Šta je novo?

"BW Residences" - Beograd na vodi [ Stambeni kompleks | 68 000 m²]

Situacija na prvi pogled deluje "strasno" ali nije bas tako.
Znaci, jedan prosecan tesar ili armirac je navikao na ovakve uslove rada i pomirili su se sa tim, da im je zimi hladno, leti pretoplo, da su sa cizmama u betonu i na skeli bez obzira na vremenske uslove.

Konkretno u Energoprojektu (ja pricam za njihove radnike, ne o podizvodjacima i radnicima angazovanim na par meseci) radnici rade do -7, kada je hladnije ili se raspuste ili sede u kontejnerima i piju kafe.
Konkretno na onom velikom minusu pretprosle nedelje, ovo gradiliste nije radilo celu nedelju, dok su radnici na Visnjici bili na gradilistu ali se nije radilo.

E sad, gradjevina je opaka rabota i ljudima sa strane koji nikada nisu imali dodira sa gradilistem, neke stvari deluju strasno, ali jednostavno posao kao posao navikne se covek. Nemaju svi kancelarisjki posao i nisu svi jednako obrazovani tako da i taj posao mora neko da radi.
Vazno je da su ljudi dobro opremljeni i obuceni i da su opremljeni potrebnom mehanizacijom koja olaksava posao.

Ljudima ne pada tesko da rade (pricam za njihove radnike), samo da imaju platu na vreme i nema zime.
Jeste tesko, ali sa radnom subotom jedan armirac ili tesar moze da zaradi 60k dinara, da mu se na tu platu tj. na pun iznos uplacuju porezi i doprinosi, pa ce jednoga dana imati i neku penziju vecu od nesrecnih 20ak hiljada.
Da jednom godisnje dzabe, ode na banju ili u Cg na more.
Da ukoliko mu treba vise novca trazi da bude poslat u neko od gradilista u inostranstvu, gde ne spava sa x kolega u kontejnerima koji gore i ljudi ginu, vec svi od najobicnijeg radnika imaju iznajmljene stanove u kojim zivi max troje ljudi/kolega.
U inostranstvu se recimo iznajmljuju lokalci-stranci za najteze fizicke poslove, dok radnici EP rade manje.
Kada se, kao u ovom slucaju, izade na desetu plocu, pravi se festa na gradilistu, firma odobrava budzet da se napravi prslava, gde obavezno dodju i direktori pa se uz pesmu i druzenje bez obzira ko je radnik, a ko disa proslave novi uspesi.
Da ne pricamo koliko je radnika EP dobijalo stanove od te firme, koliko je njih uhlebilo decu u toj firmi itd.
Ono najvaznije, po mom misljenju je to sto ljudi rade rastereceno i bez straha od sefa kao u vecini drugih firmi, radi se kolegijalno i drugarski, funkcije postoje na papiru i svako dobije priliku da se pokaze i nametne.
Jos jedna stvar, EP omogucava da zaposleni radi na ozbiljnim velikim projektima sto je dosta bitno.

Tako da za njih se ja ne brinem mnogo.
Vise se iznerviram kada prodjem pored gradilista na kojem rade ljudi koji nemaju ni slemove jer se izvodjac sastavljen od par drugara iz kraja koji bi eto tako da grade, ustekao na svemu, pa tako nemaju ni opremu, ni mehanizaciju vec sve vuku na ruke, rade na crno, za neke sitne pare, a rade neku zgradicu koja nema ni prikljucak na kanalizacionu mrezu i samo nastavljaju unistavanje i svojevrsnu "altinizaciju" grada.
Takve primere kada vidim i ja se najezim i dodje mi zao tih ljudi, uostalom ima dosta zanimanja koja su za zaljenje i za podizanje na noge, prvenstveno mislim na trgovinu koja je u uzasnom stanju, Todoric i kompanija izrabljuju ljude za 25 000 pa nikom nista.
 
Mali: Kule Beograda na vodi imaju već 12 i 14 spratova
Beta | 27. januar 2017. 20:48 | Komentara: 0
Gradonačelnik Siniša Mali izjavio je danas da radovi na projektu Beograd na vodi teku po planu kako bi se ispunilo obećanje da projekat bude završen kako je i planirano
"Gradnja kula teče po planu – jedna je stigla do 14, a druga do dvanaestog sprata. Uskoro će početi i radovi na fasadnom delu, tako da će objekti biti konkretno vidljivi i s druge strane Savske promenade", rekao je Mali tokom susreta s radnicima koji uprkos izuzetno niskim temperaturama i danju i noću rade na tom najvećem projektu u Beogradu, saopštio je Beoinfo.

"Na dobrom smo putu da dve kule završimo na proleće 2018. kao što smo i rekli. Pokazujemo da smo ozbiljni i da nam je stalo do toga da projekat završimo. Ozbiljan je i investitor, koji plaća na vreme", rekao je Mali.

Prema njegovim rečima, gradilište se menja iz dana u dan kako bi se ispunilo obećanje dato građanima Beograda i Srbije, a to je da projekat bude gotov na vreme. On je zahvalio svim izvođačima radova i naglasio da je od početka zime već 58. dan sa temperaturom ispod nule, ali da gradilište ni jedan jedini dan nije stalo.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 4-spratova

Не тако давно планови су били мало другачији...мост код Винче до краја 2015, цео пројекат за 6-8 година...Србија се за овај пројекат неће задужити ни евро...

„Beograd na vodi“ vredan osam milijardi evra
T. Spalević | 13. oktobar 2013. 21:29 | Komentara: 87
Projekat "Beograd na vodi" otvara vrata za sve investitore već u septembru naredne godine. Svaki uloženi dinar Srbiji će se vratiti petostruko i otvoriće se 200.000 radnih mesta
Stručnjaci kojima je poveren projekat „Beograd na vodi“ nisu "spavali" u proteklih godinu i po dana. Završeno je idejno rešenje, prikupljeni u vlasnički listovi za više od 400 katastarskih parcela. Pribavljeni su i svi neophodni uslovi javnih preduzeća i drugih nadležnih institucija za izmeštanje saobraćajne i komunalne infrastrukture sa najatraktivnijeg prostora od oko 90 hektara - od Brankovog do novog železničkog mosta, ograničenog sa jedne strane Savom a sa druge Savskom ulicom.

U toku je izrada plana područja posebne namene, koji će biti predat na usvajanje u januaru naredne godine. Prve parcele na najekskluzivnijem delu, uz samu reku, gde su planirani hoteli sa pet zvezdica, biće potpuno spremne da prime investitore u septembru naredne godine. A zainteresovanih ima i to sa vrha svetske top-liste.

Ceo kompleks od oko dva miliona poslovnih i stambenih kvadrata radiće se u šest faza i posao može da bude završen u roku od šest do osam godina. Svaki uloženi dinar Srbiji će se vratiti petostruko i, što je najvažnije, pokrenuće se cela naša privreda - 200.000 radnih mesta od izvođenja radova, privrednih grana koje prate građevinarstvo, do zapošljavanja u hotelima, restoranima, kafićima, šoping centrima... Vrednost kompleksa, kada bude završen, procenjuje se na više od osam milijardi evra.

Oko 95 odsto zemljišta, od ukupno 90 hektara, vlasništvo je države. "Beograd na vodi" dobio je status projekta od posebnog značaja za Republiku. Strani investitori, kompanije i investicioni fondovi, prepoznali su ga kao realan i isplativ. Ministarstvo privrede će na zahtev Vlade Srbije formirati preduzeće "Beograd na vodi" i taj deo posla je u završnoj fazi. Svi investitori, po dobijanju lokacije, dokapitalizacijom ulaze u preduzeće i postaju deo projekta i, naravno, grade o svom trošku. Srbija se za ovaj projekat neće zadužiti nijednim evrom kredita. "Beograd na vodi" biće krajem meseca predstavljen i u Londonu i u Moskvi.

- Prvi put su "Železnice Srbije", koje koriste najveći deo ove atraktivne lokacije, dostavile konkretan plan šta im je potrebno za izmeštanje koloseka i pratećih objekata i u kom roku to mogu da završe - kaže za "Novosti" Srđan Rupar, vođa tima, koji je zadužen za projekat i budući direktor preduzeća "Beograd na vodi".

- Neverovatno, ali čak od 60 do 80 odsto koloseka može da se stavi van funkcije i izmesti u roku od šest meseci, čime se i oslobađa najatraktivniji deo lokacije. Kompletno izmeštanje železničke stanice moguće je do sredine 2015, kada će se završiti stanica u Prokopu i neophodni delovi beogradskog železničkog čvora, a do kraja te godine i most kod Vinče za transport opasnih materija. Sve ono što se nalazi na ovoj lokaciji, a pod zaštitom je kao spomenik kulture, biće sačuvano. Planirano je i izmeštanje autobuske stanice. Realizacija projekta "Beograd na vodi" uz dobru organizaciju vrlo je ostvarljiva. Investitorima ne prodajemo maglu već čiste i infrastrukturno opremljene lokacije. Do faze početka gradnje kompleksa potrebna su ulaganja od oko jedne i po do dve milijarde evra. Svi sadašnji korisnici ovog državnog zemljišta moraće da urade ono što je odavno trebalo.

"Beograd na vodi" imaće tri obale. Jednu savsku i dve koje će se dobiti probijanjem kanala, čime će deo lokacije postati veštačko ostrvo. Upravo će na tom delu da niknu luksuzni hoteli, koji će pešačkim mostom biti povezani sa kompleksom. Za pešake je planiran i stari železnički most koji sada nije u funkciji i na njemu će se naći kafići i restorani.

- Projekat je baziran na ideji o izmeštanju trenutnih sadržaja, zadržavanju onoga što bi govorilo o duhu vremena koje je za nama i otvaranju novih potencijala koji bi bili u skladu sa savremenim stremljenjima modernog grada - navodi Rupar.

- Potreba da se zapušteno priobalje Save u samom srcu grada pretvori u novi gradski centar visokog stepena privlačnosti, nije samo od lokalnog već i međunarodnog značaja.

Vizuelno i fizički biće povezan prekinuti potez od Ade Ciganlije do Kalemegdana. Najekskluzivnije mesto na lokaciji - obala, pripalo je turizmu, tačnije ekskluzivnim hotelima visokih kategorija opremljenim po najvišim svetskim standardima. U skladu sa visokim zahtevima ovakvih sadržaja, nametnula se potreba za odvajanjem te zone, a da se pri tome ne stvori osećaj potpune izolovanosti i to se postiže kanalom. Kod starog železničkog mosta planirani hotel predstavljaće novi simbol grada kao reperna tačka u vidu solitera visoke spratnosti. Nasuprot njemu, sa druge strane bliže Brankovom mostu nalazi se potencijalna lokacija za još jedan visinski reper, pri čemu se vodilo računa o poštovanju urbanističkih zahteva. Sve će, naime, biti u skladu sa planskim dokumentima grada, koji su na snazi. Centralni pojas je zona stanovanja, koju od hotela deli kanal i pojas zelenila. U kompleksu su planirani i šoping centri, mini-marina, komercijalni i sadržaji za sport i rekreaciju, a "Beogradom na vodi" krstariće eko-voz. Slobodni umetnici će imati, takođe, svoj prostor. Od novoplaniranih objekata očekuje se savremeni urbani dizajn, koji sa tradicionalnim istorijskim nasleđem lokacije čini jedinstvenu celinu.

- Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić započeo je sve projekte koje je obećao, a jedan od njih je "Beograd na vodi", u koji je uključen od prvog dana i u koji veruje - kaže Aleksandar Karlovčan, član Glavnog odbora SNS, koji takođe radi na ovom poslu.

- Projekat smo prezentovali u predizbornoj kampanji sa Rudolfom Đulijanijem, bivšim gradonačelnikom Njujorka. I mnogo toga je urađeno za godinu i po dana. U ime SNS mogu da obećam da će projekat "Beograd na vodi" biti realizovan u planiranom roku, a od toga će imati korist ne samo prestonica već i cela Srbija.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... jardi-evra
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430479#p430479:3dxgq20x je napisao(la):
laki72 » 27 Jan 2017, 20:13[/url]":3dxgq20x]A dokle god bude takvih koji tvrde sa "neko" (iko) ne zasluzuje bolje (osnovne uslove dostojne coveka), bice i krvavih revolucija u kojima ce ozlojadjeni koji su beznadeznom polozaju iskaljivati svoj bes i frustraciju.
Zakon akcije i reakcije...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Nadamo se uskoro...
 
Ja mislim da je izuzetno pogubno mešati babe i žabe, već sam par puta pisao na tu temu. Ima nas koji ne podržavamo SNS, a ponovo vidimo u BnV nešto pozitivno. I suprotno je verovatno tačno (da ne podržavaju svi SNS-ovci BnV), ali to već neko iz SNS-a mora da potvrdi (ako sme :D).

Što se revolucija tiče, prethodna nam nije donela nikakvu promenu na bolje. Ni neka hipotetička nova ne bi bila ništa bolja. Ako je neko nezadovoljan svojim statusom, stanjem u državi i sl., moja preporuka je da malo ispeče zanat pisanja ustavnih žalbi i tužbi preko upravnog suda. Izuzetno korisno znanje koje ujedno predstavlja i jedini valjan način za borbu protiv lošeg u državi.

I nemoj da me je neko smestio u DJB koš zbog ovoga što sam napisao :). Nisam stranački opredeljen.
 
nikolas, nov si na forumu. nisam ni ja jedan od najmatorijih koji ti iz osecaja kolegijalnosti ovo nece reci, ali nesto sto sam do sada naucio: ignorisi.
 
Ma ignorisao sam ja svašta već za ovo kratko vreme do sada na ovom forumu. Ovi navodi delije su me iskreno nasmejali pa sam hteo da vidim dokle želi da ide :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431369#p431369:69tziyah je napisao(la):
milos.tro » Wed Feb 01, 2017 3:26 pm[/url]":69tziyah]
file.php

izdžigljalo
 
Sa ove strane čini mi se da objekat, zbog specifične konfiguracije, ima jednu "skraćenu" liftovsku vertikalu koja se završava na osmom spratu?
 
Тачно, тако пројектоване лифтове имају и Рудо куле на Коњарнику. Поседују 3 путничка лифта и један теретни. Теретни стаје на свих 25 спратова док од три путничка 1 иде само до 6 спрата, други до 11. а трећи од 11. до 25.
 
Malo sam nabudzio sliku od milosa.tro totalno amaterski kako ce da izgleda sa 18 spratova kao :D

 
I da li je na kraju visoko prizemlje izvedeno kao garažna etaža, ništa ne uspevam da razaznam?
Deluje da će kolski ulazi biti na ovom prostoru između kula...
 
Tu izmedju kula treba da bude prolaz za pesake, tako je bar prikazano na maketi i projektu.

13d7616d5fcdd87f3dc999408fab5901.jpg
 
E sad si mi sa renderom sve objasnio, po renderu objekat i nema nikakvu garažu...
 
+1 Milos tro,
Veoma slicno BW Residensu na prvu loptu, ali cini mi se da su mnogo vise razmisljali oko terasa koje su mnogo raznovrsnije nego kod nas a i opet ima taj skandinavski smek.
Zanimljivo uporedjenje svakako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431685#p431685:1g5vfx9t je napisao(la):
stf » Pet Feb 03, 2017 11:22 am[/url]":1g5vfx9t]Тачно, тако пројектоване лифтове имају и Рудо куле на Коњарнику. Поседују 3 путничка лифта и један теретни. Теретни стаје на свих 25 спратова док од три путничка 1 иде само до 6 спрата, други до 11. а трећи од 11. до 25.
Ovo je OT, ali bih ipak da napišem onako kako zapravo jeste. Tačno je da Rudo kule imaju po četiri lifta u ulazu ali su organizovani na sledeći način:
- Jedan lift nalazi se u staklenom liftovskom oknu smeštenom izmedju stepeništa koje se spiralno penje do 23. sprata. Lift staje na svakom spratu. Iznad 23. sprata, u najužem delu kule, stepenište je drugačije pozicionirano te lift dalje ne ide.
- Tri lifta smeštena su u hodniku u kome se nalaze ulazi u stanove. Dva se zaustavljaju na svakom spratu i idu do 16. Jedan ide do 27. i zaustavlja se na 6., 11. i 16.-27.

Inače neke scene filma Ljubavni život Budimira Trajkovića snimane su u liftu koji ide do 23. sprata a skoro ceo film snimljen je u Rudu.
 
Vrh