Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

msksim1
Beginner
Postovi: 49
Pridružio se: Ned Feb 19, 2017 10:13 am
Kontakt:
Pohvaljen: 59
Pohvalio: 8

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod msksim1 » Čet Sep 21, 2017 7:08 pm

Impresivo! putopis sam procitao u jednom dahu. Svidja mi se posebno jer se opisuje zivot i narav obicnih ljudi na putovanju. Sa Kazahstanom imamo bezvizni rezim, bilo bi dobro da imamo isti rezim i sa svim ostalim drzavama bivseg SSSR. Nadam se kompletiranju ovog autoputa od Kineske granice so ruske granice kroz Kazastan, pa da stvarno bude lako i prijatno za posetu. Svi oni iz bivseg SSSR su jos uvek u starom sistemu, prelazak poljsko beloruske granice je nocna mora :?
Pohvale za post: 1
varos kapija
Intermediate
Postovi: 499
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 286

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod varos kapija » Pet Sep 22, 2017 10:13 pm

HEJ, MOSTOVI NA MORAČI Najopasnija vozačka deonica do Crne Gore postaje moderan auto-put sa 19 mostova i 16 tunela (GALERIJA)
Slika

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/hej-mo ... to/76zmz60
Pohvale za post: 11
nesharm
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Ned Maj 14, 2017 5:00 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12
Pohvalio: 53

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod nesharm » Sub Sep 23, 2017 7:49 am

Kakve su im finansije, nesto mi se cini da ce PG - Matesevo biti kraj kineskih radova kod njih na duzi period. Svakako bih voleo da gresim, ali makar ce Kinezi resiti najgoru deonicu u CG.
marat
Intermediate
Postovi: 292
Pridružio se: Pet Jul 10, 2009 7:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 126
Pohvalio: 136

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod marat » Sub Sep 23, 2017 9:01 am

Izgradnjom ove deonice se otvara i mogucnost izgradnje hidroelektrane na Morači. To je dugovodisnja ambicija CG vlasti a jedna od ( ne jedina) prepreka je bila i potreba da se put izmjesti. Sada se doduse nesto ta investicija ne spominje ali ne bi me iznenadilo da se opet pokrene ta prica.
Branko_UE
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 8:55 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 32

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Branko_UE » Sub Sep 23, 2017 1:19 pm

Mislim da je nesharm u pravu i da je deonica PG-Matesevo jedina koja ce se graditi u ovoj deceniji, a cini mi se i u prvoj polovini sledece.

Problemi u CG se nagomilavaju. Italijanski partner A2A je izasao iz Elektroprivrede i CG mora da im isplati 250M EUR u narednih sedam godina. Drugi blok u termoelektrani Pljevlja nema kreditora jos uvek, a sada je ocigledno da italijanski partner nece preuzeti deo troskova. Mislim, od pocetka je to bilo tako, ali to je druga tema.. Drugi energetski infrastrukturni projekti takodje moraju da se grade zbog uslova EU (400 kV dalekovod Pljevlja - Lastva grbaljska, postojenje za konekciju sa DC kablom do Italije u Lastvi grbaljskoj itd.) za koje ce CG morati da otplacuje kredite (bar deo). I jos mnogo projekata... Cena prikljucenja EU nije mala za njih.

Marat: Projekat 4 HE na Moraci, osim sto ima mnogo problema u postavci, i sto postoje ozbiljne alternative (veci broj manjih HE kojim bi se bolje upravljalo vodom i ne bi bilo potrebe za potapanjem manastrira Moraca, magistrale itd., HE na Komarnici...), ima problem finansiranja i uopste isplativosti u ovakvim uslovima trzista el. energije u CG. To je ideja stara vise od 50 god ali postoje kredibilni razlozi zbog koga nije realizovana.
CG ima problema u energetici koje mora da resava prioritetno. Raskinut je Ugovor izmedju EPSa i EPCG o upravljanju HE Piva zarad cega je EPCG dobijao "jeftinu" struju iz Srbije, u iznosu 1.4 MW za 1MW.

Mislim da je energetika veci prioritet od AP u kompletnoj duzini od Boljara do Bara. Imajuci u vidu finansije CG, mislim da nisu u stanju da finansiraju obe stvari istovremeno. No videcemo.

Srbija oprezno sa nastavkom gradnje od Pozege ka Boljarama. Pre toga Pojate - Preljina, kakva god da je odluka CG.
Pohvale za post: 10
Stefan93
Novice
Postovi: 7
Pridružio se: Sub Sep 16, 2017 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 2

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Stefan93 » Sub Sep 23, 2017 2:57 pm

Mislim da ce od pozege do bara sve ici pod koncesiju kinezima cak i deonica pg-matesevo ali videcemo posle ovog samita (valjda je pocetkom novembra)...Kad se vec pominje pojate-preljina ima li neko neke informacije o tome? Od izbora ni reci vise o tome
marat
Intermediate
Postovi: 292
Pridružio se: Pet Jul 10, 2009 7:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 126
Pohvalio: 136

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod marat » Sub Sep 23, 2017 3:51 pm

Branko_UE » 23 Sep 2017 12:19 pm napisao:Marat: Projekat 4 HE na Moraci, osim sto ima mnogo problema u postavci, i sto postoje ozbiljne alternative (veci broj manjih HE kojim bi se bolje upravljalo vodom i ne bi bilo potrebe za potapanjem manastrira Moraca, magistrale itd., HE na Komarnici...), ima problem finansiranja i uopste isplativosti u ovakvim uslovima trzista el. energije u CG. To je ideja stara vise od 50 god ali postoje kredibilni razlozi zbog koga nije realizovana.
CG ima problema u energetici koje mora da resava prioritetno. Raskinut je Ugovor izmedju EPSa i EPCG o upravljanju HE Piva zarad cega je EPCG dobijao "jeftinu" struju iz Srbije, u iznosu 1.4 MW za 1MW.



Nisam ni mislio da bi CG finansirala HE vec pre da je da nekome drugome da je izgradi.
Branko_UE
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 8:55 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 32

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Branko_UE » Sub Sep 23, 2017 5:26 pm

Stefane, ima vesti za Pojate - Preljina. Radice se novi prostorni plan posebne namene za to podrucje, dodeljen je Ugovor vec.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... preljina-3

Zap. Morava je izmenila korito na nekim delovima zbog poplava zadnjih godina i to je uslovilo izradu nove hidroloske studije. Po nalazima te studije neophodno je izmestiti AP na nekim delovima, drugacije resenje mostova itd. Tek nakon zavrsetka ove izmene i usvajanja prostornog plana moze da se krene sa projektovanjem i ugovaranjem.

Ima posebna tema na ovom forumu o ovom AP pa ga tamo treba komentarisati, da ne bude off.
Pohvale za post: 1
Pelezinjo
Novice
Postovi: 8
Pridružio se: Pet Apr 28, 2017 3:37 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 22
Pohvalio: 7

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Pelezinjo » Sub Sep 23, 2017 6:34 pm

Pohvale za post: 7
DukaPG
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Ned Maj 14, 2017 2:02 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 11

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod DukaPG » Sub Sep 23, 2017 9:51 pm

Izgradnja HE na Morači ni u jednoj varijanti (visoko ili nisko Andrijevo) ne dovodi do potapanja Manastira Morača, iako se u prvom slučaju dovodi na svega nekoliko metara ispod nivoa manastira.
Da bi sistem tih elektrana bio energetski vrlo učinkovit trebalo bi uraditi i prevođenje dijela vode Tare u Moraču, a pokušati takav sistem eventualno nadomjestiti malim elektranama bi bio smiješan i objektivno nemoguć!!! Najveći dio crnogorskih voda je bujičnog karaktera sa vrlo promjenljivim protokom vode tokom godine, pa čak i unutar pojedinih djelova godine.
Branko_UE
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 8:55 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 32

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Branko_UE » Sub Sep 23, 2017 11:08 pm

Dobar snimak. Šteta što nisu snimili petlju u Ljigu. Tamo kao da je vreme stalo još pre 3 meseca. Nije mi jasno u čemu je problem da se petlja dovede na nivo izgleda petlje u Ubu. Neverovatno, zašto onaj stub dalekovoda još uvek stoji na mestu gde treba da bude naplatna rampa. Ne prave se nasipi za nadvožnjak, brdo se ravnja veoma sporo, ovako mogu lagano do juna sledeće godine. Ok, razumeli smo da kasni Brančić, ali ne postoji razumevanje za kašnjenje na petlji, apsolutno. Ne može da se uzme kao obrazloženje: šta da se radi, kasnim ovamo aj sad da kasnim svuda jer ti je ionako svejedno. To je neodgovorno.
Pohvale za post: 4
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2464
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 1887

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Sub Sep 23, 2017 11:12 pm

Gledajući ovaj lep snimak asfaltiranja deonica između Obrenovca i Ljiga, posebna pažnja mi je pala na ovog kineskog ambasadora koji se baš trudi oko projekta, lepo je videti ga da i obilazi gradilište da se uveri kako radovi napreduju, posebno posle one žalbe naših na kašnjenje. Mislim, nisam baš često viđao druge ambasadore da idu po gradilištima, sem kad počinje neki projekat ili kad otvara. Sem toga, utiska sam da je Shangodong zaista angažovao više mehanizacije i ubrzao radove posle njegove intervencije. Čak se potrudio da i srpski nauči. Mislim da je i prestolonaslednika pretekao u poznavanju srpskog ;) U svakom slučaju, veoma mi je simpatičan, pohvale.
@Branko, da nije možda problem u nadvožnjaku na petlji Ljig, jer rekoše da jedan nije napravljen dobro po nekim standardima pa da mora da se ruši i ponovo gradi ili kako već ispravlja, pa da nije to taj...
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 4
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2464
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 1887

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Sub Sep 23, 2017 11:30 pm

Ajmo momci još dva meseca, ubzajte pred finiš ! :)
Završite do kraja novembra asfaltiranje od Obrenovca do petlje Ljig, to pustite u saobraćaj, a tunel Brančić završite do recimo maja, pred sledeću letnju sezonu i ja bi bio zadovoljan takvim ishodom :)
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 6
Branko_UE
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 8:55 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 32

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Branko_UE » Ned Sep 24, 2017 10:12 am

I ja bih bio zadovoljan takvim scenariom za ovu godinu.
Zamisli bruke da su omanuli sa nadvoznjakom i da je to razlog sto nema nastavka radova. Pa to je gotovo tipski objekat, nista spec., svako moze da vidi kada prolazi kroz Ljig. Koliko je takvih objekata samo napravljeno na deonici Obrenovac - Ljig. Cccc, nadam se da ipak to nije razlog razvlacenja radova.
Pohvale za post: 2
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2464
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 1887

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Ned Sep 24, 2017 6:30 pm

Kinezi razbijaju u Crnoj Gori.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 8
arsa.arsa
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 238
Pridružio se: Pon Apr 01, 2013 3:44 pm
Lokacija: Bezanijska kosa
Kontakt:
Pohvaljen: 163
Pohvalio: 137

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod arsa.arsa » Pon Sep 25, 2017 11:46 am

Slika

Slika

Evo malo radova od juce, nadvoznjak preko autoputa je betoniran, ali ne mogu da urade prilaz dok ne stešu ovo brdo sa slike.
Čitav ovaj pojas neće moći da puste dok se to ne završi.

Abnormalne gužve i u odlasku i u dolasku, i to najviše na deonici Užice-Čačak i od Lazarevca do BG.

Autoput Ljig Preljina odličnog kvaliteta, bez gužvi na naplatnoj rampi.
Pohvale za post: 13
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2464
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 1887

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Pon Sep 25, 2017 8:05 pm

Evo da se nadovežem na Arsu i potkrepim merenjima da je zaista deo od Užica do Čačka i Lajkovca do Beograda najprometniji na celoj trasi. Zapravo deo autoputa koji je pušten pre skoro godinu dana, Ljig-Čačak je najmanje prometan od svih deonica autoputa do Požege, tj. Užica (pa čak i Zlatibora).
Ali ono što je takođe važno je da autoput ima potencijal da privuče promet od oko 50km oko njega (25km levo i 25km desno). Da li će ovaj autoput kad se završi privući i deo okolnih prometa će zavisiti od cene putarina i politike naplate putarina. Na primer ako bi se u budućnosti uz registraciju plaćalo 100 evra godišnje za korišćenje svih naših autoputeva poput vinjete, tada bi ovaj promet bio veći nego ako se putarina posebno plaća ili ako je skupa jer tad deo prometa će ići zbog uštede okolnim lokalnim putevima. Na primer neko ko od Čačka ide ka Ivanjici će ako je putarina prihvatljiva, umesto preko Ovčara ići autoputem do Požege pa ka Ivanjici ili ako recimo ide od Obrenovca do Uba i slično. Ali dobro, potencijal nakon izgradnje autoputa postoji, a da li će se realizovati i u kojoj meri to zavisi od ovih drugih cenovnih pitanja.
Prikačeni fajlovi
ffssfs.jpg
ffssfs.jpg (142.85 KiB) Pogledano 1177 puta
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 1
srdjanprpa
Intermediate
Postovi: 145
Pridružio se: Sre Jul 19, 2017 7:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 100
Pohvalio: 102

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod srdjanprpa » Pon Sep 25, 2017 8:53 pm

Prema podacima Puteva Srbije, u proseku dnevno prodje 5200 auta autoputem Ljig - Preljina.
Pohvale za post: 2
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2464
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 1887

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Earthmoving » Pon Sep 25, 2017 9:29 pm

Meni je to sasvim fin broj (po mapi sličan severu koridora 10, kao i celom istočnom kraku i delovima južnog kraka K10, koji su da podsetim mnogo skupljI, posebno zbog Sićevačke i Grdeličke klisure), ne patim da autoput bude pretrpan i da teško vozim. Ovako je mnogo opuštenije. Naravno, to je iz ugla nas vozača, a logično i da bi iz ugla države oni voleli i da ako može bude i 30.000 vozila dnevno :) Ja ipak očekujem da kada se puste i nadovezujuće deonice, da će promet lagano rasti godinama i na ovoj deonici. Eto bilo bi ga zanimljivo uporediti za tačno godinu dana.
A što se tiče ovih drugih deonica poput Obrenovac-Ljig, po mapi bi se tu mogao očekivati duplo veći promet tj. imeđu 7-15.000 vozila dnevno, što znači da će na tom delu ipak biti malo veća gužva. Opet kao vozač, nadam se ne puno veća :)
Prikačeni fajlovi
GFGD.jpg
GFGD.jpg (60.66 KiB) Pogledano 1104 puta
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1603
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 861
Pohvalio: 366

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Žika » Pon Sep 25, 2017 9:59 pm

Zemljani i 20 evra ne komercijalna vozila bi solidno pokrpila budžet. Komercijalna mogu daleko više.
Nemoj da zaboraviš da se solidan novac izdvaja iz cene goriva.
Branko_UE
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 8:55 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 32

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Branko_UE » Uto Sep 26, 2017 10:22 am

Možda sam propustio, možda je neko već okačio ali za one koji su propustili ili ne znaju:

http://tile.openstreetmap.fr/

Mapa prikazuje postojeće, već projektovane i planirane puteve. Lepo se vidi deonica do Požege sa sve petljama. Vidi se i deonica u Crnoj Gori. Niš - Priština takođe...
Pohvale za post: 6
Niko Kažanegra
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 41
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
Kontakt:
Pohvaljen: 77
Pohvalio: 34

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Niko Kažanegra » Uto Sep 26, 2017 11:26 am

Branko_UE » Uto Sep 26, 2017 10:22 am napisao:Možda sam propustio, možda je neko već okačio ali za one koji su propustili ili ne znaju:

http://tile.openstreetmap.fr/

Mapa prikazuje postojeće, već projektovane i planirane puteve. Lepo se vidi deonica do Požege sa sve petljama. Vidi se i deonica u Crnoj Gori. Niš - Priština takođe...

Odlican sajt Branko....Hvala...
Bolje živeti 100 godina kao milijunaš,nego 7 dana u bijedi... :D
Пантограф
Advanced
Postovi: 4942
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4760
Pohvalio: 3176

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Пантограф » Uto Sep 26, 2017 1:30 pm

Žika » 25 Sep 2017 08:59 pm napisao:Zemljani i 20 evra ne komercijalna vozila bi solidno pokrpila budžet. Komercijalna mogu daleko više.
Nemoj da zaboraviš da se solidan novac izdvaja iz cene goriva.


Из цене горива у Србији се за путеве не издваја ништа, сав приход долази од путарина и од крајње недовољних субвенција Дробњаковом предузећу из државног буџета.
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1603
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 861
Pohvalio: 366

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod Žika » Uto Sep 26, 2017 6:21 pm

Misliš da ostane puno kad se plate inkasanti ? Nih 2000. :D
StaraMo
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 87
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 51
Pohvalio: 23

Re: Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)

Postod StaraMo » Uto Sep 26, 2017 9:54 pm

Nije 2000 daleko je od tog broja,Putevi Srbije imaju vise sektora i odeljenja.Broj zaposlenih u Jp Putevi Srbije,Sektor za naplatu putarine je nadlezan za poslove naplate.Potrebna strucna sprema za inkasanta je SSS i prosek plate je oko 44.000 din,pa izracunajte.

Slika
Pohvale za post: 2

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: kumkat i 9 gosta