Šta je novo?

Železnice Srbije........uticaj na razvoj Grada

Fotelja je tu od kad je i napravljena zgrada ministarstva saobracaja kraljevine jugoslavije nekad su arhitekte radile i enterijer ,zgrada je specificna po svojim liftovima ,inace vecina namjestaja pa cak i kompovi nije mjenjano godinama
 
jel to provenena informacija?


fotelja zaista deluje impresivno kao i zgrada.
 
Da negdje sam procitao clanak o zgradi kad nadjem postavljam mislim da sam negdje na fpz vido stare slike enterijera
 
На теми везаној за пругу Београд--Обреновац сам окачио нове слике, међутим, не видим ни плусеве ни коментаре, а број прегледа је мали.

Ради прегледносто форума сам то ставио у Беобуилд РАДИОНИЦА, а са обзиром на малу посећеност, не знам да ли да наставим овде?
viewtopic.php?f=8&t=3121&start=25
 
Generalni direktori srpskih i ruskih železnica o početku realizacije projekata iz sredstava ruskog kredita: Prvi radovi u martu naredne godine
Četvrtak, 12. decembar 2013.

Prvi radovi na rekonstrukciji srpskih pruga koji će se finansirati iz ruskog kredita vrednog 800 miliona dolara počeće u martu iduće godine, rekao je 11. decembra u "Železnicama Srbije" generalni direktor kompanije Ruskih državnih železnica "RDŽ Internešnl" Sergej Pavlov.
- Modernizacija pruge Beograd-Pančevo je prvi od pet projekata koji će se realizovati iz ruskog zajma, a obuhvata rekonstrukciju postojeće pruge, izgradnju i elektrifikaciju drugog koloseka od Pančevačkog mosta do stanice Pančevo glavna, objasnio je Pavlov i najavio raspisivanje tendera za izbor izvođača radova početkom naredne godine.
- Naša tehnologija i najbolje ruske kompanije biće angažovane na modernizaciji srpskih pruga iz ruskog kredita, pre svega, na izgradnji tunela i mostova. Očekujemo da će veliki deo posla raditi i srpske kompanije, pošto je reč o velikim projektima. Imamo dobru saradnju sa "Železnicama Srbije", dobro smo se pripremili za projekte i pribavili smo sve dozvole za početak radova, naveo je Pavlov.
Prema rečima generalnog direktora "Železnica Srbije" Dragoljuba Simonovića srpske železnice su spremne da započnu realizaciju projekta modernizacije srpskih pruga iz ruskog kredita, a vrednost prvog posla na pruzi Pančevački most – Pančevo glavna je oko 69 miliona evra. Od tog iznosa, 60 miliona evra će biti obezbeđeno iz ovog kredita, a devet miliona evra, odnosno 15 odsto vrednosti kredita, na ime učešća, obezbeđuje Srbija.
Građevinska dozvola dobijena je 3. oktobra, a uslovi za početak radova će se steći nakon uplate avansa koji do kraja godine treba da izmire "Železnice Srbije" i država Srbija.
Reč je o deonici dugoj 15 kilometara, čijom modernizacijom i elektrifikacijom će biti povećana propusna moć pruge, brzina vozova povećana na 120 kilometara na sat, a biće skraćeno i vreme vožnje. Osim rekonstrukcije postojećeg koloseka i izgradnje i elektrifikacije novog, drugog koloseka, projekat obuhvata i uređenje železničke infrastrukture u stanicama i na pruzi između Pančevačkog mosta i stanice Pančevo glavna (Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš).
Do kraja januara predviđeno je i potpisivanje Aneksa dva između "Železnica Srbije" i "RSŽ Internešl", za modernizaciju šest deonica na Koridoru 10, ukupne dužine od 112 kilometara.
Na proleće naredne godine počeće radovi na tri deonice duge 66 kilometara na Koridoru 10: Ruma-Golubinci, Sopot Kosmajski-Kovačevac i Mala Krsna-Velika Plana.
Tokom 2014. godine počeće radovi i na preostale tri deonice na Koridoru 10, čiji će se remont finansirati iz ruskog kredita i to: Vinarci-Đorđevo, Vranjska Banja-Ristovac i Bujanovac-Bukarevac.
Oko 80 odsto građevinskog materijala već je nabavljeno zahvaljujući kreditu Evropske banke za obnovu i razvoj, a sredinom decembra u Srbiju treba da stignu i šine .Izvor;www.železmice srbije. rs
 
Sve je to ok,jasno je podvučeno da su se dve strane saglasile u vezi početka radova, a faktor vremenske prilike je normalan..bolje u rano proleće kada nema padavina ,nego da krenu tri dana pa stanu..posle sastanka na tom nivou može se reći da je posao zakljčen..takav je mehanizam kada se rade međudržavni poslovi,traje malo duže nego sa korporacijama.. :kafa:
 
samo da te podsetim bio je sastanak na visokom nivou sa kuvajtom pa ništa od toga. prođe godinu dana od najavljivanih početaka radova.


od tolike priče ovi tvoji nisu ugovorili ni jedan jedini kilometar remonta ili izgradnje novih pruga, puteva i slično.

sve što se radi ugovoreno je za mandata prošle vlade. dve godine i nisu ništa ugovorili. a kamoli počeli nešto novo.
 
Iz Kuvajtskog kredita koji je odobren Prokop je najavljen ,na sajtu Ž.S imaš ovtoren tender tako da je sve do nas..a remontovanje pruga je u toku u ž.čvoru i najavljeni obimni readovi uskoro, zbog čega se rekonstruišu okolne pruge da prime saobraćaj zbog rekonstrukcije glavnih pravaca,u svakom slučaju nije baš tako jednostavno sve to organizovati ali prema mojim saznanjima sve je ok i ide po planu ž.s ..nema brige.. :kafa:
Njabolje je da pročitaš dva poslednja on line izdanja lista "Pruga"pa ćeš dobiti realnu sliku šta se radi i šta treba da počne ...
 
u tome je problem.


sve je samo najavljeno. a ništa nit je počelo nit se remontuje.

gde se to trenutno remontuje pruga u železničkom čvoru? da odem da vidim i to čudo. ono što ja znam da je remontovano je samo neki mali deo jednokolosečne teretne pruge za ostružnicu i to za brzine 70 kmh. Jer to to?
 
Ma remontovano je jedno malo parce manje od 7km i to je to, nije nista drugo odradjeno.
 
Samo veruj svemu što piše u listu "Pruga" i kada odeš na teren strefiće te šlog :laugh:
Trenutno se ništa od pruga ne remontuje u železničkom čvoru. Ali ništa. A i onaj urađeni remont od 7 km nije 7 km nego manje. Ima reportaža na railserbia.net forumu pa pogledajte.
 
A koliko je remontovano km pruga za predhodne 4 godine.?Ovo sve što je najavljeno će uskoro i početi..novac je obezbeđen što je i najbitniji uslov.. :kafa:
 
Ma kakve zeleznice, to treba ukinuti. Da jedna zeleznica ne postoji od sutra, to je apsurd, to se u svetu ne vidja. Na bilo kojoj stanici, nema red voznje od 14-tog, niko ne zna kako idu vozovi, sramota, na sajtu nema, nema nigde podataka, na salteru ne znaju...ovo jos nisam video. STRASNO.
Nije me mrzelo da proverim i kod sebe na vise stanica, i kako misle da napreduju zeleznice? Jadno je to...jadno.
 
Ha ha... dok svet kompletno saobracaj kargo i putnički prebacuje na železnice(čak i Saudijska Arabija) što šinske što magnetne ovaj bi da ih ukine...grozomorno..bacite ga u Had :kafa:
riyadh-pic4.jpg
106438610.jpg

Pozdravi iz Rijada...krcati naftom a ulažu isključivo u železnicu..
 
Za prethodne 4 godine renovirana je pruga kojom ide bg voz i uspostavljen je bg voz. Bg voz danas čini 2/3 putnika železnice. Malo li je? A ovaj tvoj je remontovao 7 km jednokolosečne teretne pruge za brzine do 70 kmh. I naravno najavio je kule i gradove ali rokovi za početak radova su se probili.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Jeste.. ali ovaj ugovara pruge od 300km/ h i svasta nesto.. :D
 
MilisaV":1xnj2i6x je napisao(la):
Za prethodne 4 godine renovirana je pruga kojom ide bg voz i uspostavljen je bg voz. Bg voz danas čini 2/3 putnika železnice. Malo li je? A ovaj tvoj je remontovao 7 km jednokolosečne teretne pruge za brzine do 70 kmh. I naravno najavio je kule i gradove ali rokovi za početak radova su se probili.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
To што је урађено на прузи за Батајницу је средњи ремонт, не и капитални ремонт. Последњи капитални ремонт је био урађен 2009. године, Батајница - Голубинци. У последњих 15 година, највише капиталних ремоната је било за време Шаранчића, а исти је био последњи директор, који је запошљавао дипломиране инжењере преко јавног конкурса. То све није бог зна шта, и нисам сигуран да је то његова заслуга. У периоду 2005-2007. Србија је на кратко озбиљније почела да се бави железницом, али то је било пролазно. Ево, сада Руски кредит касни због пројеката, као да се пројектује космодром а не неколико капиталних ремоната и дуплирање колосека...
 
Pa izgleda da je problem, što cela ex yu ima samo jednu kuću za projektovanje pruga tj.cip.ako se ne varam.. :kafa: Pa ako im daš više projekata istovremeno ,Prokop,Čvor,Ns..kolaps.
 
Ako je tako, neka zaposle dodatne ugovorce na 3 meseca i stižu sve. Tako se radi kad ti nagrne posao. Tonaravno znači i veći trošak projektovanja koji očito država/Železnica ne želi da plati-
 
Teško da je problem do CIP-a koji nema kapaciteta za projektovanje. Pre će biti da je do države koja nema para to da plati a to je njen deo posla. Svi koji daju kredit, daju ga na osnovu gotovog projekta a kako kod nas projekti nisu urađeni zato krediti i stoje. Naravno, to nije jedini razlog.
A što se tiče pravog remonta, potrebno je da se godišnje uradi 100 km pruge da bi se održao nivo. Kod nas toga nema.
 
Није тачно да држава нема пара да плати! Држава не жели да плати, и то је део система саботаже железничких пројеката, за које је данас много лакше добити кредите, и много повољније кредитне линије него за пројекте друмова.

Пројектовање је тек 3-10% вредности укупног посла (зависности од врсте пројекта), и то је за државу мањи залогај него дати гаранције давацима кредита. Да постоје гаранције даваоцима кредита показују аутопутеви и мостови грађени последњих година.
 
Uskoro voz Beograd-Sarajevo
Utorak, 21. 01. 2014. Izvor: Tanjug
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... d-Sarajevo


Generalni direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović je na sastanaku sa delegacijom "Željeznica Federacije BiH", koju je predvodio generalni direktor Nijaz Puzić, danas ponovo inicirao uspostavljanje redovnog putničkog železničkog saobraćaja na relaciji Beograd - Sarajevo.

On je najavio i zakazivanje zvaničnog sastanka sa "Hrvatskim železnicama", na kojem bi se o tome razgovaralo, jer je visoka cena "Hrvatskih železnica" na ime nadoknade za pristup njihovoj infrastrukturi, bila razlog što do sada nije ponovo u saobraćaj uveden putnički voz Beograd-Sarajevo.

- Interesovanje putnika za ovaj voz postoji i moramo naći rešenje za njegovo ponovno uvođenje u saobraćaj - poručio je Simonović.

Predstavnici dveju železničkih uprava saglasili su se da se međunarodnim komercijalnim ugovorom o prevozu izbegnu posrednici u organizaciji teretnog saobraćaja, kako bi se zajednička transportna ponuda učinila najkonkurentnijom.

Oni su konstatovali da je neopodno smanjiti zadržavanje i putničkih i teretnih vozova na granicama, kako bi se povećala konkurentnost na transportnom tržištu i da u skladu sa tim treba pokrenuti odgovarajuće aktivnosti državnih organa.

Na sastanku je bilo reči i o međusobnim finansijskim obavezama, a dogovoreno je i da srpske železnice obaveze u narednom perodu mogu da izmiruju i većim korišćenjem svojih teretnih vagona, navodi se u saopštenju "Železnica".
 
Vrh