Nova 24 autobusa za GSP

Opšte diskusije o ekonomiji, kulturi i vestima vezane za Beograd

Moderator: Igor

No1
Intermediate
Postovi: 168
Pridružio se: Pon Dec 11, 2006 11:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod No1 » Uto Dec 12, 2006 12:07 am

http://www.beobuild.net/index.php/243/24-new-buses-for-gsp.html
Vecina zeli niskopodne ali ekonomski gledano oni su skupli.
IK-112N
GRADSKI NISKOPODNI SOLO AUTOBUS
Slika
Slika
Slika
IK-218N
GRADSKI NISKOPODNI ZGLOBNI AUTOBUS
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
No1
Intermediate
Postovi: 168
Pridružio se: Pon Dec 11, 2006 11:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod No1 » Uto Dec 12, 2006 12:14 am

Evo malo iz Novog Sada,
NEOBUS
Autobus 501 G - 2006 (Volvo B7R šasija)
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Steva
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2977
Pridružio se: Pet Dec 08, 2006 11:34 pm
Lokacija: Berlin
Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 5

Postod Steva » Uto Dec 12, 2006 12:47 am

^^ Novosadski su super, ne razumem što ih BG ne uzima, postoji i delimično niskopodna verzija Neobusa gde je samo ulazni deo niskopodan što je po meni odlično "kompromisno" rešenje, a i kvalitetno je dosta:

Sad sam video da su sklonili taj sa njihove webstranice, a inače su to ovi plavi
Slika

E sada.. ja se ovaj put stvarno nadam da će grad uzeti niskopodne Ikare, video sam ga jednom uživo i utisak je bio odličan :)
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2662
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Uto Dec 12, 2006 10:44 am

Zaboravio si niskopodni FAP
Slika
Slika
Slika

I meni se Ikarbus najvise svidja, mozda najvise zato sto je radjen od tockova do krova kod nas (izuzev motora). Mada ni ovaj FAP nije los ;)

Sve u svemu, Beograd bi trebao konacno da predje na niskopodne autobuse. Oni su vec odavno standard u svim vecim i ozbiljnijim svetskim gradovima, pa ne vidim zasto bi mi bili iuskraceni. Cena je mozda veca, ali je zato i kvalitet. Tako to ide... nove tehnologije potiskuju stare. Inace, mislim da se IK 112 koji radi u saobracaju vec 3 godine sasvim solidno pokazao. Imajuci na umu da funkcionise na liniji 26 (poznatijoj kao ludnica), za sada deluje u sasvim zadovoljavajucem stanju...
Poslednja izmena od vrachar u Uto Dec 12, 2006 10:46 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1285
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 589

Postod Siniša » Uto Dec 12, 2006 3:57 pm

I meni nije jasno zašto Beograd ne uzima Neobuse, čuo sam da nisu loši.
Meni je ovaj zanimljljiv Neobus 502 NG, koji se radi u saradnji sa britanskom fabrikom Dennis, za njihovo tržište. Bus ima samo jedan učaz. Mislim da se u Britaniji ovkvi busevi koriste za slabije opterećene linije, dok bi kod nas oni mogli poslužiti za ekspresne linije.
Slika
Slika
Slika
Slika
SlikaSlika
SlikaSlika
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2662
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Uto Dec 12, 2006 4:24 pm

Ovaj poslednji bus je odvratan... Dizajn asocira na industrijska ostvarenja iz SSSRa.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1285
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 589

Postod Siniša » Uto Dec 12, 2006 4:54 pm

Dizajn se da promeniti, nije bog zna šta. ali nije ni toliko loš. Meni je tu zanimljiviji koncept većeg midibusa sa jednim ulazom.
KiD
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1703
Pridružio se: Sub Dec 16, 2006 5:33 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 34
Pohvalio: 22

Postod KiD » Sub Dec 16, 2006 6:46 pm

Sa ovakvom strukturom gradskog prevoza, autobusi se jos uvek gledaju kao potrosna roba koja iz tog razloga treba da bude jevtina.Ikarbusovi autobusi su izuzetnog kvaliteta i trajnosti tako da prica o tome kako se nasi autobusi raspadnu za par godina ne stoji.Stoji da se oni raspadnu, ali ne zato sto su loseg kavliteta vec zato sto su lose odrzavani i rade pod stravicnim rezimom. Nasi autobusi voze mnogo vise putnika od proseka, zatim su putevi dosta bili losi pa su unistavali vozila koja su pola metra upadala u rupe na putu, a da ne pricam o odnosu vozaca i putnika prema vozilu....
Dokle god se ne otvori nova opcija za putnike u gradu autobusi ce i dalje nositi 80% gradskog saobracaja, a kao takvi nemogu da izgledaju i kostaju onoliko koliko bi mi svi voleli.
"...svaka generacija mora da zavrsi svoj dnevni mars na putu napretka..."

Povratak na “Gradski život i vesti”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost