Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Потписан уговор са кинеском компанијом „CCEECC“ за реконструкцију дела пруге Београд – Младеновац – Ниш – Прешево
Објављено 5. јануара 2017. 16:58
http://infrazs.rs/2017/01/potpisan-ugov ... s-presevo/

У четвртак, 05. јануара 2017.године, са почетком у 12.00 часова, у сали библиотеке Управне зграде „Инфраструктуре железнице Србије“ а.д., Немањина 6, одржано је свечано потписивање Уговора, са кинеском компанијом China Сivil Еngeneering Сonstruction Сorporacion (CCECC), за радове на деоници пруге Распутница „Г“ – Раковица – Ресник, на прузи Београд – Младеновац – Ниш – Прешево (државна граница). Уговор вредан 23.779.518,08 евра, свечано су потписали генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ а.д., Душан Гарибовић и директор представништва за Србију, кинеске компаније „CCECC“, Zhu Tianran.


Уговором је предвиђена реконструкција и замена грађевинске и електротехничке инфраструктуре у дужини од 7,5 километара. Радови подразумевају прилагођавање висине перона гарнитурама БГ воза у станици Раковица, сређивање перона и надстрешница у стајалишту Кијево – Кнежевац, затим у станици Ресник, изградњу подходника и доградњу станичне зграде као и гараже са једним помоћним колосеком, модернизацију три путна прелаза и реконструкцију пропуста.

Радови, који се финансирају из зајма ЕБРД 5, на овој деоници, почеће половином фебруара, уколико временски услови буду дозволили, а најкасније почетком марта и рок за њихов завршетак је 351 дан.

Генерални директор је у свом обраћању представницима медија истакао да је кинеска компанија „CCECC“ дала најповољнију понуду на тендеру ЕБРД – а и да ће реконструкција дела пруге на уласку у Београд са јужних пруга бити њен први посао у Србији. Такође је нагласио да ће из тог зајма бити финансирана и реконструкција пруге Јајинци – Мала Крсна, дужине 75,9 километара, која би требало да почне половином 2017. године. Посебно се захвалио извршној директорки, Мири Вукмировић и директорки Сектора за развој, Горици Петровић на вишемесечном залагању како би се целокупан поступак око реализације овог Уговора успешно привео крају.

Mедијима се обратио и директор представништва за Србију кинеске компаније „CCECC“, Zhu Tianran, рекавши да ће српске фирме као подизвођачи бити укључене у реконструкцију ове деонице и да ће опрема бити набављена у Србији и земљама у окружењу.
 
Bome, nije da su i nadstrešnice u Rakovici neka klasa.
Inače, šta bi od priče o stanici u Košutnjaku koju je svojevremeno Mališa najavio? :D
 
Pogledajte ljudi kakva je stanica, a 90% stanica su takve. SRAMOTA za železnice Srbije, državu Srbije i svih nas
 
Станичне зграде и кругове треба предати локалним самоуправама, а Инфрструктура да се фокусира на одржавање шина, скретница, рампи, сигнала, тунела, мостова, контактне мреже и остале опреме и пратеће инфраструктуре.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426500#p426500:76eim37v je napisao(la):
mvbg1 » 05 Jan 2017 06:08 pm[/url]":76eim37v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426472#p426472:76eim37v je napisao(la):
Pendolino » 05 Jan 2017 02:29 pm[/url]":76eim37v]Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.
Skretnice u "Dedinjskom" tunelu su oduvek bile za 50km/h i za vožnju u pravac i za vožnju u skretanje.
Inače trenutno u Srbiji ne postoje skretnice za veću brzinu za vožnju u skretanje od 50km/h.
Потребно је прецизније се изразити:
На пругама Железница Србије не постоје скретнице Р-500 за 65км/с, а да се уредно одржавају за ту брзину. У Батајници и Реснику су неке од скретница тих карактеристика, а вероватно има и на још неким местима.

А везано за најаву реконструкције пруге Распутница Г - Раковица - Ресник, мало ми је глупо да су поменули реконструкцију Раковице за гарнитуре БГ:ВОЗ-а. Вероватно су мислили на реконструкцију перона због Стедлера, што би било одлично!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426775#p426775:1rp3hba4 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sat Jan 07, 2017 9:39 pm[/url]":1rp3hba4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426500#p426500:1rp3hba4 je napisao(la):
mvbg1 » 05 Jan 2017 06:08 pm[/url]":1rp3hba4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426472#p426472:1rp3hba4 je napisao(la):
Pendolino » 05 Jan 2017 02:29 pm[/url]":1rp3hba4]Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.
Skretnice u "Dedinjskom" tunelu su oduvek bile za 50km/h i za vožnju u pravac i za vožnju u skretanje.
Inače trenutno u Srbiji ne postoje skretnice za veću brzinu za vožnju u skretanje od 50km/h.
Потребно је прецизније се изразити:
На пругама Железница Србије не постоје скретнице Р-500 за 65км/с, а да се уредно одржавају за ту брзину. У Батајници и Реснику су неке од скретница тих карактеристика, а вероватно има и на још неким местима.

А везано за најаву реконструкције пруге Распутница Г - Раковица - Ресник, мало ми је глупо да су поменули реконструкцију Раковице за гарнитуре БГ:ВОЗ-а. Вероватно су мислили на реконструкцију перона због Стедлера, што би било одлично!

Verovatno je neko pogresno napisao to da ce smanjivati perona za BG Voz.
 
a najjača je propaganda vlasti "prvi put od rata ide voz BG-Mitrovica". Kog rata pitam se, sirijskog ili ukrajinskog, jer su ti ratovi jedini koji su se desili otkako je 2010 ili 2011 prestao da ide voz istom trasom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426852#p426852:2svw2sa1 je napisao(la):
JohnnyLee » Нед Јан 08, 2017 2:42 pm[/url]":2svw2sa1]можда ставе Штедлера на БГВ за ту релацију. елем, од 13. јануара воз Београд-Крагујевац-Косовска Митровица (не, није Њуз.нет)

Oво и није лоша вест, значи пустиће 711 (надам се спрегнуте гарнитуре) до КМ, што значи да би могли и на другим правцима слично да ураде, нпр. воз до Крагујевца, Лознице, Неготина...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426882#p426882:35j1dg1x je napisao(la):
Dalmatinac » 08 Jan 2017, 16:20[/url]":35j1dg1x]Smanjise brzinu na 160

Kontam uskoro da ce najavljivati 120 a nakon toga 100... A kad je 100 sto onda ista da se dira, kad vec sad na nekim delovima ide 100... ma nek ostane sve kako je...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1218125

Meni ovo izgleda kao da je izjavila čisto da bi nešto izjavila. Neka me neko ispravi ali verujem da na većini deonice Bg-Ni, možemo da imamo 120 km/h, a na mnogim i 160 km/h. Dok su ka Budimpešti do sad najavljivali 200kmh, a eto ti sad 160km/h.

A ovo što je najavio Marko Đurić, ako se saberu vozna vremena sada na toj relaciji BG-KM teško može bez 8 sati. Videćemo najavu Srbija voza o ovom vozu, još ga nema u redu vožnje. Ali putovati Štedlerom 8 sati, pa bolje se ubiti. A i ovo brendiranje voza, je u najmanju ruku kič. Tako da ja o tome imam samo da kažem https://youtu.be/lUfxNqEAvjU?t=16s
 
Kokos,neće Stadler pokrivati ovaj voz iz Beograda ka Kosovskoj Mitrovici već DMU 711. Pruga od Lapova preko Kraljeva ka Kosovskoj Mitrovici je neelektrificirana. 711 ima kud i kamo udobnija sedišta nego 413. Doduše nemogu se porediti po udobnosti sa sedištima u Gošinim vagonima ali mogu da prodju.
 
Ok, moja greška, nikako da zapamtim koji broj su Rusi koji Švajcarci. Al opet zar nije besmisleno da od Beograda do Lapova ide DMV?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426936#p426936:2qg3lw1o je napisao(la):
Kokos » Нед Јан 08, 2017 8:57 pm[/url]":2qg3lw1o]Ok, moja greška, nikako da zapamtim koji broj su Rusi koji Švajcarci. Al opet zar nije besmisleno da od Beograda do Lapova ide DMV?

Јесте, као и што је бесмислено да иде од БГ до Панчева, али просто даље oд неких места немамо електрификовану пругу, а људе је јако тешко натерати да путују возом са преседањем ако имају директни аутобус. Проблем је што немамо гарнитуре са електромотором и пантографом али и дизелмотором за кретање по неелектрификованим пругама.
 
Krenula put Srbije. Da su ovakve sve gde bi nam bio kraj... :D

15871627_1385789308133014_3469813355159905315_n.jpg

15896239_1385789321466346_918879446784871881_o.jpg


Svako ko je rekao da nije to ona sa prvobitno postavljene slike se malo zeznuo.
 
Једва чекам да стигне :) Лепо је што је ТЕНТ задржао своју оригиналну шему за разлику од ЖС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426853#p426853:166rhlfk je napisao(la):
tragac » Sun Jan 08, 2017 2:45 pm[/url]":166rhlfk]a najjača je propaganda vlasti "prvi put od rata ide voz BG-Mitrovica". Kog rata pitam se, sirijskog ili ukrajinskog, jer su ti ratovi jedini koji su se desili otkako je 2010 ili 2011 prestao da ide voz istom trasom.

Naravno da lazu kao i za sve. Vozio sam se nekoliko puta ovim vozom. Mada, sad ce da se izvade da kazu prvi put do Kosovske Mitrovice, jer je isao do Zvecana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426938#p426938:2j17773y je napisao(la):
Kolega2357 » 08 Јан 2017, 21:05[/url]":2j17773y]DMU 711 nije voz vec sinobus.

колико знам, 710 и 812 су шинобуси, а ово је ДМВ

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426899#p426899:2j17773y je napisao(la):
Дошљак » 08 Јан 2017, 16:56[/url]":2j17773y]Oво и није лоша вест

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426906#p426906:2j17773y je napisao(la):
Вожд » 08 Јан 2017, 17:29[/url]":2j17773y]Слажем се, добра вест.

са овако лошим стањем пруге, и слањем 711 на пут од 8+ сати, ово је јако лоша вест. да су скарабуџили неку локомотиву и 3-4 вагона, па и да кажем да је ок вест. овако... више ће та 711 да проведе на сервису него у вожњи
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426882#p426882:1sva6b4j je napisao(la):
Dalmatinac » 08 Jan 2017 04:20 pm[/url]":1sva6b4j]Smanjise brzinu na 160
Kontam uskoro da ce najavljivati 120 a nakon toga 100... A kad je 100 sto onda ista da se dira, kad vec sad na nekim delovima ide 100... ma nek ostane sve kako je...
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1218125
Ако су смањили на 160км/с, то је знак разума јер:
1. Тренутно немамо вучна средстава за брзине преко 160км/с. Имамо само 26 вагона за брзине 200км/с, а које због уштеда одржавамо по стандардима за 160км/с.
2. Иста власт која се буса у груди за брзине 200км/с уништила је једини елемент техничке оперативе који смо имали за ту брзину, а то су Институт Кирило Савић и Гошин институт.
3. Технологија контактне мреже коју користимо је за 180км/с, а сигнална техника за 160км/с.
4. Наша грађевинска оператива је за брзине до 120км/х.

Следећи логичан корак је 160км/х. Чак и много богатија и рационалније управљана Немачка је током 1980-тих оценила да је преценила своје могућности, и спустила циљни стандард са 160 на 140. Земља која је по својој економији и организацији пример за целу Југоисточну Европу, Румунија, има тек пар стотина километара пруга за брзине 160км/с, и то 10 година након уласка у Европску унију.

А 70-120 километара на сат је стандард са којим би провинција пропевала! То би, на пример, значило да се Београд-Зајечар путује 3,5 сата што је брже од аутобуса, а чак и уз најбољу транспортну политику, за то ће нам требати године!
 
160km/h u ovom trenutku puna kapa. Raditi geometriju koloseka za veće brzine(200km/h) radi kasnijeg upgrade-a,ako se ukažu potrebe za tim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426966#p426966:21nim4sg je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Jan 2017 12:50 am[/url]":21nim4sg]Ova lokomotiva je za 100 kW jaca od 461.
Ova lokomotiva je mnogo jača od ŽS serije 461 nego tih 100kw što si napisao. 461 ima snagu od 5100kw a ova Kineska lepotica 7000kw. 461 je za brzine do 120km/h naspram 140km/h za koliko je konstruisana nova lokomotiva TENT-a.
 
Vrh