju radi se ozbiljno i sve su bliži nadvožnjaku, kad stignu do gabiona, razbucaće ovo brdo i kreće se sa pravljenjem leve

Slika

sledeća zanimljivost - odmorište Bela Palanka, levo

Slika

to je ono koje je ukopano u brdo (desno je u ravnici) i tu su zemljani radovi čini se završeni

Slika

za njega pouzdano znam da je predviđena benzinska pumpa i propratni sadržaji, videćemo kome će ovde upasti sekira u med

Slika

u povratku - BNS Bela Palanka,

Slika

čija nadstrešnica još uvek nema krov, korak-dva je iza Pirot istok, na svim BNS od većih stvari fale kabine al one su na kraju

Slika

ovde se skreće na staru obilaznicu BP, na kojoj žive duše nema, a gore u brdu iza je čuveno pozajmište Šasa, pola istočnog kraka je odatle dobilo nasip

Slika

i paralelni je prilično pust, a tako će i ostati dok je autoput od Pirota do Bele Palanke dž

Slika

Ovo je ulazak u Ljubatovicu na novom paralelnom putu,

Slika

a po izlasku iz iste pazite! Ovde postoji samonikli "ležeći policajac", koji je baš neprijatan i treba baš da se prikoči

Slika

i biće da je uzrok tome ovo nešto kao klizište i moraće to saniraju nekako, Trace je ovde (bio) izvođač

Slika

posle je ok, sve kosine drže na usponu od 9,5% i sledi spust u Sinjac sa pogledom na autoput ka Crnoklištu

Slika

pogled i na levo odmorište Sinjac, kao i desno iza, jedino u fulu završeno na celom kraku

Slika

slede 2 kosine na paralelnom, koje su bile popustile, ovu kod skretanja za Osmakovo, gde je potporni ispod, uz autoput, sada su zabetonirali i gore

Slika

a i ovu na ulazu u Crnoklište gde je potporni iznad paralelnog su popravljali

Slika

ovde se pre cirka godinu dana prelivala zemlja preko zida

Slika

e neka sam našao negde i ograničenje 60 na paralelnom, al to traje par stotina metara i onda stvarno uđete u naseljeno mesto Crvenčevo, gde je 50

Slika

a čim izađete iz Crvenčeva odmah uđete u drugo naseljeno mesto Staničenje, pa je i dalje 50, iako su prve kuće na neka 2km od ove tačke...

SlikaOvo je ulazak u Ljubatovicu na novom paralelnom putu,

Slika

a po izlasku iz iste pazite! Ovde postoji samonikli "ležeći policajac", koji je baš neprijatan i treba baš da se prikoči

Slika

i biće da je uzrok tome ovo nešto kao klizište i moraće to saniraju nekako, Trace je ovde (bio) izvođač

Slika

posle je ok, sve kosine drže na usponu od 9,5% i sledi spust u Sinjac sa pogledom na autoput ka Crnoklištu

Slika

pogled i na levo odmorište Sinjac, kao i desno iza, jedino u fulu završeno na celom kraku

Slika

slede 2 kosine na paralelnom, koje su bile popustile, ovu kod skretanja za Osmakovo, gde je potporni ispod, uz autoput, sada su zabetonirali i gore

Slika

a i ovu na ulazu u Crnoklište gde je potporni iznad paralelnog su popravljali

Slika

ovde se pre cirka godinu dana prelivala zemlja preko zida

Slika

e neka sam našao negde i ograničenje 60 na paralelnom, al to traje par stotina metara i onda stvarno uđete u naseljeno mesto Crvenčevo, gde je 50

Slika

a čim izađete iz Crvenčeva odmah uđete u drugo naseljeno mesto Staničenje, pa je i dalje 50, iako su prve kuće na neka 2km od ove tačke...

Slika

--- >
Pohvale za post: 14
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 2449
Pohvalio: 720

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Sub Mar 16, 2019 2:48 pm

--- >

Još je veći nonsens ovde kod km65 - poslednje kuće u Staničenju odavde su 1,5km, a stvarni Sopot je 4-5km, ali pošto nema nadvožnjaka kod ex sopotske, ima celih 10-12 km, ali 50 brale

Slika

i iz drugog ugla odozgo sa paralelnog sa lošim svetlom i objektivom radovi na zaštiti kosine na km65, ne vidi se od ograde šta radi 1 mašina

Slika

i druga mašina

Slika

stari tunel Sopot žanru kao i uvek, sa očajnim asfaltom, ali barem potpuno rasterećen, saobraćaj nije zvanično ni otvoren od Staničenja do petlje Pirot zapad

Slika

stara sopotska petlja, gde bi trebalo da nikne nadvožnjak i spoji 221 i 259 prelazeći iznad A4 - selo Sopot je odavde neka 3km - ka Pirotu po 221 pa desno

Slika

desno odmorište posle Nišave 4

Slika

ovo jeste prohodno zbog lokalaca i imanja, ali kao i paralelni oko 65 ova stara deonica ex IB 43 gde su nekad pecali drugovi nije zvanično puštena

Slika

mada se koristi jer nema alternativu zbog AP, a odron je i dalje itekako aktivan, kao i svake godine u ovo doba kad se topi sneg

Slika

na vreme su odvrnuli autoput, ovako bi bilo i da nisu i da ovde ide tranzit, ali će ovo morati nekako da saniraju pre nego što puste naplatu na BNS Pirot zapad

Slika

a ovo su pobednici dana - da mi spremimo ogrev za sledeću godinu i pokupimo drva (ko zna čija, možda su i njihova) koja su nam sišla na izvolte

Slika

--- >

Dalje je ok ka novoj regionalnoj deponiji Muntina padina i posle ovde na fensi kružnom toku desno od autoputa, levo se ide u bazu Aktora na Pirot zapad

Slika

ni nadstrešnica na BNS Pirot zapad nema krov

Slika

veći deo stare pirotske deponije, moraće ipak Vasić, da je izmešta o trošku grada, kad nije uspeo to da uvali Koridorima ako hoće, a hoće da proširi slobodnu zonu

Slika

i sad se mora levo na saobraćajnicu 1 i u Nikole Pašića kroz grad, nisam stigao da se ušunjam pravo i vidim kako napreduje prespajanje na most kod starog tunela Sarlah

Slika

a ovo je sa puta za Gnjilan i bolnicu iznad istočnog portala starog tunela Sarlah koji je skroz zatvoren i oni koji žive između 2 tunela imaju izlaz samo kod Kalea s druge strane

Slika

zamandaljena devijacija kod BluE petrola i ide se pravo gde se išlo i pre njenog otvaranja

Slika

a BluE petrol znatno pustiji nego pre desetak dana, ali još uvek ima onih koji se snalaze da svrate ili ih sa pumpe nekako privedu novom trasom

Slika

novina je da su na desnom odmorištu Jerma počeli grubi nasip, što možda znači da ćemo najzad dobiti prvu benzinsku pumpu na istočnom kraku, sada na A4 nema do Naisa

Slika

mada na sajtu Puteva nisam našao neki tender ili licitaciju, koji bi ukazivali na to, možda se nekome ipak nekome "posrećilo", procunjaću ovih dana tamo, odvojiti uvo...

Slika

Nekako sam ispustio fotku levog odmorišta Barje, koje sada sasvim liči na Sinjac i baš i ne vidim razlog zašto ne uklanjaju ove stubiće i ne puštaju ga

Slika

Na km 65 nisam uspeo da raščivijam detalje, ali cenim da bi do kraja meseca moglo da se uklanja brdašce, koje im sada služi kao platforma.
Posle toga sledi leva - to će brzo, pa saobraćaj na nju i onda se od magistralnog pravi desna, to će malo sporije, ali do kraja maja - sigurno.
Osim na km 65, morali bi pre uvođenja zatvorenog sistema naplate da ispeglaju paralelni, koji će imati mnogo veći saobraćaj nego sada.
Tu je trenutno sporno klizište kod Ljubatovice sa "ležećim" i odron koji nemam pojma kako će i da li će rešavati, tu decenijama postoji problem.
Naravno, ostalo je i spajanje mosta kod Tigra sa starim tunelom Sarlah, ali to bi trebalo da bude završeno do kraja ovog meseca, kao i habajući odande do raskrsnice sa S1.
Ostaje da se dovrši EM opremanje desne cevi Sarlaha i obe cevi Sopota, ali ito bi trebalo relativno brzo da se privede kraju.
Naplatne rampe su mi nepoznanica, čas mi izgleda da dobro guraju, čas su mi nevidljivi, neće to zaživeti pre septembra-oktobra izgleda.
Ima tu još sitnica pored i ispod, čekamo i odmorišta, posebno ona sa pumpama, nadam se da do kraja godine i to bude na top nivou.
Pohvale za post: 22

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: caribrod, Gazi Bengazi, Markidjani, srdjanprpa, Stefan91 i 22 gosta