Šta je novo?

Vinogradska ulica

Bkspak

Beginner
Učlanjen(a)
21.06.2011.
Poruke
85
Pohvaljen
181
Dragi moji forumasi rekao bih da je dosta vas Bezaninaca ,resio sam da otvorim novu temu jel mislim da se o nasoj jadnoj Vinogradskoj ulici nigde ne pise a bojim se da se retko gde i kad i pomene...
Naime Vinogradske ulice nema nina mapi grada , vidi se Vojvodjanska pa onda ono malo parce u uglu e tu smo mi. Gradjani drugor- treceg reda koji nemaju ni propisan trotoar ni kanalizaciju!!!
Sta kazete da se pokrene tema najpre kanalizacije i drugih problema u Vinogradskoj ulici???
 
Sad sam potrčao da je ucrtam na Google Mape na tvoje zadovoljstvo, ali ulica je već tamo, dakle postoji.
 
Poznajem tu ulicu, pokojni stric mi je tamo ziveo i cesto sam odlazio tamo. Situacija je zaista ocajna i tuzna.
Deo ove ulice je asvaltiran sredinom 90-tih, do tada je taj deo bio nasut sljakom. Najtuznije je sto vecinom ovi ljudi ovde zive 50 godina i nemaju gotovo nista od icfrastrukture, a na 300-tinak metara naselje koje se pruzilo ka aerodromu gde je bila strogo zabranjena gradnja i niklo je u skorije vreme raste i napreduje.
 
Ono sto komsije iz Vinogradske trpe je zaista velika nepravda.
Spletom politickih, geografskih i inih okolnosti ostali su slepo crevo sve infrastrukture, a naseljenost se visestruko povecala.
Divlja gradnja u Donjem polju samo otezava infrastrukturne probleme - kanalska mreza je pretvorena u kanalizaciju, i stanari su sami krivi za to.
Graditelji produzetka bloka dr Ivana Ribara su otisli i korak dalje i potpuno nesavesno zatrpali kanale koji su im smetali! Sumnjam da su te povrsinske vode propisno evakuisane.
Ljudi jos uvek putuju bicikom do prve autobuske stanice, a istovremeno trpe Denezin teretni saobracaj.
Kad se tome dodaju sezonska pojava podzemih voda, i invazija auto-otpada, slika je potpuna.
Od Vinogradske - ulice plemenitog naziva, sa vinogradima i vocnacima plemenitih sorti, i istim takvim ljudima, kakvu je pamtim iz detinjstva, malo sta je, nazalost, ostalo.
 
Divlji razvoj i odsustvo države (opštine)-nebitno dovelo je ovu ulicu u jadno stanje.
Ljudi su kupovali poljoprivredno zemljište i gradili šta i kako se kome ćefne jer je država-buranija ambivalentna.
Filozofsko pitanje je da li mi koji plaćamo porez treba da finasiramo infrastrukturu onima koji su divlje gradili bez ikakvih dozvola a kamoli platili dinar za koji prikjučak. Nažalost problem je toliko narastao da očigledno neće biti volje ni sredstava za kvalitetno rešenje.
Verovatno je većina objekata u procesu privatizacije što je jedan pravni ambis u koji smo upali sve zbog nemoći (slabosti) onih koji dobijaju platu da sprovode zakone.
 
PIGLET":3vy783wk je napisao(la):
...
...
Filozofsko pitanje je da li mi koji plaćamo porez treba da finasiramo infrastrukturu onima koji su divlje gradili bez ikakvih dozvola a kamoli platili dinar za koji prikjučak. Nažalost problem je toliko narastao da očigledno neće biti volje ni sredstava za kvalitetno rešenje.
Verovatno je većina objekata u procesu privatizacije što je jedan pravni ambis u koji smo upali sve zbog nemoći (slabosti) onih koji dobijaju platu da sprovode zakone.


Pre nego odgovorim na tvoj komentar, odmah da ti kazem da nisam od onih koji su gradili divlje, da nebi bilo zabune.

Sto se tice filosofskog pitanja - Da li je otkupom stanova po 1000, 200, 300 DM, a ponekad i par desetina maraka vlasnik stana iz otkupa realno platio i porez na nepokretnost, a kamoli infrastrukturu ili stan na kojem je za te novce stekao vlasnistvo.
Sa druge strane veliki broj nasih sugradjana je takodje izdvajao novac u stambene fondove, ali nije dobio nista.
Takodje, ti isti sugradjani su makar mogli biti novcano obesteceni sto su u neretkim slucajevima 70 godina (bracni par 40 + 35) ulagali u stambeni fond, zar ne?
Ovako imamo zacarani krug nepravde.
Neko je dobio stan i otkupio ga za smesne pare.
Neko je gradio bespravno za trziste neretko i na tudjem zemljistu i bespravno se obogatio.
Ne mali broj ljudi je bespravnom gradnjom resavao svoje stambeno pitanje.
(ove prethodne 2 grupe kroz `bezbroj` legalizacija su ozvanicili ili ce ozvaniciti svoje objekte)
Kao i uvek u ovoj zemlji, najgore su prosli ljudi koji nisu imali srece da rade u `dobrim` firmama koje su delile dosta stanova, a bili su suvise posteni za nase prilike i nisu usli u bespravnu gradnju.
Oni su ili kao moja porodica prvo namirili sve dazbine, dozvole, projekte i sl, pa tek onda krenuli u gradnju,
ili su ukoliko nisu imali finansijske mogucnosti za to, ostali podstanari.

P.S.
Pomenuh da mi je u Vinogradskoj stanovao pokojni stric. 1963. godine napravio LEGALNU prizemnu kucu, a 1981. legalno uz dozvolu rekonstruisao i dogradio potkrovlje. Projekat, dozvole, komunalije po kvadratu i slicno namirene...
Menja li to situaciju , da njegovi potomci 50 godina kasnije i dalje nemaju kanalizaciju, trotoar, kvalitenu saobracajnicu i tako dalje??? Iako su u LEGALNOJ kuci ???
 
podzemne vode su stvarno preveliki problem, meni u podrumu svake sezone prave ozbiljan problem, a da ne govorimo o ljudima koji zive na donjoj, neparnoj strani, znate li kolika je bara napravljena kada su napravljene nove zgrade?
ulica pri malo vecoj kisi lici na kanal, hvala bogu evo konacno se nesto desava mislim da ce se malo resiti problem te vode na samoj ulici , radovi su u toku...
 
Moze malo slika za nas sa druge strane grada da znamo o cemu se govori lakse je uz slike
 
Moze malo slika za nas sa druge strane grada da znamo o cemu se govori lakse je uz slike
 
Ima li neko informaciju da li će se dešavati nešto u našoj jadnoj Vinogradskoj ulici? Uradiše Vojvođansku, nekako mi je nelogično da sve to stane na kružnom toku kod Vinogradske...
 
a zašto ti je nelogično.

zapravo sasvim je logično.



vinogradskom je predviđeno spajanje sa budućim auto putom beograd-južni jadran, pa jednog dana kad doguraju do obrenovca moraće da poruše na stotine kuća da bi spojili beograd sa auto-putem.

do tada ništa.
 
Vinogradska na moju veliku zalost, ostaje slepo crevo. Za spoj kruznog toka u Vojvodjaskoj sa autoputem Beorad-J.Jadran (Koridor 11, deonica Beograd-Obrenovac) gradice se potpuno nova saobracajnica u profilu gradskog bulevara, koja ce od Obilaznice vijugati kroz Donje Polje i Dudovsku mlaku, kako bi maksimalno zaobisla divlju gradnju sa neparne strane Vinogradske. Verovatno je da ce se jedino rusiti onih par starih i trosnih kucica na samom pocetku neparne strane ulice, kao i oni auto-otpadi u neposrednom nastvaku, jer ce se planirana saobracajnica koju sam pomenuo tu uliti na postojeci kruzni tok.
 
Pa nelogicno mi je da se uradi toliki projekat Vojvodjanske i onda da sve to stane na kruznom toku, napred slepo crevo od Vinogradske, a desno ka Ledinama usko grlo, nenormalne guzve u spicu.
Cuo sam da ce se Vinogradska ipak prosiriti, i da ce se spajati sa obilaznicom, nezvanicna informacija, prica se, pa sam samo hteo da cujem da li neko pouzdanije zna.
Inace, Vinogradska je jedna od najgorih ulica u gradu, gradi ko sta hoće, auto otpadi, sekundarne sirovine, otpadi guma, paljenje svega i svačega, fekalije po ulici....A lokacijski je dobra, pa to je Novi Beograd, zato ipak verujem da će neko spoznati potencijal.
 
Ako pričamo o logici - onda ste svi u pravu.

Dovoljan razlog za proširenje Vinogradske je veza Novog Beograda sa aerodromom Nikola Tesla, a potom i sa obilaznicom.
Sama činjenica da bi ulica bila na putu za aerodrom pruža veliki potencijal.
Avaj, ovakve ideje nisu popularne među političarima - jer, kako bi dobili političke poene na izgradnji ulice bogu iza nogu?
 
Da bi se proširila Vinogradska, trebalo bi rešiti toliko mnogo imovinsko pravnih odnosa (neka Belka objasni koliko).

Kao što Bezaninac kaže, dok ne krene autoput ka CG ne vidim svrhu da se ulica širi, a neće ni tada jer se zna trasa spajanja. Naravno da bih ja sve ulice u gradu sredio / proširio (naročito Tošin Bunar i Smederevski put), ali teško...
 
vladanst,

Usko grlo ka Ledinama koje pominjes ce biti obuhvaceno drugim projektom.

Taj deo, u surduku, od kruznog toka u Vojvodjanskoj do Grand kafe / Radiostanice, od ove godine nosi naziv Ulica Srdjana Aleksica, i bice prioritetna za prosirenje i uredjenje, kao veza deonice BG-Obrenovac koju sam pomenuo, sa mostom Zemun-Borca, preko cuvene, i ovde cesto pominjane saobracajnice T6, koja trenutno ide od Kvantasa do lakat-krivine u Zemunu.
Ovo sve zapravo treba da cini buduci nastavak Koridora 11, od Beograda, preko Panceva i Vrsca do granice sa Rumunijom.
 
Čekaj Bežaninac (znaš da sam i ja Bežaninac, i ti po mom nadimku znaš i ko sam ja, a ja ne znam ko si ti, što nije fer, zato mi se malo izlani, koji si ili čiji si, daj baci mi bar prvo slovo prezimena, da skapiram) nemoj da nas bacaš u vatru sa ovim informacijama da odmah progorimo, pre nego što smo se i zapalili. Šta ti znači ovo prioritetna za proširenje i uređenje? Znaš dobro (ima tema o tome zove se saobraćajnica T6) da je Direkcija do sada 2 puta kretala u akciju po pitanju rešavanja imovinskopravnih odnosa i da se oba puta zaustavila. Ovaj zadnji put krenuli su 2009. godine u aprilu i negde u julu, prelomili da nemaju para, tačnije da postoje drugi prioriteti, jer je potrebno da se ekspropriše oko 12 hektara zemljišta koje je po tadašnjim cenama trebalo plaiti nekih 18-24 miliona evra. S obzirom da je to bilo previše u tom trenutku, išlo se na blokadu procesa eksproprijacije (ja sam nešto izgurao, sada smo na Upravnom sudu, znam da je prošao jedan predmet i otišao na određivanje naknade, ja čekam još 6 i ima još jedan i to je svih 8 parcela koje su prošle, ostale su otpale i čekaju ponovnu eksproprijaciju), pa kad sam ih saterao u ćošak, onda i na odustanak.

E sad, šta ti znači ovo prioritetna za proširenje i uređenje, mislim trasa T6 do kružnog toka u Vojvođanskoj (koja će se kao što kažeš zvati ulica Srđana Aleksića, a ne više Dr Ivana Ribara i Surčinska i Vojvođanska)? Možeš i izokola, samo daj malo mesice, zagolicaj nam maštu, da se pržimo malo na živoj vatri. Ti znaš zašto.
 
haha, Belka, care!
Pa nisam siguran znam li te, do sad nisam bio siguran ni da si i ti Bezaninac :).
Izvini, nisam hteo da bacam bombe i palim vatru. Pod "prioritetnom" sam hteo da kazem sledece - da ce prva sledeca ulica koja ce se rekonstruisati na Novom Beogradu biti taj surduk, odnosno, od nedavno, Ulica Srdjana Aleksica, uz izgradnju nove saobracajnice do veze sa T6. Razloge i ti znas, pratis relevantne teme, a i direktno se bavis time. Kljuc svega je Koridor 11, sada kada je gotovo 100% izvesno da ce deonica BG-Obrenovac ici levom obalom Save, od Obilaznice do kruznog toka u Vojvodjanskoj.
Naravno, od ovoga nas deli jos nekoliko godina, a moguce je da ce se ceo posao raditi i etapno.
 
Ok. Onda ti nisi stari Bežaninac, već malo noviji, ako ne znaš ko sam ja po nadimku. Drago mi je da postoji neko iz Bežanije, ko se bavi i ovim našim lokalnim temama. Kad si govorio o rešavanju imovnskopravnih odnosa na početku Vinogradske sa leve strane gledano prema Surčinu, koliko ja znam sve one kuće i zemljište su eksproprisani i naknade su isplaćene. Dakle tu na samom početku, Koridor 11 može da se ulije u kružni tok u Vojvođanskoj bez problema, posle tih kuća počinje privatno zemljište u dubini polja.
 
To nisam znao.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Од данас радови у Виноградској улици

Могао би неко да оде и мало слика са пар рећи објашњења, не само радове, него и саму улицу да се мало боље упознамо са њом. Неко ко добро зна ову улицу, као рецимо Бежанинац, Владанст, Белка,... :p


VINOGRADSKA BEZ SAOBRAĆAJA: Ulica zatvorena do 21. aprila zbog asfaltiranja
BEOGRAD12:23, 31.03.2014.
Autor: Agencija TANJUG,Foto: Nemanja Pančić

Tokom izvođenja radova, vozila javnog gradskog saobraćaja će voziti delimično izmenjenom trasom

BEOGRAD - Zbog asfaltiranja kolovoza u Vinogradskoj ulici do 21. aprila biće potpuno obustavljen saobraćaj u toj ulici, na delu od kružnog toka do kućnog broja 37.
Tokom izvođenja radova, vozila javnog gradskog saobraćaja će saobraćati delimično izmenjenom trasom, saopštili su iz Sekretarijata za saobraćaj.
Vozila sa linije 602 saobraćaće Surčinskom i Vojvođanskom ulicom, u oba smera od kružnog toka u Vojvođanskoj do raskrsnice Vojvođanska – Braće Puhalović.
Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti postojeća stajališta, navodi se u saopštenju.

http://www.kurir-info.rs/vinogradska-be ... ak-1301203
 
belka":3casa86d je napisao(la):
Ok. Onda ti nisi stari Bežaninac, već malo noviji, ako ne znaš ko sam ja po nadimku. Drago mi je da postoji neko iz Bežanije, ko se bavi i ovim našim lokalnim temama. Kad si govorio o rešavanju imovnskopravnih odnosa na početku Vinogradske sa leve strane gledano prema Surčinu, koliko ja znam sve one kuće i zemljište su eksproprisani i naknade su isplaćene. Dakle tu na samom početku, Koridor 11 može da se ulije u kružni tok u Vojvođanskoj bez problema, posle tih kuća počinje privatno zemljište u dubini polja.

hahahaha, belka, sad tek shvatam vezu sa nadimkom :laugh: :laugh: :laugh: dakle, ne da se znamo, nego se ZNAMO. Nego ne znam kako ti da skapiras ko sam ja.

da, da i ja spadam u te omražene starosedeoce.

Inace, hvala za info o nim kucama na neparnoj strani, pretpostaljao sam da su tu imovnisko-pravni odnosi reseni odavno.
 
Гага":3nb0xpp0 je napisao(la):
Од данас радови у Виноградској улици

Могао би неко да оде и мало слика са пар рећи објашњења, не само радове, него и саму улицу да се мало боље упознамо са њом. Неко ко добро зна ову улицу, као рецимо Бежанинац, Владанст, Белка,... :p

E pa Gago, kad si nas vec prozvao, evo ja se prijavljujem :)

Ozbiljno, vrlo cesto setam krajem, bio sam i pre neko vece, nego je uvekmrkli mrak i fotke ne valjaju nista.
U svakom slucaju, ulica je zatvorena na kruynom toku, nema saobraaja, ali radovi su skromni.
 
Vrh