Koridor 10

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10436
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6951
Pohvalio: 6764

Re: Koridor 10

Postod Igor » Sub Jan 20, 2018 12:55 am

Odlicno Milose taman si presekao ovu raspravu koju sam hteo da obrisem.
Pohvale za post: 2
caribrod
Intermediate
Postovi: 279
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1009
Pohvalio: 460

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Sub Jan 20, 2018 3:59 pm

bobcha78 » Thu Jan 18, 2018 12:08 am napisao:
Ako dobro misli svojoj državi, što je ćutao toliko vremena? Što je ovo objavio tada tj ukrao dokumenta? Jel beše saznao da neće biti šef koridora? Jedemo g.... zajedno dok mu je u interesu, kad mu više nije interes onda pljuje te iste sa kojima jeo g..... Izvisio za poziciju i odmah kontra

Tako i treba. Prešlo se na viši nivo. Ne prećutkujem ja ništa, ja sam ih najviše pljuvao, pa onda deset mesta prazno pa ti.

Da, ali sa dosta radnika. Tu smo vrlo retko viđali radnike u tvojim reportažama i snimcima TV Caribrod. I dalje mislim da je to išlo presporo.

Držim te za reč.

Nemoj tako, ja računam samo kada bude SMA. Tada su otvorili autoput do Čiflika i od Čiflika poluautoput, sad treba da otvori komplet (završni sloj + poluautoput od Čiflika) i da se doda kao novih 23km ove godine :)

Voli čovek (kako kažeš parade), videćemo da li mu je neophodno. Ne zaboravi držim te za reč.


1. Aha, znači Velja je kriv što je propevao o mućkama, ukrao dokumenta o mućkama, a ne oni koji su mućkali!? Zanimljivo...
Samo da ne ispadne da branim veselog Velju, lika koji je priznao da je lopov, za čijeg je ministrovanja napravljen ovaj loš projekat za K10, koji je ovde poznat po tome što mu se novoremontovani E-80 od Vojnegovca do Belog polja (3km) bukvalno raspadne samo 2-3 nedelje nakon puštanja, čim su ga malo nagazili šleperi i gastarbajteri, ni sad nije tamo kako treba. I nije se ni libio da prizna da je i tu kraduckao asfalt pod geslom: "Neće meni Turčin da ide po modernom asfaltu, a spski seljak da gazi po blatu", dok je otvarao neke staze i bogaze po svojim stranačkim uporištima. Iz čega sam zaključio da sam i ja Turčin, jer godišnje prođem tim putem 50-100 puta više godišnje od bilo kog Turčina.
I kao takav je bio Njegov izuzetno pouzdan partner, pune 4 godine (2012-16), da upotrebim tvoj izraz neka jedu g.... obojica.
Hvala Vučiću što ga je slagao da će biti direktor Koridora, ko zna u kom bi pravcu to otišlo i gde bismo bili do sada, Babić (za sada) korektan.
2. E pa ne treba. U normalnim zemljama to je regulisano zakonima i ugovorima, na kraju se rešava na sudu u ako treba. To je karakteristično za balkanske vuko*ebine. I taj Elleaktor je državno-privatna građevinska mafija, sa pipcima i po bliskom istoku i ko zna ko sve pere pare preko njih. U svakom slučaju, godinama su oko 100. mesta u svetu na ENR top contractors listi:
https://www.enr.com/toplists/2016-Top-250-International-Contractors2
Prve slike koje si video sa lot2, a možda i lot4 su moje. Do tada sam ja već bio na ivici bana na 2. forumu zbog nepristojnih reči upućenih Aktoru. Ti ih pljuješ i sada iako nema razloga, kad ih čak i Vučić hvali, mnogo više od mene! Pominješ Glogovac u prethodnim postovima, u kome nikad nisi bio, ni blizu prošao nisi, ja juče.
3. Nije to ni moglo sa 100 radnika, opet ti o organizaciji gradilišta. To što ti " i dalje misliš" da se tuneli prave ko na crtanim filmovima i da 60 radnika za 1 sekundu mogu da iskopaju 1 rupu, to je tvoj problem.
4. Možeš i dalje da me držiš. Potpuno sam opušten što se toga tiče. Da nije bilo nesrećnog događaja na KiM već bi danas bio party kod Pirota.
5. Ti računaš, ali On ne računa, zato je i otvorio 23km "nečega", malo celog malo pola autoputa, sve to bez SMA. Jel trebalo još jednom da otvori to isto? To što pišeš su Zoranine računice, po njoj je od Niša do Gradinja 126km bilo još 2016. sad je verovatno i više, tektonski poremećaji i tako...
6. Voli. I ja od tebe očekujem da priznaš kad bude došao na paradu i hvalio Aktor, al nemoj ono "pa, zaslužio je...", nego baš ga opljuni.
Da te zabrinem malo kako ćeš da opljuneš idola sa par pitanja: Zašto još nije pušten deo kod Gradinja, koji je već mesec dana gotov i tamo nema nijednog radnika, ako se ne čeka Njegov dolazak? Zašto se ne pušta desna strana kod Pirota, koja je gotova od prošle nedelje i takođe na desnom kolovozu više radnika, ako se ne čeka Njegov dolazak? Uglavnom, sve manje osporavaš moje tvrdnje, u redu je to, napreduješ...
Uostalom slede moje najnovije fotke sa gradilišta, pa ćeš sam moći da proceniš.
Pohvale za post: 3
caribrod
Intermediate
Postovi: 279
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1009
Pohvalio: 460

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Sub Jan 20, 2018 4:58 pm

Kratak raport sa obilaznice: na Gradinju osim sitnih čačkanja mosta B6 nema radova, spremno je za otvaranje od pre mesec dana, čekamo Njega.
Kosina čeka projekat sanacije, a jedino ozbiljno gradilište je petlja DZ, počeli su sa miniranjima, a i reku psihički pripremaju za most i šipove:

Slika

evo koliko je ostalo do kraja potpornog zida pre tunela Sarlah

Slika

dosta mašina na pomoćnom putu, oblikuju se kosine, a imaju još dosta i da nasipaju

Slika

a poneka mašina i na levom odmorištu kod buduće duple devijacije (magistralni-leva-pun profil)

Slika

konačno su nastavili radove i na novoj trasi IIA221, mogao bi uskoro da legne i asfalt

Slika

kod sopotske ništa, a brdo iznad cut&cover tunela Sopot su gotovo potpuno izjednačili sa levim i desnim pored, smeši mu se kraj

Slika

gabionski zid deluje završeno, samo je pitanje šta dalje iznad, na mestu kratera paralelnog

Slika

zagrebli su kosinu posle zida gledano ka Nišu

Slika

stari AB potporni zid na magistralnom je položio oružje, a fino su oglodali i brdo do mesta gde završava Aktorov deo 2.BNS kod devijacije

Slika

---------- >

U povratku jedan bolji pregled: osim zida od kog ostade rupa, probili su komplet levu, tu je doskora bilo brdo sa sitnim kamenjem

Slika

ovo je već bliže gabionima, tu je takođe skoro probijena leva, ustvari je to više odvoz zemlje

Slika

mislim da i ovde treba malo da oblikuju ovu kosinu pre gabiona i da sklone ovu zemlju i - imaćemo probijenu trasu leve:

Slika

most Nišava 2 gde nema nekih radova, a iza brdo iznad tunela Sopot, koje je i sa niške strane skoro vraćeno u prvobitno stanje

Slika

ostalo je još ovo levo, polako i to završavaju, tj. nasipaju i popunjavaju put kojim su prilazili do vrha

Slika

buduća devijacija ka punom profilu, kao da su nabacali neki asfalt između

Slika

posle kraće pauze, radi se ponovo na samoj petlji Pirot zapad

Slika

manji nadvožnjak koji će posle puštanja biti u funkciji, sa ogradama na obe strane, ne znam da li i sa asfaltom

Slika

ovaj priključak ka desnoj su ukinuli, a na pomoćnom putu je baš dosta kamiona

Slika

evo asfalta i na prelazu ka drugoj duploj devijaciji (pun profil-leva-magistralni)

Slika

pogled na potporni zid ka Sarlahu sa druge strane

Slika

Na naplatnoj rampi Pirot istok omanja grupacija radi nešto stalno, ali je napredak srazmeran njihovoj brojnosti

Slika

Neke stvari su vrlo pozitivne, ipak je januar. Ima i negativnih, ali ih je manje.
Pre svega ovo razbijanje zida i nastavak kosine pored njega u nastavku gabiona je jako važno, odavno sam rekao da rokovi zavise od tog dela.
Sada kad je takoreći probijena leva, ako februar bude mekan, možemo očekivati da ga doteraju do CS i asfalta u nekom kraćem roku.
Posle toga treba tu da odvrnu saobraćaj, a da od magistralnog prave desnu, to je nekih par stotina metara bez betona, do maja obe na SMA po meni.
Istovremeno, kad završe iznad gabiona, Trace treba iznad da prepravi paralelni, to bi mogli da završe do marta-aprila komplet.
To bi značilo i zatvaranje sadašnjeg izlaza na paralelni i puštanje poslednjih ~1km desne Rubau, koja se trenutno ne koristi.
To bi značilo i 1 devijaciju manje, trenutno se vozi ko na kartingu, to naravno ukoliko trokraku za paralelni prebace na magistralni pre Nišave 2.
Dobro je što je tunel skoro zatrpan, nije dobro što se pre i posle njega, a ni u njemu skoro ništa ne radi sve do sopotske petlje.
Dobro je što su nastavili IIA221, spremaju se da nastave iskop/nasip između sopotske i Nišave 4, ako prave novu sopotsku to će dodatno da razvuče rok.
Dobro je i to što su nastavili petlju Pirot zapad incl. nadvožnjake, neće biti neki saobraćaj tu, ali glupo je da se koriste poludivlji priključci.
Ovo što se pušta (više od 5km) je spremno, završava se pomoćni pored, dobro je što su nastavili potporni pre Sarlaha.
Nisam nešto obratio pažnju na vezu kod deponije, mada ne verujem da će u ovo doba godine izmeštati Nišavu, ako uopšte imaju projekat za to.
Mislim da će uskoro početi da spajaju most sa starim tunelom Sarlah, nešto su juče tamo merili, obeležavali, od deponije do mosta je asfalt to znate.
Nisam obratio pažnju (nije mi ništa ni privuklo) posle Sarlaha, tu ste videli iz drona, rade trotoare na velikom mostu sledi izolacija, na trasi stabilizacija.
Na odmorištu Barje nema radnika, ali ni ivičnjaka, tu ostaje betonski kolovoz, koji će verovatno raditi kad i na naplatnoj p****, a tu ima prethodno još posla.
Moja procena je da će Aktor završiti sve juna-jula, dosta pre nego što se završi EM opremanje tunela, osim možda veze i sopotske 2, ako je bude.
Pohvale za post: 12
caribrod
Intermediate
Postovi: 279
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1009
Pohvalio: 460

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Ned Jan 21, 2018 9:12 am

Imao sam neplaniranu rupu u rasporedu, pa sam imao vremena da preskočim do Glogovca i nazad na ozloglašenom lotu 2, ovo je veliki zid na kraju

Slika

na trasi krkljanac od kamiona

Slika

tek na slici videh da štrči neka armatura, bio sam ubeđen da nadvožnjak za Špaj nije ni počet

Slika

pogled ka mostu 3 preko reke Crvene reke, sada je prohodan, nakon zamene podtla napredovao je i nasip sa palanačke strane ka njemu

Slika

i sad idem prvi put preko mosta, pre godinu ipo umalo se ne zaglavih ispod

Slika

zbog gužve na trasi i kaljuge išao sam okolo lokalnim putem i evo me kod kuće na kraju Glogovca, koja još nije eksproprisana!?

Slika

i nazad ka mostu 2 u Glogovcu, kosinu pre Glogovca su sravnili sa zemljom

Slika

i kod mosta je gužva, iako je prohodan, prošao sam kroz selo, ovo je deo između mostova 2 i 3 i tu je baš dosta mašina

Slika

i ovde je rađena zamena podtla, ali je problem kosina iza, koja je krenula, ispod lokalnog puta, na to sam ukazivao i ranije

Slika

to je ovo, pre se nije moglo ni prolaziti, sad je prohodna, ali se verovatno čeka projekat sanacije, ne znam koja je to, C21-22 otprilike

Slika

posle sporne kosine je bolja situacija, ima malo i kamena na trasi, a tu je i kraj regulacije reke

Slika

tu trasa ide bliže brdu, što se vidi i iz položaja velikog podvožnjaka (kran), a evo i podvožnjaka kome rade krilca

Slika

podvožnjak još nije prohodan - ovde treba podosta da se nasipa

Slika

između podvožnjaka i mosta 3 je gomila materijala, trebalo bi da krene nasip trupa puta, tu su orali pre neki mesec

Slika

most 3

Slika

i posle mosta je velika kosina C25 na ulazu u selo Crvena reka, gde je izmeštan seoski vodovod, tu ima još posla

Slika

C25, ankerišu i spuštaju se naniže, posle će da sklanjaju ovu zemlju

Slika

i ovde sve više pirotskih podizvođača, to je kontigent sa 5A i obilaznice

Slika

Podvožnjak kod Crvene reke - ovde nema većih pomaka, osim što je menjano podtlo

Slika

menjano je i posle podvožnjaka, al nasip nikako da naraste

Slika

posle je usek ka putu i budućem nadvožnjaku za Špaj

Slika

i posle nadvožnjaka je gužva od kamiona i parking za mašine kod ex bazilike

Slika

posle bazilike na kraju deonice je potporni zid

Slika

a ovo je završeni deo zida

Slika

Ne znam kako je od Glogovca do tunela i od tunela do Ternine deonice, ali su one generalno uvek bile u boljem stanju nego ova od Glogovca do Crvene reke.
Ovde rade na više lokacija po ilovači, ali čim malo padne kiša ili kao sada sneg, uslovi su nemogući, ne radi se ovo usred zime...
Dosta su uradili u poslednjih godinu dana, ali ima još nerešenih stvari u projektu (par kosina), čak ni eksproprijacija nije završena (kuća).
Nisu po 2. put preselili bandere između Glogovca i Vete, pošto sada više ne smetaju autoputu, ali smetaju paralelnom koji ide ka Veti.
Ovo ostalo im ne ide loše, maj je realan, ali 2019. Do ovog maja možda bude ponegde asfalt, mogu da popune rupe u nasipu, da privrše kosine...
Poluprofil, ako se odluče za tu varijantu, možda krajem leta, možda i sa ponekom devijacijom, ali je to opet pod znakom pitanja zbog tunela.
Ako nastave ovako, možda i završe do kraja godine pun profil, što bi moglo da se poklopi i sa završetkom EM opremanja tunela Bancarevo.
Pohvale za post: 11
AleksandarGrf
Intermediate
Postovi: 385
Pridružio se: Sre Okt 21, 2015 2:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 408
Pohvalio: 305

Re: Koridor 10

Postod AleksandarGrf » Ned Jan 21, 2018 1:36 pm

Lepo je bar videti da se zaista radi, prijatna promena u odnosu na A2. Leto 2019. i da pevamo, ako ovako nastave i ne ispreci se neki veci problem, mozda i moze. Hvala na iscrpnim reportazama.
Гага
Expert
Postovi: 8503
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6634
Pohvalio: 12534

Re: Koridor 10

Postod Гага » Pon Jan 22, 2018 2:44 am

@ЦАРиброде ЦАР-е, свака част за фоторепортажу :kk: , укњижен плусићћћ
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10436
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6951
Pohvalio: 6764

Re: Koridor 10

Postod Igor » Pon Jan 22, 2018 8:35 am

Bobcha rekli smo bez strancarenja i prakticno polu privatnih rasprava. Obrisao sam par postova tj procistio temu.
Pohvale za post: 4
Niko Kažanegra
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 162
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
Kontakt:
Pohvaljen: 255
Pohvalio: 60

Re: Koridor 10

Postod Niko Kažanegra » Pon Jan 22, 2018 8:47 am

Svaka cast Caribrode na reportazama... :sesir:

Kao sto neko rece: eh da imamo nekog takvog i za juzni krak .... :D

Zanima me,sta se desava sa tenderom za EM opremanje tunela na istoku,sta se ceka ,sta je tu problem? Ako se ne varam,jos u avgustu 2017 je bilo najavljeno otvaranje tendera. Ima li neko informaciju kada ce i to poceti da se radi?
Bolje živeti 100 godina kao milijunaš,nego 7 dana u bijedi... :D
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2861
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 1851
Pohvalio: 1454

Re: Koridor 10

Postod GOJE » Pon Jan 22, 2018 11:07 am

Bancarevo-Crvena reka je sada na nivou koji je bio očekivan pre 3 godine! Tu je najbrutalnije kašnjenje.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
caribrod
Intermediate
Postovi: 279
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1009
Pohvalio: 460

Re: Koridor 10

Postod caribrod » Uto Jan 23, 2018 3:50 am

Niko Kažanegra » Mon Jan 22, 2018 7:47 am napisao:Svaka cast Caribrode na reportazama... :sesir:

Kao sto neko rece: eh da imamo nekog takvog i za juzni krak .... :D

Zanima me,sta se desava sa tenderom za EM opremanje tunela na istoku,sta se ceka ,sta je tu problem? Ako se ne varam,jos u avgustu 2017 je bilo najavljeno otvaranje tendera. Ima li neko informaciju kada ce i to poceti da se radi?


I za 3 na istoku i za 2 na jugu tenderi su u toku. Ponude su otvorene septembra 2017. To je po žutoj knjizi FIDIC-a = projektovanje+izvođenje. U tom slučaju malo više vremena treba do potpisivanja ugovora, jer prvo ide evaluacija projektnih rešenja, pa tek onda upoređivanje cena. Ali zato rok počinje da teče manje-više od potpisivanja ugovora sa izvođačem.
Svi ostali tenderi na K10 rađeni su po crvenom FIDIC-u.

@Goje
Bukvalno 2,5 godine nisu radili ništa. Počeli su i stali ili počnu malo pa claim za claim-om. U poslednjih 6-7 meseci uradili su višestruko više nego u te 2,5 godine. Ta deonica je atipična u odnosu na sve ostale, jer prolazi tamo gde nikada nije prolazio niti jedan put, osim dela između Glogovca i Vete, neka 2-3km. Problemi su bili između ostalog: izmeštanje 3 el. voda (CR-Glogovac i u CR završen, Glogovac-Veta ponovo će da izmeštaju jer sad smeta paralelnom putu), izmeštanje seoskog vpdovoda u CR , i dalje neeksproprisana kuća, arheologija kod Glogovca, bazilika. Teren je užasan, podloga je crvenica, ilovača, glina, na više mesta se radi zamena podtla, nije bilo razloga da tu ide trasa, ali šta je tu je. S druge strane, nema nekih razbijanja kamena, nema previše mostova (3- 1x5 i 2x2 otvora), podvožnjaka (3), 1 nadvožnjak. Ima 27 kosina, s tim što su neke višedelne (8a, 8b). Od tih kosina 1 (i slovima: jedna) je bila završena sredinom 2016. Tek krajem 2016. počeli su prvih 6 kosina pre tunela Bancarevo, a tek u 2017. ozbiljnije je napadnut deo posle tunela, tj. od tunela do Crvene reke (10km). Trenutno je više od 20 kosina završeno, neke su pri kraju, neke su još uvek problem. Ja sam fotkao deo koji je najproblematičniji, od Glogovca do Crvene reke, dosta je bolje stanje od Bancareva do kuće na trasi.
Gledano od Terninog završenog dela situacija je sledeća, akcenat je na kritičnim tačkama:
1. Kosine C1-C5 su završene, radi se ogromna C6 pre tunela, treba im 2-3 meseca da izvezu tu ilovaču, kad vreme dozvoli, jer kad tamo raskalja...
2. Trasa ispod C1-C6 pre tunela Bancarevo je skoro komplet na kamenom agregatu, tu bi trebalo da legne i prva stabilizacija i asfalt do marta.
3. C7 - izuzetno masivna i naknadno produbljena kosina posle tunela (zatvara levu cev, kao i C6) - radi se, ništa sporno, biće za par meseci.
4. Između C7 i C8 je most 1 sa 5 otvora preko jezerceta, kilave sa naglavnim gredama, na koje treba posle da nabace 45 spremnih nosača.
5. Kao i kod Terne desna, kod Aktora je leva (na usponu ka tunelu Bancarevo) 3+1, unikat u Srbiji.
6. Odmah posle mosta je rađena zamena podtla, levo su kosine, desno ispod autoputa su gabioni, to bi trebalo da je već završeno ili pri kraju.
7. Kosine C8-C16 između tunela Vete i Glogovca su uglavnom završene, tu je dobro radio Kedepozidis, trasa ispod je skoro sve na kamenu.
8. Kosina C17 je problem, veliko klizište, ispod je neeksproprisana kuća posred trase i el. vod koji treba po 2. put da se izmešta.
9. Pre i posle mosta 2 u Glogovcu, koji je na nivou ploče, je OK, na 0-63, kao i pre i posle podvožnjaka kod kuće sa zastavama - i tu je menjano podtlo.
10. Uz C17 najveći problem je C22 ili 23 ispod lokalnog puta, a iznad regulisanog korita Crvene reke i gabiona, tu je ozbiljno klizište.
11. Pre i posle podvožnjaka kome rade krilca i pre i posle mosta 3 preko Crvene reke (sa pločom je) je zamenjeno podtlo i radi se kamen na trasi.
12. C25 je sa ankerima u Crvenoj reci gde je izmeštan vodovod, pri kraju je, posle treba da izvezu zemlju, jer tu trasa ide u iskop.
13. Pre i posle velikog propusta u CR je rađena zamena podtla, ali nikako da krenu nasip na trasi, kao ni kod C26, gde put ide u usek.
14. Jedini nadvožnjak na deonici je na putu za Špaj, izgleda da su ga načeli, tu trasa verovatno treba da uđe u iskop.
15. Posle nadvožnjaka je ciljna ravnina kod ex-bazilike na kamenom agregatu, završava se i veliki potporni sa šipovima kod C27 na kraju.

Sve u svemu, na bajke o maju 2018. zaboravite, "poluprofil" do tur(i)s(tič)ke sezone takođe, najranije krajem leta, ne može to ni zbog EM opreme tunela.
Od Ternine završene deonice do Glogovca još i nekako, tu bi trebalo ozbiljno da se zacrni do leta, od kuće do kraja ima još dosta posla, neće to preko noći.
Da li će uspeti da završe do kraja godine zavisiće pre svega od sanacije pomenuta 2 ozbiljna klizišta, ovo ostalo realno mogu da privedu kraju.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Mr.Awesome i 6 gosta