Šta je novo?

"Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426708#p426708:1d7uveeg je napisao(la):
Karlo del Ponte » Суб Јан 07, 2017 9:53 am[/url]":1d7uveeg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422617#p422617:1d7uveeg je napisao(la):
Дошљак » 12 Dec 2016 10:31 am[/url]":1d7uveeg]Биће ту путника само да скрате 84, 704, 706 и 707 до тог терминуса.
Потпуно је попгрешно те велике терминусе правити на силу, без икаквог централног урбаног садржаја! Сам тај терминус је требао бити или на самом раскршћу Милентија Поповића и Михајла Пупина, или на самом почетку Зорана Ђинђића. Тада, имало би смисла неке линије скратити дотле, а неке продужити до Дорћол Дунавска или Панчевачког моста или Прокопа. Са источне стране исто, нешто скратити нешто продужити.

На Бранковом треба хитно смањити број линија, како би се икако исконтролисали аутобуски конвоји на истом.

Слажем се, само сам изнео оно што сам закључио у из плана за реорганизацију линија са сајта ДЈП.

Е сад моје неко виђење јесте да би за сам терминуса најбоља локација био паркинг до куле Ушћа или ћошак Булевара Михајла Пупина и саобраћајнице Ушће која је у продужетку Милентија Поповића, одмах иза постојећег стајалишта 6 каплара. Само би ту проблематично било само укључење-искључење са окретнице. Moжда нешто попут Ластиног терминуса Шумице?
 
Produzavanje linija na silu, u startu je propast! Radi se bez ikakvih rezona, od promene trase pa na dalje. 67,68,71,72 i 75 sa jedne, i Zemunski deo ZV ne treba skracivati, jer se ne dobija nista. Onaj koji je iselio sa Trga 27E, 35 i 43 ocigledni nije razmisljao o glavnoj posledici poremecaja RV, a to su Brankov Most i Terazijski Tunel!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426712#p426712:25pio44b je napisao(la):
Kokos » 07 Jan 2017 10:13[/url]":25pio44b]Tako je Boco, ne damo zemunske linije, skratite 67, 68, 71, 72, 75 pa onda da vidimo. I vratite nam duže zeleno iz pravca Bulevara Nikole Tesle, čisto zato što smo starije naselje. Šalim se za semafor, za linije se ne šalim.

Nacitah se raznih bot-tekstova pa kad mogu oni , kako me mrzi da to stalno isto odgovarm
jednostavno i ja cu adekvatno kao ,, tro- lo- lo,, citirati vec dat odgovor

pa da vidimo koj ce biti rezultat
Bot : boca- ica
:lool: :laugh: :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426722#p426722:3azyen5n je napisao(la):
Gaspar18 » 07 Jan 2017 01:47 pm[/url]":3azyen5n]Produzavanje linija na silu, u startu je propast! Radi se bez ikakvih rezona, od promene trase pa na dalje. 67,68,71,72 i 75 sa jedne, i Zemunski deo ZV ne treba skracivati, jer se ne dobija nista. Onaj koji je iselio sa Trga 27E, 35 i 43 ocigledni nije razmisljao o glavnoj posledici poremecaja RV, a to su Brankov Most i Terazijski Tunel!
Е, сада имамо хаос са безброј линија преко Бранковог, при чему у вршним сатима уопште немамо ефикасно коришћење "жуте траке". Имали смо га и пре, а сада је горе. У тим околностима је боље имати мањи број линија са све зглобним возилима, и размотрити преусмеравање још неких од линија преко Старог савског.

Све у свему, за аутобуски систем се исцрпљују могућности за унапређења, а за трамвајски непримењују. Било би очекивано да тежиште најоптерећенијих централних коридора кретања падне на од канцеларијске трамвај, који би морао бити заштићен од канцеларијске аутобуске секте.
 
Овде га мало машите. Можда је на Бранковом мосту више аутобуса, али с обзиром на жуту траку која се поштује, то није проблем. Са друге стране, у просеку је мање људи у возилима, што је био императив: најоптерећенија линија у Београду, 95, растерећена је на најкритичнијој деоници. Исто и 16 и 65. Данас ми се десило да је на мосту наишао празан 43 и ту и на Зелењаку покупио 30-ак путника који би се иначе тискали као сардине да уђу у већ препуни 95 који је возио одмах иза.

Знам, сад ће прича "опет је НБ фаворизован, становницима Миријева, Котежа и Вишњичке бање су упропашћене линије", али мислим да није тако - као прво, изем ти привилегију у виду аутобуса 95 или 65 у шпицу, а друго, подсетио бих да не путују сви на Теразије (на НБ ради охо-хо људи из разних насеља) и да је овако многим путницима дата много боља прилика за преседање ка великом броју одредишта.
 
Ne bi smeli da zanemarujemo činjenicu da sa one nove okrtenice ,,staro sajmište,,
(zaboravih pravo ime)
autobusi mogu da koriste tri Savska mosta - Brankov, stari i Gazelu
a sa okretnice Zeleni venac samo Brankov most

Premeštanjem okret. Zelnog venca na staro Sajmište praktično
autobuski pritisak ce značajno biti umanjen na Brankov most

Na pr. putnici sa linije 52,53... silaze kod ekonomskog fak. i deli ih do Zelenog venca
samo Kamenička tj.2-3 min. a ti busevi-linije samo predju preko starog Savskog mosta
i tamo imaju svoju okretnicu gde se i odmaraju i mikro servisiraju što je nemoguce na Zel. venc.

Slično je i sa svim ostalim linijama izmeštanje okretnice i značajno povecanje Bg protočnosti
za sve putnike ne bi značila razlika više od 2-3 minuta a Bgd bi prodisao :)
 
O tome ne može biti govora, to bi bila katastrofa za pola Beograda. Ko će se uspinjati uz Kameničku?
 
normalni peške
stariji , bolesni, lenji ...žičara, uspiinjaća
ako nisu dovoljni postojeci tramvaji u Karadjordjevoj se tako i tako planira (na onaj započet tunel) i metro stanica
ne zabarovi da u tom pravcu iznad se nalazi samo pešačka zona
koja ne može (pa ni sada) da bude ipresecana bus linijama
budi realan
štace u tom djepu od Zel. venca ogromna neadekvatna okretnica kad postoji prolazno stajalište ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426712#p426712:3iosls7x je napisao(la):
Kokos » Sub Jan 07, 2017 12:13 pm[/url]":3iosls7x]Tako je Boco, ne damo zemunske linije, skratite 67, 68, 71, 72, 75 pa onda da vidimo. I vratite nam duže zeleno iz pravca Bulevara Nikole Tesle, čisto zato što smo starije naselje. Šalim se za semafor, za linije se ne šalim.
Tako je, legendo. Da komsiji crkne krava, najvazniji srpski aksiom poslednjih 200 god. Pravi zemunci ne razmisljaju tako. :)
Bilo bi lepo kada bi pojedini clanovi foruma prestali da se, uporno, zalazu za skracenje linija koje ne koriste. Ako su vec istocne linije produzene, zasto bi neko dozvolio degradaciju nbg i zem linija.
Zel venac je, sa svih aspekata saob logike, najefikasnija centralna okretnica:
1.Namenski izgrađen prostor za okretnicu sa natkrivenim prostorom
2.Okretnica u centru, a da se pritom linije ne zaglavljuju u guzvu i same ne prave guzvu
3.Veliki procenat putnika dovozi do krajnjeg odredista, tj putnici koji ne presedaju dalje
4.Uklanjanje trga i stud trga je civilizacijski korak, jer su zajedno sa kalisem i knezom prakticno nulte tacke ovog grada, vasina ima puno reprezentativnih objekata, bruka je da ispred narodnog muzeja i narodnog pozorista ne bude plato i da ljudi, koji bi ih posetili, ne mogu normalno da im priđu. Sve ovo ne postoji na zelenjaku gde okretnica zauzima terasu i prostor ispred one nesrecne pijace sa sahovnicama. Ako bi se ukinula okretnica tamo bi se, brzinom svetlosti, nakotio najveci vacaroski šljam, najgora maligna metastaza ovog grada - taksisti.
Jedino prihvatljivo resenje za zelenjak je rasterecenje, da okrecu samo 15, 72, trocifrene za zemun, 71 se spoji sa 602, a ostale da se spoje da vec produzenim sa trga kako bi te linije dobile neku svrhu na nbg.
Teraz tunel ima ograniceni kapacitet, ali i određeni protok putnika u određenim periodima dana, linije koje vec moraju da prolaze kroz njega treba optimalno iskoristiti tako da imaju svrhu sa obe strane, cime bi sve linije u tunelu bile podjednako opterecene, a to ujednacavanje bi dovelo do toga da najfrekventnije vise ne bi morale da budu toliko frekventne.
Sad ce, fala bogu, da se jave i nađu prozvani mrzitelji metro-like linija, ali u gradu sa trajno nepouzdanim prevozom (do uvođenja metroa 3017 god) i neizbeznim guzvama, presedanje je najnepouzdanija i najneomiljenija opcija.
 
Jedino si propustio da objasniš kako je to Zeleni venac krajnje odredište za veliki procenat putnika. Gde tačno završava veliki procenat putnika? Ako veliki procenat putnika nastavlja peške uz Sremsku i Prizrensku ulicu, zar nije onda logičnije da linije budu prolazne ka Trgu republike, Terazijama, pa i Beograđanci, nego da tu večito stoji okretnica?
 
Evo sam si objasnio, kazes nastavlja peske, znaci ne preseda dalje, jer im je krajnje odrediste u blizini. Isto kao kad ljudi idu kuci oni izadju na stanici i nastavljaju peske do svoje kuce, tj krajnjeg odredista jos 5-10-15 min peske. U cemu je razlika? Ili tebe prevoz istovari tacno pred kapiju? Ako cemo da cepamo dlaku, samo napred. Da si bio malo pazljiviji procitao bi da linije i treba da su prolazne. A da trocifrene linije linije idu dalje, nije realno, ni potrebno.
 
Pa ako se slažemo da linije treba da su prolazne a da ljudi sa Zelenog venca nastavljaju dalje 5-10-15 minuta peške, zašto je onda zapelo da Zeleni venac ostane najveće parkiralište autobusa u centru grada?
 
Iseljavanjem Trga 27, 32 i 96 idu u Dunavsku, a gde ce 31?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427352#p427352:2rqifjpj je napisao(la):
stanislaw » January 11th, 2017, 1:00 am[/url]":2rqifjpj]Pa ako se slažemo da linije treba da su prolazne a da ljudi sa Zelenog venca nastavljaju dalje 5-10-15 minuta peške, zašto je onda zapelo da Zeleni venac ostane najveće parkiralište autobusa u centru grada?
Zeleni venac ima problem kapaciteta , i bilo bi dobro rasteretiti ga izmeštanjem pojedinih linija. Vrlo često se dešava da se autobus koji kreće sa okretnice probija pored parkiranih autobusa. Neki od predloga su da se linija 72 preusmeri na Prokop preko Starog savskog mosta i GŽS na Prokop , da se linija 71 preusmeri na Prokop tako što bi od zelenog venca produžavala pravo u Kraljice Natalije , pa GŽS i na Prokop. Bilo je i predloga da se linija 84 produži do Dunav stanice , da jedna ili dve linije (52 , 53 , 56) produže preko Brankovog mosta do jedne od dve nove okretnice ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427355#p427355:2honun8x je napisao(la):
Gaspar18 » January 11th, 2017, 2:26 am[/url]":2honun8x]Iseljavanjem Trga 27, 32 i 96 idu u Dunavsku, a gde ce 31?
Isto u Dunavsku , kao i trole.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427352#p427352:hid6ckda je napisao(la):
stanislaw » Sre Jan 11, 2017 1:00 am[/url]":hid6ckda]Pa ako se slažemo da linije treba da su prolazne a da ljudi sa Zelenog venca nastavljaju dalje 5-10-15 minuta peške, zašto je onda zapelo da Zeleni venac ostane najveće parkiralište autobusa u centru grada?
A zasto je sa tvoje strane zapelo da tu ne bude normalna centralna okretnica umerenog intenziteta, ako je lokacija idealna i infrastruktura namenski napravljena za to?
Ako ces da potezes razloge tipa buka, zagađenje onda je principijelno da trazis i zatvaranje svih glavnih ulica u krugu dvojke.
A na okretnici, sa adekvatnim voznim parkom, mozes da uvedes i postovanje obaveze gasenja motora.
 
Зелени венац би најпаметније било да постане окретница електробуса (линије 60 и 67) и тролејбуса (враћање тролејбуса до Земуна - 15 и 84 као и увођење трола до Видиковца, Церака и Петловог брда на линијама 52, 53 и 56 што би се поклопило и са претварањем у торлејбуске линије и 23, 42 и 59). А од аутобуских линија да остану само 71, 72, 75, као и једна од три линије са потеза 700, а две да се скрате до Ушћа, можда најбоље да 706 остане на Зелењаку. Мада бих ја и те линије превео у тролејбуске.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427356#p427356:3uz6g916 je napisao(la):
solecar » Sre Jan 11, 2017 2:30 am[/url]":3uz6g916]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427352#p427352:3uz6g916 je napisao(la):
stanislaw » January 11th, 2017, 1:00 am[/url]":3uz6g916]Pa ako se slažemo da linije treba da su prolazne a da ljudi sa Zelenog venca nastavljaju dalje 5-10-15 minuta peške, zašto je onda zapelo da Zeleni venac ostane najveće parkiralište autobusa u centru grada?
Zeleni venac ima problem kapaciteta , i bilo bi dobro rasteretiti ga izmeštanjem pojedinih linija. Vrlo često se dešava da se autobus koji kreće sa okretnice probija pored parkiranih autobusa. Neki od predloga su da se linija 72 preusmeri na Prokop preko Starog savskog mosta i GŽS na Prokop , da se linija 71 preusmeri na Prokop tako što bi od zelenog venca produžavala pravo u Kraljice Natalije , pa GŽS i na Prokop. Bilo je i predloga da se linija 84 produži do Dunav stanice , da jedna ili dve linije (52 , 53 , 56) produže preko Brankovog mosta do jedne od dve nove okretnice ...
Jaooo legendo, znamo svi da zivis kod kuce cveca, ne moraju sve linije da idu kod tebe. Evo citam na onom drugom sajtu, svi predlozi ti se, nekako, svode na pravljenje potkovica-frankenstajn linija, koje samim tim gube svaki smisao ( 71 prokop-zel ven-ledine, 51 slav-prokop-bele vode, onaj trip sa 18 ne smem ni da pominjem, jedino pametno ti je ono za 40, ne 41 vec bas 40 jer povezuje vise delova sa prokopom od 41).
Koliko je meni poznato, bgd-centar se mnooogo efikasnije moze povezati sa donje strane, na autoputu, jer kada se zavrsi stanicna zgrada i plato, to ce biti veoma blizu autoputa, pa je dovoljno samo pribliziti stajaliste deligradska stanicnoj zgradi. Na taj nacin bi se izbegle sve te vratolomija linije sa gornje strane, gde bi jedna kruzna 40, ali u punom krugu ( banjica-medak-cvetko-postojeca trasa) bila dovoljna.
72 ne moze da se dira, to je veza centar-aerodrom, kljucne stanice su joj venac, usce, opstina.
Produzavanje 52,53,56 na nbg je, po meni, teska nebuloza, jer to nisu prirodni tokovi putnika, niko sa njih ne preseda na linije u pravcu mosta, nepotrebno opterecenje opterecenog mosta, u jednom smeru ne bi ni kacile venac, dakle pogorsanje umesto poboljsanja.
 
Бука и загађење од аутобуса најефикасније се решавају претварањем линија у тролејбуске и електробуске.
 
Metro, kakvi crni trolejbusi. To kad stane, haos u gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427362#p427362:3v7aljxj je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 11th, 2017, 3:42 am[/url]":3v7aljxj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427356#p427356:3v7aljxj je napisao(la):
solecar » Sre Jan 11, 2017 2:30 am[/url]":3v7aljxj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427352#p427352:3v7aljxj je napisao(la):
stanislaw » January 11th, 2017, 1:00 am[/url]":3v7aljxj]Pa ako se slažemo da linije treba da su prolazne a da ljudi sa Zelenog venca nastavljaju dalje 5-10-15 minuta peške, zašto je onda zapelo da Zeleni venac ostane najveće parkiralište autobusa u centru grada?
Zeleni venac ima problem kapaciteta , i bilo bi dobro rasteretiti ga izmeštanjem pojedinih linija. Vrlo često se dešava da se autobus koji kreće sa okretnice probija pored parkiranih autobusa. Neki od predloga su da se linija 72 preusmeri na Prokop preko Starog savskog mosta i GŽS na Prokop , da se linija 71 preusmeri na Prokop tako što bi od zelenog venca produžavala pravo u Kraljice Natalije , pa GŽS i na Prokop. Bilo je i predloga da se linija 84 produži do Dunav stanice , da jedna ili dve linije (52 , 53 , 56) produže preko Brankovog mosta do jedne od dve nove okretnice ...
Jaooo legendo, znamo svi da zivis kod kuce cveca, ne moraju sve linije da idu kod tebe. Evo citam na onom drugom sajtu, svi predlozi ti se, nekako, svode na pravljenje potkovica-frankenstajn linija, koje samim tim gube svaki smisao ( 71 prokop-zel ven-ledine, 51 slav-prokop-bele vode, onaj trip sa 18 ne smem ni da pominjem, jedino pametno ti je ono za 40, ne 41 vec bas 40 jer povezuje vise delova sa prokopom od 41).
Koliko je meni poznato, bgd-centar se mnooogo efikasnije moze povezati sa donje strane, na autoputu, jer kada se zavrsi stanicna zgrada i plato, to ce biti veoma blizu autoputa, pa je dovoljno samo pribliziti stajaliste deligradska stanicnoj zgradi. Na taj nacin bi se izbegle sve te vratolomija linije sa gornje strane, gde bi jedna kruzna 40, ali u punom krugu ( banjica-medak-cvetko-postojeca trasa) bila dovoljna.
72 ne moze da se dira, to je veza centar-aerodrom, kljucne stanice su joj venac, usce, opstina.
Produzavanje 52,53,56 na nbg je, po meni, teska nebuloza, jer to nisu prirodni tokovi putnika, niko sa njih ne preseda na linije u pravcu mosta, nepotrebno opterecenje opterecenog mosta, u jednom smeru ne bi ni kacile venac, dakle pogorsanje umesto poboljsanja.
Najlakše je izvrnuti kako sam ja sve to smislio , samo zato što sam ja to objedinio na jednom mestu. Ako će ti biti lakše , eto nek sve ostane kako jeste , al' posle niko da ne kuka kako Prokop niko ne koristi , kako je loše povezan sa prevozom , i sl. žalopojke. A taj tvoj trip sa nakrcavanjem linija sa donje strane (autoput) , zbog izgradnje stanične zgrade (o čijoj izgradnji se priča još od nastanka Prokopa) ne smem ni da spominjem. Kako nešto može da bude pristupačnije ako je kolona u špicu od Zapadne kapije do Dušanovačke pijace?

A možemo i da cepamo dlaku , kad već toliko želiš.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:3v7aljxj je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am[/url]":3v7aljxj]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425131#p425131:3v7aljxj je napisao(la):
Kolega2357 » December 27th, 2016, 12:23 am[/url]":3v7aljxj]Linija 36 bi mogla od Prokopa da ima drugu trasu ne mora da se ukida.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425001#p425001:3v7aljxj je napisao(la):
JohnnyLee » December 26th, 2016, 1:02 pm[/url]":3v7aljxj]додао бих да се две или три линије од ових 91/92/511/551/552/553 завршава на Прокопу

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425307#p425307:3v7aljxj je napisao(la):
vucko » December 28th, 2016, 11:01 am[/url]":3v7aljxj]Plus za Karla! Svakako je potrebno da Prokop bude okretnica makar dve linije jer bi tako podigla pristupačnost iste, pogotovu zimi je dobro da putnici znaju da mogu ući u topao autobus koji će čekati na okretnici a ne da jure za istim kao blesavi.

Podržavam da jedna trola bude ekspresna a druga da skreće na Prokop.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424982#p424982:3v7aljxj je napisao(la):
sizif » December 26th, 2016, 10:08 am[/url]":3v7aljxj]@Карло,
Плус за овај предлог.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427013#p427013:3v7aljxj je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 1:34 pm[/url]":3v7aljxj]Mислим да би шта више 18 добила на поузданости заобилазећи рампе код Франша где се у шпицу по правилу направи гужва. Често сам са 18 путовао по 20 минута само на том делу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427364#p427364:261qi2bp je napisao(la):
gilipter » January 11th, 2017, 4:18 am[/url]":261qi2bp]Metro, kakvi crni trolejbusi. To kad stane, haos u gradu.
Šta god da stane , nastane haos , manji ili veći , i to samo zato što nemamo metro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427364#p427364:13nhrcg8 je napisao(la):
gilipter » Сре Јан 11, 2017 3:18 am[/url]":13nhrcg8]Metro, kakvi crni trolejbusi. To kad stane, haos u gradu.

Хаједе онда све то да почупамо. Тролејбуси функционишу сасвим фино, изузетак је само када се деси кидање контактне мреже или нестанак струје што и није тако често. И аутобус кад се закрчи од Теразијског тунела до 27. марта неко то доживљава као хаос у граду, или још бољи пример, гужва у дуж целог аутопута и на свим његовим приступницама/петљама, а посебно на Аутокоманди.
Најлакше је одрећи се неког вида превоза због "прекомпликованости да одржавамо и могућих кварова", са таквим размишљањем онда за нас није ни метро.
 
Došljak wrote: ... Хаједе онда све то да почупамо....
Ne daj se isprovocirati, to samo naftn i lobi koj žive od nafte i priželjkuju
totalno ukidanje elektro prevoza
kako bi u naftnom ropstvu držali ceo Bgd u rukama

Svako moze lako da uporedi i da bude jasno šta je pozeljnije i bolje
izgled elektro okretnica i naftnih okretnica
:sesir:
 
Vrh