Koridor 10

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

varos kapija
Higher intermediate
Postovi: 541
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 533
Pohvalio: 353

Re: Koridor 10

Postod varos kapija » Sub Avg 19, 2017 9:23 pm

IMG_20170816_104936.jpg


Kliziste slikano od Motela Predejane. Da nije ova cev isprojektovana da prerano izadje? Zar nije mogla tu da se produzi galerijom?

Inace, laicki iz prolaza, uporedjujuci sta je uradjeno za godinu dana, deonica kod Grdelice nema teoretske sanse da bude gotova do kraja ove godine.
Pohvale za post: 1
bobcha78
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 563
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 995
Pohvalio: 2208

Re: Koridor 10

Postod bobcha78 » Ned Avg 20, 2017 1:43 am

naravno da nema. Svi mi to znamo.
Pohvale za post: 1
caribrod
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 848
Pohvalio: 442

Vesti sa istočnog kraka

Postod caribrod » Ned Avg 20, 2017 12:48 pm

Što se tiče obilaznice Dimitrovgrada i celog tog poteza, ukupno 30km - 2 i po deonice: tunel Sarlah - Pirot istok (5B, deo Aktorove deonice Staničenje - Pirot istok; Trejsova Pirot istok-Dimitrovgrad i Aktorova ex-Trace i ex-Alpine obilaznica Dimitrovgrada) biće pušteno 04.septembra (ove godine).
Problem obilaznice nije famozni usek Gradinje i Aktor, koji će da skarabudži to tamo do navedenog datuma, videćete u narednm postu i kako, već Elef koji je pitanje da li će i koliko će moći da poveže svu EM opremu u tunelima i centar za upravljanje koji se gradi.
Što se tiče Bancarevo - Crvena reka rade sa 100+ mašina svakodnevno i to bi još trebalo da se pojača od sredine septembra, kad im dođe Svolos i drugi podizvođači sa Gradinja, maj 2018. je totalno nerealan rok, čak i za "poluautoput", ali će do tada biti ponegde i asfalta, ličiće na put.
Rešili su u međuvremenu nekoliko krupnih stvari: arheološke iskopine kod Glogovca, električni vod i vodovod u Crvenoj reci, pa tek sada mogu da rade duž cele trase, ali čak i da Sima ispuni obećanje do maja, što je nemoguće, ostaje problem EM opremanja tunela Bancarevo.
Naime rok za opremanje tog tunela je 280 dana od početka radova (za Sopot i Sarlah 180), a otvaranje tendera po žutom FIDIC-u (1. evaluacija projekta, pa tek onda finansijski deo, što može da se otegne) pomereno je za 2 nedelje i sada je zakazano za 05.09.:

http://www.koridorisrbije.rs/site/content/files/5992ee97bc1c8_01%20SPN%20MEP%20BSS%20Time%20extention%20srp.pdf

Produžetak roka dobilo je i EM opremanje tunela Predejane i Manajle, s tim što je tamo rok produžen za 3 nedelje, a otvaranje je zakazano za 14.09., s tim što je tamo u startu totalno nerealan rok u startu 200 dana za 2 tunela duža od Bancareva - nema šanse, realno najranije kraj 2018.:

[url][url]http://www.koridorisrbije.rs/site/content/files/5992036b394d9_01%20SPN%20MEP%20PM%20Time%20extention%20srp.pdf[/url][/url]

Kad sam već pomenuo tunele Sopot i Sarlah oni su deo poddeonice 5A (Staničenje-tunel Sarlah), koja nezavisno od tunela neće biti gotova pre 06/18 (batalite bajke i novi termin "suštinski završeno"), ali je na 5,5 km prošle nedelje saobraćaj prebačen u novoizgrađenu levu stranu AP.
Sad uveliko grebu staru magistralu da bi je prepravili u desnu stranu autoputa (pravac Niš-Sofija) na tih 5,5km, problem je paralelni put od nekih 1,5-2km koji ide pored stare pirotske deponije i za koji još ne postoji projekat!? A bez toga nema kompletiranja autoputa.
Osim tih 5,5km na 5A imaju da dovrše deo oko tunela Sopot, gde su 3 mosta na Nišavi, dva su sa pločom, treći najveći ima ploču na levom, a na desnom se priprema, kao i deo posle Sarlaha gde je monolitni most sa 8 otvora levi ima ploču u fulu, desni ima na 2/8 polja, na 3. i 4. su oplate.
Ostali su im i građevinski radovi u tunelima, tražili su da u Sarlahu ne bude betonski, već asfaltni kolovoz (aferim ako to promene), ostao im je i nasip ka mostu i odmorište na granici 5A i 5B, gde je izgrađena privremena devijacija za ulazak na AP, ali to su relativno sitnice.

Iako će biti fotki, radi lakšeg praćenja i da ne bi bilo dodatnih pitanja evo stanja od početka do kraja, od Niša do Granice:
Prosek-Bancarevo (Terna) - završen 100% čeka Simu
Bancarevo-Crvena reka (Aktor) - u toku, tunel Bancarevo (Subterra) gotov, čeka EM opremanje
Crvena reka-Čiflik (Aktor) - gotovo, pušteno sa habajućim, ostalo ponešto pored - oko petlje i odmorišta Bela Palanka, kegle na nadvožnjacima itd.
Čiflik-Staničenje (Rubau) - gotovo, pušteno sa habajućim, ostale baš sitnice i detalji, sa prethodnom deonicom to je 25km u funkciji
Staničenje-Pirot istok (Aktor) - 5A sam pisao, 5B 04.09. na njemu imaju još oko naplatne rampe Pirot istok da završe isključenje i poneku sitnicu
Pirot istok-Dimitrovgrad (Trace) - završeno još prošle godine, sad postavljaju bukobrane, završavaju ČNS Dimitrovgrad sa upravnom zgradom
Obilaznica Dimitrovgrad - desna 7/8,6km na SMA, leva 2,5/8,6km na SMA, biće kao i desna 7/8,4 do 04.09. posle toga će kod useka ići levim mostom, pa levom stranom AP, pa devijacijom pored leve i onda opet levom do mosta 7 na petlji Gradina i odande normalno na postojeći AP.

Paralelni put Pirot-Bela Palanka: Bela Palanka-Staničenje je otvoreno prošle godine, deo koji je u ugovoru Trace ima 3 dela + na 2 mesta preuzima trasu magistralnog. Na prvom delu završavaju kosinu, nadvožnjak i asfaltiraju - problem je jedino kosina na autoputu koju radi Aktor i gde je krenuo manji odron, drugi oko odmorišta je završen, treći kod petlje Pirot zapad rade, mogli bi malo i da ubrzaju, ali svakako će biti kompletirano za mesec-dva. Problem je deo koji je u ugovoru Aktora, uz desnu obalu Nišave, gde još ne postoji projekat.
Pohvale za post: 5
caribrod
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 848
Pohvalio: 442

Fotke sa istočnog kraka

Postod caribrod » Ned Avg 20, 2017 1:29 pm

Prvih 6 fotki su u pravcu Niš, ostale su od Niša ka granici. Ovo je devijacija i novoizgrađena leva strana, na koju je u sredu prebačen saobraćaj:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

grebanje starog

Slika

Do ovde je završen paralelni, odavde imaju oko 1km do nadvožnjaka i onda se nadvožnjakom spušta na magistralni, a desna AP ide novom trasom:

Slika

Slika

Slika

Slika

Dole je kraj završene deonice Rubau, na poslednjih 800m leve su postavili habajući i vibro-linije pre desetak dana:

Slika

Slika

i odavde kreće Aktorov deo - 5A, paralelni je gore, a na početku gde rade kosinu uz levu se pojavio odron

Slika

Slika

Slika

najveći od 3 mosta oko Sopota, Nišava 4, gaze desni levi je sa završenom kolovoznom pločom

Slika

odavde paralelni ide udesno, to je završeni deo oko odmorišta, a saobraćaj je prebačen u novoizgrađenu levu

Slika

Slika

Slika

do ovde paralelni posle odmorišta ide magistralom, a odavde se penje udesno na petlju Pirot zapad

Slika

Slika

Slika

Slika

Pre novog tunela Sarlah će autoput pregaziti staru trasu magistralnog, leva strana AP se već naoštrila za to:

Slika

Slika

Posle tunela Sarlah privršava se levi veliki most i radi nasip ka manjem pre devjacije

Slika

Slika

Slika

Slika

a ubrzo zatim je i devijacija i tu počinje 5B, koji je gotov, obeležen, još uvek bez vibro-linija, ali biće spreman do 04.09. u fulu, ostale su sitnice

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

deonica Aktora završava petljom Pirot istok, ostalo im je samo da urade spoj sa magistralnim kod buduće naplatne rampe

Slika

Slika

Na deonici Pirot istok-Dimitrovgrad, koju je "suštinski" završio prošle godine Trace, aktuelni su bukobrani

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

alatka i dalje stoji - Čeona naplatna stanica Dimitrovgrad

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

obilaznicu ću u narednom postu:

Slika
Pohvale za post: 24
Bulbulderac17
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1056
Pridružio se: Ned Jan 04, 2015 8:10 pm
Lokacija: Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 1796
Pohvalio: 124

Re: Koridor 10

Postod Bulbulderac17 » Ned Avg 20, 2017 2:31 pm

Caribrod svaka cast na reportazi! Kakav je utisak uzivo? na slikama deluje kao da je Rubau deonica najkvalitetnije odradjena:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
caribrod
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 848
Pohvalio: 442

Fotke sa obilaznice Dimitrovgrada

Postod caribrod » Ned Avg 20, 2017 2:56 pm

Na obilaznici je Aktor između ostalog postavio i vertikalnu sigmalizaciju, horizontalna gde je ima nije sa vibro linijama

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

ispred je tunel Pržojina padina (manji, 325m), u levoj je SMA završen do njega odnosno pre ovog mosta br.3, desna je skroz do Gradinja sa SMA

Slika

Slika

Slika

Slika

zatvorena desna zbog testiranja opterećenja mosta 4, a pored leve je centar za upravljanje svim tunelima na istočnom kraku, koji gradi Elef

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Tunel Progon, oko 1km, najduži na istočnom kraku, biće neko vreme i najduži u Srbiji kojim se odvija saobraćaj, u njemu radi Elef

Slika

Slika

Slika

Slika

Po izlasku iz Progona je deo leve od nekih 700m kod potpornog zida, koji je na 1. sloju BNS, biće na 2 sledeće nedelje

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Između mostova 6 (veliki preko reke, pruge i magistrale) i 7 (podvožnjak na petlji Gradina) je čuveni usek Gradinje

Slika

Slika

Slika

Slika

posle levog mosta 6, koji je na 2 sloja BNS i završavaju mu dilatacije, rade 0-63 jer će posle 04.09. tu ići saobraćaj

Slika

Slika

Slika

a bukvalno 20-ak metara od mosta su odradili 0-31 u levoj i tu bi trebalo da za koji dan odrade i cementnu stabilizaciju

Slika

Slika

Slika

Slika

ono što treba da odrade je proširenje desne kako bi posle puštanja mogli da nastave radove, a odavde počinje i nova devijacija pored leve

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

ovo je već kraj kosine i ovde se devijacija (u kojoj je grejder) uključuje u levu (u kojoj je valjak), do mosta 7 će se ići levom posle njega normalno

Slika

Slika

Slika

pre mosta 7 je <100m 1. sloja BNS, a posle njega u obe je 2. BNS, tu počinje petlja Gradina, rade krakove, ali ne verujem da će završiti sve do 4.9.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

ovo je spoj desne strane novog i starog autoputa, spreman je za cementnu stabilizaciju naredne nedelje

Slika

radi se i na rampama, sprema se i rasveta, čisto sumnjam da mogu sve da završe pre puštanja, ali će ionako radovi biti nastavljeni

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Rade dosta, ima ih stalno i završiće oni to mere dovoljne za puštanje u saobraćaj 04.09. Pitanje je da li će baš sve na petlji biti kako treba, a još je veće pitanje šta će uraditi Elef sa tunelima. Posle će morati da završavaju ostatak (desnu, a na nekim mestima i levu kod Gradinja). Što se tiče miniranja, ostalo je još mesec i po dana, do potpunog završetka (2+1/2+1) kod Gradinja oko 2-2,5 meseca, u zavisnosti od vremenskih prilika,
Pohvale za post: 32
caribrod
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 848
Pohvalio: 442

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Ned Avg 20, 2017 3:11 pm

Bulbulderac17 » Sun Aug 20, 2017 1:31 pm napisao:Caribrod svaka cast na reportazi! Kakav je utisak uzivo? na slikama deluje kao da je Rubau deonica najkvalitetnije odradjena:)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Deluje, jer je ovaj poslednji deo rađen skoro, pa se baš crni. Mada generalno je Rubau OK, a najgora je ona koju su bespotrebno puštali bez habajućeg krajem decembra 2015. (Crvena reka-Čiflik), tamo je ponovo popustio asfalt na mostu na početku. Nema pravila, kod svih izvođača ima i dobrih i manje dobrih deonica, ni projekti nisu isti duž celog autoputa, videćemo kako će to izgledati za par godina...
Pohvale za post: 3
geovuk
Intermediate
Postovi: 167
Pridružio se: Uto Mar 14, 2017 2:18 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 116
Pohvalio: 128

Re: Koridor 10

Postod geovuk » Ned Avg 20, 2017 11:45 pm

Lepa reportaža, šteta što nema nekog da izveštava sa južnog kraka. Verujem da će pasti i jedan snimak 4.9. kad bude to otvaranje.
Caribrode da li možemo da kažemo da od Staničenja do Bugarske do kraja godine neće biti pušten tunel Sarlah i taj deo magistralnog od petlje Pirot zapad, pa zbog njega i početak 5a?
Pohvale za post: 1
Jakovljevic
Beginner
Postovi: 67
Pridružio se: Pet Jun 03, 2016 2:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 84
Pohvalio: 25

Re: Koridor 10

Postod Jakovljevic » Pon Avg 21, 2017 12:39 am

geovuk » Нед Авг 20, 2017 11:45 pm napisao:Lepa reportaža, šteta što nema nekog da izveštava sa južnog kraka. Verujem da će pasti i jedan snimak 4.9. kad bude to otvaranje.
Caribrode da li možemo da kažemo da od Staničenja do Bugarske do kraja godine neće biti pušten tunel Sarlah i taj deo magistralnog od petlje Pirot zapad, pa zbog njega i početak 5a?


Ni Sarlah ni Sopot neće biti gotovi... Svi zajedno da se pomolimo za kraj sledeće godine...
Pohvale za post: 2
caribrod
Intermediate
Postovi: 244
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 848
Pohvalio: 442

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Pon Avg 21, 2017 8:36 am

geovuk » Sun Aug 20, 2017 10:45 pm napisao:Lepa reportaža, šteta što nema nekog da izveštava sa južnog kraka. Verujem da će pasti i jedan snimak 4.9. kad bude to otvaranje.
Caribrode da li možemo da kažemo da od Staničenja do Bugarske do kraja godine neće biti pušten tunel Sarlah i taj deo magistralnog od petlje Pirot zapad, pa zbog njega i početak 5a?


Početak 5A neće biti pušten zbog tunela Sopot, koji neće dobiti EM opremu pre 06/18. Na samom tunelu se dosta radi i trenutno rade hidroizolaciju na "krovu", pošto je cut&cover, pa će posle toga da ga zatrpavaju. Prethodno treba da poprave potporne torkret zidove na useku, koji su popustili, slično kao u grdeličkoj, ali u mnogo manjem obimu. U samom tunelu završavaju kanale, kako bi mogli da rade nasip trupa puta, hvala bogu pa je za Sopot projektovan asfaltni, a ne betonski kolovoz. Tako da je realno da Sopot u građavinskom smislu bude gotov do kraja godine, zatrpan i sa asfaltom.
Sva 3 mosta (Nišava 2, 3 i 4) oko tunela Sopot mogu da završe do kraja godine. Nišava 2 je neposredno pre, 3 neposredno posle tunela Sopot, 4 je malo dalje posle sopotske petlje koja se gasi. Nišava 2 je sa 3 otvora, a levi je pravljen pored reke, pa su sad provukli Nišavu ispod njega i trenutno spajaju nasipom do obalskih stubova, jer su oba bila "u vazduhu". Nišava 3 je najmanji sa 2 otvora, završili su mu prelazne ploče sa obe strane, rade neke pripreme na njemu, skoro će dobiti ograde, hidroizolaciju, asfaltni beton, dilatacije i asfalt. Nišava 4 je najveći, sa 5 otvora, levi je sa pločom, a desni rade, biće i on sredinom septembra gotov na nivou ploče.
Ostaju 2 kosine: na početku gde je odron i pre Nišave 4 gde treba da prođu i autoput i IIA221 (Pirot-Knjaževac). Ovo prvo računam da će se rešiti za mesec dana, kada će pustiti i paralelni put iznad kosine, a zemljom sa druge kosine treba da se zatrpava Sopot, pa će i to uskoro krenuti. Jedino što sama sopotska petlja neće moći da se pregazi dok ne urade vezu petlje Pirot zapad sa starim tunelom Sarlah desnom obalom Nišave.
Posle Nišave 4 je 5,5km u kojima su pustili saobraćaj u novoizgrađenu levu. Desna koju prave od magistralnog (osim na 800m gde je potpuno nova) i gde su ga već izgrebli delimično ne bi trebalo da bude problem. Mnogo je to lakše nego kod Rubau, gde je razbucano desetak mostova, podvožnjaka, propusta i pravljeno od nule, ovde ima samo 2-3 manja propusta za prepravljanje i to je to. Ništa što ne bi mogli za par meseci lepog vremena i nije isključeno da na tih 5,5km do kraja godine puste pun profil. Uslov za to je osposobljavanje petlje Pirot zapad i paralelnog puta, kako azil i regionalna deponija, kao i vikendice desno od autoputa ne bi ostali odsečeni od sveta, a ni to nije prevelik posao.
Ostaje deo pre i posle novog tunela Sarlah. U samom tunelu se završavaju kanali i trebalo bi da se radi kolovoz, s tim što su tražili promenu projekta i da se radi asfaltni, a ne betonski, pa se čekaju dozvole protivpožaraca za tu promenu, iskreno se nadam da će biti asfaltni. Ako nije problem da bude asfalt u više nego duplo dužem tunelu Progon zašto bi bio u Sarlahu, ali gde počinje Srbija tu prestaje logika. Pre tunela treba samo da pregaze staru trasu magistralnog nasipom, a posle tunela je veliki most - na levom je ploča, na desnom se radi, pa još jedan mnogo manji, koji sa niške strane ima prelazne ploče, a sa sofijske visi u vazduhu, pa ga sad spajaju nasipom i posle toga je završeni deo, odnosno 5B. To i nije neki prevelik problem da doteraju do finalne faze, ali nema nekog smisla dok se ne završi EM opremanje Sarlaha, a to neće biti gotovo do 06/18.
Ovo što sam napisao bolje bi izgledalu sa ilustracijama iz drona, ali mi je za to potrebno dosta vremena, koga baš i nemam, Biće i to nekad, a do tada koga zanima može da pusti ovaj snimak od početka do 16:00 i prati opise iz teksta:

https://www.youtube.com/watch?v=pQ7bKZR57PA&t
Pohvale za post: 7
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 852
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 414
Pohvalio: 232

Re: Koridor 10

Postod Blade » Sre Avg 23, 2017 11:20 am

StaraMo » Pet Jul 28, 2017 5:10 pm napisao:Još nije završena petlja Egnatia /Ionia. Trenutno je zatvorena i deonica Ioanina - Filipiada jer se radi most koji spaja dosad izgragjenu deonicu sa preostalih 11 km do Egnatije. Radovi će biti gotovi najverovatnije 3 avgusta, mada možda bude i kašnjenja. Inače u sredu je puštena deonica Arta Amfilohija i konačno završen najgori deo na celom putu do Patre.




Po ovom snimku gotova je cela deonica, koja je najbitnija onome ko putuje na Lefkadu. Da li sa ovog autoputa postoji prilaz Ikei pored koje se prolazilo starim magistralnim putem, dok ovaj nije izgrađen? Izvinjavam se sto to pitam ovde, da ne otvaram novu temu samo za to, a ovde se povela prica...
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
Пантограф
Expert
Postovi: 5123
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5027
Pohvalio: 3420

Re: Koridor 10

Postod Пантограф » Sre Avg 23, 2017 11:55 am

Него, ја ћу идуће недеље да запуцам пут Егеја, па бих волео да знам хоће ли Заевче да отвори оно новото парченцето на автопат?
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2678
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3438
Pohvalio: 2364

Re: Koridor 10

Postod Earthmoving » Sre Avg 23, 2017 1:10 pm

Oni koji kritikuju da je autoput "Koridor 11" nedovljno prometan, nek pogledaju gornji snimak. Gotovo prazan autoput, "K11" je bar 2-3 puta prometniji.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
StaraMo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 104
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 62
Pohvalio: 29

Re: RE: Re: Koridor 10

Postod StaraMo » Sre Avg 23, 2017 7:11 pm

Blade napisao:
[url=http&#58;//beobuild&#46;rs/forum/viewtopic&#46;php?p=468011#p468011]StaraMo » Pet Jul 28, 2017 5:10 pm[/url] napisao:Još nije završena petlja Egnatia /Ionia. Trenutno je zatvorena i deonica Ioanina - Filipiada jer se radi most koji spaja dosad izgragjenu deonicu sa preostalih 11 km do Egnatije. Radovi će biti gotovi najverovatnije 3 avgusta, mada možda bude i kašnjenja. Inače u sredu je puštena deonica Arta Amfilohija i konačno završen najgori deo na celom putu do Patre.




Po ovom snimku gotova je cela deonica, koja je najbitnija onome ko putuje na Lefkadu. Da li sa ovog autoputa postoji prilaz Ikei pored koje se prolazilo starim magistralnim putem, dok ovaj nije izgrađen? Izvinjavam se sto to pitam ovde, da ne otvaram novu temu samo za to, a ovde se povela prica...
Sve je gotovo i u upotrebi... Navigacija jos upucuje na stari put, ili delimicno na autoput, u principu vise se ne iskljucujes za Janjinu nego produži jos tri kilometra i videćeš natpis, Atina desno. Sto se Ikee tice možete do nje starim putem pa se ukljucis na petlji Avgo, ili novim autoputem do petlj Avgo pa svrati u Ikeu., a zatim se preko iste petlje vrati na Ionia Odos. Putarina je jos besplatno na pojedinim rampama, ali ubrzo ce ih pustiti u promet. Vertikalna signalizacija jos nije postavljena, cekaju da ovaj put otvori premijer Aleksis Cipras iako je već otvoren od strane ministra saobraćaja.
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 852
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 414
Pohvalio: 232

Re: Koridor 10

Postod Blade » Sre Avg 23, 2017 10:31 pm

Ok. Hvala. A drugo što me zanima je isto što i Pantografa. Ta informacija bi bila vrlo značajna.
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
StaraMo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 104
Pridružio se: Sre Maj 20, 2015 12:29 pm
Lokacija: Belgrade E75
Kontakt:
Pohvaljen: 62
Pohvalio: 29

Re: Koridor 10

Postod StaraMo » Čet Avg 24, 2017 9:33 pm

Pisali smo već Demir kapija Smokvica otvaranje najverovatnije Oktobar ili Novembar, problem du dalekovodi, tehnički prijem itd...
Golfer
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Sre Maj 24, 2017 8:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 32
Pohvalio: 0

Re: Koridor 10

Postod Golfer » Pet Avg 25, 2017 8:44 am

Pohvale za post: 2
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2678
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 3438
Pohvalio: 2364

Re: Koridor 10

Postod Earthmoving » Sub Avg 26, 2017 12:59 pm

Posle više kritika izvođačima na nekoliko posećenih gradilišta autoputeva, pohvaljen je Integral iz Republike Srpske kako radi subotom sa više od 200 radnika i preko 100 mašina u dve smene na južnom kraku. S obzirom da je njihova deonica oko Mominog kamena kratka (možda 6,7 km) ali jedna od najtežih od svih autoputeva u Srbiji, onda ova količina radnika i mašina na tako kratkoj deonici zaista jeste dobra.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1297118
Ono što sam ja stekao iz kontakta sa Integralom je isti utisak da vredno rade i angažuju dosta mašina i radnika, ne kalkulišući možda kao neki drugi izvođači da prave sebi uštede smanjenjem njihovog angažovanja i time usporenjem radova. Dakle, rade punom parom. Tj skoro punom jer rade u jako teškoj konfiguraciji terena, mašine rade non-stop, ima dosta prašine koja nije dobra ako dospe u hidrauliku (ako se na vreme ne zamenjuju filteri i ulje), kao i oštro kamenje ispod koje troši kašiku, njene zube, kao i donji postroj. Zbog toga, nekada neka od tih mašina ispadne usled kvara ili neadekvatnog održavanja iz upotrebe pa moraju da čekaju popravku i delove. Ali u tim slučajevima imaju angažovanje druge imaoce mašina čija mašina uleće da zameni dok se ova ne popravi ili servisira onda kada je zbog redovnog servisa potrebno isključiti mašinu iz posla.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Pohvale za post: 2
aleksandar.oy
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 58
Pridružio se: Uto Apr 12, 2016 12:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 93
Pohvalio: 235

Re: Koridor 10

Postod aleksandar.oy » Sub Avg 26, 2017 1:26 pm

Pohvale za post: 1
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2795
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 1677
Pohvalio: 1292

Re: Koridor 10

Postod GOJE » Uto Avg 29, 2017 8:28 am

E sad ne zamerite što kačim pregršt slika koje su stare dve nedelje (slikao 14.8.) i što nisam dovoljno stručan, ali gre'ota da se baci. Na kraju krajeva već mi je postao ritual da svake godine napravim po reportažu ili dve sa K10. Ovog puta istok:

Prosek:
DSC_0008.JPG


Čekajući tunela:
DSC_0015.JPG


Ako se neko pita zašto se sledeće selo zove Crvena reka:
DSC_0017.JPG


I početak same devijacije Crvena reka:
DSC_0022.JPG


Kraj deonice od 25km kod Staničenja (novu deonicu ne kačim jer je već izgrađena i puno puta slikana):
DSC_0027.JPG


Sve sledeće slike su na deonici Staničenje-tunel Sarlah:
DSC_0031.JPG


DSC_0035.JPG


DSC_0037.JPG


DSC_0038.JPG


DSC_0041.JPG


DSC_0044.JPG


DSC_0046.JPG


DSC_0048.JPG


DSC_0050.JPG


DSC_0054.JPG


DSC_0055.JPG


DSC_0057.JPG


DSC_0061.JPG


Kao što je već napisano, u međuvremenu je ova traka asfaltirana u dužini od oko 5km i puštena u saobraćaj. Po njoj sam se i vraćao, ali je već bio mrak i najezda Turaka pa se nije moglo ništa uslikati.
DSC_0063.JPG


DSC_0068.JPG
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 8
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2795
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 1677
Pohvalio: 1292

Re: Koridor 10

Postod GOJE » Uto Avg 29, 2017 8:37 am

2. deo:

Nastavak posle tunela Sarlah kod Pirota:
DSC_0070.JPG


DSC_0071.JPG


DSC_0072.JPG


DSC_0073.JPG


DSC_0078.JPG


DSC_0081.JPG


DSC_0082.JPG


DSC_0086.JPG


DSC_0088.JPG


DSC_0094.JPG


Onda da ne kačim "suštinski gotovu" deonicu do Dimitrovgrada, idemo pravo na obilaznicu:
DSC_0107.JPG


DSC_0112.JPG


DSC_0116.JPG


I na kraju mali uvod u prilike kod jugoistočne braće:
DSC_0119.JPG


Inače toplo preporučujem put preko Bugarske svima koji idu ka Tasosu i sličnim destinacijama - naročito deonicu Blagoevgrad-Bansko-Goce Delčev-Drama-Kavala. U pitanju je kilometarski najkraći put, ali sporiji jer ide kroz planinske krajeve. o ipak znači lepšu i opušteniju vožnju, bez stresa i gužve, sa prilikom za lepu pauzu u Banskom.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 14
milos.tro
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9346
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 12090
Pohvalio: 5235

Re: Koridor 10

Postod milos.tro » Uto Avg 29, 2017 11:19 pm

Dimitrovgrad
21106539_749505375238731_8443189070221627678_n.jpg
21106539_749505375238731_8443189070221627678_n.jpg (130.73 KiB) Pogledano 1484 puta

izvor.FCB
Pohvale za post: 13
kuburicsrdjan
Beginner
Postovi: 53
Pridružio se: Sub Mar 18, 2017 1:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 31
Pohvalio: 6

Re: Koridor 10

Postod kuburicsrdjan » Sre Avg 30, 2017 9:39 pm

Vladicin Han Grdelica, cetiri sata mic po stop pa mic....

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
biciklista
Beginner
Postovi: 97
Pridružio se: Pon Jul 13, 2015 2:35 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 0

Re: Koridor 10

Postod biciklista » Čet Avg 31, 2017 8:59 pm

Ne znam da li sam off ? Direktno mozda da, ali ipak mislim da su ove informacije zanimljive . Reč je o izgradnji autoputa u Bugarskoj koji je zanimljiv i putnicima iz Srbije koji bi u budućnosti mogli tuda da idu na more. Najpre vest iz avgusta o deonici Kalotina-Sofija. Izgleda da se pregovara sa Kinezima, ali sa kompanijom koja je nova na ovim prostorima, i ne radi ni jedan autoput u ovom trenutku.

https://seenews.com/news/chinese-invest ... ria-580238

http://www.novinite.com/articles/181816 ... +Two+Years

Ovo je što se tice te deonice. A vezano za deonicu koja ide ka Bugarskoj granici ostalo je da se zavrsi jos deo od Blagoevrgrada do Sandaskog. Ovaj deo Bugari dele na tri lota.
Blagoevgrad - Krupnik
Krupnik- Kresna
Kresna - Sandaski

Prve dve deonice izgleda da jos nisu ni ugovorene. Bio je i oboren tender . Bilo je tu problema. Druga deonica nije ni projektovana jer je nekoliko ideja u igri . Ono što je krenulo prošle godine je deonica Kresna-Sandaski. I tu se dobro napreduje i mislim da imaju jos 2 godine za rok.

http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/ ... ma-lot-31/

a Evo i najnovijeg snimka iz drona.

https://www.youtube.com/watch?v=iNZwXOsHRo4

U principu sve u svemu Bugari do 2022 će tesko zavrsiti kompletan Struma autoput. Ovaj deo Kresna -Sandaski 25km je u izgradnji i to ce biti gotovo, ali deo kroz klisuru teško jos 4-5 godina.
Vezano za deo od granice sa Srbijom do Sofije mozda i mozemo da očekujemo da bude gotovo do 2020.

Ako su nekom ove informacije značile super. Ako sam promašio temu, prebacite tamo gde treba da bude. Pozzzzzz
Pohvale za post: 3
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2795
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 1677
Pohvalio: 1292

Re: Koridor 10

Postod GOJE » Pet Sep 01, 2017 9:26 am

Kao što rekoh, ja sam tuda nedavno prošao i ova treća deonica do Sandanskog se gradi, a kad nema gužve, nema nikakvih problema na sadašnjoj trasi, ali opet pominjem i alternativni put (Blagoevgrad, Simitli, Bansko-Goce Delčev-Drama-Kavala) kroz planinske krajeve, ali iznenađujuće prijatan i bez ikakve gužve. Takođe oba granična prelaza između Bugarske i Grčke su izuzetno prohodna i zadržavanja su jako kratka (za BG i GR tablice su praktično bez provera, a ostalih tablica (kao SRB) skoro i da nema).
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 2

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gosta