Šta je novo?

Ibarska magistrala

MilisaV":32dwminm je napisao(la):
sta je picas hteo da kaze?
То сам се и ја питао, шта је "писац" СРБО, хтео да каже ?
То исто је поставио, прекјуче, на једној другој теми, и ја га питах да објасни, али се не оглашава !
 
Dakle, Ibarska magistrala (jos uvek) "zila kucavica" jugozapadne Srbije...
Magistrala, koja to vecim delom nije. A bila je nekada. Bila je jer pored nje nije svaki 'kurton' mogao otvoriti pumpu, kafanu, otpad, servis i sl, pa je ogranicenje brzine vecim delom bilo 80

Juce popodne vracajuci se iz Ivanjice, vec kod Pozege se ukljucih u kolonu vozila.
Od Preljine ka Beogradu , voznja u koloni je bila gotovo konstantna pojava, a brzina kretanja je padala proporcionalno priblizavanju Beogradu.
Vozeci tako zapitah se dal je moguce da smo toliko jadni da nam je posle 50 godina postojanja Ibarska realno gledano u gorem stanju iako je saobracaj na njoj visestruko veci???

Jos jedna "interesantna" vest.
Sredinom proleca na Ibarskoj na prilazu beogradu su obelezena mesta za sanaciju asfalta.
To samo po sebi ne bi bilo nista cudno, ali je cudno da se u sanaciju krenulo 02.11 !!!
Da, dobro ste procitali.
Iako su mesta sa ulegnucima, iapucalim i ostecenim asfaltom obelezena jos u aprilu, juce je ekipa izvodjaca krenula sa "krplkenjem"!!!

Pretpostavljam da je po "novim saznanjima" jutarnja temperatura bliska nuli, pogodna i preporucljiva za asfaltiranje!?
(Sarkazam)
 
Бездржавље, Лаки, то је то. Џаба онда и будући аутопут, и њему има нешто да фали.
 
Prolazio sam danas kao i mnogo puta relacijom Beograd-Lajkovac-Beograd i ne mogu da se nacudim sramoti nase zemlje u kojoj se i dalje prave guzve na ulasku u glavni grad, na istom mestu godinama. Lagan teren i lagana eksproprijacija od Lipovice do Orlovace za jos jednu traku ali nema volje da se to odradi.
Tuga.
 
Не би било лоше "ојачати" и Стари Крагујевачки пут, који спаја Београд са Краљевом, преко Крагујевца и тиме "олакшати" посао Ибарској, бар између Београда и Краљева..
 
Мислим да је најгори део Ибарске од Степојевца до Липовачких шума, ту је највећа гужва и колоне. Пре десетак дана сам ишао Ибарском и у Степојевцу непрегледна колона у оба правца. Код семафора поготово, иза мене је била колона три пута дужа него овај део између мене и семафора, а и после семафора је исто колана. У колони смо сви ишли полако све до иза Липовачке шуме кад почиње оно мало проширење.

Семафор у Степојевцу, правац према Београду, слика од 21. априла о.г.
 
Još godinu dve i stepojevac i lipovička šuma će biti ružna prošlost

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Guzva je jer se rekonstruise deonica od Vrbovna do Stepojevca to vec traje duze od mesec dana.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384053#p384053:3tgtpt1a je napisao(la):
MilisaV » 02 Мај 2016 05:27 pm[/url]":3tgtpt1a]Još godinu dve i stepojevac i lipovička šuma će biti ružna prošlost

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
Тако би требало да буде
 
Pa nisam bas ubedjen drugari.
Vi mislite na autoput A2 ?
Dobrom delu sugradjana logika "idem ka severu, da bih putovao na jug" ne pije vodu :D
Realno, dodatnih 20-30km pa naplata...
I onda tek blagodeti autoputa i nadoknadjivanje izgubljenog vremena...
Diskutabilno...

Takodje, odredjen broj sugradjana ide do lazarevca ili jos blize, ili u deo izmedju arandjelovca i lazarevca. Oni se nikada nece preorjentisati na A2

Ne negiram da ce se guzve svakako smanjiti, ali prilazi gradu (svi, ne samo ovaj Ibarskom) se moraju unapredjivati u makar 2+2 jer broj vozila pre 50 godina i broj vozila danas nije uporediv.

Takodje, jos bitnije od 2+2 je novo trasiranje.
Nije dobro ni sa aspekta bezbednosti, niti brzine, a ni ekologije da neki od glavnih magistralnih pravaca prolaze kroz sama naselja.





Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Планирали су Нови авалски пут у профилу 2+2, који би се надовезивао на Кумодрашку улицу. Мислим да таквих планова нема за Ибарску (на којој ће се саобраћај по отварању аутопута преко Обреновца смањити, да би убрзо почео да расте и кроз коју годину достигао садашњи ниво), нити за онај ужас од Смедеревца.
 
Cini mi se (skoro sam siguran) da su nekada postojali planovi o 2+2 trake na Ibarskoj do lipovacke sume... (?)
U nekom od novijih planova planira se saobracajnica od C. Padine, pored Zeleznika i Sremcice, kao alternativa Ibarskoj na ulazu u grad.

Smederevski bi morao potpuno nanovo da se trasira i radi i iako ga gotovo nikada ne koristim, smatram da je on najveci prioritet sto se tice 'magistralnih' ulaza u grad.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A gde se Ibarska spaja sa Autoputem A2? Ili misliš kada će se spojiti?
 
Trebalo bi kod Lajkovca, kad se bude priširivao pravac BG-Valjevo.
 
Jel ima neko pojma kada će da se bar osvetli normalno ako ništa potez Ibarske uz Cerak - Vidikovac - Petlovo Brdo ?? stvarno izgleda jadno sa sve uključenjima - isključenjima, zaraslo, prljavo, pešački u mraku neosvetljen kao da prolaziš napušteno mesto.. stvarno mi nije jasno, to je 100 sijalica na 50 bandera i dva čoveka sa trimerima i jedna ekipa djubretara??? Ulažu u onu prazničnu rasvetu mrtvu koja ničemu ne služi i u budalaštine a ovde će neko da pogine ako već nije ali se ne vidi od trave i mraka.

Takodje bitno, to je prvi utisak kada se ulazi u BG iz tog pravca! Horor.
 
Neće dok ne urade četiri trake.
I naravno ne rasteraju one štetočine što kradu struju.
 
Žika":13rd1vms je napisao(la):
Neće dok ne urade četiri trake.
I naravno ne rasteraju one štetočine što kradu struju.
Sobzirom kojom brzinom se pravi petlja Petlovo brdo i pripadajuca saobracajnica od Metro prodavnice do "s krivine" ispred petlje orlovaca,

Takodje, nasut materijal za jos dve trake od pumpe u zarkovu do ispred toplane je unisten otpadom, kiselim drvetom i otpadnim toksicnim materijama koje "zasticena manjina" deponuje u jednom delu.

Ostaje i pitanje sta i kako praviti na tom potezu, jer aktuelna vlast je do sada pokazala da ne zna ni sta nece (osim da nece ono sto su 'zuti' smislili), a tek ne zna sta hoce.
Zasto je to ovde bitno?
Zbog koridora za sinski sistem, bio on tramvaj ili metro. A oni NE ZNAJU kuda bi sa trasom, pa lupetaju o nekim apsurdnim trasama.

Sve u svemu, kako se sloziste - nece skoro.


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Ibarska je planirana da bude 2+2 u prvoj fazi do lipovacke sume, a u drugoj fazi do lazarevca.
To se jasno da videti na delu dugackom 2km kod orlovacke petlje gde ibarska poprima profil autoputa.
E sad kad ce to da bude.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576553#p576553:3gqs64qg je napisao(la):
spatiotecte » Sre Okt 24, 2018 9:16 am[/url]":3gqs64qg]Ibarska je planirana da bude 2+2 u prvoj fazi do lipovacke sume, a u drugoj fazi do lazarevca.
To se jasno da videti na delu dugackom 2km kod orlovacke petlje gde ibarska poprima profil autoputa.
E sad kad ce to da bude.

Možda do Lipovačke šume, eventualno do skretanja za Veliku Moštanicu, a dalje nema šanse. Trebalo bi mnogo toga da se sruši...
 
Posle lipovacke sume je planirano da ibarska ide novom trasom, ne moze 2+2 kroz Meljak i Stepojevac.
 
Vrh