Šta je novo?

Obilaznica Subotica - Y Krak

finadama

Beginner
Učlanjen(a)
13.01.2011.
Poruke
59
Pohvaljen
17
Pozdrav svima. U velikoj nadi pozivam ljude iz Subotice da okače slike realnog stanja izgradnje "subotićke obilaznice Y kraka" do Kelebije. Da se vidi gde su radovi, kako napreduje...

krak1.jpg
 
gradsuboticaykrak03.jpg

slika1 -
gradsuboticaykrak01.jpg

slika2- Petlja "Bajmok"
gradsuboticaykrak02.jpg

slika3- Petlja Verušić
gradsuboticaykrak04.jpg

slika4- Petlja sa Čantavirskim putem, a levo petlja Jug
 
s obzirom da je ovo deo koridora 10, ja sam pre neki dan već postavio ovo pitanje na toj temi, takođe i za famoznih 5km i dalekovod kod vrbasa
 
Да ли заиста има потребе да се овај пут гради у форми аутопута? Тренутно ни коридор Х није коплетиран, а највећи део друмског саобраћаја је усмерен на Хоргош аутопутем кроз Мађарску. Евентуално треба заузети земљиште за профил аутопута. Овакав пут је важније изградити што пре, и у оквиру ограничених финансијских оквира него ићи на све или ништа. Не требамо се, шта више не смемо се луксузирати и измишљати да су нам могућности финансирања неограничене. Петље и вијадукти су скупи објекти, и уместо пара потрошених на њих може се улагати у друмске обилазнице око многих насеља у Бачкој, што ће у већој мери повећати и брзину и безбедност.
 
to stoji, ali opet gledamo svaki dan most na adi u bgu, a ako to nije luksuziranje ja ne znam šta je?

najveći problem je što svi planovi padaju u vodu, i finansijski a i rokovi
 
узели су земљиште за пун профил, али колико ми се чини раде само полупрофил
 
Ako ima neko iz Subotice neka slika**** I kud vodi ovaj autoput od kelebije prema ..????
 
Ево најновије вести за "ипсилон крак", а има и видео запис односно изјава ортопеда о томе. Јавно је дао реч да ће обилазница око Суботице бити завршена до краја ове грађевинске сезоне :lol:


"Ипсилон крак" готов до краја грађевинске сезоне

21. април 2012. | 17:45 → 18:50 | Извор: РТВ,Танјуг
СУБОТИЦА - Министар животне средине Оливер Дулић изјавио је данас да ће обилазница око Суботице сигурно бити завршена, док је директор Коридора Србије Михајло Мишић поручио да ће радови на обилазници бити завршени до краја грађевинске сезоне.
"Дајем реч да ће обилазница око Суботице бити завршена, али ја не могу да возим машине", рекао је Дулић приликом обиласка радова на једној од деоница обилазнице познатије као "Ипсилон крак".

Том приликом Дулићу је речено да је фирма Боровица-транс искључена из посла, да посао изградње ове обилазнице преузима предузеће Путеви Ужице, а да је могуће посао завршити до краја грађевинске сезоне.

"До половине грађевинске сезоне, биће завршен део од Сомборског пута према ауто-путу, а то подразумева изградњу два моста и реконструкцију постојећих девет километара асфалта. Паралелно с тим, радиће се и на потезу од Сомборског пута ка граничном прелазу Келебија, а тај посао би могао бити завршен до краја грађевинске сезоне", рекао је Мишић.

Он је додао да су средстава обезбеђена, експропријација земљишта завршена, измештено 13 стубова далековода.

На основу тога, Дулић је констатовао да не постоји ниједан разлог да обилазнице не буде завршена.

Министар Дулић је позвао јавност да свакодневно проверава како напредују радови, односно "да ли се ради само када је он ту, или и осталим данима".

Надлежни из предузећа "Коридори Србије" рекли су да је до кашњења на изградњи обилазнице око Суботице дошло из више разлога.

Како је објаснио директор предузећа Коридори Србије Михајло Мишић, након што је овај вишедеценијски пројекат поново актуелизован када је почела градња леве траке ауто пута Хоргош – Београд, у проблемима се нашла Нибенс група, као део конзорцијума који граду ову трасу коридора 10 и обилазницу око Суботице.

Тада су остали чланови конзорцијума – Боровица транспорт из Руме, Планум из Београда и Путеви Ужице преузели на себе даљу градњу коридора, а радови на обилазници су стали.

Након завршетка леве траке аутопута, речено је да ће обилазница бити урађена до маја, али је и тај рок пропао због проблема предузећа Боровица, тако да су сада једини извођачи Путеви Ужице и Планум. Обилазница би коначно могла бити завршена до краја ове грађевинске сезоне.

Дулић је, одговарајући на критике у вези са својом улогом у изградњи тог дела Коридора 10, рекао да “ужива слушајући критике оних који 20 година ништа нису урадили, а сада броје дане до завршетка обилазнице”.

"Нама остаје да контролишемо извођаче радова, да их критикујемо када не заврше посао на време и у уговореним роковима, или да их искључимо из посла уколико не испуњавају пружена обећање, као што је то било на овој локацији", рекао је Дулић.

Обилазница око Суботице гради се од граничног прелаза Келебија до петље "Суботица – југ" коридора 10. Укупна дужина је 22,5 километара. Укупна вредност пројекта је две милијарде динара, а до сада је на радове потрошено 300 милиона динара.

http://www.rtv.rs/sr_ci/ekonomija/ipsilon-krak-gotov-do-kraja-gradjevinske-sezone_314356.html

"Ipsilon krak" gotov do kraja građevinske sezone
http://www.youtube.com/watch?v=4MkxbEZ8F7g&feature=player_detailpage


Погледајте и овај снимак који је постављен на јутјубу 14.10.2011.:
Obilaznica gotova u maju 2012
http://www.youtube.com/watch?v=t8s0r2VKzS8&feature=endscreen&NR=1
 
Subotica: Grade 22 kilometra 22 godine
Obilaznica od Subotice ka Kelebiji, koja će izmestiti teretnjake iz centra grada, duga 22,6 kilometara, gradi se već 22 godine. Radovi su se svečano otvarali uoči svakih izbora
srb-voj-put_620x0.jpg

SUBOTICA - Obećanja prethodne vlasti da će obilaznica oko Subotice - “ipsilon krak” Koridora 10, biti završena do kraja oktobra, da će se deonice otvarati fazno, po svemu sudeći, ponovo će ostati samo mrtvo slovo na papiru. I ovaj rok će biti probijen, radovi trenutno stoje, a za nastavak čekaju novac iz rebalansa republičkog budžeta.

Kako saznajemo, ovih dana treba da se održi sastanak između predstavnika Koridora Srbije i Ministarstva saobraćaja, na kojem bi trebalo da se pronađe rešenje za hitan nastavak radova i izgradnje “ipsilon kraka”.

Obilaznica od Subotice ka Kelebiji, koja će izmestiti teretnjake iz centra grada, duga 22,6 kilometara, gradi se već 22 godine. Radovi su se svečano otvarali uoči svakih izbora, a poslednji put maja 2010. godine. Od tada, rešeno je izuzetno zahtevno izmeštanje visokonaponoskog dalekovoda, kao i eskproporijacija 285 hektara zemljišta, odnosno, 2.226 parcela. Završeno je betoniranje nadvožnjaka iznad pruge Subotica - Sombor, odmorište, urađen je nasip na 19. kilometru, obavljeni su radovi na iskopu kanala i uređenju kosina...

Dok se vlasti i obećanja smenjuju, Subotičani su više nego nestrpljivi, jer centrom grada dnevno prođe više stotina šlepera i kamiona. Sve je više i automobila, te su gužva i haos na najfrekventnijim saobraćajnicama svakodnevna pojava.

- Kamioni su i najčešći uzročnici saobraćajnih udesa u gradu, svi se još sećamo tragedije u centru grada, kada je šleper usmrtio dvojicu snimatelja - priča Subotičanka Marija Miletić. - U nekim delovima grada ljudi ne mogu od njih da spavaju, ulice propadaju i svi su složni da se obilaznica mora što pre završiti.
http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... -22-godine
 
Изгледа да се нешто покренуло око наставка градње обилазнице око Суботице или ти "ипсилон" крака

За обилазницу око Суботице фали милијарда и по
28. јануар 2013. | 13:34 | Извор: Танјуг
БЕОГРАД -
Коридори Србије спремни су за наставак градње Ипсилон крака Коридора 10 - обилазнице око Суботице, али за тај посао у републичком буџету тренутно недостаје око милијарду и по динара, речено је данас Танјугу у том предузећу.
Коридори Србије очекују да ће ускоро добити 'зелено светло' за наставак радова како би се завршила та важна саобраћајница, од граничног прелаза Келебија до петље Суботице југ, која треба да измести теретни саобраћај из центра Суботице.
Завршетак тог пројекта је, иначе, предвиђен планом Коридора Србије за ову годину.
У Коридорима подсећају да се изградња деонице Ипсилон крака Коридора 10 финансира домаћим парама и наводе да су у току интензивни преговори о наставку радова.
Обилазница око Суботице је дугачка 22 километра и технички је доста компликована за градњу.
На траси Ипсилон крака потпуно је завршена експропријација земљишта и утрошено је 275 милиона динара на до сада изведене радове.
Грађевински радови су због недостатка финансијских средстава већ неколико месеци обустављени.
Обилазница око Суботице је подељена на три сектора: од Келебије до укрштања са путем Суботица - Сомбор у дужини од 11,6 километара, од те раскрснице до пута Суботица - Нови Сад (М-22.1) у дужини од 4,6 километара и од М-22.1 до петље Суботица-Југ у дужини од 6.1 километара.
Градња суботичке обилазнице је почела у крајем априла 2010. године.
На сектору 1 радове изводи фирма Боровица, а на секторима 2 и 3 предузеће Путеви Ужице, наводе у Коридорима.
До сада су изведени земљани радови, а процентуално је завршено 70 одсто радови на изградњи насипа.
На сектору 1 завршени су радови на бетонирању коловозне плоче моста, изнад пруге Суботица-Сомбор.
Такође, завршена је израда насипа на 19. километру.
На Сектору 2 обављени су радови на ископу канала и уређењу косина, а завршени су и радови на одморишту на 16. километру.
Што се тиче сектора 3, готови су радови на ископу канала и уређењу косина, наводе у Коридорима Србије.

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/subot ... 66826.html
 
Pa, onda izgleda da je Oliver Dulić ispunio obećanje, kada je vezao svoju političku sudbinu za ovaj projekat. :D
 
to je ta naša budućnost, dok je glavna strategija izgradnje infrastrukture pod parolom: put do moga sela
 
ма који ђаво је уопште био план да се ово гради осим да се суботичанима изгради обилазница о трошку републике, вероватно као нека политичка услуга у време ДС-а. Буквално води у Мађарску... са мађарске стране ту није аутопут и који ђаво онда аутопут, ваљда се зато и не гради.
 
Ok, nije potrebno da bude u profilu autoputa, ali bi svakako bilo dobro da se izgradi kao put I kategorije i upravo da zaobidje Suboticu.
I ne vidim sta je tu sporno?
Pa niko (cast izuzetcima) ne komentarise kako je u zoni pored Novog Sada totalno bez potrebe uradjena dupla saobracajnica uz autoput, iako realno nikakve potrebe za time nije bilo, ali je sporno da se granicni prelaz Kelebija adekvatno zaobilazeci centar subotice spoji sa A1!?
I drum1, koji je argument to `o trosku republike` ??? Pa realno takve investicije i spadaju pod ingerencije republike, a primera imas koliko hoces.
 
Kao put prvog reda svakako treba da bude o trosku rrpublike ali autoput je znatno skuplja avantra i krajnje nepotrebna na ovom metu. Ako SU hpce AP tu, neka ga placaju sami, republika ima intres samo za put prvog reda. Jednako negtivno mislim i za duplu traku kod NS. Ne znam mozda sam pristrasan ali mi to deluje dosta iracionalno, te to mogu da vidim samo kao politicku uslugu lokalnim (i/ili autonomaskim) strankama.
A da NE SPOMINJEM da je neki pametnjakovic stavio naplatnu rampu na pocetak te duple trake na iskljicenjh za ns iz pravca bg, pa da je barem iskoristio ta 2 km puta da tu budu redovi . . .ovako redovi ce da izadju na autoput a onda 2km prazno se vozis bzvz.

Tapatalk
 
Vrh