Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

Begex

Beginner
Učlanjen(a)
22.02.2007.
Poruke
38
Pohvaljen
19
Mogućnosti Aerodroma Konstantin Veliki i njegov značaj za razvoj vazdušnog saobraćaja u Srbiji.
 
Položaj Aerodroma, njegova blizina sa Autoputem, Železnicom pružaju velike mogućnosti za razvoj vazdušnog saobraćaja u južnom delu Srbije. Niskotarifne kompanije i kargo-prevoz kao glavni nosioci razvoja. Pruga niti 150 m od aerodromske zgrade predstavlja idealan uslov za razvoj niskotarifnog vazdušnog saobraćaja. Putnici mogu vozom da dodju direktno do aerodroma iz svih delova Srbije i dalje nastave avionima. Velike prednosti i za Železnice Srbije koje bi time mogle da povećaju broj putnika. Nadam se da će ovo neko da vidi i krene i nastavi da radi u ovom pravcu.
 
да, ово би требало пребацити у регонални развој. елем, ево пар предлога за железничку станицу:

варијанта 1, пролазна станица, локалног типа са 3 перона, два за возове који се само заустављају на станици и један за возове који би терминирали на станици

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 3

варијанта 2, железничка станица Ниш Север, са 6 перона, а везано је за причу о измештању пруге за Пирот


Pogledajte prilog 2

и предлог проширења аеродрома. црвено је нови терминал, али то тек у неким каснијим фазама. оно што прво треба да се уради је изградња рулне стазе од стајанке до писте 11, са два додатна излаза ка ПСС (нацртано сиво), као и евентуално проширење садашње стајанке

Pogledajte prilog 4
 
Jel niski aerodrom ima vojnu komponentu
 
данас у 16 Рајан има конференцију за новинаре у Нишу где ће највероватније бити најављена/е нова/е дестинација/е
 
Sad gledam na FR sajtu cene, povratna karta početkom decembra 73 EUR, jeftinije nego vozom do Beča (za bus ne znam)!
 
промо је 19,99€ у сваком случају, овде се може очекивати и повећање фреквенција, ако се узме у обзир колико људи из тог краја живи у Бечу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386464#p386464:39doz0l1 je napisao(la):
tragac » 16 May 2016 09:24 pm[/url]":39doz0l1]Sad gledam na FR sajtu cene, povratna karta početkom decembra 73 EUR, jeftinije nego vozom do Beča (za bus ne znam)!
Јефтиније него возом за оне који не знају, а у ту цену сигурно није урачунат превоз Беч-Братислава и слично.
Воз Будимпешта - Беч и Беч - Будимпешта Мађари продају карте по 13 евра за одређени број места, повратна карта Београд - Будимпешта 26 евра, Београд - Ниш 12 евра повратна, а могуће је и јефтиније док траје промоција стедлера, дође 64 евра.
 
Naravno da je jeftinije avionom, prevoz Bratislava-Bec je par evra povratna karta. Koje razmisljanje dr***** vozom vise od 15 sati ili avionom i prevozom za 3.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386706#p386706:3lbcepf8 je napisao(la):
loyola » 18 May 2016 11:09 am[/url]":3lbcepf8]Naravno da je jeftinije avionom, prevoz Bratislava-Bec je par evra povratna karta. Koje razmisljanje dr***** vozom vise od 15 sati ili avionom i prevozom za 3.
Дакле 77 евра је мање од 64 евра? Мораћу да се вратим у основну школу да поновим математику, нешто сам лоше научио :roll:

А јако зависи и од тога шта конкретан путник хоће. Знам људе, који без обзира на цену карте авиона радије путују возом, уколико је путовање до 10-так сати. Чак и у друштвима где је живот јако убрзан, ако постоје директни возови, јако је велики удео железничког превоза чак и код путовоња возом од 6-7 сати.

Конкретан члан Удружења љубитеља железнице, који има директорску позицију, високу плату и често путује, користио би воз Београд-Беч ако би путовао не дуже од 8 сати. Колима, иначе стиже за 6 сати, и не би их користио ако би имао ову могућност.

Ипак, пошто је тема Нишки аеродром, он има много боље могућности да се регионално повеже управо железницом. Ако са истог имају директни поласци за Лесковац, Прокупље, Сврљиг, Сталаћ, Белу Паланку на сваких сат, и до Пирота, Зајечара, Куршумлије, Врања, Београда, Краљева на свака 2 сата, то може бити врло озбиљан лоу кост аеродром. Ако је уз све то повезан трамвајском линијом кроз Ниш, ту може бити прави транпортни и пословни центар овог дела Србије.
 
Karta trenutno kosta 40 evra povratna, i jako su smesni tvoji komentari i agitovanje za voz u ovom slucaju. Sad sam gledao na netu u najboljem slucaju da nema kasnjenja i da izlazis iz voza u voz u minuti sto je opet neverovatno putovanje traje 16 sati. Voz moze da bude konkurentan samo ak je cena ista ili jeftinija i maksimalno da traje putovanje 6 sati, sve ostalo je avantura. Ja cu ici Bg-Moskva pa transsibirskom zbog iskustva, iako je karta do Moske kada se ne cepka u jednom smeru 200 evra a avionom toliko kosta.
 
AVIO VLAK JAT
Porukaod mali.paja » 25 Feb 2014, 23:48

Negdje krajem osamdesetih godina između Ljubljane i Velike Gorice prometovao je Avio vlak JAT. Išao je u poslijepodnevnim satima iz Ljubljane i u V.Gorici bio oko 17 sati (za one neupućene zagrebački aerodrom se nalazi u V.G.). Odmah se vraćao u Ljubljanu. Nije išao preko Glavnog kolodvora nego je u Zapadnom odmah skretao na siačku prugu za V.G. O tome ću kasnije nešto napisati. Sada ću postaviti samo promotvni letak.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Re: AVIO VLAK JAT
Porukaod mali.paja » 27 Feb 2014, 00:47

Da malo nešto napišem o ovom vlaku. Voz je imao željezničko osoblje i stjuardesu. U vozu su putnici besplatno čašćeni kao u avionu osim što nije bilo hrane. Možda je bilo kakvih grickalica (čips, štapići, kikiriki)? Voz je vozio svega 2-3 vozna reda. Ako me sjećanje dobro služi vozio je samo za vrijeme ljetnog voznog reda. Nekad se vozni red mjenjao 2 puta u godini. Ljetni je bio od zadnje nedelje u svibnju (maju) ili prve u lipnju (juni) pa negdje do kraja rujna (septembra).Nakon toga je nastupao zimski VR koji je trajao do kraja. Voz je putovao na relaciji Ljubljana-Velika Gorica-Ljubljana. Od Ljubljane nije nigdje stajao do Zagreb Zapadnog kolodvora. Već sam pisao da je odmah skretao na sisačku prugu jer nije išao preko Glavnog. Zagreb Zapadni-V.G. je nekih desetak kilometara.U povratku se vraćao istim putem. Jedan vozni red doduše je išao preko Glavnog ali se nije vraćao istim putem nego direktno sisačkom prugom u Zapadni. Karte za taj voz nisu se mogle kupiti u kolodvorima u početku. Tim su se prevozili imaoci avio karata. Kolika je bila popunjenost? Mislim svo to vrijeme dok je voz vozio kada bi sve putnike stavili u jednu hrpu stali bi u jedan vlak i još bi mjesta ostalo. Uglavnom nije bilo nikoga ili 1-3 čovjeka. Jedanput se sjećam da je iz Ljubljane u Zapadnom sišlo petnestak putnika. Radi toga je onda dozvoljena i otprema željezničkih putnika. Karta je bila dosta skupa i nije vrijedila obična tarifa. Mislim da je bio jedan kontigent karata za željezničke putnike. Osim toga moglo se prodati i više karata ako nije bilo avio putnika. Čak su i posebne karte za to bile. Mislim da u Zapadnom kolodvoru nije nikad nijedna karta prodata za taj voz. Voz od Zapadnog kolodvora do Ljubljane nije nigdje stajao. I to bi bilo sve.
Прилог написао: mali.paja на http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... 711/page-3

Дизл Моторни Воз 711-ххх набављен је крајем седамдесетих. Гарнитуре су немачке производње са Мерцедесовим моторима. Гарнитура се састијала од двоје кола са сопственим погоном. Прва кола су осим управљаћнице (машиновођа+помоћник) поседовале и мали пртљажни део, Бар са кухињицом, топлом водом и фрижидером па је путницима могло бити послужено хладно и топло јело као и солидан избор пића. У наставку кола била је путничка кабина са 40 седишта. Друга кола су имала 52 седишта и две кабине са по 4 лежаја. Кабине са лежајевима су се могле претворити у два салона или у једни конференциску салу.
Гарнитуре које су саобраћале широм Југославије биле су чоколада боје. Тадашњи Југословенски Аеротранспорт партиципирао је у набавци 3 гарнитуире за ЖТО Љубљана и биле су обојене у зелено. Тачно је да гарнитуре у летњим месецима нису имале посла па су упошљаване на разним правцима, врло често као чартер (агенцијски) возови за Пулу. Главана намена им је била да у зимском периоду, у периоду магли и лошег времена Брник и Марибор повежу са Плесом који је у то време имао знатно већу отвореност и бољу опремљеност (ILS). Када Јатова десетка не би могла да слети у Брник алтернација је био Плесо а путници су се возом пребацивали за Љубљану. Да би се цела ствар убрзала путници и њихов пртљаг би се чекирали на Брнику и са бординг каратама би улазили у воз, а пртљаб би се посебно паковао у пртљажни простор. Морам нагласити да је пруга Крањ-Љубљана-Задреб-Велика Горица била у добром стању и гарнитура је просто летела.

Да цела прича не би била "оф топик", нишки аеродром који је такође уз пругу могао би набавити сличне гарнитуре и повезати цео регион. Наравно када у региону прораде "БРЗЕ пруге" :(
 
Овај Веце му дође заправо Дуизбург. Конкуренција линијама за Диселдорф и за Дортмунд. Фино.
 
Da li je moguće da Ryanair štedi čak i na SSL sertifikatima? A i datumar na mobilnoj verziji sajta im je problematičan.
 
Рајан штеди где стигне. шта више, раније су сипали горива таман за лет од тачке А до тачке Б, без вишка за случај опасности или ванредне ситуације. после пар инцидената, мислим да су почели да сипају и тај вишак
 
Ne bih kupio kartu sa sajta koji ima kompromitovan SSL sve i da je 0.99€. Možda je samo kratkotrajan bag ali SSL je neophodan svakom sajtu koji uzima podatke od korisnika i naplaćuje usluge.
 
Meni je vrlo drago kad vidim šta je postignuto u Nišu za godinu dana, ali ostaje da se vidi šta će biti dalje. Mislim da je realan cilj da za 2-3 godine postanu hub Ryanair-a, ali o tom potom.
Mislim da na nacionalnom nivou kombinacija Beograd-Niš-Kraljevo nije nimalo loša (pod uslovom da se zna čemu bi koji od njih služio). Plus Ponikve, za koje se zna da će biti za generalnu i čarter avijaciju. Sad, neki već govore da je nama i jedan aerodrom suvišan, a Vojvođani se "jede" što nemaju ništa.
 
Vrh