Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Mercedes je jedno vreme imao problema sa Citaro-m, u Londonu, Zagrebu, itd. Zapaljivali su im se novi autobusi...

Ove GSP-ove IK112N i IK218N možemo porediti sa M&M-ovim iz 2011. i 2012. jer imaju iste motore. Tamo nešto ne vidim da su imali problema.
 
Branik, maska hladnjaka, poklopci u unutrašnjosti autobusa... Sve i da se pojavi električna varnica mada to ne bi nikako smelo da se dopusti da se dešava ona ne može sama od sebe da zapali vozilo već mora da ima neki zapaljii materijal u blizini.
 
Kod solo Ikarbusa jeste ulje ali ulje iz creva hidro sistema rashladnog ventilatora. Jedostavno pukne crevo i ulje pada direktno na izduvnu granu ili turbinu. Kod drugih curi, smrdi motorno ulje i ništa više. Jako je teško zapaliti motorno ulje kao što je teško zapaliti naftu mada i to nekima uspeva. Nažalost.
Kad vatra dohvati ulje to se jako teško gasi.
Često zna da se zapali pneumatska instalacija naročito creva posle kompresora. Uzrok tome su začepljenja u instalaciji ili kad genijalci skinu spiralni deo cevi koji ima ulogu rashlađivanja.
I na kraju jedan od uzroka požara je i blokiranje kočionog sistema. I tu treba biti genijalac.
 
A kad zaborave pucval ili novine u motoru ili zaborave da sipaju ulje
Uglavnom cuda se desavaju u pogonima gsp
kame da im das na cuvanje pokvarili bi ga
 
У нашим државним/јавним предузећима/институцијама је главни проблем што руководећи кадрови не мичу даље од својих фотеља, отуд и лошије одржавање возног парка ГСП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429811#p429811:3tydspyk je napisao(la):
Žika » Uto Jan 24, 2017 11:20 pm[/url]":3tydspyk]Kod solo Ikarbusa jeste ulje ali ulje iz creva hidro sistema rashladnog ventilatora. Jedostavno pukne crevo i ulje pada direktno na izduvnu granu ili turbinu.
Ako pričaš o niskopodnim, kod njih ti je potpuno isti motor na potpuno isti način ugrađen. Inače je kod takvih autobusa nezgodno jer je turbina sa leve strane motora, a hidromotor ventilatora iznad.

@Biciklistkinja svi ti materijali koji se koriste u enterijeru imaju sertifikate o sporoj gorivosti. Kod međugradskih i turističkih autobusa je to čak obavezno, to jest materijali moraju biti homologovani prema UN pravilniku :wink:
 
Pa da mada ma koliko materijali sporo goreli dok vatrogasci stignu do autobusa on je gotov. Sporosagorevajući materijali imaju više funkciju da omoguće više vremena putnicima da napuste vozilo nego da smanje štetu ili spase vozilo kada se plamen već razbuktao.

Šta se desilo sa uređajima za gašenje požara u motornom delu? Sećam se da su neka vozila imala crvene kutije u putničkom salonu koje su naknadno ugrađivane za tu svrhu. Da li nova vozila dolaze sa tim uređajima?
 
Nova da. Solarisi imaju Fogmaker-ov sistem, dok Ikarbusi od 2013. imaju Vatrospremov sistem.
 
Не :!: Ово није никаква "објава" која нема везе са темом... :arrow: :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430227#p430227:11o228hl je napisao(la):
Сале# » 26 Jan 2017 14:14[/url]":11o228hl]#281,(ИК-112Н,2008-2017). :cry: :violina: :bg4:
cak i na tviteru kad se ukljuci pretraga po datom
dobijaju se neka ruska sranja

hajd prosvetli nas, sta je pisac hteo da kaže :shock:
 
Хоће да каже да када на интернету нешто тражи изађе му нешто десето што није тражио.
Или му излазе нечије глупости,откуд знам..
Какве везе ово питање има са темом,можда је ово и документ за полицијску станицу :?: :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430281#p430281:2vr8m1k6 je napisao(la):
Сале# » 26 Jan 2017 05:25 pm[/url]":2vr8m1k6]Не :!: Ово није никаква "објава" која нема везе са темом... :arrow: :dil:
Nije da nema veze sa temom, ali ne doprinosi temi uopste.
 
Da li je moguce da je opet potpuno izgoreo autobus na 302,koliko malerozna linija. Prvo izgori jedsn bus, pa bus sleti sa puta, pa opet izgori bus
 
Који је изгорео?Ако је ИК-103Ф,онда није страшно,њих има на претек.
 
Koji je ovaj pa sad?! Spamuje i troluje za sve pare... Nepismenost i obracanje ljudima na jako niskom nivou!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430543#p430543:8qmdop47 je napisao(la):
Сале# » Sub Jan 28, 2017 10:26 am[/url]":8qmdop47]Који је изгорео?Ако је ИК-103Ф,онда није страшно,њих има на претек.
Jeste ik 103f, A-74 je u pitanju
 
Nije 302 malerozna linija, niti kobna kako je Blic opet opisao. To je obična linija na koju se šalje otpad i ne bezbedna vozila, kao i na ostale prigradske linije. GSP (i DJP) imaju ogromne sreće da se do sad niko od putnika i osoblja nije povredio, ili imao gore posledice.
 
Samo da opet napišem da u istoriji ostane da je neko negde napisao. Da li je moguće da ni posle ove paljevine niko u gradu neće podneti ostavku? Prosto dve paljevine za 3 dana ne mogu biti slučajnost nego oslikavaju stanje voznog parka.
 
Od koga očekuješ ostavku, pa generalni ovaj otkako je stupio na scenu, više od 20 vozila je gorelo, pa nikom ništa. U normalnoj državi bi ga okačili negde za primer.
 
U normalnoj državi direktor uradi hari kiri zbog sveukupnog kašnjenja vozova od 5 minuta na< godišnjem nivou. :)
 
У ГСП "Београд" сумњају да њихови запослени саботирају возила. Синдикалци демантују, путници кажу да су аутобуси стари


У ГСП сумњају да су њихови радници намерно изазвали пожаре у два аутобуса на линији 302 који су изгорели у последњих недељу и по дана. Поједини суграђани који се овим превозом свакодневно возе на линији Устаничка - Бегаљица, не искључују ни другу верзију догађаја - да су се возила запалила јер су дотрајала.

- На линији 302 је дефинитивно дошло до проблема са противпожарним системима - рекла је пи-ар ГСП Јована Пауновић гостујући на РТС. - Људи који раде са тим системима знају како их онеспособити, а да се то не примети. Могуће је само пресећи један кабл, па да дође до тоталне штете. Кабл, односно црево изгори, и то се не види. Размишљамо о свему томе, али након детаљно спроведене истраге, када утврдимо ко је виновник и ко је одговоран за ове ситуације, приступићемо и даљем решавању, евентуално измени система.

С друге стране, поједини синдикални представници тврде да челници ГСП износе неистине.

- Намера им је да заштите приватника који је одговоран за уградњу противпожарног система - кажу у једном од синдиката ГСП. - На аутобусу на линији 302 који се запалио пријављено је 24. јануара да му систем не ради, а следећег дана је поднета рекламација. Након два дана изгорео је потпуно.

Ипак, из јавног комуналног предузећа додају да су у погонима "Карабурма" и "Космај" приметили да се "дешавају одређене активности", што потврђује и инцидент од пре два дана када је, како кажу, неко покушао да саботира једну тролу на Дорћолу.

- Тако да постоје индиције да је реч о саботажи, претпостављамо групе, а унутрашња контрола ради на истрази овог догађаја - наводе из ГСП. - Када прикупимо сав релевантни доказни материјал, ми ћемо га уступити МУП на даљи поступак.

СПАСАВАЛИ СЕ ИЗ БУКТИЊЕ

ПУТНИЦИ су били у оба аутобуса на линији 302 која су планула у последњих недељу и по дана. Према сведочењу присутних, захваљујући присебности возача сви су на време евакуисани тако да није било повређених. Најпре се прошле недеље запалио један у Ливадицама, а други у протеклу суботу на Смедеревском путу.



http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D0%B5

:shock:
 
Vrh