Koridor 10

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

kuburicsrdjan
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Sub Mar 18, 2017 1:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Re: RE: Re: Koridor 10

Postod kuburicsrdjan » Čet Mar 23, 2017 11:57 am

kuburicsrdjan napisao:https://www.google.rs/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.zurbnis.rs/zakoni/Zakon%2520o%2520javnim%2520putevima.pdf&ved=0ahUKEwjLx_uPrezSAhUiYpoKHQVdATgQFggiMAE&usg=AFQjCNF9jgLdYVmP34YMDGuOD_XOlumaJw&sig2=I_ZFBkZpAkde9N1XsiM9mw

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Clan 68.
Autoput mora da se izgradi tako da ispunjava sledece uslove:
1) da ima dve fizicki odvojene kolovozne trake, sa najmanje dve saobracajne trake za svaku
kolovoznu traku, s tim što svaka saobracajna traka mora da bude široka najmanje 3,75 metara, a da se,
zavisno od konfiguracije terena, širina saobracajne trake moze smanjiti do 3,50 metara;
2) da svaka kolovozna traka ima posebnu traku širine 2,5 metra, za prinudno zaustavljanje vozila duz
cele trake ili duz pojedinih njenih delova na pogodnim rastojanjima, zavisno od terenskih uslova, a u
tunelima i galerijama moze, umesto posebne trake, da na pogodnim mestima ima uredene prostore za
prinudno zaustavljanje vozila i
3) da ostali elementi puta (poluprecnik krivine, uzduzni nagib, ivicne trake i sl.) omogucavaju brzinu
od najmanje 130 km na cas, a zavisno od konfiguracije terena brzinu od najmanje 100 km na cas.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Earthmoving
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1654
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1633
Pohvalio: 775

Re: Koridor 10

Postod Earthmoving » Čet Mar 23, 2017 1:20 pm

Zanimljivo, min 100km/h, a u tunelima kod Takova na "Koridoru 11" imamo ograničenje svega 80km/h.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
kuburicsrdjan
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Sub Mar 18, 2017 1:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Re: Koridor 10

Postod kuburicsrdjan » Čet Mar 23, 2017 1:31 pm

Ne verujem da ti tuneli kod Takova ne ispunjavaju ove uslove, nego da se tu radi o necem drugom, lose uradjen zavrsni sloj tj beton, garant bez finisera za beton. Ne znam ali sumnjam

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6223
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1160
Pohvalio: 410

Re: Koridor 10

Postod boca-ica » Čet Mar 23, 2017 4:20 pm

Verovatno si slučajno okacio BAJATI ne važeci zakon o bezbednosti saobracaja iz 2006godine :lol:

al ako sam dobro potrefio u novom toga nema , vec piše
Члан 7.
Изрази употребљени у овом закону имају следеће значење:
5) autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,


Inace nekada je bilo a mozda i danas važi:
Maksimalni uzdužni nagib kod auto.puta od 4-7 %
i to je zavisilo da li su ,,obale,, puta zatravljene, kaldrmisane ili betonirane

Ajte ljudi iz struke p o m a g a j t e sa kojim redom slova , da razrešimo ovu amatersku dilemu :)
.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6223
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1160
Pohvalio: 410

Re: Koridor 10

Postod boca-ica » Čet Mar 23, 2017 4:32 pm

kuburicsrdjan » 23 Mar 2017 09:56 napisao:Clan 68.
Autoput mora da se izgradi ...


to je NE VAŽECI zakon iz 2006.godine piše ti na dnu u članu 103

vidi novi zakon al ajd da ponovim post u novom toga nema , vec piše

Члан 7.
Изрази употребљени у овом закону имају следеће значење:
5) autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,




Inace nekada je bilo a mozda i danas važi:
Maksimalni uzdužni nagib kod auto.puta od 4-7 %
i to je zavisilo da li su ,,obale,, puta zatravljene, kaldrmisane ili betonirane

Ajte ljudi iz struke p o m a g a j t e sa kojim redom slova , da razrešimo ovu amatersku dilemu :)
.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6223
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1160
Pohvalio: 410

Re: Koridor 10

Postod boca-ica » Čet Mar 23, 2017 4:33 pm

:sesir:
.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6223
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1160
Pohvalio: 410

Re: Koridor 10

Postod boca-ica » Čet Mar 23, 2017 9:29 pm

Zasto auto-put mora da bude toliko (ukopan) ,,ispeglan,, kad prolazi kroz brda
sta smeta (plici ukop) da bude kao da pelazi preko velikih dina ?
:roll:

To bitno utiče na cenu i brzinu izgradnje
.
Живојин Мишић
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 30
Pridružio se: Pet Jul 29, 2016 1:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11
Pohvalio: 1

Re: Koridor 10

Postod Живојин Мишић » Pet Mar 24, 2017 12:17 am

Не замерите ако је већ постављано.

Базилика испод коридора


АРХЕОЛОЗИ Завода за заштиту споменика културе из Ниша, које предводи стручњак те установе Тони Чершков, и њихове колеге из пиротског Музеја "Понишавље", са Предрагом Пејићем на челу, открили су још једно археолошко налазиште на источном краку Коридора 10, на неких седам километара од Пирота ка Белој Паланци, крај села Станичење.

По свему судећи, реч је о ранохришћанској базилици чији су зидови угледали светлост дана када су овде забрујале грађевинске машине неимара на будућој паневропској саобраћајници.

Радови су тренутно обустављени и биће настављени када археолози обаве свој део посла, односно када ово налазиште званично региструју и обележе, што ће бити учињено у наредних месец дана.

- Управо започетим истраживањима утврдили смо да испод саме базилике постоји крипта, у којој су највероватније гробови ктитора ове ранохришћанске грађевине. Сада радимо уз зид некадашње грађевине, како бисмо утврдили величину и тачне димензије објекта - каже Чершков.

Локалитет је откривен испод старог магистралног пута Пирот - Ниш, чија би трака требало да буде део коридора. Радови су почели пре пет-шест дана, тако да је рано давати било какве дефинитивне закључке о ономе шта се налази испод асфалта, тачније будуће саобраћајнице. Откриће и сви налази биће уредно евидентирани, након чега ће машине опет забрујати. Идентична базилика откривена је и пре две године код Црвене реке недалеко од Паланке, некадашње римске Ремизијане, ка Долцу, непосредно пре уласка у Сићевачку клисуру.

Када је реч о овом локалитету, у непосредној близини код скретања за Станичење прошле године је такође откривено археолошко налазиште које се налази с десне стране будућег ауто-пута. Налазиште је такође регистровано, као и на многим локацијама према Димитровграду, и непосредно на улазу у Пирот, где су пронађени остаци римске цивилизације.

Slika

Кад се све узме у обзир, траса Коридора 10, који се гради на почетку трећег миленијума, готово савршено се поклапа са некадашњим римским путем из 2. и 3. века наше ере, на коме је, поред осталог, нађено и неколико миљоказа који су усмеравали римске легије од запада ка источним римским провинцијама.


АМАТЕРИ "КОПАЈУ" БЛАГО

ПРЕ почетка изградње Коридора 10, предео око Станичења био је на мети неуких људи и археолога аматера, који су овде и код Беговог моста месецима и годинама копали у потрази за старим благом. Остаци ноћних "истраживања" видљиви су и дан-данас, нарочито на узвишењима крај десне обале реке Нишаве.


Извор:
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D0%B0



Грцима још 6 месеци за обилазницу


ДА је грчка компанија "Актор" испоштовала рок о изградњи обилазнице око Димитровграда из уговора с "Коридорима Србије" који је потписан у мају прошле године, данас би први аутомобили прошли овом деоницом. То се, међутим, неће догодити бар још шест месеци, јер је рок за изградњу одложен до 30. септембра. Како кажу у "Коридорима", са извођачем још није потписан анекс уговора, али је јасно да радови пре тог датума не могу бити завршени.

Обилазницу око Димитровграда прати епитет "Скадра на Бојани", јер се осам километара пута гради седам година! Радови на овој краткој деоници трају од фебруара 2010. године, када је аустријска "Алпина" изабрана за првог извођача. После раскида уговора с том фирмом, у јуну 2014. године потписан је нови уговор с "Трејс групом", али је и она за око годину и по урадила тек мало више од 10 одсто уговореног посла. То је био разлог за још један "разлаз".

У "Коридорима Србије", који су инвеститор на овој деоници, кажу да је извођач надзору поднео захтев за продужење рока и да се он још разматра.

- Извођач је, према уговору, у обавези да заврши радове на пројекту, а за евентуална неоправдана кашњења инвеститор има право на потраживање уговорних казни - наводе у "Коридорима". - На деоници обилазнице око Димитровграда до сада су изведени радови на десној траци у два слоја асфалта у дужини од шест километара, као и први слој асфалта на левој траци у дужини од километар и по. Завршава се хидроизолација на мостовима и постављена су еластична и одбојна ограда. Тренутно се изводе радови на ископу и одвожењу материјала с косине Градиње, а у току су и израда дренажног система, израда асфалтних слојева и измештање електроенергетских каблова.

У "Коридорима" тврде да радови на све четири деонице источног крака Коридора 10, на којима је "Актор" главни извођач, морају бити готови до краја 2017. године.

- Извођач нас је обавестио о томе да је компанија обезбедила финансијску стабилност као потпору за завршетак започетих радова на сва четири пројекта - наводе у "Коридорима".


ПУТ ГОТОВ, А БЕЗ САОБРАЋАЈА

ЗА деоницу од Пирота до Димитровграда на сајту "Коридора Србије" пише да је "суштински завршена" у новембру 2016, али да тај део пута не може бити пуштен у саобраћај из техничких разлога. Тих 14,3 километра пута градила је бугарска компанија "Трејс", али да би ова саобраћајница "прорадила", морају се асфалтирати бар три траке на обилазници. У "Коридорима" очекују да ће се то десити средином јуна.


Извор:
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%86%D1%83
bgexplorer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 729
Pridružio se: Uto Jan 15, 2008 8:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 91
Pohvalio: 42

Re: Koridor 10

Postod bgexplorer » Pet Mar 24, 2017 2:34 am

Autoput E – 75
Deonica: Leskovac – Vladicin Han 23.03.2017
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
bgexplorer
Pohvale za post: 3

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: dane bezanija, veb983 i 4 gosta