Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Реално треба само редуковати поласке постојећих дневних линија на пола сата за фрекфентније и сат времена за мање фрекфентне. И све те поласке дати приватницима изузев на трамвајским и тролејбуским линијама.
Најгори је период између последњег ноћног поласка и првог јутарњег.
 
Poslednja dnevna 15ica kreće u 00:00 sa Zelenog venca, prva noćna 15ica kreće u 00:00 sa Trga republike, poslednja noćna 15ica kreće u 02:30, prva jutarnja 15ica kreće u 04:30 sa Zelenog venca. Jedan primer genijalnosti.
 
ево још један пример: последња дневна 26 креће са Дорћола у 23:50, а прва ноћна у 00:04. последња ноћна креће у 03:04 са Дорћола, а прва јутарња у 04:50
 
Meni je logičan taj deo da su poslednji polazak dnevnog i prvi noćnog približni, u smeru od grada ka naselju ili naseljima. Eto na svom primeru, poslednji polazak 306 u 23:25, prvi noćni sa Trga u 00:10, pri čemu on do Ustaničke stiže petnaestak minuta kasnije, dakle razlika je sat vremena. Što je potpuno suludo, mislim da sve linije poteza 300 imaju poslednje polaske u to vreme (plus što su kombinovani polasci), a opet mnogi ljudi iz daljih delova grada gde rade teško da mogu da stignu na vreme. I onda eto čeka se noćni.
Dok je ovaj drugi deo da je razmak između noćnih i prvih jutarnjih tako veliki je skroz nelogično.
 
Ма укинути лепо ноћне линије као посебне, и само увести ноћни ред вожње за постојеће дневне линије.
 
Za neke poteze i linije se slažem , a za neke ne. Negde je isplatljivije da jedna linija opslužuje više dnevnih.
 
Добро, мало сам се занео, не баш све, али за већину би могли. Нека неки репер буду линије које имају најоптерећеније последње и прве поласке, као и покривање свих праваца. И онда некима одредити такт на пола сата, некима на сат, значи неких 5-10 полазака по линији. И некако уштеловати преседања.
 
95 bi mogla da zameni 68n i da ide do Padinjaka ( ne znam da li bi bila suvise dugacka) i uveo bi tramvaj 7 9 i 11 sadasnjim trasama :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
solecar":26rl5f1j je napisao(la):
Mislis vratio tramvaj ...
upravo :D mada stvarno secam se da je isla nocna 7 sto su je ukinuli pravo je pitanje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ако се добро сећам, укинут је онда када су приватници добили све ноћне линије
 
Kada su privatnici dobili da isključivo oni održavaju noćne linije , tramvajske linije 9 i 11 su ukinute , a linija 7 je pretvorena u ovog frankenštajna kojeg danas imamo. Takođe , ne mogu da se setim da li su do tada radile i trole , ili autobusi na linijama 28 i 29.
 
И то су бусеви приватници

Нема за сад приватника за трамваје и троле, не би им дали никад (а и морали би да праве још гаража)
 
Ja sam pričao o ranijem stanju , kada je GSP bio uključen u noćni saobraćaj.
 
Нека држе приватници све аутобуске линије у ноћном реду вожње, то им је ваљда исплативије због већег броја полазака него ових сада 26 ноћних линија, а ГСП да држи само ноћне трамваје и троле.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415402#p415402:2jvaqy9t je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Nov 08, 2016 2:06 pm[/url]":2jvaqy9t]не знам каква је линија 51, ово су само измене постојећих линија, без укидања

Cesto sam na Belim Vodama i realno stanje je da je 51 stvarno potreban.Donji deo Belih Voda kod okretnice se spusta na 88,55,58 tj. stanica Zeleznicki Tunel sve dok je dan i osvetljeno dok se uvece i kada padne mrak broj ljudi koji ide dole na prevoz drasticno smanjuje zbog neosvetljenosti i nepostojanja normalnog pesackog puta.E sada, 51 je van spica stvarno poluprazan, dok je za vreme spica mnogo povecana potreba za istim,.Za vreme spica ka Belim Vodama se u Zarkovu ne moze uci u Mazeve i Akie i tako guzva ostane sve do kraja.Linija je pre ove podele imala Solarise/solo autobuse a sada je cela solo a cini mi se da je broj autobusa ostao isti.I zasto mora svaka linija da bude kao 23,95,16.. da bi trebala da postoji? Sadasnji broj putnika na 51 za vreme spica svakako opravdava autobus na 9/10 minuta i uzmite u obzir da je to jedina linija namenjena za Bele Vode.A i ne zaboravite da su 56 i 51 jedine linije sa normalnim intervalom koje opsluzuju jedan poprilicno veliki deo Ceraka i Zarkova ( mislim na stanicu Brace Vuckovic i Jablanicka)..Ako bi se 51 ukinuo, sav teret na tom delu bi pao na 56 i mogu misliti kako bi to izgledalo dodati cele Bele Vode na 56icu koje je ionako haos zivi.Ostavite se vi takvih nebuloznih predloga tipa ukinuti prevoz koji je jedini za naselje od preko 10.000 stanovnika ( Bele Vode) ..Jedina stvar koja bi poboljsala liniju bi bilo vracanje da se okrece na Slaviji i time bi jos bila iskoriscenija.
 
Zasto se 77 ne produzi do Ustanicke ( okretnice tramvaja) ili barem do Zvezdare pijace? Time bi bilo omoguceno da potez 300 sa dva presedanja bude u strogom centru grada.Trenutno 77 ovakav kakav je na Zvezdari nema bas neki uticaj zbog cestih trola 28,40.Ovako bi 77 dobila veliku ulogu na Zvezdari, a samim tim bi ovaj deo dobio alternativu ukoliko zakazu tramvaji.Evo sad skoro kada je nesto bilo i nisu radili tramvaji, oni su napravili onaj autobus 6 od Vuka do Ustanicke..Preko 30 tramvaja zamenili su sa 4-5 zglobna autobusa i dobilo se to da vec kod Koste Trifkovica nije moglo da se udje u autobus...
 
Za tu kvazi uamjenu sa 5 solo autobusa kad pukne cjev ili nesto se desi glavu bi im demontirao
 
Da li bi Solaris mogao da prodje Batutovu, Deskasevu i Vjekoslava Kovaca? Nekako mi je ono jaaaaaaaaako usko..
 
Ako ne moze da se okrene kod pijace, neka se okrene na Ustanickoj.Ionako 77 ide na 12 i vise minuta tako da ne vidim problem.Ako moze onoliko linija na Zelenom Vencu pa se desava da po 5 autobusa stoji na stanici, onda moze i 77 na Ustanickoj.
 
Спусти се на земљу дечко, Устаничка је иовако катастрофа.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Kad se kaže "okretnica Ustanička" , misli se na onu sa poteza 300.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415462#p415462:k2duxbtd je napisao(la):
biftek » 08 Nov 2016 06:23 pm[/url]":k2duxbtd]Liniju 51 su upropastili kada su je skratili do Glavne zeleznicke stanice, dok je isla do Slavije bila je dosta funkcionalnija. Zanimljivo da pomeranjem tramvaja 12 u Resavsku, Slavija izgubila direktnu vezu sa Banovim brdom. Inace 51 je bila najpunija kada je svojevremenon isla do Omladinskog stadiona, iako je delila trasu sa 12.
Цео градски превоз су упропастили када су трамваје избацили из центра, препустили организовање железничког система друмским шоферчинама, заустављали га на семафорима, и увели шуму аутобуских линија. Последња фаза упропашћавања је када је на линији 12 уведен "антибиотик ред вожње", превоз сваких 12-15 минута.

А за саму 51 сам на теми о Прокопу дао предлог да из Белих вода преко Сајма 51 скрене на Прокоп новом саобраћајницом, па Аутокоманда и Славија, чиме добија потпуно нову вредност.
 
Vrh