Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

Rampe nece biti naravno.Ko bude hteo automobilom morace gore na raskpetlju.
 
Pruzni prelaz se ukida sigurno u utorak cu imati i zvanicnu potvrdu nadam se :)
 
Postavljena je čelična konstrukcija pasarele iznad železničke pruge na raskrsnici kod Hipodroma.
 
Izgradnjom nadvožnjaka kružni tok ispod postao je usko grlo .Kad padne kiša pretvori se u pravi potop.Ko je pokušao da prođe posle one skorašnje provale oblaka uverio se u to.Postojeća kanalizacija ispod nadvožnjaka ostala je kao čep.Kružni tok se pretvorio u jezero i nastao je opšti metež.Vozači su išli koje kude.Sav mulj i voda ostaju na ulasku u kružni tok iz Požeške.Da bude još veće zlo sva voda sa nadvožnjaka kroz slivnike gruva po vozilima.
 
Pa nisu spojili kanalizaciju na nadvoznjaku ustekali cjevi to su na gazeli uradili kad smo kod gazele sto onu jednu ogradu nisu ofarbali
 
Pasarela preko železničke pruge, fotkano septembra

dsc1245.jpg
 
Kako pustiti pasarelu kad prilazi nisu gotovi.Ko može tu da prelazi i gde da ide?
 
A kako je uradjeno sa ove strane gde su automobili,imaju jos jedne stepenice na dole ili kako?:
 
мислим да има слика степеница негде раније, или је можда на теми о мосту
 
Radnici su počeli sa raščišćavanjem terena ispod nadvožnjaka.Silazak iz Požeške predviđen je stepenicama pa dalje postavljenim starim betonskim pločama.Kako sam čula biće drvene stepenice ,pa pošto poprilični broj ljudi tuda ide kako će biti ,videćemo.Po svim prognozama ostaće na tome.
 
Promenjena je horizontalna signalizacija, sada se iz pravca Miloševog konaka ka Požeškoj skreće u dve trake i uz pomoć sinhronizovanih semafora, tako da će sada, nadam se, biti manje sudara. Jedino još da se apeluje na postavljanje središnje bankine.
 
da li ste razmišljali o tome da li postoji mogućnost da se deniveliše raskrsnica careva ćuprija.

mislim da postoji mogućnost da se izgradnjom jedne rampe deniveliše cela raskrsnica.

idemo redom.

već denivelisani pravci su:
1. požeška - bulevar patrijarha pavla (u buduće bpp),
2. most - požeška.

na jednostavan način bi mogla još dva pravca da se denivelišu i to

bpp - most, i pravac požeška - most.

to bi se uradilo tako što bi se za pravac bpp - most rezervisala krajnja desna traka raskrsnice (bukvalno kao što je i sada), a za pravac požeška - most, krajnja leva traka nadvožnjaka.

pravac bpp - požeška bi se odvijao tako da se vozila iz pravca bpp usmeravaju na kružni tok koji je u izgradnji, i onda od kružnog toka išli nazad ka požeškoj. ovaj pravac bi ovim rešenjem najviše trpeo, ali mislim da je to cena koju vredi platiti za potpuno denivelisanje.

i na kraju ostaje još jedan pravac, i to most - bpp. jedino smisleno što mi pada na pamet za ovaj pravac je izgradnja rampe koja bi saobraćaj usmeravala sa nadvožnjaka na podvožnjak.

img2481f.jpg

(slika pozajmljena od člana Veliki Vračar)


od ovog podvožnjaka već postoji put koji vodi ispod petlje i izlazi posle raskrnice.



mane ovakve denivelacije su:

1. gubi se direktna veza bpp - požeška
2. gubi se veza sa dve trake požeška - most, i ona postaje veza sa jednom trakom.




slobodno komentarišite i dajte neka svoja razmišljanja na tu temu.
 
занимљив смер размишљања!

нисам сигуран да ли има места између правца бпп мост и трамвајских шина, можда сам истриповао?

међутим мислим да је боље да се претвори у кружни ток.
 
u vezi pravca most - bpp. prilikom kretanja iz pravca mosta, krajnja leva traka kod same careve ćuprije je zatvorena, pošto je predviđena za skretanje levo ka tunelu, koji kao što znamo neće skoro. znači možemo srušiti taj deo i napravimp rampu kpji saobraćaj preusmerava ispod raskrsnice.



šta mislite o tome?

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Ulivanje iz dve u jednu traku bi u špicu napravilo podjednako velike gužve kao i semafor tj. bilo bi pitanje šta je gore a još treba uračunati i česte udese koji bi nastajali.

Ispravno rešenje je kružni tok ili u skupljoj varijanti denivelisane petlje i to je to.
 
Ma ako ruše jedino mogu da naprave kružni tok na hipodromu umesto raskrsnice a mislim da mesta ima za kružnjak od 2 trake. Malo ukopaju onaj deo što bi trebao da ide u tunel. Ne znam kako ovo mislite u bpp sa nekim rampama ali zar nije bilo reči da će to da ide između tranvajskih i železničkih šina taj bulevar pored topčiderskog parka. Ujedno će se rekonstrujisati i skupiti malo oni koloseci.

Sad je prostor na hipodromu neiskorišten. 2 prazne trake za levo a ovamo se guraju za BB i ka Drajzerovoj. Totalno disfunkcionala raskrsnica, koju su trebali da pomere malo blize ulazu u tunel dok ga ne naprave a ona kružnjak mad akažem da je trebao odmah.
 
Nastavljaju se radovi ispod nadvožnjaka .Počeli su radovi na postavljanju kišne kanalizacije ispod nadvožnjaka tj.ispod dela gde je nekad bio početak Požeške ulice.Narednog vikenda ko prolazi što autobusima ili kolima imaće prilike da vidi.
 
Ove jutarnje gužve na nadvožnjaku su epskih razmera. Bojim se da će po završetku svih pristupnih puteva ovaj deo biti mega opterećen.

Semafor na raskrpetlji je sranje svetskih razmera. Mislim da će neko jednom potrošiti jakooo mogooo para da ovo raspetlja.
 
jeste, prolazio sam i ja u jutarnjem...iz svih smerova se stvaraju redovi. Sva sreca pa tunel jos ne postoji inace bi se ljudi gusili :p
 
realizacija raskrsnice kod hipodroma se uklapa u moto direkcije - što skuplje, što neefikasnije.
 
I bez tunela, nije ništa neobično ujutru videti saobraćajca kako reguliše saobraćaj na raskrpetlji. I to uglavnom loše, moram da primetim kao neko ko tamo prolazi svakog jutra.

Tolikoo o uspešnom rešenju..

Ono što mi nije jasno je zašto se trenutno ne koriste i trake pripremljene za skretanje ka tunelu - npr. trenutno iz pravca Novog Beograda imamo tri trake, desna za BB (i par metara ka Rakovici), pravo za Rakovicu, a leva blokirana. Ka Rakovici se ulivaju dve trake. Zašto ne bi premestili barijere na parče od par metara u krajnjoj desnoj traci, a krajnju levu i srednju usmeriti u dve trake ka Rakovici? Nek smanje gužvu bar tamo gde ima mesta..
 
Zato sto 100m dalje ka rakovici posle tramvajske pruge imas samo jednu traku pa nista znacajno ne bi dobili... (pretpostavljam)
 
Laki, trenutno imaš dve ulivne trake iz pravca Novog Beograda, od kojih je jedna praktično produžetak trake za desno, i tu bude par vozila, a povremeno se kolona ka Rakovici i tu produži dovoljno da blokira skretanje desno ka Banovanom brdu.

Ovo o čemu pričam bi formalno isto imalo dve trake ka Rakovici, samo što bi obe bile funkcionalne, a patrljak bi bio zatvoren, i ne bi bilo smetnji za skretanje ka BB..
 
Vrh