Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Naravno da hoćemo.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
С обзиром да сам становао у блоку 38 и док се градио насип за пругу, као клинци из блока смо малте не стално висили код насипа и гледали радове. Насули су милионе и милионе кубика земље и камења, утабавали сваки постављени слој, а копали су и темеље за насип. Значи нема песка испод насипа или га негде има у јако малим количинама. Наравно исушивали су и баре које су ту биле, а у којима смо се и купали пре изградње насипа. Па и за изградњу аутопут су копали темеље и исушивали баре.
Подвожњак у Булевару уметности - Булевару Црвене Армије ће бити исти или сличан као и железнички надвожњак у Омладинских бригада.

Слажем се са Рељом да нема потребе за постављање још два колосека. Чему кад и ова два задовољавају садашње и будуће потребе железнице.
Да има потребе они би почели одавно још да се (г)раде, али би онда требало доста простора и са једне и друге стране насипа, велика експропријација би требала да се ради, исељавање цигана код Тошиног бунара, а онда и протести разноразних корумпираних НВО, НЛО, АИ, "Свастика" :p , итд, итд.

Још два дана до истека тендера !
 
Ја сам за 4 колосека једино због решавања стајалишта Тошин бунар које се корисит у великој мери, на одличној локацији (линије јавног превоза које пролазе у близини, близина Бежанијске косе, блокова, студењака, а реално је као станица Тошин бунар приступачнији многим земунцима, за разлику од станице Земун), а опет доста лоше изведено стајалиште - само два колосека, кривина и излазак из тунела, лоше одрађена пешачка комуникација, ако узмемо у обзир да је станица на надвожњаку преко улице могле да има степениште које би директно повезало железничко са аутобуским стајалиштем, док данас људи морају прво да пређу улицу на семафору па да пешаче до степеница. Можда мало претерујем са дуплирањем колосека у пуној дужини насипа од Тошиног до станице Нови Београд, мада ми је то било логично уз извођење радова и да не би дошло до беспотребног дуплирања скретница.
 
:bash:

Lepo ti G Gaga objasnio sta nosi postavljanje 4 koloseka i ne vredi.
Na ukrstanju obilaznice i pancevca ih zeza jedna fabricica i blokira zavrsetak i spanjanje, a sta bi tek bilo ovde gde imas gomilu cigana, pa svaki bi trazio po jedan sprat i tri garaze za sekundarne sirovine u BW Residences :D
 
Рецимо да се и тај проблем фавеле код Тошиног бунара исто треба решити. Мада џаба пишем, Тошин бунар није ни у плановима да се среди.
 
Ako mislis na prosirenje Tosinog Bunara kod raskrsnice sa Nikole Dobrovica ono parce sto fali to ce biti uradjeno.
 
Мислио сам на железничко стајалиште Тошин бунар, да добије још два колосека како би имали два колосека са перонима за пријем путника, и два пролазна колосека у средини за пролазак возова који се на том стајалишту не задржавају. И да се стајалиште измести са улаза у тунел на надвожњак, па да се на пероне може попети степеницама директно са обе стране улице.
 
Ok posto je tema UMP :) a ne modernizacija zeleznice pa sam pogresio, premda ovo probijanje nasipa svakako ima veze sa zeleznicom.
 
@Дошљак, и у том случају који наводиш-предлажеш би морао да се (г)ради део насипа, а онда би морали да иселе цигане, а са друге стране да иселе (експропријација) ону кафану Талија.
 
Гага":2wn8nmcm je napisao(la):
....... са друге стране да иселе (експропријација) ону кафану Талија.


Ovih dana se nešto radi na toj kafani/baraci, pošto je sva umotana u zaštitne mreže.
 
Дошљак":1g0lyrli je napisao(la):
Чему привремено, кад проширење може да се одради за заувек и то у пуној дужини.

Naravno, i ja sam za trajno prosirenje ali ocito da to nece moci da se ostvari. Vjerovatno je i novac za nastavak UMP-a rezervisan samo za UMP i bilo bi krsenje obaveza preuzetih uzimanjem kredita ako bi se novac koristio za prosirenje zeljeznicke trase.

relja":1g0lyrli je napisao(la):
Niti će se kopati novi tunel, niti ćemo ikada imati saobraćaj kroz NBG koji će zahtevati čak četiri koloseka.

Ako bi zaista tako bilo, to bi znacilo stagnaciju ili smanjenje zeljeznickog saobracaja, sto prakticno i nije moguce.

U svim dugorocnim planovima zeljeznickog saobracaja predvidja se sirenje zeljeznicke infrastrukture kroz Srbiju a posebno na ovom pravcu koji iz Beograda vodi prema srednjoj i zapadnoj Evropi. U planu je i inteziviranje saobracaja i uvodjenje brze pruge i brzih vozova a to gotovo sigurno znaci nove tunele i nove kolosjeke kroz NBG pogotovo ako nam je zelja da zadrzimo BG voz na trasi kroz NBG.

Ali, nista od toga zasad. Za realizaciju tih projekata uzimacemo posebne kredite, sa posebnom kamatom. Pa moraju i banke od neceg da zive. Pa necemo mi graditi sta mi mislimo da trebamo. Imamo ljude u EU i MMF-u koji o tome misle :(
 
Гага":wj4xuzks je napisao(la):
С обзиром да сам становао у блоку 38 и док се градио насип за пругу, као клинци из блока смо малте не стално висили код насипа и гледали радове. Насули су милионе и милионе кубика земље и камења, утабавали сваки постављени слој, а копали су и темеље за насип. Значи нема песка испод насипа или га негде има у јако малим количинама. Наравно исушивали су и баре које су ту биле, а у којима смо се и купали пре изградње насипа. Па и за изградњу аутопут су копали темеље и исушивали баре.
...

+ za informaciju, sa zakašnjenjem
 
Samo da prikažem količinu peska u tom delu grada.

5u3cyu.jpg


Za one koji poznaju Novi Beograd možda nešto i prepoznaju na ovoj fotografiji. Vidi se železnički nasip ili se nadzire. Takođe vidi se izgradnja fakulteta dramskih umetnosti (FDU) i izgradnja bloka 28 preko puta FDU-a. Bulevar umetnosti koji tek treba da se izgradi, dok na strani današnjeg GSP-a i ulice Đorđa Stanojevića kao što vidite nema ništa izgrađeno. Kao ni same ulice.

@Došljak
Tvoj predlog ima smisla onog trenutka kada 20% ili više turista iz Srbije bude letovalo na Hrvatskom primorju i budu putovali vozom koji prosečno ide od 80km/h do 100 km/h. Možeš smatrati da sam ti predlog podržao kada se to desi. Što se tiče bezbednosti na železničkoj stanici Tošin bunar kada prolazi voz koji se tu nezaustavlja, postoje različiti načini za poboljšanje bezbednosti.

@laki72
Videćemo kada budu napravili i kako će to napraviti. Da li isto kao 200m pored ili neki eksperiment na pesku?
 
То је занемарљив саобраћај. Хиљаду туриста може да се набије у једну композицију. Проблеми са капацитетом настаће, као што и свуда настају, првенствено због приградских и регионалних возова, а у случају новобеоградске пруге и услед чињенице да се депо налази - у Земуну.
 
@Pantograf
To znači da imamo standard građana i železnički putnički saobraćaj da možemo da pravimo raznorazna proširenja kloseka u Beogradu. Mislim da je važnije proširiti pravac ka Mladenovcu za prigradsku železnicu i kupiti još EMV kompozicija, nego proširivati po Novom Beogradu gde je to jedini pravac uz Rakovicu koji je do skoro imao dva koloseka. Sada imamo ka Pančevu, a trebalo bi i ka Mladenovcu dva koloseka. Takođe treba obilaznicu proširiti na dva koloseka. Šta ti misliš kao vrsni poznavalac železnica?
 
Jedan drugi aspekt povezivanja dva bulevara izgradnjom nadvožnjaka...

Nakon pisanja medija o posebnim statusima američke i ruske škole, niko nije nedvosmisleno potvrdio da plac na kojem se nalazi ruska škola nema eksteritorijalni status.
Možda ipak postoji mogućnost da se postigne sporazum i da se na račun dvorišta škole proširi Bulevar Crvene Armije tako da ima 2x3 trake i dva tramvajska koloseka po sredini.
 
Relja ja sam uslukao tablu i jacio na forum gdje pise da je to teritorija ruske federacije trebalo bi da ima spisak na sajtu naseg mip i ruskog
 
Mair":35sb0p00 je napisao(la):
@Pantograf
To znači da imamo standard građana i železnički putnički saobraćaj da možemo da pravimo raznorazna proširenja kloseka u Beogradu. Mislim da je važnije proširiti pravac ka Mladenovcu za prigradsku železnicu i kupiti još EMV kompozicija, nego proširivati po Novom Beogradu gde je to jedini pravac uz Rakovicu koji je do skoro imao dva koloseka. Sada imamo ka Pančevu, a trebalo bi i ka Mladenovcu dva koloseka. Takođe treba obilaznicu proširiti na dva koloseka. Šta ti misliš kao vrsni poznavalac železnica?


Пруга за Младеновац у ближој будућности се неће дуплирати, али ће бити изграђена потпуно нова двоколосечна пруга ка југу (Ресник - Клење - Мали Пожаревац - Велика Плана). Ово је ЦИП прогласио за најбољу варијанту, а мени се не свиђа - ја бих нову пругу градио преко Младеновца, јер је краће (нека будућа, врло будућа српска direttissima за 250-300 км/сат, кад будемо богати бар као Италија, настављала би од Младеновца ка Нишу преко великих градова - Крагујевца и Крушевца).

Све пруге које воде ка Београду су у просторним плановима двоколосечне, чак и Барска до Пожеге, као и обилазна. Тим пре у срцу мреже, а то је деоница од Земуна до Прокопа, треба да постоје више од два колосека.

Да поновим: са два колосека кроз НБ заборавите на фреквентан воз ка аеродрому. Једноставно - заборавите.
 
Pa zar nije planom predvidjena 4 kolos pruga od nbg do indjije gdje se pruga racva
 
До Старе Пазове, тамо се рачва :wink: Остављен је и простор за колосеке.
 
Пантограф":2ljr2pl4 je napisao(la):
....

Све пруге које воде ка Београду су у просторним плановима двоколосечне, чак и Барска до Пожеге, као и обилазна. Тим пре у срцу мреже, а то је деоница од Земуна до Прокопа, треба да постоје више од два колосека.

Да поновим: са два колосека кроз НБ заборавите на фреквентан воз ка аеродрому. Једноставно - заборавите.



A tunel? Samo pitam, zanima me...

milos.tro":2ljr2pl4 je napisao(la):
Izgradnja železničkog tunela-galerije preko Bežanijske kose. Slikano 30. septembra 1968. godine.
Autor fotografije: Nemanja Ranković
109010151289522875943143.jpg
viewtopic.php?t=1125&start=150#p269183
 
Направи се паралелни тунел, наравно, сад не може отвореним ископом због 1. МЗ насеља Бежанијска коса. Претпостављам да би коштао 30-40 милиона евра.

И овде сам ја за нешто другачије решење ( :) ), тј. да се тунел прави јужно, испод Б. косе до Ледина, одакле би пришао аеродрому. Има и другачијих идеја - једна од њих инж. Карла Полака за двоколосечну пругу Батајница - Аеродром НТ - горњи шпиц Аде - Чукарица (- Савски амфитеатар).
 
Vrh