Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod prostorni planer » Sre Dec 22, 2010 7:53 pm

Pre neki dan prodjoh od Valjeva prema Lajkovcu i videh da se vide prvi rezultati na gradnji deonice Ub - Lajkovac. Izvodjac radova su Putevi Uzice, vidi se pomak jer od magistralnog puta Lajkovac - Valjevo u selu Rubibreza, koje je na nekih 6 km od Lajkovca, masine nasipaju trasu na kojok su vec tokom jeseni zavrseni zemljani radovi. Sa leve strane puta iza pruge sam video tu nasutu trasu, kojoj se ne vidi kraj, tj dokle puca pogled je vec nasuta, a to je sigurno nekoliko kilometara. Stalno prolaze kamioni puteva sa tim materijalom za nasipanje, koji se vadi u selu Slovac u novom kamenolomu isto pored magistralnog puta, tako da im je sirovinska baza blizu, pa mi se cini da radovi dobro napreduju. Takodje na desnoj strani puta se vidi da su zavrseni zemljani radovi, tj vidi se trasa, medjutim vrlo brzo trasa zamice za breg, a kako je stanje iza brega nisam video.
Poslednja izmena od prostorni planer u Sre Dec 22, 2010 8:03 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15629
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1439
Pohvalio: 219

Postod vucko » Sre Dec 22, 2010 7:58 pm

Molim da se tema preimenuje jer je koridor 11 lazan naziv koji koristi jagnjeca brigada-spiner Mrko
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Postod prostorni planer » Sre Dec 22, 2010 8:04 pm

Pa daj predlog, da stavim auto put Beograd - Pozega?
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sre Dec 22, 2010 8:31 pm

Зар не постоји већ ова тема?
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
shumar
Higher intermediate
Postovi: 773
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 39
Pohvalio: 132

Postod shumar » Sre Dec 22, 2010 8:38 pm

Postoji tema auto-put Horgoš - Požega koncesija a ovo treba da bude Vršac - Boljare tj. od Vatina a donji izlaz verovatno Boljare.
Pohvale za post: 1
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Postod prostorni planer » Sre Dec 22, 2010 8:50 pm

Mislim da je bolje da zaboravimo onu temu, jer je puna prepucavanja i problema i zapocnemo novu veseliju, jer se radovi stvarno izvode. Prosao sam tuda bar 10 puta od otvaranja radova u avgustu i uvek su radili kad sam nailazio, tj nisam nikad primetio da su masine povucene, kako je pisalo u nekim novinama. Tamo nek se prepucavaju o trasi - Umka ili Sremska strana, a ovde da pisemo o napretku radova...
Pohvale za post: 1
shumar
Higher intermediate
Postovi: 773
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 39
Pohvalio: 132

Postod shumar » Sre Dec 22, 2010 8:56 pm

Slažem se, ipak je praćenje radova najbitnije.
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1890
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Sre Dec 22, 2010 8:58 pm

:lol: :laugh: :lol:
Super ime Jagnječi put
:lool: :lol: :laugh:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Postod JohnnyLee » Sre Dec 22, 2010 10:09 pm

:kk:
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
vladimir79
Higher intermediate
Postovi: 1217
Pridružio se: Sre Avg 04, 2010 11:02 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 560
Pohvalio: 265

Postod vladimir79 » Čet Dec 23, 2010 11:44 am

23. 12. 2010. 10:20h | Tanjug
Pregovori s "Kolinom" o izgradnji koridora 11

Ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović najavila je da će danas u Beogradu početi zvanični pregovori sa turskom kompanijom "Kolin" za učešće u izgradnji autoputa Beograd - Južni Jadran, na delu od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, u dužini od 53 kilometra.

"Danas je prvi sastanak pregovaračkog tima sa 'Kolinom' za nastavak izgradnje koridora 11", rekla je Kalanovićeva novinarima.

Ona je kazala da je Vlada Srbije u prošli četvrtak osnovala pregovarački tim za te pregovore i da će se od danas razgovarati o utvrđivanju cene i izvođačkog ugovora.

Kalanovićeva je navela da će već započete radove na delu od Uba do Lajkovca u dužini od 12,7 kilometara nastaviti da finansira država.

Ministarka za NIP je rekla da je u prethodnom periodu već nudila turskim firmama "Kolin", "Makiol" i "Juksel" da uđu u taj projekat koncesijom, ali da su njihovi predstavnici smatrali da takav poslovni aranžman ne bi bio isplativ u ovom trenutku.

Klanovićeva je podsetila je sa tim kompanijama potpisan memorandum o razumevanju za koridor 11 za deonice Obrenovac - Uba i Lajkovca - Ljiga, Ljig - Preljina i Preljina - Požega.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1890
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Čet Dec 23, 2010 12:08 pm

malo šale sa predloženim nazivom puta bez namere ikakvog ličnog ili drugog veđanja ikog ili ičega



23. 12. 2010. 10:20h |
Pregovori s "Xxxx" o jagnjecem putu

Xxxxx za investicioni plan V. K. najavila je da će danas u Beogradu početi zvanični pregovori sa turskom kompanijom "Xxxx" za učešće u izgradnji jagnjećeg puta, za 53 kom.

"Danas je prvi sastanak pregovaračkog tima sa 'Xxxxx, za nastavak jagnjećeg puta ", rekla je K. novinarima.

Ona je kazala da je xxxxx u prošli četvrtak osnovala pregovarački tim za te pregovore i da će se od danas razgovarati o utvrđivanju cene i izvođačkog ugovora.

K. je navela da će već započete radove 12,7 komada nastaviti da finansira država.

Xxxx za IP je rekla da je u prethodnom periodu već nudila turskim firmama "Xxxx", "Xxxx" i "Xxxx" da uđu u taj projekat koncesijom, ali da su njihovi predstavnici smatrali da takav poslovni aranžman ne bi bio isplativ u ovom trenutku.

Kl. je podsetila je sa tim kompanijama potpisan memorandum o razumevanju za jagnjeći put za deonice Obrenovac - Uba i Lajkovca - Ljiga, Ljig - Preljina i Preljina - Požega.
:) :lol: :)
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
medjutim
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1240
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 379

Postod medjutim » Čet Dec 23, 2010 12:19 pm

Domaće kompanije žučno protestuju, jer smatraju da je umesto tradicionalnog Prasećeg, odluka o Jagnjećem putu doneta pod pritiskom moćnog lobija koji na tenderu gura turske kompanije koje nemaju iskustva s prasetinom..
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15629
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1439
Pohvalio: 219

Postod vucko » Čet Dec 23, 2010 12:22 pm

Dakle koridor 10 praseci put
Virtuelni koridor 11 jagnjeci put

:kk:
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
vladimir79
Higher intermediate
Postovi: 1217
Pridružio se: Sre Avg 04, 2010 11:02 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 560
Pohvalio: 265

Postod vladimir79 » Čet Dec 23, 2010 2:18 pm

Нисте ми јасни. Човек покрене тему због тога што је слична због оваквих ствари пропала, а ви исто. Уместо да кажете - "Хвала на информацијама", ви супротно. Шта ме брига како га ко зове. Пут је важан за Западну Србију и ради се.
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Postod prostorni planer » Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

U pravu je cgmiki, mislim da je ovo forum o projektima i gradilistima, a ne o politici. Ni ja nisam zadovoljan trenutnom politikom, ali hajde ovde da pratimo gradnju. Mislim da nije vise virtuelni koridor, jer rezultati na terenu su vidljivi. Zeleo sam da obavestim sve one koji nisu prolazili putem Valjevo - Lajkovac u skorije vreme o napretku radova i trenutnom stanju... i voleo bih da se i ostali ukljuce, pa ko bude prolazio ponovo tuda, da stane i slika radove ako je u mogucnosti. Hvala!
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1890
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Čet Dec 23, 2010 2:58 pm

:lol: ;) :lol:
Kad jaganjci utihnu , buuu
:laugh: :lool: :laugh:

hvala za informaciju ako može bez ljutnje
lepo je kad se radi i lepo je da se šali ;)
Poslednja izmena od boca-ica u Čet Dec 23, 2010 3:01 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Postod prostorni planer » Čet Dec 23, 2010 4:14 pm

A gde je PLUS (+) Boca - ico, plusevi se dele samo za slike, kao da je forum fotografa, a slikoviti izvestaj sa teritorije opstine Ljig se zavrsava na HVALA :lol: :laugh: :laugh:
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1890
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Čet Dec 23, 2010 4:34 pm

evo ako je tehnički izvodljivo
neko mi okačio četiri uzmi sve
oni nisu ni bitni , važno je da se radiiiii kad vec nam gule kožu sa leđa
sa sa pričom za boolje (malo) sutra

Edit
stisno sam ovo desno dugme +
:)
Poslednja izmena od boca-ica u Čet Dec 23, 2010 4:38 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Čet Dec 23, 2010 4:36 pm

Ево ја ти дадох плус за репортажу. :)
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Postod prostorni planer » Čet Dec 23, 2010 4:53 pm

Ma salim se Boco a i ostali, ne bitno :D . Ne primaj sale k' srcu :) :P
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Postod JohnnyLee » Čet Dec 23, 2010 11:05 pm

где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 35

Postod prostorni planer » Čet Dec 23, 2010 11:48 pm

Nisam je samo razumeo u clanku, pise da je to auto put sa tri trake, dve za saobracanje i zaustavna... pa jel se radi poluprofil ili pun profil?
Poslednja izmena od prostorni planer u Čet Dec 23, 2010 11:49 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Diogen
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 105
Pridružio se: Ned Dec 19, 2010 1:56 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 43
Pohvalio: 17

Postod Diogen » Sub Dec 25, 2010 4:39 pm

Slika

Каменоломи навијају за Коридор 11

Различита мишљења куда би требало да прође траса будућег Коридора 11 од Београда до Обреновца. – Ако иде десном обалом Саве треба много камена и шљунка да се санира клизиште Умка–Дубоко

Да ли ће се од Београда до Обреновца стизати будућим Коридором 11 с десне или леве обале Саве мораће да одлучи независна комисија, коју ће највероватније формирати Национални савет за инфраструктуру. Држава се на овај корак одлучила зато што, наводно, постоји снажан „каменоломски лоби” за трасу преко Остружнице, Умке и Барича (односно преко клизишта). Јер за санирање клизиште Умка–Дубоко, према прорачуну нашег извора из Владе Србије, потребно је да каменоломи непрекидно раде две године. Да би били сигурни да су одабрали најбоље решење, чланови Националног савета су преко „Путева Србије” ипак наручили израду још једне варијанте аутопута од Сурчина, Новог Београда, моста на Сави до Обреновца.

У време када је трасиран аутопут Хоргош – Пожега, који су концесијом требало да граде аустријске фирме Алпина и Пор, чланови кабинета тадашњег министра Велимира Илића пресекли су дилему и одлучили да аутопут иде десном обалом Саве. Институт за путеве је, по министровом налогу, пре пет година сачинио идејни пројекат. Изградња је, према том прорачуну, требало да кошта око 110 милиона евра. Да би умирили клизиште, пројектанти су предвидели изградњу камене бране посред Саве за коју је потребно око 1,3 милиона кубика камена и нешто мање од девет милиона кубика шљунка и песка. Концесионари су, међутим, имали примедбе на то идејно решење, јер су се плашили да им банка неће обезбедити паре за аутопут преко клизишта.

Одмах потом, случајно или не, аустријски Алас холдинг купио је четири каменолома, међу којима су и они на Руднику и Фрушкој гори. Да ли је то учинио због изградње ове трасе Коридора 11, ипак је у домену спекулације. Додуше и заинтересованост француског Лафаржа за куповину Предузећа за водне путеве ПИМ, управо се везује за потенцијал каменолома Крчедин и Голубац, актуелних у време када се у земљи граде стотине километара аутопута.

Како год, Саобраћајни институт ЦИП до половине фебруара требало би да уради идејни пројекат за аутопут од Обреновца левом страном Саве, коју прескаче мостом и иде ка Сурчину и Новом Београду, где се улива у улице Војвођанску и Јурија Гагарина. Тако настаје најкраћа веза јужне Србије са аеродромом, али и са будућим мостом Земун–Борча.

Према објашњењу Драгољуба Јарића, шефа пројектног тима ЦИП, ова варијанта била би за три километра дужа и коштала би око 107 милиона евра. На њој нема објеката за рушење и била би урађена према свим урбанистичким параметрима. Док би на десној обали Саве, уколико туда буде пролазио аутопут, морале да буду уклоњене стотине кућа. Ова варијанта блиска је делу професора Грађевинског факултета, али и руководству Београда, како се може чути.

Милутин Игњатовић, директор ЦИП, тврди да кроз клизиште Дубоко не може да се гради аутопут. Стабилност, каже он, мора да буде загарантована и уверава да се аутопутеви никада не граде преко клизишта ако то не мора.

– Умка и Дубоко убрајају се међу највећа клизишта на Балкану. А постоје и секундарна клизишта за која је потребан новац да би се умирила. Проблем је како набавити предвиђену количину камена и шта ако не буде могао да се довезе реком. Транспорт копненим путем је далеко скупљи. Померањем Саве на другу страну потпуно би се променио ток рени бунара – каже Игњатовић и упозорава да би се сав саобраћај са ове деонице слио код Београдског сајма.

С друге стране, Драгутин Калезић, директор Завода за пројектовање траса у Институту за путеве, каже да су пре двадесетак година проучили све варијанте повезивања Београда са Обреновцем и изабрали поменуту преко Остружнице и Умке као најбољу.

– Њен ефекат огледа се у томе што би клизишта била санирана за век векова. Тако би опстало 500 кућа. У супротном, морале би да буду порушене. Нетачно је да на клизишту не може да се гради аутопут јер му онда у Србији, која их је препуна, нигде не би било згодно место – каже Калезић и додаје да би заустављањем клизишта значајно били повећани пловидбени капацитети Саве.

Без обзира на мишљења да каменоломи не могу да произведу довољно камена, Калезић каже да Институт има уверавања да домаћи каменоломи могу да произведу потребну количину камена. У закључцима Инжењерске академије, Удружења грађевинских инжењера и Српског друштва за путеве (који подржавају изградњу ове варијанте аутопута) наводи се да је она краћа за 9,1 километар, да би се трошкови путовања смањили за 30 милиона евра, а трошкови одржавања аутопута били би мањи за 5,7 милиона евра.

Маријана Авакумовић
објављено: 25.12.2010
Poslednja izmena od Diogen u Sub Dec 25, 2010 4:41 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15629
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1439
Pohvalio: 219

Postod vucko » Sub Dec 25, 2010 4:51 pm

Kamenolomski lobi :lol: Samo u srbiji.

Nego,ajd ovako desna verzija ima prednost sto se sanira kliziste i 500 porodica ostaje sa krovom iznad glave.Koliko god kamena da se stavi da se sanira kliziste opet je jeftinije na duze staze i zbog manje duzine trase a i jer ce biti jeftinije odrzavanje takvog puta u odnosu na most.Takodje,niko ne pominje vodoizvoriste tacno izmedju natpisa e-763 leva obala save i Deonice 1.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15629
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1439
Pohvalio: 219

Postod vucko » Sub Dec 25, 2010 5:15 pm

Evo i PDF-a sa detaljnijom analizom varijanti i najvaznije slike koja pokazuje vodoizvoriste koje pominjem

Slika

http://pdfcast.org/pdf/vrijante-autoputa
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: bobcha78, MaRkOs, Smederevac i 11 gosta