Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Re: Metro

Postod 2012 » Ned Maj 19, 2013 10:57 am

vucko napisao:Sve japanske zeleznice osim onih vozova cije ime zaboravih a idu 300-400 km na sat su na metarskom koloseku,pa cak i metro u Tokiju,dakle nema veze sa sirinom koloseka.Vec je mantra kod nas od Jovina i ekipe od 1980tih na ovamo da je sve sto je na koloseku od metar tramvaj a to nije istina.

Ostavi ti Jovina,posle onakve skandalozne Egis studije Vukana V.i saobraćajne ekipe,on je genijalac. :kafa: Slatko i vodu da mu nose..ma nisu ni za to.. :wink:
Пантограф
Expert
Postovi: 5723
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6365
Pohvalio: 4132

Re: Metro

Postod Пантограф » Ned Maj 19, 2013 1:01 pm

Опет ниси довољно упућен, а испаљујеш жаоке према људима без икаквог повода и разлога.

Тај необјашњиви зазор од метарског колосека, осим код "Јовинове" екипе (која цитира потпуно нестручне Добровићеве ставове - критику београдских власти из 19. века да су изабрали "паланачки трамвај"), постоји још у већој мери управо код "саобраћајаца" које толико не волиш - добрим делом и њиховом "заслугом" су током осамдесетих метарски трамвајски колосеци грађени изузетно неквалитетно (најјефтинијим могућим грађевинским поступком), јер су увек "у подсвести", као крајњи наум имали њихову конверзију у трамвај нормалног колосека. Зато су се пруге и буквално распале после 7-8 година употребе (рецимо, она у Јурија Гагарина).
Илузорно је говорити колико њихова опсесија нема смисла, када се зна да, нпр. метро у Билбаоу вози на метарском колосеку, а сви јапански возови осим шинкансена (укључујући и теретне, а познато је да Јапан, је л` да, има слабу и неразвијену индустрију) саобраћају на колосеку са тек 6 цм већим размаком међу шинама.

Укратко: да имамо метро и да иде на метарском колосеку - ништа нам не би фалило. О трамвајима и да не причамо; то нема везе са животом - прва стварно стручна студија ("Систрина") је утврдила да ширину трамвајског колосека у Београду не треба мењати.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Re: Metro

Postod 2012 » Ned Maj 19, 2013 1:50 pm

Ja ne govorim o tramvajim nego o metrou,da je metarski kolosek odlican standard cela bi ga Evropa imala,a mi cemo se uhvatiti jednog ili dva primera a svi ostali su budale..cela Evropa je luda sto nema metarski kolosek..da ste imali siri kolosek onda bi stvrano tramvaj mogao da se surdukne u tunel od Vukovog spomenika,kasno je za naricanje..Pantograf uvek navedi kome se obracas da bi te razumeli s kim se svadjas.. :kafa:
Пантограф
Expert
Postovi: 5723
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6365
Pohvalio: 4132

Re: Metro

Postod Пантограф » Ned Maj 19, 2013 2:28 pm

Нема разлога да наводим коме се обраћам, ако пишем први следећи пост.
Исто као и трамвај колосека 1.435 мм и метарски трамвај може да се спусти код Вука под земљу; нема ама баш никакве разлике. Оба трамваја могу да буду једнако широка, ако на то мислиш, и да се крећу истом брзином. Управо о тој мистификацији причам.
Због таквих, у невероватној мери стручно неутемељених ставова, нисмо могли да пре много година (деценија) добијемо преметро, који бисмо данас могли да претворимо у метро (никакав проблем не би био ни да се накнадно постави шири колосек). Незнање и манипулације полуистинама - то је оно што је уништило саобраћај у Београду. Над тиме можемо сви да "наричемо" - до сутра.

П. С.
Да се разумено, рекао бих да је данас касно за преметро (штатбан) и да одмах треба градити метро.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1370
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 271
Pohvalio: 809

Re: Metro

Postod Siniša » Ned Maj 19, 2013 6:19 pm

Da, FGC (Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya), Metro u Bilbau i Palma de Majorki su izgradjeni na osnovu preuredjenja lokalnih uskotracnih pruga (Spanski uski kolosek je uglavnom metarski i uz nadleznosti je posebne drzavne firme (FEVE)). Po meni je to OK, ako zelis da konvertujes postojecu prugu (bilo standardnog ili uskog koloseka), a pri tom da smanjis troskove izgradnje.
Da bi se nesto smatralo metroom mora da ima sledece: elektricni sistem sa potpuno nezavisnu trasu, da deluje unutar gradske zone (ovde moze biti i malo odstupanja), da ima u vrsnim casovima freklvenciju od 10 minuta i manju i da ima visinu poda u ravni sa stanicnom platformom.
Pohvale za post: 2
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Re: Metro

Postod 2012 » Ned Maj 19, 2013 7:57 pm

Pantograf,prava istina je da nas je tvoja saobracajna ekipa unakazila,i da smo skupljeni samodoproinos za metro skrckali na metarski kolosek