Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426512#p426512:22bhhbbw je napisao(la):
kkorisnikk » Чет Јан 05, 2017 7:53 pm[/url]":22bhhbbw]Sa Voždove slike, zar nije zabranjeno da uveženi polovnjaci voze na linijama
u Beogradu?

Па већ возе половни зглобни МАНови и Солариси на потезу 600.
 
Da to sam primetio, samo da se ne vratimo na period pre 2006 godine do kada su privatnici
sećamo se kakve sve krševe uvozili, sa sve mapama nemačkih gradova i reklama.

Videću da izguglam ali prilično sam siguran da se ovde krši neka od regulativa grada.
 
За потез 600 су дозволили старија возила него за остале градске линије додељене приватницима. Неки превозници су упослили своје старије Ик-103, Кобре, Лиазе, а неки су набавили половне Ик-201, Соларисе и МАНове.
 
Manovi i solarisi na potezu 600 bolji su od većine gsp autobusa (novijih godišta) Bukvalno kada kupis polovni autobus iz nemacke , to je kao da si kupio nov


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Upravo to. 604,605 i 610 nisu iste linije, koliko je usluga bolja. C LC i Dumeco su zakon na potezu 600!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426530#p426530:1kwjoizu je napisao(la):
kkorisnikk » 05 Jan 2017 11:06 pm[/url]":1kwjoizu]Da to sam primetio, samo da se ne vratimo na period pre 2006 godine do kada su privatnici
sećamo se kakve sve krševe uvozili, sa sve mapama nemačkih gradova i reklama.

Videću da izguglam ali prilično sam siguran da se ovde krši neka od regulativa grada.

Grad se po obicaju bavi pogresnim stvarima na jos pogresniji nacin.

kopmania":1kwjoizu je napisao(la):
Manovi i solarisi na potezu 600 bolji su od većine gsp autobusa (novijih godišta) Bukvalno kada kupis polovni autobus iz nemacke , to je kao da si kupio nov

to zavisi samo od onoga sta si kupio i koliko si platio. :)



Generalno, grad umesto da se bavi standardima, i kvalitetom, tehnickom ispravnoscu, higijenom, redovnoscu i procentom ostvarenih polazaka ima idiotsku odredbu o broju novih vozila! :o
Pa umesto da naplacuju penale za vozila koja su prljava u putnickom salonu(i da krenu od CAF tramvaja, naravno) ,
kada nemaju grejanje, kada nemaju istaknute brojeve linija,
a da ne pricamo o tehnickoj neispravnosti i nemanju najosnovnije opreme (...)
bitno im je samo da se kupuju NOVA vozila.
Naravno, BANKE trljaju ruke, iste one banke koje su i pogurale ovakvu.... UPSSSS , sta ja to napisah? Ne, nemam dokaze o korupciji :bash:


I da se razumemo, to nisu smislili aktuelni vlastodrsci, da ne bude da kritikujem po stranackoj liniji. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426599#p426599:29eupcq5 je napisao(la):
SRBO » Пет Јан 06, 2017 4:24 pm[/url]":29eupcq5]Приватизујте ГСП, или добар део

решен проблем

Карабурму лепо да приватизују, Земун иселе на НБГ и продају, као и онај распали депо за камионе у Деспота Стефана па онда имају само три (четири) депоа, трамвајски и аутобуски на НБГ, толејбуски (и трамвајски) на Дорћолу и Космај. Кршеве да отерају у старо гвожђе и задрже у саобраћају само оно што ваља од аутобуса. Паре од продаје простора лепо уложе у унапређење одржавања техничке исправности и хигијене возила.
 
Op op op

15965763_755143347983554_6426816735122022155_n.jpg
 
Ovakvo vreme je veliki problem za 'gurajuce' zglobne autobuse...
Svaki sistem ima svoje prednosti i mane.
Pogonska osovina u prikolici ima po klizavom tendenciju da u krivini 'uvije' autobus.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ostalo nam je malo Ikarbusa sa pogonom u prednjem delu i sa prikolicom
 
Zglobni Japanac na 76 danas, a solo vozila voze 17, 18 i 88... A danas i dva zgloba na 67... U GSP u su na drogama... Pantograf obozava da vidi solo na nekoj od ove tri...
 
Gaspar18":9ek7fmcu je napisao(la):
Zglobni Japanac na 76 danas, a solo vozila voze 17, 18 i 88... A danas i dva zgloba na 67... U GSP u su na drogama... Pantograf obozava da vidi solo na nekoj od ove tri...
To sam i ja primetio danas u prvi mah sam pomislio da je neka nova linija kad ono medjutim :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
laki72":3j3y6dwk je napisao(la):
Ovakvo vreme je veliki problem za 'gurajuce' zglobne autobuse...
Svaki sistem ima svoje prednosti i mane.
Pogonska osovina u prikolici ima po klizavom tendenciju da u krivini 'uvije' autobus.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pogotovo kad imaš sjajne gume na neutralnoj. Generalno sa dobrim gumam ne moze biti problem, sa Ik218 i stavljenim zimskim na sve tockove, lagano moze po bilo kakvom snegu, naravno ko zna.
A sad kako je zapadalo imao sam transfer blama jedno 30 puta dnevno kad vidim sta ljudi rade, takve propuste ne pravis ni sa malim kolima, a ne sa autobusom, pogotovo ne zglobnim.
Ovde je dodao gas u krivini, gume, puno snega i blokirao je da ne slomi zglob. Gledam prethodnih dana izlazak zglobova iz 22. Oktobra u glavnu u Zemunu, koliko ljudi dodaje gas bez potrebe dok je povijen i prosto kao da ispituju moze li se nekako izleteti na trotoar...
Ali sta reci kada su sad otvorili konkurs, i primaju i bez iskustva. Svako ko je vredeo, davnih dana je prestao da vozi autobus za 30000 i nesto hiljada.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427537#p427537:18xbfp0w je napisao(la):
laki72 » Sre Jan 11, 2017 9:09 pm[/url]":18xbfp0w]Ovakvo vreme je veliki problem za 'gurajuce' zglobne autobuse...
Svaki sistem ima svoje prednosti i mane.
Pogonska osovina u prikolici ima po klizavom tendenciju da u krivini 'uvije' autobus.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Loše gume na srednjoj osovini, više gasa i jeftinija verzija autobusa.
Stare mečke O305 G su u zglobu imale hidraulične cilindre koji nisu dozvoljavali keciranje (savijanje u obliku broja 1).
To sa gasiranje može da bude opasno i po suvom a kamoli na snegu ili klizavom kolovozu.
 
becks89":1ql1725o je napisao(la):
imao sam transfer blama jedno 30 puta dnevno kad vidim sta ljudi rade
Први дан снега, старији возач на 302 креће пуним гасом и точкови му проклизавају све време до следеће станице и тако од центра Гроцке до Заклопаче. Не знам стварно како је могуће да старија особа која треба да има искуства и буде узор млађима вози тако, било ме је срамота док сам седео и слушао беспотребно урлање мотора и гледао шта ради. У питању је Икамерц #3200.
 
Nažalost, radni staž ne znači iskustvo i znanje. Kroz GSP otiđoše ljudi u penziju bez da su znali u rikverc da voze, o retarderu, eko vožnji tek da ne govorim.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
EacktkqTURBXy9lNmViMDZjYWQ3ZWFlMWY1YjE2ZTI2YzMzOTRlOTZhNy5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


AUTOBUS GSP-A zbog klizavice u Begaljici jutros SLETEO SA PUTA
grockainfo.com , Marija Antonijević , | 25. 01. 2017 - 09:57h

Prvi jutarnji autobus na liniji 302, koji saobraća od Ustaničke do Begaljice, jutros je oko četiri sata sleteo sa puta kod "Rudnika", u naselju Begaljica.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/autobu ... ta/m3be640
 
Који је гаражни број?Види се да је ИК-103Ф у питању. :o :bash: :notok:
 
Олади дечко и престани да подебљаваш и подвлачиш све што пишеш. Пут у Бегаљици је опасан јер се не посипају ни со ни ризла, а бела линија не сећам се кад је последњи пут исписана.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Vrh