Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

Earthmoving
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1530
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1540
Pohvalio: 657

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Pon Feb 20, 2017 12:10 pm

Vezano za betonski kolovoz (u tunelima). Beton se izlije na pripremljenu vodoravnu aramturu (umrežene čelične šipke, koje nose put kao što skelet nosi mišiće čoveka). Zatim se izliven ravan beton zaseče, zareže duboko par cm (dilatacija, proširenje) na svakih nekolko metara. Znači samo se zaseca, ne seče ceo u ploče. Jer beton je krući od asfaltnog kolovoza pa da ne bi pucao usled opterećenja i vibracija, ta sila se usmerava ka tim mestima da beton ne bi pucao nepravilno krivudavo. Dilatacije se popunjavaju, recimo lepkom da voda ne bi prodirala ispod. Zato u tunelu betonski kolovoz izgleda kao da je sastavljen od ploča, a pošto su ti prorezi između ploča na svakih par metara (kolko odredi projekat) onda kolovoz deluje neravniji od asfaltnog. Znači prosto, uzrok tih neravnina je zbog tehnologije gradnje betonskih kolovoza. E sad, ne znam kako je Planum izlivao beton u ova 2 tunela, ali znam da se u tunelu Bancarevu iza Niša ka Bugarskoj na K10 koristio betonski finišer pa i mene interesuje da li je i tamo ista neravnoća ili je ravnije uz pomoć ove mašine. Tunel Bancarevo je inače završen, izbetoniran pre 4,5 meseci ali pošto iza njega deonica od tunela do Crvene Reke nije završena, još se ne koristi pa nije moguće proći i videti kako ide valjanje vozila po tom kolovozu, tj dal je ravniji od ova 2 tunela na "K11".
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Žika
Higher intermediate
Postovi: 734
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 272
Pohvalio: 196

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Žika » Pon Feb 20, 2017 4:19 pm

Zar se beton ne izliva u ploče ?
Šta je sa širenjem i skupljanjem betona na temperaturama ?
Earthmoving
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1530
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1540
Pohvalio: 657

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Pon Feb 20, 2017 4:50 pm

Beton se izliva se u kontinuitetu ne u pločama. Evo jedan kratak lep film kako se prave betonski kolovozi : https://www.youtube.com/watch?v=58J05HtvLn4
Beton valjda ne reaguje toliko na oscilacije temperature, a ovde u tunelu su te oscilacije temperature još manje nego na otvorenom.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
dobri_samaricanin
Intermediate
Postovi: 122
Pridružio se: Sre Dec 02, 2015 5:32 am
Kontakt:
Pohvaljen: 152
Pohvalio: 5

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod dobri_samaricanin » Pon Feb 20, 2017 5:29 pm

mi i dalje raspravljamo LOS ili DOS???
LOS je pobedio i to je to.
kao sada kad bi analizirali da li je trebao dunav da se premosti kod Beške ili kod Banovaca.
skroz je nebitno.
postoji obilaznica pa se lako može stići iz svih delova grada.
Novi Beograd+Zemun i Novi Sad su najveći naseljeni delovi srbije i naravno da se gradi tamo gde njima odgovara.
AP značajno manje zagađuje vodoizvorište od TENT-a i hemijske industrije bariča.
a i DOS je trebalo da ide samom obalom save i zagadio bi tu istu savu i izvorište.
žiteljima Grocke i Sopota LOS ne odgovara ali demokratija kaže da se pita većina.
beton u tunelu je napravljen sramotno i da nije sujete mogao bi jeftino da se sanira.
ovako kvari odličnu sliku novog AP.
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2622
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1281
Pohvalio: 2847

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Дошљак » Pon Feb 20, 2017 7:31 pm

Моје неко виђење целе приче јесте да је политички исфорсирано да ауто пут мора ићи преко Обреновца. Могао се трасирати од Пиромана преко Дражевца, Вранића и између Моштаница право на Остружницу, мање би било кривудања чак и за наставак пута према Сурчину-НБГ/Земуну/НС/Шиду... Траса по сремској равници је по мени без неког јасног разлога скроз кривудава.
Pohvale za post: 1
JoeBG
Beginner
Postovi: 36
Pridružio se: Ned Sep 18, 2016 10:05 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 7

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod JoeBG » Pon Feb 20, 2017 7:35 pm

Moze li neko da kaze u kom procentu su zavrseni radovi na dve deonice koje rade Kinezi.Moze li negde da se nadje informacija koji je stepen zavrsetka radova - u procentima? Sve nesto u magli, niko vise ne pominje ocekivani rok zavrsetka, sve nesto opisno, neodredjeno...
Stomatolog
Intermediate
Postovi: 423
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 242
Pohvalio: 157

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Stomatolog » Pon Feb 20, 2017 7:36 pm

Ako je plan bio da se autoput približi Obrenovcu, zašto onda planiraju da naplaćuju autoput od Srčina do Obrenovca?
Obrenovac je gradska opština grada Beograda.
Dok naprimer ka Novom Sadu autoput je besplatan do Stare Pazove.
Mislim da bi onda najpoštenije bilo da se autoput naplaćuje tek od Obrenovca ka jugu.
Earthmoving
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1530
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1540
Pohvalio: 657

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Pon Feb 20, 2017 8:47 pm

Joe, zima I hladno vreme u decembru I januaru su uglavnom mrtva sezona u gradjevinarstvu, pa sad sa otopljavanjem, pocetkon nove gradjevinske sezone I intenziviranjem radova posle zime, bice I povoda za nove vesti. Valjda :D
A ovo za naplatnu rampu, treba se u buducnosti izboriti da se stavi posle Obrenovca ka Ubu, tu joj je prirodnije mesto. S druge strane kineski kredit na deonici gde ce biti rampa, tj kod Jakova je oko 230 mil dolara pa treba nekako povratiti te pare.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
razgradjevinar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1098
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 7:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 753
Pohvalio: 1009

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod razgradjevinar » Pon Feb 20, 2017 10:41 pm

zar vi stvarno mislite da ce neko iz obrenovca, sem ako ne ide na aerodrom ili sahranu na bezanijskom groblje, u beogrd ici preko surcina, kroz ledine i nbg. i ne pircajte mi o spajanju obilaznice sa nbg blokovima, taman i kad bude i dalje ce preko makisa, ade i sajma biti mnogo brze nego kroz j. gagrina

sve desno od save ce i dalje biti mnogo blize i brze dostupnije preko raspale umke i ostruznice tako da ne vidim da ce obrenovcani biti nesto uskraceni sto ce do surcina placati putarinu, do beograda ce i dalje biti besplatno. drljavo, ali besplatno
Pohvale za post: 3
laki72
Expert
Postovi: 5604
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3718
Pohvalio: 1517

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod laki72 » Pon Feb 20, 2017 11:15 pm

@dobri samaricanin

"Novi Beograd+Zemun i Novi Sad su najveci naseljeni delovi Srbije..."

(Sto ne ukljuci i Zrenjanin, Sombor, Suboticu...)

Napisa ti i ostade ziv.
Arogancija totalno nepotrebna, ali tako svojstvena nama balkancima.
I NE, nije stvar da LOS ne odgovara ziteljima Grocke i Sopota, nego ne odgova nikome iz BG, ukljucujuci i same Novobeogradjane, samo takvi zaslepljeni ce to shvatiti previse kasno, ne zato sto su manje pametni, vec upravo zato sto su tvrdoglavi, pa od kamena ne vide planinu.

Naravno da je usvojena i da se pravi trasa po LOS i naravno da se posledicno mora praviti potpuno nova drumska veza J.Gagarina i Vojvodjanske, sto nije iskazano u ceni kostanja jer nije deo A2, ali je svakako neophodan trosak.
I naravno da ce se Ibarska vrlo malo rasteretiti, a Obrenovacki put biti jos optereceniji zahvaljujuci nakaradnoj trasi koja je pri tom preskupa (sto odgovara svim akterima price, osim gradjanima Srbije koji to sve placaju.

I naravno da kada vec ne mozemo da dislociramo TENT (koji se inace samo hladi vodim iz Save) niko pametan ne bi odlucio xa dodatno ugrozi potencijalno vodoizvoriste, posebno ne u vreme kada je pitke vode sve manje.
Hemijska industrija u Baricu je simbolicna u odnosu na stara vremena, mada predstavlja potencijalnu ekolosku opasnost. No treba reci istinu da je od nje veca opasnost po Makisko vodoizvoriste, nego za ovo sa leve obale Save.

Dakle, svako dobronameran ko nema licni interes vidi da je LOS po svim parametrima pogresna opcija.
Ona je izabrana samo zbog usaglasenih licnih interesa vlasnika zemljista, potkupljenih politicara i Kineza kojima je super sto ce nakalemiti jos jedan ko zna kada isprojektovan tipski most kakvih su napravili na desetine a mozda i stotine, i sto za trasu kroz ravnicu guraju nasviranu cenu kao da provijaju trasu kroz Dinaride.




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Stomatolog
Intermediate
Postovi: 423
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 242
Pohvalio: 157

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Stomatolog » Pon Feb 20, 2017 11:21 pm

Ako bi autoput od Obrenovca do Surčina bio besplatan zašto neko nebi njime išao do Surčina, Batajnice, Zemun Polja, Nove Pazove, Novih Banovaca, Stare Pazove i možda dalje ka Novom Sadu?
Ako bude Novi Beograd spojen sa obilaznicom, zašto nebi neko išao autoputem od Obrenovca do Novog Beograda, Zemuna i možda dalje ka Zrenjaninu?
Zašto terati ljude da idu preko Gazele ili mosta na Adi ili kroz centar grada i gušiti grad ako postoji brzi put?
dobri_samaricanin
Intermediate
Postovi: 122
Pridružio se: Sre Dec 02, 2015 5:32 am
Kontakt:
Pohvaljen: 152
Pohvalio: 5

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod dobri_samaricanin » Pon Feb 20, 2017 11:31 pm

zivi bili pa videli...
surcin sam zaboravio nenamerno, a ne treba suboticu zanemariti to je veliki grad za Srbiju...
Surčin ce biti novom vezom spojen sa NBG i dalje gradom.
moje predvidjanje je da ce ova varijanta (iako sigurno to nije bila namera i plod nekog planiranja) optimalno opteretiti sve veze beograda sa jugom (LOS, DOS, Ibarska)
ni na jednom delu nece biti veci saobracaj nego sto bi mogla da primi postojeca infrastruktura.
uz mogucnost da se ibarska i DOS relativno jeftino prosire i bude i dosta bolje nego sto je sada.
sto se tice Obrenovca, verujem da ce placati AP, kao sto ce i Lazarevac i Mladenovac iako su BG opstine.
nece se izmestati naplatna rampa, veca je verovatnoca da se uvedu vinjete nego da se izmesti novopostavljena naplatna rampa.
gde god da se postavi naplata oni iza ce da se bune i da kažu zašto smo mi diskriminisani.
zašto bi UB plaćao, a obrenovac ne... itd...
zato su vinjete najpravednije, ko hoce da koristi AP plaća, ko neće ne mora i ne plaća ništa.
razgradjevinar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1098
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 7:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 753
Pohvalio: 1009

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod razgradjevinar » Uto Feb 21, 2017 12:39 am

Stomatolog » 20 Feb 2017 10:21 pm napisao:Ako bi autoput od Obrenovca do Surčina bio besplatan zašto neko nebi njime išao do Surčina, Batajnice, Zemun Polja, Nove Pazove, Novih Banovaca, Stare Pazove i možda dalje ka Novom Sadu?
Ako bude Novi Beograd spojen sa obilaznicom, zašto nebi neko išao autoputem od Obrenovca do Novog Beograda, Zemuna i možda dalje ka Zrenjaninu?
Zašto terati ljude da idu preko Gazele ili mosta na Adi ili kroz centar grada i gušiti grad ako postoji brzi put?


ja pricam o beogradu, glavnom gradu drzave u kome zivi petina stanovnistva i u kome je 90% institucija ove drzave. na prste dve ruke se mogu nabrojati objekti koji na dnevnoj bazi privlace veci broj gostiju u beograd a da se ne nalaze na desnoj obali save, sve ukljucujuci i deltu i usce.

taj koji iz cacka ili obrenovca ide za pazovu i banovce svakako ce profitirati sto ce mu put biti kraci par kilometara i to svakako zavredjuje da takvima kod obrenovca gradimo jos jedan most sa sest traka preko save. btw, bilo bi zanimljivo ako bi neko imao podatak koliko vozila dnevno prodje preko postojeceg mosta obrenovac-surcin, otvorenog 2011. godine
Pohvale za post: 1
bl3y4
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 315
Pridružio se: Čet Feb 27, 2014 6:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 295
Pohvalio: 129

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod bl3y4 » Uto Feb 21, 2017 2:13 am

Da li se planira neki sloj asfalta u onih par tunela gde je trenutno beton?
Prosao sasam danas tuda i pri brzini od 70-80km/h u reletivno dobrim kolima je truckanje bas osetno. Uopste ne prilici novom autoputu.

Verovatno je vec bilo ovo pitanje ali ne lista mi se bas 150+ stranice :/
BOBAN a.k.a. bl3y4
Obavestenja o iskljucenju struje u vasoj ulici... Info =>http://goo.gl/7FZBmV
Sajt => https://Struja.ITRadionica.com
JoeBG
Beginner
Postovi: 36
Pridružio se: Ned Sep 18, 2016 10:05 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 36
Pohvalio: 7

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod JoeBG » Uto Feb 21, 2017 8:50 am

bl3y4 » Uto Feb 21, 2017 2:13 am napisao:Da li se planira neki sloj asfalta u onih par tunela gde je trenutno beton?
Prosao sasam danas tuda i pri brzini od 70-80km/h u reletivno dobrim kolima je truckanje bas osetno. Uopste ne prilici novom autoputu.

Verovatno je vec bilo ovo pitanje ali ne lista mi se bas 150+ stranice :/


Imas o toj temi na poslednje dve stranice.
Earthmoving
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1530
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1540
Pohvalio: 657

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Uto Feb 21, 2017 10:26 am

@bl3y4, u tunelima Šarani i Brđani se ne planira asfalt, tj. ostaje beton. Najviše zbog protivpožarne zaštite jer beton ne gori, a udisanje isparenja od asfalta u slučaju požara bi u tunelu bilo smrtonosno. Tako da malo truckanja zarad bezbednosti je po meni prihvatljivo. U ona dva kraća tunela kod Boljkovca i Savincu je asfalt, jer je tu u slučaju požara bolja cirkulacija vazduha jer su tuneli kraći. Evo i ostalih razloga da li graditi betonski ili asfaltni kolovoz u tunelima:
Prikačeni fajlovi
ffdsf.jpg
ffdsf.jpg (167.57 KiB) Pogledano 153 puta
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Earthmoving
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1530
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1540
Pohvalio: 657

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Uto Feb 21, 2017 10:56 am

Po ovoj logici i tunel Brančić bi trebao da ima betonski kolovoz jer je poduži, valjda oko 940 metara.
Evo nekog snimka oko tunela od pre 7 meseci koji nam je izgleda ovde promakao : https://www.youtube.com/watch?v=qXqGh3W6nuI
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: darkopavic i 2 gosta