Šta je novo?

Filip Vukša - Prijave, dopisi resenja

Једној жени је један деген затворио главу вратима јер није гледао у ретровизор. Притом је за мало направио минимум 3 удеса и стајао је ван станица. Боли њега уво...
 
Читам постове, и на почетку сам имао слично мишљење о возачима као већина :rant: али онда сам прочитао оно што је на другој теми додао наш форумашки пријатељ Директор:
direktor":14hjlqh6 je napisao(la):
Људи, најлакше је наћи жртву, у овом случају возаче, и по њима осути паљбу, али треба бити и човек, и имати одређену ширину у односу са људима!

- Да ли смо и сами свесни да има свакаквих бу**** међу путницима, и то чешће и више него међу возачима?

- Да ли смо свесни да у оним аутобусима у којима нам се смрзне дупе зими, често се и разболимо, неко сваки дан зими проведе ЦЕЛУ СМЕНУ?

- Да ли и сами видимо да се на улице веома често шаљу НЕИСПРАВНА ВОЗИЛА, за која возачима остаје једино ЋУТИ И ВОЗИ, и БУДИ СРЕЋАН ШТО ИМАШ ПОСАО!

Ко год буде излазио у јавност, било из удружења "Имамо план" или било ког другог да изда саопштење о овом случају, не треба крајње да осуди возача/возаче! Треба нагласити да је део реда у јавном превозу, за који се Филип Вукша и њему слични залажу, да возила у којима возачи проводе цео свој радни дан, буду зими топла и технички исправна по изласку из гараже! То је право возача за које се залажемо, подједнако као и за право путника да поласци буду остварени, а возила чиста и обележена! :dil: И да када се деси неко срање, најчешће настрада извршна служба на најнижем нивоу строге пирамидалне хијерархије у систему јавног превоза! :notok:

+ Морам да додам још нешто врло важно: Саобраћајни инжењери, који се у државним фирмама готово једино могу запослити преко рођака или политичке странке, направе ред вожње онако како им је лакше. Уз мало више математике, и још мало више обзира, могуће је саставити ред вожње/план рада такав да возачи имају 30 минута паузе. Истина, то не би било идеално, односно да би радно време паузом било подељено на 1/3+пауза+2/3 или 2/3+пауза+1/3, али би значило! Главни узрок убрзавања и кашњења полазака би био отклоњен.
 
Hvala svima na ovako velikoj podršci ! :shok: :)

Informacije koje su se našle na internetu nisu baš iz prve ruke, istinite su, ali i blago modifikovane.
Sada kada se sve malo stišalo mogu da imam realniji pogled na celu stvar.

U petak, 23.6.2012. aktivizam, zakoni i normalan razum su dobili jedan veliki udarac.
Tog dana u 17:15 sam na terminusu Zemun /Kej Oslobođenja/ vršio ciljanu akciju kontrole vozila sa linije 611. Čim je vozilo prevoznika „Lui Travel“ (poznatog po tome što je više dana njihovo vozilo na liniji 42 bilo u saobraćaju bez stakla na vratima, kao i po nedavnoj činjenici da im se u skorije vreme zapalio autobus u ulici Kneza Miloša) krenuo sam da ga fotografišem. Na vozilu su bila polupana stakla na oba krila prvih i trećih vrata. Tokom fotografisanja prišao mi je jedan vozač koji je uporno tvrdio kako ne smem da fotografišem vozilo i kako je to zabranjeno. Obzirom da nisam odustao od toga, on je pozvao vozača tog vozila da me otera odatle. Vozač „Lui Travel“-a, Radovanović Ilija je posle pretnji koje sam ignorisao i fizički nasrnuo na mene. Kada se vozač „Lui Travel“-a pribrao, otišao sam do kućice otpravnika (zaposlenog pri JKP GSP „Beograd“), kome sam ispričao da je došlo do incidenta i da reaguje opominjanjem vozača ili kontaktiranjem njegovog šefa. Na sve to otpravnik, Goran Kablar, samo odmahnuo rukom uz reči da on nema ništa sa tim i da ja lično kontaktiram prevoznika i žalim se. To sam i učinio. Ipak, dok sam telefonirao prišla su mi trojica vozača – oko mene vozač koji je prvi probao da me odvrati od fotografisanja prekršaja, vozač „Lui Travel“-a koji me je napao, a u sredini vozač GSP-a, Saša Paunović.
Posle ispitivanja ko sam i zašto tu fotografišem vozila, vozač GSP-a je zahtevao da se legitimišem. Kada sam to odbio snažno me je uhvatio za ruku vičući, a u jednom trenutku i rekavši „A da to nije onaj Vukša“. Iskoristio sam trenutak pažnje i istrgao sa iz stiska vozača. Trčao sam preko parka u smeru Glavne ulice, ali su mi noge popustile već posle 150 metara zbog nesnosne vrućine. Tada sam utrčao u dvorištre neke zgrade, nadajući se da ću u njoj uspeti da se sakrijem i izbegnem daljiu incident. Vrata na koja sam lupao i zvonio su bila zključana, Saša me je ubrzo stigao i otvorenim šakama iz sve snage pogeo da me udara u glavu. Krvi je bilo svuda. Policija je intervenisala nešto posle ovog obračuna u kom sam zadobio lakše povrede glave i nosa, kao i obilno krvarenje iz nosa. Neverovatnom srećom, sigurnosna kamera je sve snimila i postoje čvrsti dokazi. Sve se završilo na prekršajnoj prijavi protiv vozača GSP-a. U ponedeljak sam bio na sastanku u JKP GSP „Beograd“ povodom celog incidenta, gde su oni prikupili sve podatke i obećali brzu reakciju. Vozač GSP-a, Saša Paunović je u izjavi demantovao ceo događaj. Otpravnik GSP-a, Goran Kablar nije hteo da kaže ništa u izjavi o ovom dogođaju. Vozač „Lui Travel“-a je dao delimično skaz u kom je demantovao fizički napad sa svoje strane, ali ne i verbalni. Ipak, on je potvrdio da me je zaista vozač GSP-a kasnije napao.
Vozač „Lui Travel“-a je suspendovan po zahtevu Direkcije za javni prevoz. U GSP-u ni vozač, ni otpravnik nisu suspendovani, kažnjeni ili otpušteni zbog celog događaja i izjava u kojima se demantuje ili prećutkuje fizički napad, ali je interni postupak protiv njih još u toku.
Ovo je samo još jedan doka koliko su primitivizam i anarhija uzeli maha u javnim preduzećima i uopšte u celom birokratskom sistemu. Takođe se postavlja pitanje zašto Saobraćajna inspkcija Sekratarijata za inspekcijske poslove i Odeljenje za kontrolu Direkcije za javniu prevoz nisu valjano obavljali svoj posao i zašto su dozvolili da se brojni problemi akumuliraju? Zašto su sami dozvolili anarhiju u javnom prevozu time što nisu sprovodili adekvatne kaznene mere ? Umesto što se vozači trude da rasteraju aktiviste, umesto što se Inspekcija i Direkcija trude da pobegnu od nagomilanih prijava, a prevoznici izbegavaju da obavljaju svoj posao na način koji se od njih traži, mnogo bi bolje bilo da oni sarađuju sa aktivistima koji predstavljaju energetski motor za pokretanje inicijativa i rešavanje problema, jer oni to ne rade za pare, nego iz želje da nešto promene. Oni su najinformisaniji i najistrajniji, oni su velika nada za promene u našem društvu i okruženju.
I na kraju - možda je dobro što se ovo desilo baš meni. Jako me plaši činjenica da je moguće da ovo nije usamljen slučaj i pomisao na to šta bi se desilo da se sve ovo dogodilo nekome ko ne zna kako ceo taj sistem funkcijoniše i nekom ko nema kontakte šefova i nekih direktora u GSP-u koje može da alarmira. Ja ću, kao neko ko poznaje deo horor procedura ovog sistema stvar isterati do kraja i nadam se time makar delimično onemogućiti ponavljanje ovakvih događaja.


@dzonihsv
Potpuno si u pravu da možda to nije baš najprijatnija stvar kad se objavi vest o tako nemilom događaju, ali si potpuno u pravu - ili mediji ili kuliranje. Mora se izvršiti pritisak na GSP da odradi svoj deo posla.

@Homer Jay
Biće sve objavljeno tokom ove nedelje. Veliki je propust i u samom GSP-u gde maksimalno cure podaci o podnosiocima prijava. Ovaj vozač koji je napravio ceo problem ima popriličan interni dosije - višestruka prekoračenja brzine, otvaranje tahografa, i po mojoj prijavi nezaustavljanje vozila na stajalište. Ispunio je kvotu za otkaz i opet ga nije dobio. Po pravilnicima GSP-a vozač ne sme da ima informaciju o prijaviocu, što u ovom, a i mnogim drugim slučajevima nije slučaj. GSP-ovci te podatke dele protiv svih pravila, što je bilo očito u više slučajeva, a pri ovom slučaju je cela stvar samo pukla. Saša je otišao posle napada u dom dravlja gde mu je dijagnostikovano oboljenje F41 - anksiozno depresivni poremećaj, spada u red neuroza. Takve osobe ne bi trebalo da rade sa ljudima ili mogu raditi uz dosta pojačan nadzor zbog moguće nagle promene ponašanja (izvor: psihološki centar GSP-a).

@stf
Istina je da GSP tvrdi da vozač nije bio na radnom mestu, tj. iako je on imao GSP uniformu, iako se sve odigralo u zoni okretnice i u vezi vozila javnog prevoza, za njih on jednostavno nije bio na radnom mestu jer je po njima on tu čekao smenu, koja je počinjala 20 minuta posle ovog napada.

@BadMan
Verovatno najbolja izjava podrške ikad. :)
Hvala na tome !

@mekbejn
Najverovatnije ću podneti i privatnu tužbu oko cele stvari, paralelno sa policijskom prekršajnom prijavom protiv vozača. Ovako užasnim stvarima se mora stati na put.

@angry bird
Policija i sud takav snimak ne bi uzeli u obzir jer "nije snimljen od strane ovlašćenog lica", odnosno inspektora. Možeš ti i da snimiš nekoga kako te ubija ili pljačka banku, ali po rečima policije to ništa ne bi značilo za proces, jer si jednostavno ti kao građanin samo mala nebitna mrva koju niko ne zarezuje i čiji dokaz jednostavno neće vrednovati. Srećom priznaju snimke sigurnosnih kamera kao verodostojne.



Zaista još jednom VELIKO HVALA SVIM FORUMAŠIMA na podršci u ovolikom broju, upravo to je jedna od stvari koja neće dozvoliti da me ovo obeshrabri, već ću duplo jačim snagama nastaviti da se borim protiv javašluka i anarhije u javnim preduzećima i gradskoj upravi.


I za kraj konačno - fotografije razlupanog vozila "Lui Travel"-a, koje sam uspeo da načinim pre napada (vozilo P0814):
6r0dxg.jpg

al0rix.jpg

2e5tmyo.jpg

212h745.jpg
 
Horor! :shok: Šta da ti kažem, nadam se da ćeš da istraješ. Nego, jel stvarno zabranjeno slikati vozila gsb-a? Sećam se da sam na yt gledao neki snimak kako kontrolor preti nekom dečku zato što ga snima mobom tvrdeći da to nije dozvoljeno. Jel zna neko možda da kaže šta je i koga i gde sve zabranjeno slikati ili snimati?
 
Naprotiv dozvoljeno je.Rade javni posao,i nisu sluzbena lica pa smes.Ne smes snimati policajce jer su oni sluzbena lica.

Kontrolori nisu sluzbena lica,smes da ih slikas isto kao sto smes slikati radnike cistoce koji ciste ulicu ili radnike zelenila koji seckaju drvece.

Oni su radnici javnog preduzeca i ko ce da ih kontrolise nego onaj ko ih finansira od poreza?
 
Filipe svaka čast na snazi, upornosti i ponajviše na kulturi. Uspeo si da na napade primitivnih divljaka odgovoriš savršeno civilizovano. Imaš podršku svih sa foruma, voleo bih da je bar slična podrška prisutna i od strane građana.
 
Ако грађани сазнају потпуну истину немају разлога да не подрже Филипа. :kk:
 
Sram ih bilo ! Kakvi prostaci !

Tom djubretu Sasi bih ja zagorcao zivot, ma Padinjak i oranje minimum godinu dana, pa kada se naljusti krompira i kad dobije zuljeve od motike ne bi mu palo na pamet ne vise da udari, nego da pogleda nekog popreko.

Djubre primitivno i ruralno ! :mad:
 
Dozvoljeno je slikati nego oni to izmisljaju da je zabranjeno ne bi silni ljudi slikali okolo mada mene je strah da slikam ako je ublizini neki policajac otkud znam kako on razmislja jednom sam slikao as policajci su bili iza mene i nista mi nisu rekli Sramota kakve nas siledzije voze Sram ih bilo da ih sram bude i onog otpravnika groznog to ce im se kad tad vratiti doci ce vreme i kad ce neko njih prebiti :o
 
Postoji jedan otpravnik koji je clan foruma to je najnormalniji otpravnik ovo ostalo da bezis sto dalje od njih pa evo kod mene u bloku 45 ima jedan otpravnik sa bradom uvek me gleda namrgodjeno ma samo gledam da mi on ne bude u blizini ko zna kakav je covek verovatno je napasnik
 
Somi303":qkps4oob je napisao(la):
Ако грађани сазнају потпуну истину немају разлога да не подрже Филипа. :kk:
Upravo tako pa ni jedan normalan covek ne voli nasilje krivo mi je sto neko nije pomogao Filipu da ga bar malo odbrani od siledzija
 
zexland":l0ngg0dm je napisao(la):
Sram ih bilo ! Kakvi prostaci !

Tom djubretu Sasi bih ja zagorcao zivot, ma Padinjak i oranje minimum godinu dana, pa kada se naljusti krompira i kad dobije zuljeve od motike ne bi mu palo na pamet ne vise da udari, nego da pogleda nekog popreko.

Djubre primitivno i ruralno ! :mad:
Ja bi ih dozivotno ostavio na Padinjaku kad su takvi jer su opasni za narod
 
Dare koristi opciju edit da ne bi imao 5 postova uzastopno.
 
Ne mogu da verujem da te je psihopata jurio 150 metara, pa zar nije bilo ljudi okolo od koje si mogao da tražiš pomoć?
P.S. Svaka čast na trudu i zalaganju da uvedeš red u ovaj cirkus od zemlje, da je više ljudi kao ti uopšte ne sumnjam da bi smo odavno prešišali mnoge evropske zemlje po kvalitetu življenja. Kažu da zlo pobedi potrebno je samo da dobri ljudi ne učine ništa, ti si preduzeo nešto i dok god je takvih kao ti mislim da ova naša mala zemlja ipak ima neke šanse.
 
Шта би ти урадио да видиш да неки лик јури неког лика са фотоапаратом у рукама?
 
Tek sam sada pročitao ovu temu. Puna podrška Filipu i za sve što je učinio kao običan građanin za ovaj grad.
A nasilinike u zatvor!
 
kopte3":x4tzqhc8 je napisao(la):
Je l bilo na kraju nesto u medijima po ovom pitanju? Stvarno strasno..
Ja i dalje nisam video u medijima ništa o ovom incidentu. Činjenica je da se svakakve svinjarije vezane za GSP zataškavaju. O čemu mi pričamo kada smo bili svedoci sramnog spinovanja i ignorisanja ubistva nesrećne dece na Zvezdari. Plašim se da i u ovom slučaju vuk ne pojede magarca. Bahata i bezobrazna st*** je to, od njih ništa dobro ne treba očekivati.


Filipu puna podrška!
 
Podrska Filipu i podrska svima koji budu stali na put primitivizmu, javasluku i teroru onih kojima haos i bezvlasce najvise odgovara kako bi mogli da rada sta im je cef.
 
Somi303":a0ws3cfn je napisao(la):
Шта би ти урадио да видиш да неки лик јури неког лика са фотоапаратом у рукама?

Хм - позвао полицију? Па ваљда их зато плаћамо.
 
Медији су понајвише криви за бахатост радника ГСП-а пре свега.

Протеклих месеци је вођена, очигледно наручена кампања против путника градског превоза а возачи су представљани као незаштићене јадне жртве бахатих корисника. То им је дало подлогу да се додатно понашају како хоће, јер имају подршку медија.

Ја сам искрено уверен да су у медијски обрађеним случајевима напада на возаче за преко 90% сукоба криви управо возачи.

То закључујем због чињенице да је узрочник вербалних сукоба којима сам лично присуствовао у највећем броју случајева и био возач. Да ли је то било не стајање на станицу, затварање врата преко носа путника, цимање возила викање на старњ људе што брже не излазе.....
 
Ја сам дошао до сличног закључка, а имам и дуготрајни "експеримент у природним условима" којим то могу да поткрепим. Линија 75, коју стално користим: "ЛУВ - браћа Шарци" добили нове кратке "Икарбусе", са МАН-овим моторима; возе их као картнг, људи се држе за шипке да не разбију главе; ако им неко приговори, некаквим невероватним дијалектом примитиваца га ућуткају. Не једном (а напомињем да не користим аутобус баш сваки дан, јер понекад идем колима), присуствовао сам сцени када разбојници за воланом изађу из аутобуса, у жељи да се потуку с неким учесником у саобраћају. И онда - фирму купили Французи; гледам их, они исти, сви к`о да су из Париза дошли у исте те аутобусе; обукли мајчице, возе питомије, тако и говоре... Закључак: разулареној банди треба реда - сада и одмах, по западном рецепту, да не би сутра једино могуће решење биле Стаљинове мере...
 
Ja se sad plašim i za jlaki-ja. Koliko je samo fotografija napravio i koliko je prijava podneo zbog javašluka na biciklističkim stazama. Možda i njega neko sačeka u mraku od radnika ili neki činovnik Direkcije za gradjevinsko zemljište ili komunalne inspekcije. Strašno.
A vi samo probajte da prijavljujete i slikate te silne rupe na kolovozima i rezultate rada Beograd puta. Mož i lopata početi da radi.
 
JLaki cuvaj se od tih napasnika bezobraznih najopasnija mesta su okretnice oi otpravnicke kucice ma i ja i Becks smo dosta slikali nekad se vidimo pa zajedno slikamo
 
Ja sam jednom umalo imao fizički sukob sa vozačem na liniji 56 (valjda Banbus, nisam siguran) jer sam mu kucnuo na vrata što mi je zatvorio ispred nosa.

Ali, bilo bi nepošteno za sve kriviti i vozače. Ima raznih bu**** i huligana u redovima putnika.

A poenta je da tu država treba da radi svoj posao, a da ni vozači ni putnici nemaju pravo na silu.
 
Ja sam se jednom tako polomio dok sam trčao želeći da uđem u autobus koji samo što nije krenuo. A vozač je sačekao da se podignem i oporavim i uđem u autobus. Za divno čudo nemam nekih loših iskustava sa vozačima, mada sam čuo za slučajeve zatvaranja vrata ispred nosa koje je već neko pominjao.
 
Vrh