M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1950
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 651
Pohvalio: 0

Postod orion » Sre Maj 30, 2012 10:23 am

вероватно, али путарина до НС није такво дерање као што деру на релацијама између где се плаћа 240 дин за пар км а реално би било мање од 5о дин и због тога ће сви да користе М22 од локалаца, људи који имају викендице а живе у БГ и НС...
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1457
Pohvalio: 5397

Postod mekbejn » Sre Maj 30, 2012 10:54 am

Pa čekaj, ako će za lokalne potrebe (par km po autoputu) korišćenje autoputa biti jeftinije, onda će uvođenjem tih parcijalnih putarina ljudi manje koristiti M22 a ne više?
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1950
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 651
Pohvalio: 0

Postod orion » Sre Maj 30, 2012 11:25 am

па сигурно ће се пре реконструисати М22 него што се изграде све рампе на аутопуту зато сам мислио да ће бити гужва на М22.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1457
Pohvalio: 5397

Postod mekbejn » Sre Maj 30, 2012 11:31 am

Aha. Možda si u pravu, ali ne bih rekao da je M22 i do sada bio baš toliko loš da su ljudi masovno davali po 250 din (pa puta 2 ako idu u oba smera) da bi stigli do Pazova ili Inđije. A možda i grešim :)
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1950
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 651
Pohvalio: 0

Postod orion » Sre Maj 30, 2012 11:49 am

Па до Инђије и није проблем доћи, више није проблем ни до Бешке. Ја сам увек избегавао оне плоче које су биле после Инђије, било да идем преко Сурдука, било преко Фрушке Горе или аутопут ако журим. Када се реконструише М22 онда нећу имати дилему, добар пут, не плаћа се путарина и додатно је НС ближи за 10ак км него када се иде аутопутем.
Poslednja izmena od orion u Sre Maj 30, 2012 11:50 am, izmenjeno 1 put ukupno.
severian
Intermediate
Postovi: 116
Pridružio se: Uto Jul 17, 2007 3:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 38

Postod severian » Sre Maj 30, 2012 12:19 pm

mekbejn napisao:I dalje mi je ta varijanta M22 Indjija, preko Maradika i Krušedola ka Irigu aktuelna. Samo što još nisam saznao konkretno da li može tuda da se prođe.
Idem kolima.


Može da se prođe, rekoh ti. Uopšte nije loš put. Malo je uzak i ima traktora, kao i većina puteva treće kategorije.

Slobodno.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1457
Pohvalio: 5397

Postod mekbejn » Sre Maj 30, 2012 12:38 pm

Super, hvala. Mislio sam na to da li može da se prođe pošto se radi M22 posle Inđije.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1950
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 651
Pohvalio: 0

Postod orion » Sre Maj 30, 2012 1:34 pm

М22 се ради после скретања за Бешку.
geza
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 5
Pridružio se: Čet Sep 08, 2011 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod geza » Pet Jun 08, 2012 4:15 pm

Deonica starog puta BG-NS, od raskrsnice Maradik-Beška do nekih 2 km pre čortanovačke raskrsnice.

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Još se radi nešto sitno oko autobuskih stajališta i neki sitni delovi puta. Puštanje u saobraćaj najverovatnije za nedelju dana.

Dodatak :)

Završen put M22.1!
http://www.indjija.net/code/navigate.php?Id=4&idvest=8205

Kompanija "Vojput" iz Subotice završiće danas (8. jun) radove na rehabilitaciji kolovoza na magistralnom putu M22.1, deonica Gladnoš - Inđija.

Zabrana saobraćaja će prestati da važi i saobraćaj će moći nesmetano da se odvija od 18 sati.

Put M22.1 datira iz perioda pred II Svetski rat, napravljen je od betonskih ploča i nikada nije u potpunosti rekonstruisan, mada je nebrojeno puta prepravljan i krpljen.

Saobraćajnica je sada potpuno rekonstruisana i proširena za dva metra. Izgrađen je potpuno novi put, a stari je uklonjen.
Poslednja izmena od geza u Pet Jun 08, 2012 8:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
varos kapija
Higher intermediate
Postovi: 667
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 699
Pohvalio: 584

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice I

Postod varos kapija » Uto Nov 20, 2012 10:20 am

malo istorije
Slika
Pohvale za post: 2
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1457
Pohvalio: 5397

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice I

Postod mekbejn » Uto Nov 20, 2012 10:40 am

Vrh!
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
Пантограф
Expert
Postovi: 5642
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6209
Pohvalio: 4047

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Postod Пантограф » Ned Avg 12, 2018 12:17 am

Како је тема ћирилица или латиница закључана, поставићу ово овде. Вечерас сам видео тешку будалаштину: на кружном току пред Новом Пазовом, на Старом новосадском друму, сви путокази су на ћирилици!
Све разумем, али мојне да претерујемо - кад се неко ко не зна да чита ћирилицу збуни тражећи скретање за Војку и закуца се у аутомобил са каквом фином српском породицом (којој не би био проблем и да су знакови само на латиници), неће бити криви Ћирило и Методије, нити Климент и Наум, већ тенкре који исувише озбиљно схвата све што говори министар Вукосављевић.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Nikola NS
Intermediate
Postovi: 188
Pridružio se: Čet Okt 06, 2016 10:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 308
Pohvalio: 86

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Postod Nikola NS » Ned Avg 12, 2018 11:08 pm

Изгледа да је стварно прописано да су називи на путевима II реда само на ћирилици, али у пракси увек постоји и ћирилица и латиница, мада има и ретких изузетака као што је у Новој Пазови.
Члан 11.
Називи места и други географски називи на саобраћајним знаковима на државним
путевима I реда исписују се ћириличним и латиничним писмом на начин да се прво
исписује натпис ћирилицом, а затим латиницом на истом знаку.
Изузетно од става 1. овог члана на саобраћајним знаковима који се постављају
поред пута, натписи ћириличним и латиничним писмом могу се исписати на два
саобраћајна знака на начин да се на путу прво наилази на знак са ћириличним писмом.
Називи места и други географски називи исписују се ћириличним писмом на
саобраћајним знаковима на државним путевима II реда, општинским путевима и
улицама.
На туристичкој сигнализацији натписи се исписују ћириличним писмом. Испод
ћириличног писма је дозвољен натпис на енглеском језику.
На местима где се дозвољава примена писма или језика националне мањине, овај
натпис се исписује испод натписа који су дефинисани ст. 1, 3. и 4. овога члана.
На саобраћајни знак је дозвољено уписати одредиште у другој држави на
енглеском језику и националну ознаку те државе.
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/regulativa/Pravilnik_o_saobracajnoj_signalizaciji.pdf

Иначе, било би добро да неки општи појмови на путоказима буду на енглеском, а не на српском на латиници. Нпр. странцима је корисније да пише Нови Сад - север/Novi Sad - north него Нови Сад - север/Novi Sad - sever. Има такав пример и са путоказима за Прокоп, али је тамо макар нацртан воз па то може странцима да помогне. Добар пример су табле на аутопуту код аеродрома где лепо пише Aеродром/Airport.
orion
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1950
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 651
Pohvalio: 0

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Postod orion » Pon Avg 13, 2018 12:08 pm

Апсолутно се слажем да је логичније север/north него север/sever ако је идеја да буду двојезични натписи.
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7184
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 6107
Pohvalio: 1220

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Postod astrodule » Pon Avg 13, 2018 12:33 pm

Fora je što smo u previše "zaglibili" u dvojezičnost / ćirilica latinica. Zbog toga bi moralo sve da piše tri puta da bi svi bili zadovoljni.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1446
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 973
Pohvalio: 28

Re: M22/1 aka stari Novosadski put, rekonstrukcija deonice Inđija-Banstol.

Postod SRBO » Uto Avg 14, 2018 3:46 pm

Укинути двоазбучје и крај, на српском ћирилица а за странце на енглеском шта се може написати тако. Као Грци. Њима нико ништа не кењџа али ми овде имамо издајнике

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: astrodule, nestorBK i 5 gosta