Šta je novo?

Air Serbia

Lepa plaćena reklama.

Air Serbia tako dobro poštuje prava svojih radnika da sada zato sada postoji više tužbi zbog mobinga pred sudovima. Jedan je čak i na nacionalnoj osnovi.
 
Ne razumem poentu teksta. Maltene sve je posveceno Nemcima i Italijanima, za koje se vec mesecima unazad zna da posluju katastrofalno, dok se ne moze isto reci za Er Srbiju, i na kraju povucen time zakljucuje da je ovde kod nas sve lose, ne nudeci ni jedan argument i sve stavljajuci u isti paket.
Na kraju svega da kazemo da je sve najgore, jel treba da se radujemo? Nekako mi se cini da se autor teksta radovao dok je pisao.
 
Па немци морају да оправдају себе, а о "Данас" не вреди трошити речи и простор на форуму..
 
људи, то је Миша Бркић. највећи стручњак за све и свашта у Србији. после година лупетања, ко још узима његове текстове о ваздухопловству за озбиљно?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425267#p425267:cf4zf1b2 je napisao(la):
MilisaV » 28 Дец 2016, 00:34[/url]":cf4zf1b2]Misa vacić

http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?ne ... a+otkaz%3F

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

одговор Т6. и када преносиш, напиши барем име аутора правилно

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425273#p425273:cf4zf1b2 je napisao(la):
Galeks » 28 Дец 2016, 00:55[/url]":cf4zf1b2]Na kraju svega da kazemo da je sve najgore, jel treba da se radujemo? Nekako mi se cini da se autor teksta radovao dok je pisao.

наравно да се радовао. и сви његови читаоци и поштоваоци се радују. само погледај коментаре
 
A zašto već 4 meseca ne zaseda upravni odbor Air Serbie?
Troubles in paradise?

Etihad To Ditch CEO James Hogan
In recent years, the Emirati national airline Etihad has invested billions in European carriers. But with chief executive James Hogan set to lose his job, the airline may pull the plug on its European adventure.

https://global.handelsblatt.com/compani ... gan-665748
 
гледај, да не цветају руже у Ер Берлину и Алиталији то знају и врапци на грани. и Етихад је свестан да су те две компаније рупе без дна. и ако се уопште Етихад повуче из Европе, то ће управо бити из те две компаније. не верујем да ће из Ер Србије, јер ту имају веома велику слободу, коју немају у ове друге две.

Етихад је већ почео са Ер Берлином (иначе, ту има само 29% удела). узимају 49% Никија и заједно са ТУИ-ем праве туристичку авио компанију, првенствено намењену чартерима и летовима ка туристичким дестинацијама. друго, направљен је дил са Луфтханзом о најму 35 A319/320 Еуровингсу и 5 Остријан Ерлајнсу. врло вероватно може да се деси, да ако нов процес реструктурирања компаније не успе, Луфтика преузме комплетну компанију и све авионе и руте интегрише у Еуровингс (као што ће од 1.1 почети са Брисел Ерлајнсом).

Алиталија је прича за себе. само погледај мало историју, та компанија никада не може да буде профитабилна. ем има много запослених, са врло високим платама и веома јаким синдикатима, ем су Жабари велики нерадници (гори чак и од нас). кажу да та компанија дневно губи 500.000 €. иначе, ова Алиталија, са 49% власништва Етихада, је пета од 1999. (први рестарт је био 2004., други 2008., трећи 2009. и псоледњи четврти 2015.). и никада није била профитабилна. иначе, овде је снимак обраћања Бола, Монтецемола и Хогана на тему стања у компанији
 
Ni Air Serbia nije profitabilna ali je subvencije drže da ne potone. Da nema subvencija bila bi u istoj situaciji kao i gore navedene kompanije.
 
Posao Etihada sa Alitalia i Air Berlin s jedne strane, i posao sa Air Serbia su potpuno dve različite stvari.
Na jednoj strani imamo ogoman gubitak koji se meri desetinam pa i stotinama miliona dolara koji su rezultat pogrešnih poteza mendžmenta kompanije, a s druge strane imamo čak i neku možda minimalnu dobit koju ima Etihad u poslu sa Air Serbia koji je pre svega ima političku pozadinu!
 
Meni je i dalje zao JAT-a.
Sjajno ime, sjajan logo, a vise ne postoji, verovatno ni autorska prava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425305#p425305:366hqmbv je napisao(la):
vucko » 28 Дец 2016, 09:57[/url]":366hqmbv]Ni Air Serbia nije profitabilna ali je subvencije drže da ne potone. Da nema subvencija bila bi u istoj situaciji kao i gore navedene kompanije.

јесте, али тај губитак је пар десетина милиона € за целу годину, који се покрије из месечне добити Етихада. с друге стране, Ер Берлин и Алиталија годишњи губитак Ер Србије направе за један месец. а и задњи пут када сам проверио, Ер Србија не прима субвенције (нити је примала) и плаћа аеродрому своје трошкове
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=12&dd=28&nav_id=1214997

Oglasio se i Etihad: Ostajemo u Er Srbiji

"Spekulacije u vezi sa promenom investicije Etihad ejviejšn grupe u Er Srbiji i podrškom koju Grupa pruža svojoj partnerskoj srpskoj kompaniji potpuno su netačne i bez osnova. Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije, Vladom Republike Srbije ", piše u saopštenju avio-kompanije Etihad.
 
Koliko su mi odvratni Vučićevi botovi i "novinari" toliko su mi i ovi Soroševi liberaši poput Brkića.

I jedni i drugi su nevidjeni izdajnici, potkazivači i cinici.
 
огласили се

Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) oglasila se povodom spekulacija poslednjih dana da bi mogla da se povuče iz Er Srbije (Air Serbia).

– Spekulacije u vezi sa promenom investicije Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group – EAG) u Er Srbiji i podrškom koju Grupa pruža svojoj partnerskoj srpskoj kompaniji potpuno su netačne i bez osnova. Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije, Vladom Republike Srbije. Od svog ponovnog pokretanja, pre samo tri godine, srpska nacionalna avio-kompanija transformisana je u profitabilnog i održivog avio-prevoznika, najboljeg u svojoj klasi. – saopštio je Etihad ervejz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425374#p425374:1i5j43yv je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Dec 28, 2016 4:39 pm[/url]":1i5j43yv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425305#p425305:1i5j43yv je napisao(la):
vucko » 28 Дец 2016, 09:57[/url]":1i5j43yv]Ni Air Serbia nije profitabilna ali je subvencije drže da ne potone. Da nema subvencija bila bi u istoj situaciji kao i gore navedene kompanije.

јесте, али тај губитак је пар десетина милиона € за целу годину, који се покрије из месечне добити Етихада. с друге стране, Ер Берлин и Алиталија годишњи губитак Ер Србије направе за један месец. а и задњи пут када сам проверио, Ер Србија не прима субвенције (нити је примала) и плаћа аеродрому своје трошкове


Evo, i ja baš proverio, i vidim u predlogu budžeta za 2017. godinu stavku subvencije za Air Serbia (str. 102 predloga budžeta). Ne vidi se tačan iznos, jer je grupisano za sve privatne firme pod "Ulaganja od posebnog značaja" http://www.parlament.gov.rs/upload/arch ... t%20RS.pdf
 
Nego, koliko bi koštalo održavanje Demokratskostranačkog Jata, a koliko subvencionisanje inostranih LCC? Fiskalni savet sve "ekspert" do eksperta, lako je postizati makroekonomske ciljeve makijavelističkim/staljinističkim/maoističkim metodama za koje se zalažu, ali postoji nešto što fiskalisti zanemaruju a to je da DRŽAVA TREBA DA POSTOJI ZBOG GRAĐANA a ne obrnuto!

Još lakše je govnati o tome kako su postojeća rešenja loša, a ne nuditi bolje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425615#p425615:1qol38jb je napisao(la):
tragac » Thu Dec 29, 2016 3:47 pm[/url]":1qol38jb]Nego, koliko bi koštalo održavanje Demokratskostranačkog Jata, a koliko subvencionisanje inostranih LCC? Fiskalni savet sve "ekspert" do eksperta, lako je postizati makroekonomske ciljeve makijavelističkim/staljinističkim/maoističkim metodama za koje se zalažu, ali postoji nešto što fiskalisti zanemaruju a to je da DRŽAVA TREBA DA POSTOJI ZBOG GRAĐANA a ne obrnuto!

Još lakše je govnati o tome kako su postojeća rešenja loša, a ne nuditi bolje...

Kakva zamena teza u nedostatku argumenata. Ovde uopšte nije reč o tome da li je neki model bolji ili nije. Samo je reč o MATERIJALNOM DOKAZU da Air Serbia prima subvencije od strane države Srbije. Zvanični dokument ove države.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425609#p425609:2tmu8wp5 je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Дец 2016, 13:49[/url]":2tmu8wp5]Po osnovu aktiviranih garancija (Air Serbia), država Srbija, tj. njeni građani koji plaćaju porez, će isplatiti 10 miliona evra u 2017. godini, str. 3: http://www.fiskalnisavet.rs/doc/ocene-i ... 7-2019.pdf

субвенција или гаранција? у тексту јасно пише на име гаранције за кредит. замисли, држава је гарант фирим чији је већински власник. страшно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425641#p425641:oif66mq3 je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Dec 2016 07:03 pm[/url]":oif66mq3]
Kakva zamena teza u nedostatku argumenata. Ovde uopšte nije reč o tome da li je neki model bolji ili nije. Samo je reč o MATERIJALNOM DOKAZU da Air Serbia prima subvencije od strane države Srbije. Zvanični dokument ove države.

Ja ne vidim subvenciju nego garanciju za uzete kredite. Pri tome čitav iznos te garancije čini manje od 3% ukupnog predviđenog troška garancija za firme u većinskom državnom vlasništvu (40 milijardi dinara). Ali zato medijska halabuka o tih 3% pokriva barem 99% svega što se u tzv. medijima objavi na temu državne pomoći državnim kompanijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425703#p425703:2hog62iz je napisao(la):
beowl » Fri Dec 30, 2016 9:23 am[/url]":2hog62iz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425641#p425641:2hog62iz je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Dec 2016 07:03 pm[/url]":2hog62iz]
Kakva zamena teza u nedostatku argumenata. Ovde uopšte nije reč o tome da li je neki model bolji ili nije. Samo je reč o MATERIJALNOM DOKAZU da Air Serbia prima subvencije od strane države Srbije. Zvanični dokument ove države.

Ja ne vidim subvenciju nego garanciju za uzete kredite. Pri tome čitav iznos te garancije čini manje od 3% ukupnog predviđenog troška garancija za firme u većinskom državnom vlasništvu (40 milijardi dinara). Ali zato medijska halabuka o tih 3% pokriva barem 99% svega što se u tzv. medijima objavi na temu državne pomoći državnim kompanijama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425699#p425699:2hog62iz je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Dec 30, 2016 7:55 am[/url]":2hog62iz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425609#p425609:2hog62iz je napisao(la):
VeniVidiVici » 29 Дец 2016, 13:49[/url]":2hog62iz]Po osnovu aktiviranih garancija (Air Serbia), država Srbija, tj. njeni građani koji plaćaju porez, će isplatiti 10 miliona evra u 2017. godini, str. 3: http://www.fiskalnisavet.rs/doc/ocene-i ... 7-2019.pdf

субвенција или гаранција? у тексту јасно пише на име гаранције за кредит. замисли, држава је гарант фирим чији је већински власник. страшно


Jel se vi malo pravite ludi ili? Obaveza po osnovu garancije znači da firma koja je uzela kredit isti ne može da otplati, i da će zbog garancije, taj isti kredit otplatiti državi, tj. građani iz čijeg se budžeta uplatom poreza puni.

Pod dva, da citiram samog sebe:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425606#p425606:2hog62iz je napisao(la):
VeniVidiVici » Thu Dec 29, 2016 2:41 pm[/url]":2hog62iz]

Evo, i ja baš proverio, i vidim u predlogu budžeta za 2017. godinu stavku subvencije za Air Serbia (str. 102 predloga budžeta). Ne vidi se tačan iznos, jer je grupisano za sve privatne firme pod "Ulaganja od posebnog značaja" http://www.parlament.gov.rs/upload/arch ... t%20RS.pdf

Lepo sam naveo str 102. predloza budžeta za 2017. godinu, gde se vide subvencije (ne garancije) za Air Serbia - POTPUNO NEVEZANO ZA OPASKU FISKALNOG SAVETA. Na strani 102 (kurser stavite na link, pa kliknite, kod Windowsa levim tasterom, pa skrolujte do str. 102), vidi se SUBVENCIJA za Air Serbia.

Garancije za Air Serbia se vide (po bankama pojedinačno i iznosima) na drugim stranama ovog ZVANIČNOG DRŽAVNOG dokumenta.

Garancije i subvencije su DVE ODVOJENE stvari, i po osnovu obe postoje stavke u ZVANIČNOM DRŽAVNOM dokumentu.
 
па добро, и? лепо пише:

Средства ове апропријације намењена су за спровођење уговора о заједничком инвестиционом улагању између Републике Србије и Fiat Group Automobiles S.p.A; уговора о оснивању Air Serbia;....

ок. до сада су радили кроз одбитке дугова аердорому, сада им дају чист кеш, јер очито има пара у буџету. о томе се овде наглаба на сваких 6 месеци од 2013. године. не тролуј више
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425727#p425727:w8idezce je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Dec 30, 2016 12:15 pm[/url]":w8idezce]па добро, и? лепо пише:

Средства ове апропријације намењена су за спровођење уговора о заједничком инвестиционом улагању између Републике Србије и Fiat Group Automobiles S.p.A; уговора о оснивању Air Serbia;....

ок. до сада су радили кроз одбитке дугова аердорому, сада им дају чист кеш, јер очито има пара у буџету. о томе се овде наглаба на сваких 6 месеци од 2013. године. не тролуј више


A ti prepametni stvore, daj KONKRETAN podatak da ne dobijaju nikakve pare, i meni je to ok. Ne tipa žute novine koje isčitavaš, nego nešto zvanično, dokumentovano.

Ja tebi dao zvaničan dokument države Srbije koji je javno dostupan na sajtu skupštine, a ti meni tralala. Pa to baš i ne može.
 
али ја не тврдим да не добијају паре. ја само кажем да до сада нису добијали кеш, већ су им отписивани дугови аеродрому (листај ову тему од 2013. године, па ћеш да видиш закључке Владе где се отписују дугови Ер Србије према аеродрому). сада, очигледно, добијају кеш. и ја ту не видим ништа спорно, јер пише у уговору.

и много тролујеш. искулирај мало
 
Vrh