Šta je novo?

Стајалишта

Ja bi malo napredka kao recimo displeji sa vremenom dolaska sledeceg vozila a netrositi pare samo da bi bile trosene :kafa:
 
Direktore, nijedno resenje nije u BGD opstalo, stajalisne table zavrsavaju unistene u depou GSP. Ovaj moj predlog ne trosi pare...

novizgledstajalista.jpg



izvinjavam se sto 2x postujem sliku, ali tema je dosla na novu stranu, ako nekome smeta skinucu.
 
Mnogo bi sitni bili natpisi u tim poljima ako misliš da tabla bude istih dimenzija kao postojeće.
 
sitni, ali ipak bi bili citljivi, latinicna verzija moze da se izbaci
 
Fino fino, red bi bio da malo promene one table.
 http://photo.tramvaj.ru/images/belgrad/93.jpg

Ne znam otkad su ove aktuelne, ali po slici rekao bih bar pola veka :p
 
Нису. Чини ми се да датирају од 90-их. До средине 80-их су биле табле на којима је писало "Аутобуска станица" (користила се и за троле, додуше, само у Крушевачкој, јер су све станице троле, а и доста других по центру, имале наранџасте инфо-паное на којима је на врху био знак ГСБ, па назив станице, па бројеви линија, па шема њихових траса са свим станицама, не знам да ли још нешто) или "Трамвајска станица" и бројеви линија које стају, Затим су биле табле сличне данашњим, с тим што је било 6 поља, а испод сваког је писао први и посследњи полазак.
 
Ima li neko možda slike semafora s kraja osamdesetih koji su ispisivali vreme pristizanja autobusa. Pilot projekat je bio pokrenut na liniji 65.
 
ja bi stavio table kao što postoje na terminusima, samo što bi umesto polaska stajalo vreme dolaska
 
Jel zna neko šta se dešava sa stajalištima? Povadili su mnoga u centru grada, Hram, Slavija, Zeleni Venac...
 
Алма Кватро демонтира она стара стајалишта са интегрисаним трафикама.
Али зашто повадише нова стајалишта на трам станици на Славији то не знам.
 
Zato što im se ne isplati da održavaju stanicu koja nema reklamu na primer
 
Po meni je glupost ona tram stanica na slaviji da ima to. Tu je trotoar previše uzak a previše ljudi, kada se još doda "nadstrešnica i stanica" ne može se ni proći tu..
 
Zbog toga je verovatno i uklonjena, tuje jako malo mesta i neko može i ovako d apodleti pod tramvaj u gužvi
 
Среда, 23. новембар 2011.

Нови информациони панои на стајалиштима побољшавају имиџ града

Информациони панои на аутобуским и трамвајским стајалиштима омогућавају корисницима јавног превоза бољу информисаност јер садрже конкретне и употребљиве информације, стилски и визуелно упаковане, изјавио је за Беоинфо директор Дирекције за јавни превоз Зоран Шарац.

– Информације о јавном градском превозу први пут су двојезичне. Самим тим су постале доступне и гостима Београда, чиме је свакако побољшан и имиџ града. Панои су дефинисали стандарде који треба да допринесу бољем и модернијем информисању, како овдашњих корисника тако и свих људи који долазе у Београд – рекао је Шарац.

Како је истакао, нови информациони панои су сачињени из четири основне целине. То су горње поље са називом стајалишта и бројем линије, мапа шире утицајне зоне, шематски приказ траса линија које користе дато стајалиште. Додатна поља садрже информације као што су позиција стајалишта на мапи града, легенда, списак линија, важни телефони.

– Израда посебне мапе са трасом линија и пиктограмима значајних објеката омогућава корисницима да први пут на стајалишту добију информацију о конкретним трасама линија на њиховом почетном делу и то на начин сагледив кориснику. Израда шематског приказа на овим паноима понудила је ново решење за боље сналажење суграђана. Такође, на располагању је и ефикаснија комбинација линија, као и информације о преседачким позицијама и линијама које се могу користити на тим локацијама.

Додатним пољима, казао је, у којима се налазе информације о називима линија ЈГП-а, контакт телофони и веб-сајтови битних установа, корисницима јавног превоза остављена је могућност да добију жељено објашњење и путем других медија.

При изради паноа посебна пажња посвећена је месту у доњем десном углу. То је шематски приказ опредељен за означавање шифре стајалишта. Он је направљен на основу чињенице да ће развојем даљинског система управљања јавним превозом део информација бити доступан и путем СМС-а. Такође, грађани ће на упит који ће у себи садржати шифру стајалишта моћи да добију и информацију где се налази следеће возило које саобраћа на линији које корисник чека.

Извор: Беоинфо
Линк: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1477978
 
Zna li neko koliko kosta jedno stajaliste. Ja sam cuo da je napumpano na 15.000 evra?!
 
Могуће је, а само постављање нове мапе, односно ажурирање, кошта више од 100 евра.
 
Матеја Бељан":30dqopzk je napisao(la):
Панои су дефинисали стандарде који треба да допринесу бољем и модернијем информисању, како овдашњих корисника тако и свих људи који долазе у Београд – рекао је Шарац.

Извор: Беоинфо
Линк: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1477978

"Uveli smo pijacu vodu po prvi put u Beogradska domacinstva, posebno se vodilo racuna o samoj cesmi koja moze da se otvori i zatvori i time podesi jacina mlaza. Sada i Beogradjani i njihovi posetioci mogu da se tusiraju hladnom vodom u svojoj kuci i ne moraju vise da se kupaju u potoku. Uvodjenje hladne vode u stanove postavlja novi standard i doprinosi boljem i modernijem komforu zivota.

Naravno, da smo bili pametni da odemo do Londona ili Madrida, ili ne daj boze da provedemo par minuta na google-u, ustanovili bismo da ostatak Evrope vec odavno ne samo sto ima stambene zgrade sa hladnom pijacom vodom vec stanari imaju i toplu vodu.
Zasto nismo i mi uveli toplu vodu? Pa kao sto rekoh malopre, da smo bili pametni..."
 
:D Ali IMIDŽ grada je sad mnogo bolji, posebno kad vidiš da ti tu prolazi linija 72, a u stvari ne ide. Ili ako, kao što si ti rekao , nemaš pojma kako da dođeš od Pravnog do Jerkovića ma koliko buljio u pano
 
zidar wrote :
,, . . . posebno se vodilo racuna o samoj cesmi
koja moze da se otvori i zatvori i time podesi jacina mlaza. . . . ,, :laugh: :lool: :laugh:

+ 1 :lool: majstore . . . :laugh: :lool: :laugh:
 
Jako mi je zanimljivo nesto sto malopre vidoh u gradu. Ispred beogradjanke stoji vozilo alma quatro i detaljno pere stajaliste. Sapunicom se peru sva stakla i ciste od bilo kakve prljavstine.

kada bi ta firma prala tako i svako vozilo gspa vozili bi se urednim i cistim vozilima svaki dan
 
A loša strana toga su izlepljeni plakati na NBG preko celog stakla, i preko mape. I to oni sa slikama Đilasa, Miškovića i Dinkića. Negativna kritika ne ide uz uništavanje
 
Свака прича о смарт стајалиштима је лицемерна док год постоји овако нешто


Препозна се да је станица по томе што су путници изгазили траву, додуше постоји и стуб са ознаком али се не види од билборда. Слика све говори, прекршена су сва могућа правила, нарочито безбедоносна. Када је блато путници стоје или на трави или у зауставној траци па када извирују да ли иде бус никад не знаш да ли извирује или планра да претрчи аутопут. Наравно претрчавање је свакодневно, довољно је видети да је станица острво и да не постоје регуларни начини да се дође до ње. Иначе ово је на петљи аутопута и новосадског пута.
 
Vrh