Pruge i bicikli za održivi saobraćaj Subotice

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2107
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 3231
Pohvalio: 4152

Postod Karlo del Ponte » Uto Mar 06, 2012 5:38 pm

Центар за регионални развој из Суботице је извршио алтернативно истраживање саобраћаја и саобраћајних решења у Суботици. Сугерисали су бициклистичке стазе дуж траса пруга у Суботичком чвору, као и градско-приградски воз.

http://www.cekor.org/pdf/Pruge%20i%20bicikli.pdf

За мене, као железничара, има ту одређених пропуста. А по питању стратегије, не свиђа ми се што су се оријентисали само на општину Суботица. Возови до Сомбора, Сенте, Кањиже, Врбаса би се такође могли сматрати градским, а значили би утолико више што оријентишу мања насеља и на Суботицу, и на друге вароши и градове. Самим тим, у шпицевима би имали бољу попуњеност у сваком од праваца. Евентуално, возови Таванкут-Бачки виногради би могли бити појачање у самом граду, односно приграду, како би се такт појачао на 30 минута.
Poslednja izmena od Karlo del Ponte u Sub Mar 24, 2012 1:39 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...

УКИНИТЕ ПОЛИЦИЈСКИ ЧАС БАНДО ОКУПАТОРСКА
jlaki
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2670
Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 402
Pohvalio: 71

Postod jlaki » Uto Mar 06, 2012 6:17 pm

To je predstavljeno i na Ko Gradi Grad konferenciji, najbolji deo toga koji se meni dopao jeste što će spojiti dva dela grada koja su potpuno razdvojena prugom - retka su mesta gde se ista može preći. Ali sam zaboravio kako će to uraditi.
Stop automobilizaciji Beograda!
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2107
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 3231
Pohvalio: 4152

Postod Karlo del Ponte » Sre Mar 07, 2012 12:37 am

Железнички чвор Суботица раздваја град буквално на пола. Једини стварно добар пролаз/прелаз је пролаз на средини чвора са 2+2 друмске траке, пешачким и бициклистичким пролазима са обе стране. Улица која пролази кроз тај пролаз, а која је главна саобраћајница од центра према Палићу и Хоргошу је Максима Горког. Северно одатле један километар је један врло нестандардни надвожњак, а још око 400 метара даље је прелаз са полубраницима. После нема (легалних) прелаза све до границе са Мађарском, иако се насеље протеже још километрима уз пругу. Јужно од Максима Горког није тако страшно, јер ту је углавном индустријска зона. Премда би било пожељно направити пролаз/прелаз и пут јужно од индустријске зоне ради транзита и теретног саобраћаја.

У самој студији су сугерисали да се направи пролаз или прелаз између Максима Горког и оног нестандардног прелаза према северу.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...

УКИНИТЕ ПОЛИЦИЈСКИ ЧАС БАНДО ОКУПАТОРСКА

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Pendolino i 23 gosta