Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

vladimir79
Higher intermediate
Postovi: 1127
Pridružio se: Sre Avg 04, 2010 11:02 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 251
Pohvalio: 146

Postod vladimir79 » Uto Avg 07, 2012 2:28 pm

Ви се и даље држите транспорта робе и да ће ово служити само за то. Као да га неће користити становништво тог дела Србије.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2494
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 793
Pohvalio: 1476

Postod tragac » Uto Avg 07, 2012 2:33 pm

A koliki će biti protok vozila između Ivanjice i Sjenice? Teško da će to opravdati autoput.Samo se u okolinama velikih gradova autoputevi grade sa prioritetom opsluživanja putničkog saobraćaja. Autoputevi koji povezuju dve udaljene tačke idući kroz ruralne predele se grade prvenstveno zbog robnog transporta. Odatle i sam termin "koridor".
I JA SAM PRODAVAC LUBENICA
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 993
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 707
Pohvalio: 394

Postod milanche » Uto Avg 07, 2012 2:57 pm

Slazem se sa Karlom. Potencijal zeleznice je ogroman. Medjutim ono sto nas razlikuje od Hrvatke, sto kod nas nema rakvih neujednacenih kretanja putnika u odnosu na seone, vec je manje vise ujednacen. I mislim da treba da postoji i pruga i autoput, jer alternativa je uvek dobra. Sad naravno postavlja se pitanje odakle nam pare? Bilo bi idealno kad bi se autoput gradio putem koncesije, tj drzava ne bi ulozila ni dinar, dok bi za uzvrat finansijer/koncesionar ubirao prihod u narednih 25godina. I bilo bi idelano kada bi uslov bio da se izgradi ceo autoput do Cg, jer ako se izgradi parcijalno samo do pozege, posle nece niko imati ekonomsku isplativnost da gradi parce do granice.
Time bi drzava imala mogucnost da finansijska sredstva obezbedjena za taj autoput (kredit vlade Azerbedzana - oko 600mil e) preusmeri na remontovanje pruga.

Ono sto bi dodao na Karlov post, a to je da razvoj zeleznickog putnickog transporta bi morao biti uskladjen sa lokalnim, gradskim i medjumesnim autobuskim prevozom, njegovo unapredjivanje i ulaganje, kao i ulaganje u lokalne puteve, radi bolje dostupnosti zeleznickim stanicama, koje su cesto dosta udaljene od naseljenog mesta.
miki_ns
Intermediate
Postovi: 397
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 179
Pohvalio: 97

Postod miki_ns » Uto Avg 07, 2012 10:22 pm

Da se razumemo prugu Beograd - Bar valja pod hitno remontovati i poboljšat joj performanse. Barem vratiti na one koje je imala početkom 80-tih, poželjno i više od toga, onda će biti i robe, a i putnika. Ali ovo je tema o autoputu, pa je ovde više ne vredi "remontovati".
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 14480
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Srbistan
Kontakt:
Pohvaljen: 411
Pohvalio: 32

Postod vucko » Sre Avg 08, 2012 3:53 pm

Pogledajte ovo,jasno se vidi da od BG-a do Ljiga treba Autoput,pa ondak rupa do Milanovca pa do pozege da se zvizne.Dok je pravac Uzice,Cacak,Kraljevo,Krusevac-Preljina mozda i vise opterecen.

Slika
Пантограф
Advanced
Postovi: 3460
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2766
Pohvalio: 1646

Postod Пантограф » Sre Avg 08, 2012 4:14 pm

Е сад, на овој мапи мене фасцинира то што је наша држава прво почела да гради деонице ка Бугарској и Македонији (а богами и ка Мађарској, северно од Новог Сада), на којима је оптерећење 3.000-7.000 возила дневно!
Pohvale za post: 1
mdm
Novice
Postovi: 14
Pridružio se: Ned Avg 05, 2012 10:09 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 1

Postod mdm » Sre Avg 08, 2012 4:53 pm

Мапа говори више од речи!
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 14480
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Srbistan
Kontakt:
Pohvaljen: 411
Pohvalio: 32

Postod vucko » Sre Avg 08, 2012 7:51 pm

Пантограф napisao:Е сад, на овој мапи мене фасцинира то што је наша држава прво почела да гради деонице ка Бугарској и Македонији (а богами и ка Мађарској, северно од Новог Сада), на којима је оптерећење 3.000-7.000 возила дневно!


Stranci i sleperi koriste te trase pa ako se ne varam placaju vece putarni nego mi,pa mislim da se zato gradi 10ka prvo.
Magelano
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 112
Pridružio se: Ned Maj 10, 2009 11:09 am
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 506

Postod Magelano » Sre Avg 08, 2012 9:45 pm

I ova karta kao i sve ranije analize ukazuju na jedno:

prvo je treba(lo) jos juce uraditi BG OBILAZNICU, pa se posle strateski siriti na koridore, brze moto- puteve itd.

Kod nas je (do sada) sve spojeno sa korupcijom, kraduckanjem, licnim interesima i zato da skratim.....

Debili, lopine, jajare, nesoji, politikanti :notok: ; zivim za dan, a taj dan ce neminovno doci, da nas normalna drustva nauce pameti i kao i u svim "bananica drzavama" preuzmu stratesku komandu nad nama.

Bilo ko: EU, Rusi, Kinezi ili neki cetvrti, jer mi sami (za jos 20-tak godina ) ne mozemo da se dovedemo u red izmedju sebe, zbog svog mentaliteta i stanja svesti. A to ce biti za nase dobro. ;)
svsavic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 584
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 30

Postod svsavic » Čet Avg 09, 2012 12:06 am

Mislim da je da AP na levoj obali save lošije rešenje i to:
- Dolazi do zagušenja NBG
- Loša (dalja) povezanost sa starim delom BG, i dalje na istok, jug
- Gubitak odradivog zemljišta
- Nerešavanje klizišta
- Nepravilna (kriva) trasa
- Ugrožavanje izvorišta voda

Dobra strana je
- Jeftinije (bez rešavanja problema klizišta) rešenje ?!?!
- Manje komplikacija oko klizišta
- Bolja (bliža) povezanost sa severom
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2251
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 712
Pohvalio: 454

Postod GOJE » Čet Avg 09, 2012 9:01 am

3 navedene dobre strane uopšte ne stoje:

- Trebalo bi zaista videti da li je duža trasa sa čitavim velikim mostom viška jeftinija. Trebalo bi računati i eksproprijaciju u te troškove.
- Manje komplikacija oko klizišta apsolutno se poništava sa izgradnjom nepotrebnog mosta. I vremenski i tehnički gledano.
- Povezanost sa severom je i desnom obalom odlična, a od obilaznice do Vojvođanske može da se napravi bulevar i bez autoputa na levoj obali.

Što se tiče loših strana:
- Ne samo što dolazi do dodatnog zagušenja NBG, nego se i ne rešava problem zagušenja čukaričkog dela ibarske magistrale, koje je postalo neizdrživo.

Možda bih i razumeo da jedna varijanta odnese prevagu rezultatom čak i 2:5, ako su te 2 pozitivne stvari zaista bitne, ali razultatom 0:7!!!

Rezultat prosto vrišti!!! Onaj ko potpiše izgradnju autoputa na levoj obali Save, će morati da ide u zatvor.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Čet Avg 09, 2012 9:25 am

Ne zaboravite da je klizište među najvećima u evropi..i kada bi ga idealno sredili nema garancije da neće da odnese put..priroda je sila :kafa:
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3866
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 920
Pohvalio: 3280

Postod mekbejn » Čet Avg 09, 2012 10:00 am

Meni kod varijante sa levom obalom najviše smeta loša povezanost sa starim delom BG-a. Znači ili će se ići preko NBG ili preko Obrenovačkog puta, gde se potencijalno stvaraju dva opasna uska grla. A da neko ide iz recimo centra BG do Obilaznice ili T6 autoputem da bi išao ka jugu, teško mogu da zamislim. I pritom dva puta prelazio Savu. Jednostavno kad vidim na mapi kako izgleda taj plan, izgleda mi potpuno nelogično.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.

http://www.kia-klub.in.rs/
varos kapija
Intermediate
Postovi: 222
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 143
Pohvalio: 77

Postod varos kapija » Čet Avg 09, 2012 10:35 am

Varijanta sa levom obale Save pravi malo i smesnu situaciju sa ukrstanjem sa koridorom 10. Posto, jelte, stalno govore da ce tim koridorom ici Italijani za Temisvar, ispasce da se mora dva puta preci Sava, cik-cak, pa tek onda ici na Vicanski most.
Kartograf
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1417
Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 524
Pohvalio: 778

Postod Kartograf » Čet Avg 09, 2012 11:18 am

a zašto kog vraga mora AP da ide uz obalu Save ako su problemi tako "nepremostivi"?

Zar ne može odmah negde posle Ostružnice da krene južnije i obiđe tu muku?

U svakom slučaju je bolje rešenje desnom obalom, ona petlja kod Ostružnice prosto čeka za spoj na AP Ostružnica-Požega.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3866
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 920
Pohvalio: 3280

Postod mekbejn » Čet Avg 09, 2012 11:42 am

Meni i deluje logično da se novi AP nastavi negde na Obilaznicu, time štedimo dosta.
Ali opet ostaje slaba povezanost sa centrom BG-a i gužva na Obrenovačkom putu.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.

http://www.kia-klub.in.rs/
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1125
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 6

Postod Arnorian » Čet Avg 09, 2012 11:51 am

Kartograf napisao:Zar ne može odmah negde posle Ostružnice da krene južnije i obiđe tu muku?

Јужно од Остружнице је ланац брда и долина у којима су насеља. Било би прохибитивно скупо пробијати аутопут туда.
MilisaV
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4970
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1166
Pohvalio: 993

Postod MilisaV » Čet Avg 09, 2012 1:54 pm

naselja bi mogla da se obiđu. a sad što se tiče brda mogao bi neko da okači kartu da vidimo kako to izgleda.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1125
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 6

Postod Arnorian » Čet Avg 09, 2012 2:28 pm

Slika
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 14480
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Srbistan
Kontakt:
Pohvaljen: 411
Pohvalio: 32

Postod vucko » Čet Avg 09, 2012 2:31 pm

Onda se gubi smisao ideje da se poveze Obrenovac sa Beogradom autoputem
MilisaV
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4970
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1166
Pohvalio: 993

Postod MilisaV » Čet Avg 09, 2012 3:50 pm

@arnorian odakle ti ta karta.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3866
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 920
Pohvalio: 3280

Postod mekbejn » Čet Avg 09, 2012 4:28 pm

vucko napisao:Onda se gubi smisao ideje da se poveze Obrenovac sa Beogradom autoputem


A ako prave sa leve strane Save onda će ga povezati do mojega :D
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.

http://www.kia-klub.in.rs/
razgradjevinar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 986
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 7:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 514
Pohvalio: 719

Postod razgradjevinar » Čet Avg 09, 2012 4:33 pm

Arnorian napisao:
Kartograf napisao:Zar ne može odmah negde posle Ostružnice da krene južnije i obiđe tu muku?

Јужно од Остружнице је ланац брда и долина у којима су насеља. Било би прохибитивно скупо пробијати аутопут туда.



nije tesko proceniti broj vozila koja idu iz pravca starog dela grada ka cacku (plus ona iz pravca panceva, vrsca, rumunije... pomnoziti taj broj sa vecom kilometrazom preko jakova pa puta sledecih 100 godina pa puta cena benzina pa puta izgubljeno vreme pa da vidimo mi sta je prohibitivnoi skupo a sta prohibitivno bezobrazno.
Bezaninac
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 8:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 67
Pohvalio: 305

Postod Bezaninac » Čet Avg 09, 2012 4:50 pm

mekbejn napisao:
vucko napisao:Onda se gubi smisao ideje da se poveze Obrenovac sa Beogradom autoputem


A ako prave sa leve strane Save onda će ga povezati do mojega :D


Obrenovac i BG su vec povezani sa te strane (novi most Boljevci - TENT) i saobracajno opterecenje na njemu je do mojega.
Bezaninac
Intermediate
Postovi: 260
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 8:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 67
Pohvalio: 305

Postod Bezaninac » Čet Avg 09, 2012 4:53 pm

MilisaV napisao:@arnorian odakle ti ta karta.


Ako mogu da odgovorim umesto njega: maps.google.com -- Terrain

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta