Šta je novo?

Most Beška 2, E75.

Па то би требало то да значи. Нека потврди Џони Ли, ако је прошао и тим делом. Ја туда нисам прошао скоро.
 
Батајница-Суботица је у целој дужини ауто-пут. нема нигде никаквих више радова, изузев један мали део код Новог Сада, али на оној паралелној саобраћајници. ту припремају нову петљу (Нови Сад - Исток) која треба да води на Булевар Европе
 
Kad već pomenu paralelne saobraćajnice - ministar Antić i njih računa u kilometre koridora (kao i ulazno-izlazne rampe).
 
A predhodni ministri, oni nisu?
Ajd' da se manemo politike, jer ako cemo realno tih oko 7km gde je paralelan put je takodje politicki projekat dodvoravanja 'autonomasima'. Zato N. Sad ima 'dupli' Autoput, ali Y krak koji vodi ka Subotici i medjunarodnom prelazu Kelebija se vise ne spominje.
No manimo se politike, mene vise zanima kakav nacin su nasli nasi nadlezni za zavrsetak radova, sobzirom da je izvosjac bankrotirao, a posao je dobio na medjunarodnom tenderu i da je rekonstrukcija trebala biti finansirana sredstvima iz kredita???
U svakom slucaju drago mi je da su sada oba mosta u funkciji, jos ostaje da se zavrsi deo oko Batajnice, i da se predje na zatvoren nacin naplate.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Most Beska posle kompletnog renoviranja , na popravci . Saniraju se udarne rupe . Nek nam je sa srecom ...
 
Da potvrdim, na jednom delu u duzini 50-tak metara blize Backoj obali postoji nekoliko rupa. Prosao sam 23.06.2014

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ima velika rupa koja je tu već nedelju dana (prošao 3 puta prošle nedelje) i nekoliko manjih. Oprezno, ako neko vozi tuda. To je u smeru iz NS-a ka BG-u, odmah na početku mosta. Tu ako neko naleti većom brzinom ode točak, ne samo guma... Dobro su ga sanirali za tih više od godinu dana koliko su radovi trajali. Strašno.
 
Dajte ako neko zna kome efektivno ovo prijaviti, stradaće neko. Čitam i na drugim forumima o ovoj loše obeleženoj rupi, a danima se ne sanira. Pritom, čini se da dosadašnje popravke ne traju duže od par dana, na tom mestu je problem/propust vrlo ozbiljan.
 
Јуче (петак-04. јули) је поправљено оштећење, а планира се обнова целе средње траке

Стари мост код Бешке: Ново, а мора да се крпи
Ђ. Вукмировић | 05. јул 2014. 18:20 | Коментара: 3
Уочи проласка великог броја турских радника, санирају се оштећења на старом мосту. Комплетна обнова била крајем 2013. Могуће да ће бити потребна замена целе средње траке


Налет пре свега турских радника из западних земаља, који се очекује овог викенда и који ће, крећући се од севера ка југу Србије, протутњати и преко старог моста код Бешке, тај објекат дуг преко два километра дочекаће без ударних рупа. Радници "Бачка пута" из Новог Сада су у петак завршили крпљење опасних оштећења на коловозу на четрдесетак квадратних метара и саобраћај ће моћи да се одвија несметано.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BF%D0%B8
 
Koje pranje paara ko ce da odgovara za lose radove i trebalo bi da je u garanciji
 
direktor":1d0jjs5z je napisao(la):
Koje pranje paara ko ce da odgovara za lose radove i trebalo bi da je u garanciji

sreda 23.07.2014. | 21:20
Tužimo “Alpinu“ zbog loših radova
Izvor: Novosti
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=880250

Beograd -- “Putevi Srbije“ tužili Sudu u Beču kompaniju “Alpina“ zbog loše izvedenih radova na mostu Beška, saznaju “Večernje novosti“.
20573594253d00b4b84d9201.jpg


“Putevi“ su podneli tužbu građevinske firme “Alpina“ zbog probijanja rokova, izgubljene dobiti i loše izvedenih radova na mostu Beška, navode “Novosti“.

Tužba je “teška“ 27,5 miliona evra. Za ovakvo pokretanje postupka plaćena je taksa od čak 330.000 evra, što je 1,2 odsto vrednosti spora, odnosno naknada koju su “Putevi“ morali da plate da bi uopšte pokrenuli proces.

Kako saznaju “Novosti“, “Alpina“ takođe sprema tužbu. “Putevi Srbije“ tužili su “Alpinu“ za ukupno tri ugovora. Jedan od njih, kako saznaje ovaj list, posebno se odnosi na obnovu starog mosta, koja je usledila posle izgradnje novog. Jer, kako je utvrđeno rehabilitacija je urađena loše i asfalt na obnovljenom mostu je već - popucao.

Posle proglašenja stečaja “Alpine“ (2013), preostale radove do potpunog završetka i puštanja u saobraćaj mosta (sve do granice sa Mađarskom) “Putevi Srbije“ su poverili “Mostogradnji“ oktobra 2013. To je urađeno zbog važnosti objekta i zbog obima radova koji su preostali.

“Mostogradnja“ je, inače, bila podizvođač “Alpini“ na obnovi starog mosta pa je njoj dato da završi revitalizaciju do kraja. Ipak, kako je asfalt na određenim mestima već popucao, odlučeno je da se uradi “novi kolovozni zastor“, čiji su radovi započeli prošlog meseca. Do danas je ostalo nejasno koliko “Alpina“ traži za radove na obnovi mosta, odnosno koliko su koštali podizvođači.

Konačna cena izgradnje mosta na Dunavu kod Beške još nije poznata, iako je ovaj kapitalni objekat završen i pušten u saobraćaj u novembru 2011. godine.

Zbog dodatnih radova, koje je „Alpina“ izvela, ugovorena cifra je premašena, ali sa investitorom nije dogovoreno za koliko. Prema računici “Alpine“, most je koštao nešto više od 100 miliona evra, a “Putevi“ priznaju gotovo duplo manje.

Do cene izgradnje novog mosta najverovatnije će morati da se dođe arbitražom, a “Alpina“ je to radila sa nemačkim DSD-om sa kojim je bila u konzorcijumu. “Putevi Srbije“ će na arbitražu ići sa nemačkom kompanijom, jer je ona solventna, odnosno i dalje radi, dok je “Alpina“ bankrotirala i zbog toga je protiv nje podneta tužba.

Austrijska “Alpina“ je pre godinu dana bankrotirala. Tada je u Srbiji izvodila radove na istoku Koridora 10 i obnovu starog mosta kod Beške na severnom kraku. Ukupna vrednost zahteva svih poverilaca austrijske kompanije premašuje četiri milijarde evra, dok se vrednost stečajne mase procenjuje na oko 95 miliona evra.

Ukupna potraživanja prema “Alpini“ samo za Srbiju iznose 136 miliona evra. Toliko traže “Koridori Srbije“, “Putevi Srbije“ i podizvođači i dobavljači “Alpine“ u našoj zemlji.
 
Јуче сам ишао за Сенту са колегом, па у повратку шкљоцно пар пута на мосту Бешка. Десна страна моста затворена за саобраћај јер су радови у току и то на мосту код десне обале Дунава. Јесте да је саобраћај појачан због годишњих одмора, али није било гужве на мосту тј. на "старом" мосту Бешка.





 
Da li je moguce da toliko dugo menjaju asfalt? Ili je ipak nesto drugo u pitanju?
 
Нормализован саобраћај на мосту Бешка

14.11.14. Нормализација саобраћаја на старом мосту преко Дунава код Бешке :)
Обавештавамо Вас да се од суботе, 15. 11.2014.г од 15. 00 часова саобраћај на старом мосту преко Дунава код Бешке, на државном путу И А реда број 1 (ауто-пут Е -75) нормализује.
http://www.putevi-srbije.rs/index.php?o ... 33&lang=rs
 
Hvala Bogu !
Nadam se da ce ovaj put to biti trajno a ne samo na par meseci kao prosli put.
 
Vrh