Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

biciklista
Beginner
Postovi: 83
Pridružio se: Pon Jul 13, 2015 2:35 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 92
Pohvalio: 0

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod biciklista » Pon Sep 18, 2017 11:52 pm

Zapamtite jednom zauvek......

Ne grade autoputevi privredu jedne zemlje, vec privreda gradi autoputeve. Mi smo po svim parametrima bankrot. Samo to niko nece da objavi. Da li su clanovi ovog foruma svesni da se ova drzava i vlada svakog meseca vec nekoliko godina zaduzuju od 250mil-450mil evra. A pricate o gradnji autoputeva na titaniku koji evidentno tone. Nema ni smisla ni logike.
Vox91
Intermediate
Postovi: 195
Pridružio se: Čet Avg 17, 2017 10:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 312
Pohvalio: 100

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Vox91 » Uto Sep 19, 2017 12:04 am

Ne znam čemu više rasprave-autoput do Požege će sigurno biti izgradjen. To je blizu Užica i nema potrebe za nerviranjem kod forumaša iz tog kraja. Autoput treba napraviti i od Rume do Novog Sada. Sve drugo-moto putevi, pogotovu do granice sa CG-em su jeftiniji za gradnju, em se ne naplaćuje korišćenje-koje je vrlo važna stavka pri odlučivanju naših osiromašenih ljudi da li će koristiti auto put ili ne. Te pare koje bi ulupali u gradnju autoputeva na sve strane, treba uložiti u temeljnu rekonstrukciju putne mreže po Srbiji, pravljenje obilaznica oko naselja na magistralama i vrhunsko sredjivanje koridora 10. Tragedija je da taj pravac nije završen pre 10 godina, jer od kada je izgradjen most kod Vidina-ozbiljno nam se "krade" tranzit, a i tamo nema carinskih formalnosti.
plećko
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 208
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 11:18 am
Lokacija: Obrenovac
Kontakt:
Pohvaljen: 897
Pohvalio: 486

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod plećko » Uto Sep 19, 2017 1:13 am

Ovo je pitanje za struku...?
Gde je nestao komad asfalta...?
Slika
Pohvale za post: 2
plećko
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 208
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 11:18 am
Lokacija: Obrenovac
Kontakt:
Pohvaljen: 897
Pohvalio: 486

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod plećko » Uto Sep 19, 2017 1:17 am

Slika
Pohvale za post: 2
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2326
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 2798
Pohvalio: 1707

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Uto Sep 19, 2017 8:48 am

Hvala za slike Plećko :kk: Može biti da su uzimali uzorak asfalta za proveru kvaliteta (slika ispod). https://www.youtube.com/watch?v=OC3yz8V7Od4
Odličan post Bengazija, lepo je spomenuo i akt iz 1956-e (što retko ko kod nas zna) koji je bio ključan za gradnju američkih autoputeva jer je uspostavio dobar odnos finansiranja gradnje 90% SAD : 10% svaka njena država na svojoj teritoriji. Ranije su bili lošije srazmere, same države nisu mogle da finansiraju, pa se pre 1956-e mnogo manje gradilo nego posle toga. Orginalni projekat je završen 1992-e, tj. trajao je 35 godina, višestruko više nego što je na početku planirano i koštao po sadašnjoj vrednosti oko 526 milijardi dolara. Finansiran iz Fonda koji je najviše para dobijao iz par centi po litru goriva iz akciza, ali i prodaje guma, a mislim i od vozila neki procenat. Ali to nije baš funkcionisalo kako su planirali jer se Fond nije punio dovoljno brzo pa su u par navrata povećavali akcizu za priliv Fondu, cena projekta se vremenom uvećavala, pa je završetak odužio. Nakon završetka je nešto malo nastavljen. Jedino htedoh da ispravim ovo što Panta reče da je od pre 5 godina kineska mreža autoputeva najduža, a uskoro će biti čak duplo duža (77.000km : 131.000km). Sem toga i mreža brzih pruga im je sad najduža na svetu, oko 22.000km. Imao sam jedno zanimljivo iskustvo kad sam išao autoputem u Kini (i to u nekoj manje bitnoj provinciji) i pitam se što nema gužve, kad ono pored prolete bulet train i dok sam uzeo telefon da ga slikam nisam ni uspeo jer je za tren proleteo pored nas koji smo autoputem išli 120 na sat. Tad mi je bilo jasno što nema gužve na autoputu :)
Prikačeni fajlovi
img_asphalt_cm.jpg
img_asphalt_cm.jpg (39.42 KiB) Pogledano 525 puta
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 3
Branko_UE
Beginner
Postovi: 35
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 8:55 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 56
Pohvalio: 17

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Branko_UE » Uto Sep 19, 2017 9:48 am

Hvala na fotografijama Plećko. Da nemaš koju fotografiju nadvožnjaka u Piromanu, da vidimo u kom je to statusu?
plećko
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 208
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 11:18 am
Lokacija: Obrenovac
Kontakt:
Pohvaljen: 897
Pohvalio: 486

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod plećko » Uto Sep 19, 2017 2:20 pm

Biće sledeći put, nisam puno slikao, cilj mi je bio Ub ali dalje od nadvožnjaka nisam mogao
msksim1
Beginner
Postovi: 44
Pridružio se: Ned Feb 19, 2017 10:13 am
Kontakt:
Pohvaljen: 54
Pohvalio: 8

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod msksim1 » Uto Sep 19, 2017 7:33 pm

Пантограф » Pon Sep 18, 2017 10:41 pm napisao:
Gazi Bengazi » 18 Sep 2017 09:26 pm napisao:Najveci infrastrukturni projekat u istoriji su americki "interstate "autoputevi. Sa duzinom of oko 46000 milja mogu skoro dva puta da opasu zemlju.


Највећи развојни подухват путне инфраструктуре у историји је изградња кинеске мреже аутопутева, тренутне дужине 131.000 километара, за свега две и по деценије. Само 2015. пуштено је у саобраћај више од 12.000 нових километара, што је укупна дужина мреже немачких аутобанова! Возио се и кроз покрајину Хесен, и кроз Баварску, и кроз кинеску провинцију Гвангдонг: разлика се не примећује, осим у ограничењу од 120 на сат у Кини. Захваљујући том подухвату, сада се од Шангаја до казахстанске границе вози непрекидно аутопутем, а, када у Русији реше да поправе своју претужну путну мрежу, наћи ће се већ неки Ера да запуца колима до Пацифика.

Иначе, ово је дискусија клин-плоча. Нисам стекао утисак да је неко "против путева", него да поједини форумаши сматрају да треба градити јефтиније форме од класичних аутопутева. Опет, већ сам их подсетио да, иако је норма за аутопут у нормалном свету 4% нагиба, код нас има и 11%, па ми заправо у доброј мери аутопутевима називамо оно што би у богатијој земљи био мотопут, који се не би ни наплаћивао. Пример из распале Грчке: нови мотопут са 2+2 траке до средине полуострва Касандра на Халкидикију са обе стране, целом дужином има по један сервисни пут. Дакле, укупно 8 трака свеже направљено, 100 км на сат ограничење, нема путарине. То му дође скупље од нашег аутопута. Тако да, ми већ штедимо, а кроз путарину узимамо новац и то је једини сигуран извор прихода за одржавање укупне путне мреже у Србији.

Добри Самарићанине, немаш баш тачну представу о Барској прузи, чак је и путнички саобраћај на њој деценијама био рентабилан, а теретна композиција доноси још много више новца, иако мање него да су нагиби мање оштри, мада, пруге које воде, рецимо, ка хрватској обали нису много боље. Сад, да би теретних возова било више да нису пругу дизали у Колашин - вероватно, али то не значи да је коришћење Барске пруге неисплативо, напротив, баш напротив.



Bravo! vec imamo jednog, ne Eru, vec Lalu, koji je isao od NS do Vladivostoka. I ovom prilikom pozivam nekog ako zna ovog coveka, da mi kaze kontakt jer i sam planiram taj put u bliskoj buducnosti. Ja sam jedan od onih koji su bukvalno rodjeni u kolima: i velike kilometraze su mi zadovoljstvo) Do sada sam putovao po Evropi (od Lisabona do Inarija, obisao sve zemlje sem britanskog ostrva). Hvala njegovom velicanstvu PLIN-u sto mi je omogucio da putujem za dz:) A reci mi Pantograf, jesi li vozio po Kini? Pratim putopis Alekseja Kamerzanova, on je sa ruskim tablama usao u Kinu, i jedan je od retkih koji je vozio svoj auto u Kini. Znam da se prvo polaze ispit na kineskom, a onda se dobijaju privremene table, i vodic i mora tehnicki da se prodje. Na granici proveravaju sadrzaj racunara i fles memorija i istresu te naglavacke. Tek nakon toga se moze voziti u Kini. I o sve ako je cika u plavoj unformi udobrovoljen da vam sve ovo dopusti.

http://logandacia.blogspot.rs/

https://www.youtube.com/watch?v=t6kH-p9U8lY

https://www.youtube.com/watch?v=t6kH-p9U8lY (Kina od 20 min)

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 2 gosta