Šta je novo?

Tramvaji

img2818.jpg

img2821.jpg

img2814.jpg

img2816.jpg

Аутор: Милмар
 
Samo na je falila i zuto crvena boja u voznom parku tramvaja..Trebalo bi da sve Svajcarce ofarbaju u crveno plavo kao i CAf.. :kafa:
 
И да то не ради ГСП него неко други. Оно је срамота како су офарбали "Катице" у црвено-тегет :notok:
 
Firebird-011":1zqtqog8 je napisao(la):
Оно је срамота како су офарбали "Катице" у црвено-тегет :notok:
Što je inače i kolor šema novih kafova. :blah:
I nove autobuse će tako da @#$ru.
 
Не мислим толико на колор-шему (мада ме ни она не одушевљава, напротив), колико на саму изведбу. К'о да су умочили крпе у канту са бојом и махали около! Потпуно ми је сумануто да су у "Гоши" прво одрадили пристојан посао са оном старинском црвено-беж шемом, па су онда у ГСП-у кречили преко те боје која је можда била и сасвим нова. Али мислим да смо о томе већ довољно писали овде...

Изгледа да је униформисање "Дивага" потпуно немогуће - ГСП очигледно нема услова/средстава, фарбање у "Гоши" на стандардни начин је вероватно скупо и дуготрајно, а покривање фолијом црвене боје вероватно није решење јер изгледа нема никог ко то може да обави квалитетно... :bash:
 
CAF wins Sydney tram order

24 August 2012






AUSTRALIA: Spanish manufacturer CAF has been awarded a A$20m contract to supply six new and four leased trams to Sydney, New South Wales Minister for Transport Gladys Berejiklian announced on August 16.

The new light rail vehicles will be delivered from next year. They are needed for the 5·6 km Inner West Extension along a former rail alignment from Lilyfield to Dulwich Hill which is scheduled for completion in 2014.

CAF has also been awarded a separate three-year contract worth A$1·8m to maintain the new vehicles and the existing fleet of seven Adtranz Variotrams.
A spokesman for the Edinburgh trams project confirmed to Railway Gazette International that the trams for Sydney will not be surplus vehicles from the Scottish capital.

www.railwaygazette.com
 
ma jok, to je kvalitetan tram..... :dil:
Pa stanite samo pored njega i pogledajte koliiko su u talasima paneli i stakla na njemu :grand:
videcemo mi jos za sta smo dali tolike novce....
 
Сад свалите кривицу на произвођача, а то што вози као по орању је потпуно небитна чињеница..
 
Од недавно се сваки дан возим новим трамвајима на линији 7. Мој утисак да их мајстори апсолутно више не штеде...
Улећу ко ненормални у кривине и при том имам утисак да се трамвај распада,на страну то што људи лете на све стране,поготово у задњем вагону...
Све у свему... нажалост...ни они неће дуго изгледати као нови код нас...
Каки смо народ..
 
milanobelgrade":3k3a99w6 je napisao(la):
Од недавно се сваки дан возим новим трамвајима на линији 7. Мој утисак да их мајстори апсолутно више не штеде...
Улећу ко ненормални у кривине и при том имам утисак да се трамвај распада,на страну то што људи лете на све стране,поготово у задњем вагону...
Све у свему... нажалост...ни они неће дуго изгледати као нови код нас...
Каки смо народ..
zato uvesti kontrolu radnika :)
pa ko je bahat nek placa penale
tako isto i za odrzavanje vozila ko nece da odrzava normalno vozilo slede penali da vidis kako bi za mesec dana bili uredni i cisti i tramvaji u bisevi i torle ;)
 
Nije vrag da će ovi "najnoviji" Švajcarci promjeniti kolor-šemu?

Kako sam ja shvatio, Bazel je postavio uslov da se tramvaji ne smiju prefarbavati i moraju očuvate stare brojeve.
 
Tramvaji na liniji 11 biće vraćeni tek 2013.

Dorćol neće skoro biti povezan direktnom linijom gradskog prevoza sa novobeogradskim blokovima pošto je nakon ukidanja tramvajske linije 11 i definitivno prekinuta direktna veza između ta dva dela grada.

POVEZANOST - Slična je situacija i sa vezom na relaciji Banovo Brdo - Voždovac, Novi Beograd - Rakovica (jedna linija), dok i veći deo Voždovca nema direktnu vezu sa Trgom republike.

Tramvaj na liniji 11 ne saobraća još od kraja 2010. godine kada je ukinut zbog radova na mostu Gazela. Svi tramvaji su tada prebačeni na liniju 13 a to je učinjeno jer na liniji 11 nije bilo dovoljno putnika, objasnili su u Direkciji za javni prevoz. Tom odlukom Dorćol je ostao bez direktne veze sa Novim Beogradom ali ipak postoji šansa da ona ponovo bude uspostavljena ali tek pošto radovi na pristupnim saobraćajnicama Mostu preko Ade budu završeni, što se očekuje krajem 2013. godine.

- Kada se osposobi tramvajska infrastruktura planira se uvođenje linije 11 od Novog Beograda preko mosta i ulicama Bulevar vojvode Mišića, Savskom, Karađorđevom i Pariskom do Dorćola. Na taj način će se doprineti rasterećenju linija koje saobraćaju na potezu od Sajma i Savskom ulicom, uz obezbeđenje veze Dorćola sa Adom Ciganlijom i Novim Beogradom. Takođe, predviđeno je da linija 11 saobraća Ulicom Đorđa Stanojevića i na taj način opsluži naselje Belvil - kažu u Direkciji za javni prevoz.

Gradskim prevozom slabije su povezani još neki delovi grada. Mirijevo, primera radi, nema direktnu vezu sa Voždovcem i Banovim Brdom dok je veza sa Novim Beogradom poprilično tanka jer na toj relaciji saobraća samo jedna linija (74) koja pritom ide na Bežanijsku kosu. Banovo Brdo sa Voždovcem i Konjarnikom veže samo linija 50 na kojoj su autobusi prepuni a koja je u anketi „Blica” 2010. godine proglašena za najgoru u gradu.

Da se studenti pitaju verovatno bi hitno bila vraćena i linija 33P koja je nekada saobraćala od Kumodraža do Trga republike. Podsetimo, vozila je studente Farmaceutskog i Saobraćajnog fakulteta, FON-a i FPN-a kao i one sa Više elektrotehničke škole direktno u grad.

Slabo povezani delovi grada
Relacija direktna linija
Novi Beograd - Dorćol -
Mirijevo-Banovo Brdo -
Mirijevo-Slavija -
Banovo Brdo - Voždovac 50
Novi Beograd - Rakovica 94
Voždovac - Trg Republike 26

24 sata
 
Vrh