Stranica 79 od 87

Re: Koridor 10

Poslato: Pon Mar 20, 2017 4:52 pm
od Dalmatinac
Samo da javim da su radovi na obilaznici oko Subotice zavrseni. Danas se pusta obilaznica u rad. Slike i snimak uskoro...

Za sada samo jedna...Ostale kad stignem da uploadujem

Slika

Re: Koridor 10

Poslato: Pon Mar 20, 2017 5:22 pm
od sizif
Бобчо,

Човек те аргументовано покопава из поста у пост, а ти се не смирујеш... Одмори мало.

Re: Koridor 10

Poslato: Pon Mar 20, 2017 8:41 pm
od Dalmatinac
Dalmatinac » Pon Mar 20, 2017 8:38 pm napisao:Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


E sad... Snimak...
Necete verovati koliko je ovo zapravo mala deonica :D

Snimak..


[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=eU3smGkAIRs&feature=youtu.be[/YouTube]

Re: Koridor 10

Poslato: Pon Mar 20, 2017 8:51 pm
od kuburicsrdjan
Pa to je samo petlja Subotica jug i izlaz sa E 75. Valjda ce se i nastaviti dalje na kruznom prema Kelebiji. I to je neki pocetak y kraka. Hvala Dalmatinac

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 12:50 am
od bobcha78
sizif » Pon Mar 20, 2017 4:22 pm napisao:Бобчо,

Човек те аргументовано покопава из поста у пост, а ти се не смирујеш... Одмори мало.


Svaka čast. Ko zna zna. Al brini ti svoju brigu

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 10:18 am
od gundeljbananko
Nisam Igor ali ću dati sebi slobodu da kažem da je ova rasprava bespredmetna... Svakako za Caribrod 1k + za sve lepe izveštaje sa za većinu nas udaljene deonice :)

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 9:55 pm
od caribrod

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 10:26 pm
od kuburicsrdjan
Nisam strucnjak, ali zar nije jeftinije izgraditi negde drugde ovih nekoliko kuca na snimku 11:25 nego rusiti celo ovo brdo ili je to onaj inat, necu jednu kucu nego tri i 2 ha i jos stan u Bg? Inace hvala na ovom videu, za mene, koji tuda necu proci dugo, je ovaj video pravi prikaz kakav je to mega projekat kroz te predele

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 11:04 pm
od caribrod
Nudili su im i to, nisu prihvatili da ih isele, ali samo da bi moglo da se minira sa više eksploziva i brže. Projekat bi ostao isti!
Zamišljen je da zaobiđe kuće, nije ih baš malo, ima 15-20 domaćinstava, a da su spustili nadvožnjak blaže morali bi da ih sruše bukvalno sve.
Nema načina da se drugačije preskoče Nišava, pruga i međunarodni put, osim velikim nadvožnjakom.
Tu je i lokalni put za naselje desno iza brda, koji sada ide kroz podvožnjak buduće petlje pri kraju klipa.
Ipak, priča se da JEDAN objekat nije smeo biti porušen i da je to diktiralo neka projektna rešenja, pitala se i opština...

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 11:30 pm
od kuburicsrdjan
Hvala na pojasnjenju. Samo neka oni rade polako i bice sve ok. Ali te kuce izmedju pruge i ovih puteva izgledaju kao na ostrvu. Na kraju ce pobeci odatle zbog losih uslova zivota u takvim okolnostima

Re: Koridor 10

Poslato: Uto Mar 21, 2017 11:49 pm
od Dalmatinac
Svidja mi se snimak, sa ovakvim putevima, pocinjemo da licimo na neku normalnu zemlju :)

Re: Koridor 10

Poslato: Sre Mar 22, 2017 12:06 am
od caribrod
kuburicsrdjan » Tue Mar 21, 2017 10:30 pm napisao:Hvala na pojasnjenju. Samo neka oni rade polako i bice sve ok. Ali te kuce izmedju pruge i ovih puteva izgledaju kao na ostrvu. Na kraju ce pobeci odatle zbog losih uslova zivota u takvim okolnostima


Navikli su oni. I sada im kompletan tranzit za Tursku i Bliski Istok prolazi ispred i ispod kuća, još otkad su se naselili. Kad završe ovo čudo prolaziće im iza i iznad kuća, još će imati i bukobrane, koji su tu projektovani. Naravno ako se prethodno ne sruše od potresa prilikom miniranja ili ih nedobog zatrpaju.

Re: Koridor 10

Poslato: Sre Mar 22, 2017 10:51 am
od varos kapija
Aktoru produžen rok za završetak radova do 30. septembra 2017.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... embra-2017

Re: Koridor 10

Poslato: Sre Mar 22, 2017 1:05 pm
od Earthmoving
Svaka cast i Caribrodu i RT Caribrodu :) Oni nam jedini trenutno daju snimke dronom sa gradilišta autoputeva :kk:
Ono brdo pred granicu izgleda da ima još dosta posla. Gledam tunele i ne vidim nigde elektrifikaciju a neka firma je dobila tender pre skoro pola godine.

Re: Koridor 10

Poslato: Sre Mar 22, 2017 2:20 pm
od Galeks


Hvala na novom snimku! Sve pohvale za trud i doprinos temi.

Re: Koridor 10

Poslato: Sre Mar 22, 2017 10:58 pm
od MaRkOs

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 12:58 am
od bobcha78
Nadam se da mu je ovo prva izjava koja će mu se ostvariti

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 9:13 am
od boca-ica
Snimak je fenomenalan - caribrod + 1 :D

Ajd i ja da pitam nešto oko tog dubokog ukopavanja puta :)

Zasto mora put da bude toliko ,,ispeglan,, sta smeta da bude kao da pelazi preko velikih dina ? :roll:

Kolovozne trake su fizički odovojene tako da nema opasnosti da vozaču ,,s one strane brda,, iko naleti
Plice ukopavanje i doslednije pracenje konfiguracije terena
ne samo da bi smanjilo troškove izgradnje , vec bi sve bilo jako brze uradjeno

Mozda postoji neki deo u medjuanrodnim propisima gde je propisano to ,,duboko,, peglanje
jedino negativno je sto bi se samo malko više goriva trošilo na uzbrdicama

Eto ja pitah (i osta živ) :lol: , pa ko je iz struke i zna , nek napiše koje slovo ili postavi link za odgovor
:sesir:

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 9:42 am
od kuburicsrdjan
Ako bi bilo kao po dinama, maksimalna dozvoljena brzina bi bila mnogo manja od 120, a onda to nije nikakaav autoput

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 10:03 am
od boca-ica
To bi pre glasilo bez reči dozvoljena :
- ,,Ako bi bilo kao po dinama, maksimalna brzina bi bila mnogo manja od 120, a onda to nije nikakaav autoput,,-

to nije stvar propisa, nego stvar mogucnosti snage motora vozila st nema veze sa odredbom o vrsti puta :roll:

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 10:09 am
od kuburicsrdjan
Ima propis, samo sam ovo sve skratio na razumljivo. Imaju tacno propisani nagibi, radijusi krivina, nosivost puta, koji uslovljavaju makimalnu dozvoljenu brzinu, a ne da li se vozis u Jugu ili Aston Martinu

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 10:12 am
od boca-ica
Ima propis, samo sam ovo sve skratio na razumljivo...

Hvala
moracu malo da googlujem radi samoedukacije ;)

au setih se primera ... to znaci da deonica od Bubanj potoka ka Bgdu
nije auto put
zbog uzbrdice jer ne može da razvije 120 km-h ? :shok:

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 11:40 am
od laki72
Ne sporim da je pozeljno izbegavati vece uspone i nizbrdice, ali i ja bih da vidim taj propis.
@Boca-ica
Ako ga izguglas, podeli. :)

Inace, podseti me na madjarski M1 koji ima upravo takvu prostiranje sa naizmenicnim uzbrdicama i nizbrdicama, koje se smenjuju.
Mozda su se propisi u medjuvremenu menjali.
Secam se da je svojevremeno pre 12-13god, neko od 'nadleznih' pricao kako revidiraju projekte, jer je preporuka evrope kako je bolje graditi skuplju trasu koja ce donositi ustede prilikom transporta.
;) :D
Pa naravno da je onom ko te kreditira bolje da ti trasa bude sto skuplja, jer on plasira kredit i sto veci uzmes, veca je i zarada...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 11:55 am
od kuburicsrdjan
https://www.google.rs/url?sa=t&source=w ... 9N1XsiM9mw

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Re: Koridor 10

Poslato: Čet Mar 23, 2017 11:56 am
od kuburicsrdjan
Clan 68.
Autoput mora da se izgradi tako da ispunjava sledece uslove:
1) da ima dve fizicki odvojene kolovozne trake, sa najmanje dve saobracajne trake za svaku
kolovoznu traku, s tim što svaka saobracajna traka mora da bude široka najmanje 3,75 metara, a da se,
zavisno od konfiguracije terena, širina saobracajne trake moze smanjiti do 3,50 metara;
2) da svaka kolovozna traka ima posebnu traku širine 2,5 metra, za prinudno zaustavljanje vozila duz
cele trake ili duz pojedinih njenih delova na pogodnim rastojanjima, zavisno od terenskih uslova, a u
tunelima i galerijama moze, umesto posebne trake, da na pogodnim mestima ima uredene prostore za
prinudno zaustavljanje vozila i
3) da ostali elementi puta (poluprecnik krivine, uzduzni nagib, ivicne trake i sl.) omogucavaju brzinu
od najmanje 130 km na cas, a zavisno od konfiguracije terena brzinu od najmanje 100 km na cas.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока