Šta je novo?

Most Obrenovac-Surcin

vucko":2n9tgthu je napisao(la):
Cuj ovog.Ovi rekose 10 minuta od Obrenovca do NBG a ti ces tu nesto da sabotiras!

Sram te bilo!!!

Jos ces dobijes sremsku gazelu do autoputa prikljucak od 1+1 do Dobanovaca 2031 godine!!!

PA sta oces vise ti covece?? :p

Vucko, zađider makinom na te puteve da vidiš kako se stiže za 10 minuta. To je sve šala, šega, pošalica. :D

A 'oću voz od Zemuna do Obrenovca. Kad mož' d'izdrži tenk, onda može i dva voza i koloseke, lepo na gornji deo čelične konstrukcije, malo je preurede i poskidaju ove V držače, a obezbede konstrukciju nekako drugačije i dovedu dve prilazne rampe, op na gornji deo i ćihućihućihuhuuuu :p
 
Izvor: Blic.rs

Most Obrenovac-Surčin biće završen za 45 dana
179335_most-preko-save-8j_f.jpg


Most na Savi koji spaja beogradske opštine Obrenovac i Surčin, biće završen u narednih mesec i po dana.

Zahvaljujući njemu, vreme putovanja između ove dve opštine, pa i drugih delova grada, u velikoj meri biće skraćeno, za razliku od trenutne situacije gde taj put zna da potraje i više od sat vremena.

Izgradnja ovog mosta počela je pre 15 godina, a intenzivirana je početkom ove godine, tako da će do kraja 2011. vozila moći da pređu sa jedne na drugu stranu reke.

- To je nešto čime svi u Beogradu treba da se ponosimo i zbog čega treba da budemo srećni jer, ono što je jednom neko započeo, Grad sada uspešno završava – rekao je gradonačelnik Dragan Đilas.

Do sada je podignuto i postavljeno 176 gotovih kolovoznih ploča na čeličnom delu mosta, a na betonskoj konstrukciji zavrene su kolovozne ploče i pešačke staze. Sa obrenovačke strane u toku je priprema za izradu donjeg sloja za saobraćajnicu, a sa surčinske strane radovi se odnose na betoniranju prilaznih konstrukcija.

Pristupni put mostu sa obrenovačke strane dug je 660 metara, i saobraćaj na most dovodi od Valjevskog puta. Sa surčinske strane prilazi su dugi ukupno jedan kilometar i saobraćaj sa mosta vodi ka naselju Boljevci.

Ukupna dužina mosta je 620 metara, širina je 14,5 metara.

Ovaj most deo je putnog pravca “Sremska gazela”, koji će saobraćaj od mosta voditi na sever do Dobanovačke petlje na auto-putu Beogra-Zagreb.
 
Igor":1509ujqj je napisao(la):
Izvor: Blic.rs

Most Obrenovac-Surčin biće završen za 45 dana
179335_most-preko-save-8j_f.jpg


Na svim fotogradijama ovog mosta se mogu videti ove rešetkaste konstrukcije u samoj Savi (desno, dole).
Čemu služe, da li su to skele, privremeni stubovi....?
 
To ni meni nije jasno.Mislim da su privremeni stubovi jer je tu glavni raspon mosta zbog famozne plovnosti Save.

Videh na drugim slikama od juce da stavise duple bankine izmedju kolovoza i konstrukcije mosta.Ne izgleda nesto previse lepo.

slika1.jpg
 
Asfaltiranje pristupnih saobraćajnica novog mosta preko Save kod Obrenovca

Asfaltiranje pristupnuh saobraćajnica novog mosta preko Save kod Obrenovca počelo je danas izvođenjem pripremnih radova na deonici u dužini od 700 metara. Predsednik opštine Obrenovac Željko Jovetić rekao je da je ova deonica prilično kratka u poređenju sa curčinskom stranom, ali da je u pripremnim radovima bilo nekoliko zahtevnih prepreka koje je trebalo zaobići.

-U pitanju je ozbiljan građevinski zahvat jer se u blizini nalazi magistralni toplovod, ali bez obzira na to, svi radovi teku i biće završeni u predviđenom roku, što će našim sugrađanima omogućiti korišćenje novog mosta već od kraja godine - najavio je Jovetić.

On je ukazao da će most biti veoma značajan u regionalnom smislu, ali i za građane Obrenovca, koji će moći da ga koriste kao alternativni pravac. Procene su, kako je precizirao, da se magistralnim putem od Obrenovca ka Beogradu dnevno preveze oko 18.000 stanovnika. Ako se deo saobraćaja prebaci na ovaj novi put, značaj će biti ogroman - zaključio je predsednik opštine Obrenovac.

Inače, izgradnja mosta započeta je pre 15 godina i izvesno je da će do kraja ove godine biti u funkciji. Do sada se između dve susedne opštine putovalo oko 90 kilometara.

Ovo je jedan od projekata koji zajednički realizuju grad Beograd i Ministarstvo životne sredine i prostornog planiranja, a prema Zakonu o podsticanju građevinske industrije Srbije u uslovima ekonomske krize.

Pristupni put sa obrenovačke strane, koji je danas počeo da se asfaltira, pravolinijski se proteže od Valjevskog puta do mostovske konstrukcije na desnoj obali Save. Sa surčinske strane je ukupno jedan kilometar pristupnih konstrukcija. Čelični deo mosta preko reke dugačak je 440 metara, a još 180 metara na surčinskoj strani izgrađeno je od armirano-betonskih segmenata, što samu konstrukciju mosta čini dugačkom 620 metara.

Širina mosta biće 14,5 metara sa dve saobraćajne trake, obostranim trotoarima i dva pojasa predviđena za provlačenje instalacija infrastrukture. Konstrukcija mosta preko glavnog toka reke sastoji se od šest čeličnih rešetkastih konstrukcija, a reka Sava biće slobodna za dvosmerni plovni put ukupne širine 200 metara (120 metara nizvodno i 80 uzvodno) i visine 16,5 metara iznad vode.

Most preko Save u Obrenovcu je deo još jednog putnog pravca, tzv. „Sremske gazele", koji će od mosta voditi na sever do petlje „Dobanovci" na auto-putu. Značaj ovog putnog pravca ogleda se u skraćenju dužine puta, smanjenju vremena putovanja i povećanju bezbednosti u saobraćaju. Vozači će od Obrenovca, preko mosta na Savi i teritorije opštine Surčin za manje od pola sata moći da stignu do auto-puta Beograd-Zagreb, a dalje se otvaraju mogućnosti putovanja obilaznicom oko Beograda.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=69679
 
Vau!Ako je ovo pesacka staza,bas je siroka.Dakle 10-20 dana i gotov mostic.

Bice sigurno i beobuild reportaza pred ili sa otvaranja ovog mostica.
 
as4.jpg


Nije cela sirina pesacka staza vec do stubica koji vire i koji ce verovatno nositi ogradu. prostor izmedju stubica i betonske ograde je rezervisan za neku buducu trasu toplovoda.
 
Hvala na informaciji druze.Dakle,nije sahranjena ideja da se toplovod iz TENT-a tera do toplane Novi Beograd,fino!
 
Nadajmo se da nije zaboravljena ideja ali ostavljen je prostor nadamo se bas za cevi nekog buduceg toplovoda. Pesacka staza je isto tako odmaknuta i na samoj konstrukciji mosta tako da je verovatno to bio razlog za razdvajanje
 
Dakle,sve je po planu.

Obrenovac 1. decembra a 15tog bi trebao most preko Ade. :kk:
 
vucko":146npza3 je napisao(la):
I mapice da podsetimo kako to izgleda.Desni krak do Boljevaca ce biti gotov dok ce levi krak ka Autoputu ko zna kada biti izgradjen.

080930_1.jpg

Само да проверим, траса до Бољеваца је завршена? Да ли постоје планови за спајање са Добановцима и када?
 
Trebalo bi da je zavrsena koliko razumem,vise cemo znati prvog decembra,mislim da jeste.

Ta deonica za koju pitas do Dobanovaca je vec na dugom stapu jer kosta 33 miliona eura da se uradi a to uopste nisu male pare.
 
Хвала.а, то се онда "никада" неће ни радити. Можда у својој неупућености, не видим довољан значај те саобраћајнице за толике паре.
 
Nem na cemu.Ni ja ne vidim toliku korist od tog puta.A cifra je stvarno ogromna.To je inace ona Sremska Gazela kako je nesrecno zovu.

Taj projekat ce ocigledno sacekati bolja vremena.
 
naravno da će sačekati, kad se kod nas nešto radilo do kraja? :cool:
 
Nisam dugo, dugo pisao - ali ovo sam lično video u nedelju, pa da prenesem:

Put od Boljevaca do mosta ima i završni sloj asfalta, tj. gotov je. Nije iscrtana horizontalna signalizacija. Inače, verujem da će se mnogi razočarati u ovaj pravac ka Obrenovcu, naročito imajući u vidu gužvu do i kroz Surčin i katastrofalno stanje deonice Jakovo-Boljevci. Odgovara praktično samo lokalno sremcima i nama iz NBGD blokova...

Inače, kada vidite situaciju na terenu, videćete i da je ovaj 20km put do Dobanovaca JAKO upotrebljiv i koristan. Tek nakon njegove izgradnje most će dobiti pravi značaj. Ovaj novi put ići će levo od ribnjaka "Živača", a desno od Progara (tj. obodom Bojčinske šume) i vodi u Dobanovce direkno, van ušorenih sela, tj. vroma brzo. Postojeća alternativa je ili na Jakovo, pa Petrvočić i Bečmen ili levo na Progar i ispod nasipa na Kupinovo... Obe varijante su spore i loše. Ne ulazim u cenu puta od 33M.
 
Danas je Studio B medijski ispratio feštu "predotvaranja mosta", svi gradonačelnici i predsednici opština iz okoline na čelu sa Đilasom došli su na rukopruž sa radnicima koji poslednji dan obavljaju "završne radove". Prisutan bio i Nebojša Čović, gradonačelnik koji je 1994. godine započeo projekat. Pohvalio urađeno i izrazio želju da se jednom realizuje i ostatak projekta, to jest polaganje obrenovačkog toplodalekovoda preko mosta. U tom momentu zapazio sam čudnu grimasu na Đilasovom licu, koji je stajao prvi iza njega.

U okviru standardnog reportoara obećanja koji je usledio, ponovo pomenuto i asfaltiranje tzv. sremske gazele dogodine. Spodoba sa šlemom iz Direkcije iskoristila priliku da objašnjava da žitelji Mirijevskog cveta atakuju na bezbednost Mirijevskog bulevara jer izlaz na isti ostvaruju na mestu gde je predviđen trotoar, ali o tome opširnije u drugoj temi...
 
Vrh