Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Sređivani su pre puštanja u saobraćaj, treba da idu i na servis klime uskoro...
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1lyP3EEFuk8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Umm1hJnkrUc[/youtube]
 
Evo ako nekog zanima, dobio sam juče jednu zanimljivu reportažu, kako izgleda put od Novog Pazara do Geteborga, u trajanju od 35 sati u jednom pravcu :)
210-604x453.jpg

110.jpg

http://www.balkantransport.net/reportaza-sa-benko-toursom-preko-cele-evrope/
 
Ovde ima gomila laži, karta kupljena u busu Lastinom, od Bg do ZLatibora je 950 dinara + prtljag. Niko ne govori ništa o sramno bezboraznoj ceni stanične usluge od 150 dinara na Bas-u, u najmanju ruku za te pare, treba da dobijem kafu i ličnog čuvara, da me čuva od raznih čudnih tipova, golubova i pacova koji slobodno marširaju kroz stanicu i perone...
 
Ispravka, klosari naplacuju 160 dinara + dobrovoljno osiguranje 30 ili 35 za koje te ni ne pita da li zelis a "dobrovoljno" je. Iako imas osiguranje od strane prevoznika vec.
 
Bolje i Setrom iz doba jure, koja je ispravna, neko kojekakvim Kng Longovima, Nibusima i cudima...
 
Još 6 Ikarbusa za Novi Sad

ik112_promocija_jgsp01-660x330.jpg


Zemunski Ikarbus je sa JGSP „Novi Sad“ potpisao ugovor o isporuci još 6 niskopodnih autobusa IK112 nakon što je pobedio na tenderu kao jedini učesnik.
Zemunski Ikarbus je sa novosadskim javnim gradskim prevoznikom JGSP „Novi Sad“ juče, 15. jula 2015. godine, zaključio ugovor o proizvodnji i isporuci šest niskopodnih gradskih autobusa tipa IK112. Na tenderu koji je raspisan za 17. jun, Ikarbus se pojavio kao jedini ponuđač sa cenom od 97 miliona dinara bez PDV. Ponuda Ikarbusa je prihvaćena 24. juna, a nakon zakonskog perioda žalbe, ugovor je potpisan juče.


DSCF8202_ikarbus_ik112_jgsp10.jpg


Novi niskopodni autobusi IK112 će biti identični onima koje je Ikarbus već radio za Novi Sad, a čiju je isporuku početkom aprila Autobusi.NET ekskluzivno otpratio od izlaska iz fabrike do promocije u Novom Sadu. Vozila na sopstvenoj šasiji pokreće dizel motor MAN u kombinaciji sa automatskim menjačem Voith. Autobusi će biti ofarbani u tradicionalnu novosadsku plavo-krem kolor šemu (RAL 5015/1015), imaće LED displeje, a ugođaju u enterijeru će doprineti lako tapacirana antivandal sedišta, klima uređaj i zatamnjena stakla. Novi autobusi se očekuju u Novom Sadu tokom jeseni.

Аутобуси.НЕТ
 
Све ми изгледа како је Необус жртвован зарад Икарбуса. Мада уистину мала смо ми држава да имамо 3 фабрике аутобуса.
 
U što su 3 fabrike, da spojiš sve tri, pa jedva bi se nateglo za solidan autobus. Ipak, ta postrojenja su se mogla lepo iskoristiti i da od tri firme, imamo jednu čestitu, a da sve tri učestvuju, kako idejno, tako u procesu proizvodnje, pa lupam da se šasije prave u Beogradu, mehanika da se radi u Priboju, a završna obrada u Novom Sadu, jedino tako možemo neki konkurentni proizvod da pošaljemo u svet i da predstavimo našim firmama.
 
Још пет соло нископодних аутобуса

Ажурирано пре 2 часа 13 минута
Градски превозник је објавио поступак за куповину пет соло нископодних аутобуса на дизел гориво.Отварање понуда биће јавно 4. септембра у просторијама предузећа на Футошком путу. То је

Још пет соло нископодних аутобуса за ГСП


Још пет соло нископодних аутобуса за ГСП

трећа куповина аутобуса у овој години.Градско саобраћајно предузеће “Нови Сад” овом набавком биће богатији за 16 аутобуса. Са “Икарбусом” је у јулу потписан уговор о набавци шест соло нископодних аутобуса који би требало да до краја године буду у саобраћају

http://www.dnevnik.rs/novi-sad/jos-pet- ... h-autobusa
 
Спорни рачуни и за аутобусе
И. ПРЕКОВИЋ | 07. октобар 2015. 20:10 | Коментара: 8

И у цену карте на главној аутобуској станици урачунато је "необавезно осигурање". Путници не знају да не морају да плате 30 динара. Обавештење на шалтерима je "ситним словима"

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... a-autobuse
 
Без дозволе возио – аутобус!
В. МИТРИЋ | 27. октобар 2015. 16:30 | Коментара: 0

Шездесетогодишњак са фалсификованим документима деценију превозио путнике. Издала га ознака "СФРЈ" на задњој страни дозволе издате 2003. године


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... o--autobus
 
Novi Ikarbusi za Pančevo
ikarbuspancevo1-615x461.jpg


Autobusi.NET je danas, u krugu zemunske fabrike Ikarbus, ekskluzivno prisustvovao predstavljanju dvanaest novih autobusa tipa IK-112LE na Mercedesovoj šasiji za ATP „Pančevo“.
Novi autobusi za Pančevo su niskoulazni i, po prvi put u ovom gradu, sive boje. Od dvanaest isporučenih autobusa, sedam je namenjeno za prigradski, dok je preostalih pet namenjeno za gradski prevoz.

Već viđena nadogradnja na šasiji Mercedes-Benz OC500LE poseduje dvanaestolitarski Euro 5 motor OM457hLA, koji isporučuje 300 konjskih snaga, a uparen je sa šestostepenim automatskim menjačem ZF EcoLife. Za prečišćavanje izduvnih gasova zadužena je Mercedesova BlueTec tehnologija, uz dodatak AdBlue aditiva. Autobusi su opremljeni elektronskim sistemom kontrole pneumatskog oslanjanja ECAS, što obezbeđuje mogućnost naginjanja autobusa na stranu radi lakšeg ulaska i izlaska putnika. Isporučeni IK-112LE poseduju i elektronski sistem za kočenje EBS koji ima brži odziv i bolji raspored sile kočenja, a integrisani su i sistemi ABS i ASR. Po prvi put je u ovaj model ugrađen i nova jedinica za optimizaciju rada ZF menjača.

ATP „Pančevo“ je porudžbinu od dvanaest IK-112LE podelio na dva dela; za prigradski prevoz će biti korišćeno sedam vozila sa dvoja vrata, a preostalih pet, sa troja, će biti korišćeno za gradski prevoz. Isporučeni autobusi za prigradski prevoz poseduju gušći raspored debelo tapaciranih sedišta, kojih ukupno ima 45, bez posebnog prostora za stajanje. Gradski autobusi poseduju 35 plastičnih crnih sedišta, među kojima su posebno izdvojena dva u prednjem redu za majke sa decom a prostor za stajanje lociran je preko puta srednjih vrata, gde se nalazi i rampa za osobe sa invaliditetom. Za komfor putnika brine se klima uređaj domaćeg proizvođača Pneumo Logic sa dodatnom funkcijom krovnog grejanja. Autobusi su opremljeni bezbednosnim sistemom protiv zaglavljivanja putnika u vratima kao i automatskom staničnom kočnicom dok sistem informisanja, osim radio uređaja sa ozvučenjem u putničkom prostoru, čine i displeji novosadske firme Novatronic. Prigradski autobusi poseduju samo čeoni, dok gradski poseduju tri displeja spolja i jedan unutra.

U halama Ikarbusa je u toku proizvodnja pet niskopodnih IK-112 za JGSP „Novi Sad“ a uskoro se očekuje početak proizvodnje deset zglobnih niskopodnih IK-218, takođe za Novi Sad, koji će biti prvi autobusi ovog tipa sa Euro 5 motorom.
(Aleksandar Dragutinović, Slobodan Kostić)

ikarbuspancevo0.jpg


http://www.autobusi.net/ekskluzivno-novi-ikarbusi-za-pancevo/
 
Vrh