Šta je novo?

Air Serbia

Da li ce Malisa da leti iz airserbie ako ga sutra vodja pusti niz vodu??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433335#p433335:12g38ze2 je napisao(la):
loyola » 13 Feb 2017 05:37 pm[/url]":12g38ze2]Da li ce Malisa da leti iz airserbie ako ga sutra vodja pusti niz vodu??

:lol: Mališa je bio planiran da zameni Daneta Kondića koji bi trebalo da odleti krajem marta, početkom aprila. Šta ćemo sad?
 
A sto ste sigurni da ce Mali da 'leti'?
Oklevetala ga 'bivsa' koja eto slucajno dozivljava 'prociscenje' pa resila da progovori o periodu od 2013-2016. godine.
Inace, doticni je (kao) do tada bio bez afera i sl, pa je zato postao vodjina desna ruka...
Ono u bugarskoj da zanemarimo jer nema konkretne potvrde, ali u agenciji za privatizaciju i poslici sa ocem se naravno ne vaze. To je bilo dok su 'zuti vladali'...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mogu da se kladim (mozda izgubim) da ce da leti, uopste nije popularan medju stanovnicima Bgda (skupi jeftine poene, eto mi i u svojim redovima cistimo, niko nije zasticen. Ako je mogao Gasica da skloni na jedvite jade iako mu je ovaj finansirao stranku sa Boga Oca para moci ce i ovog), ovom ludaku posto ce sutra saopstiti da se kandiduje odgovara da spoji izbore, jer ako sad ne budu vanredni gradski a sledece godine ne izmisli vanredne parlamentarne, lako moze da mu se desi na izborima 2018. u Bgdu samo, da iste izgubi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433426#p433426:1ohjl3km je napisao(la):
laki72 » 13 Феб 2017, 23:43[/url]":1ohjl3km]A sto ste sigurni da ce Mali da 'leti'?
Oklevetala ga 'bivsa' koja eto slucajno dozivljava 'prociscenje' pa resila da progovori o periodu od 2013-2016. godine.
Inace, doticni je (kao) do tada bio bez afera i sl, pa je zato postao vodjina desna ruka...
Ono u bugarskoj da zanemarimo jer nema konkretne potvrde, ali u agenciji za privatizaciju i poslici sa ocem se naravno ne vaze. To je bilo dok su 'zuti vladali'...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

одувек је тако било у ауторитативним и полуауторитативним властима/друштвима. одједном, ниодкуда, дође неко да тешко облати некога кога треба смакнути. тако је и сада са Малим. Гашић је смењен јер је био велики притисак јавности (кобајаги због клечања). Мали се једноставно мало погубио, и очигледно почео да смета
 
:!: Tehnički problem

1. ATR, YU-ALT, poleteo juče (14.februar) za Prag pa je divertovan nazad na Teslu malo posle poletanja. Avion je imao neki problem ubrzo ponovo poleteo za Prag i tamo stigao sa oko sat i po zakašnjenja.

2. Airbus A319 YU-APC (Novak Đoković) je juče (14. feb) preusmeren nazad na polazni aerodrom malo posle poletanja. Avion je bio na letu za Bejrut. Avion je izgleda isključen iz saobraćaja jer je za Bejrut kasnije poslat YU-API. Novak je danas ponovo u saobraćaju, vidim da leti za Diseldorf. "Đoković" je imao gotovo identičnu situaciju krajem septembra 2016. na letu za Štutgart, a osim tog ispadanja još je samo jednom bio isključen vanredno iz saobraćaja zbog nekog tehničkog problema koji je uočen pre prvog jutarnjeg leta. To je bilo u julu 2016.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433643#p433643:f6tdrfed je napisao(la):
belgrey » Sre Feb 15, 2017 9:37 am[/url]":f6tdrfed]:!: Tehnički problem

1. ATR, YU-ALT, poleteo juče (14.februar) za Prag pa je divertovan nazad na Teslu malo posle poletanja. Avion je imao neki problem ubrzo ponovo poleteo za Prag i tamo stigao sa oko sat i po zakašnjenja.

2. Airbus A319 YU-APC (Novak Đoković) je juče (14. feb) preusmeren nazad na polazni aerodrom malo posle poletanja. Avion je bio na letu za Bejrut. Avion je izgleda isključen iz saobraćaja jer je za Bejrut kasnije poslat YU-API. Novak je danas ponovo u saobraćaju, vidim da leti za Diseldorf. "Đoković" je imao gotovo identičnu situaciju krajem septembra 2016. na letu za Štutgart, a osim tog ispadanja još je samo jednom bio isključen vanredno iz saobraćaja zbog nekog tehničkog problema koji je uočen pre prvog jutarnjeg leta. To je bilo u julu 2016.

Jesi ti 100% siguran da svi ti avioni zaista postoje?
 
Sad sam video da sam pogrešio. Izvinjavam se. Za Prag jeste odleteo ALT, ali nije se on pokvario i vratio. Bio je to ALP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433660#p433660:8qj28owx je napisao(la):
DjoleJastrebOpet » Wed Feb 15, 2017 12:34 pm[/url]":8qj28owx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433643#p433643:8qj28owx je napisao(la):
belgrey » Sre Feb 15, 2017 9:37 am[/url]":8qj28owx]:!: Tehnički problem

1. ATR, YU-ALT, poleteo juče (14.februar) za Prag pa je divertovan nazad na Teslu malo posle poletanja. Avion je imao neki problem ubrzo ponovo poleteo za Prag i tamo stigao sa oko sat i po zakašnjenja.

2. Airbus A319 YU-APC (Novak Đoković) je juče (14. feb) preusmeren nazad na polazni aerodrom malo posle poletanja. Avion je bio na letu za Bejrut. Avion je izgleda isključen iz saobraćaja jer je za Bejrut kasnije poslat YU-API. Novak je danas ponovo u saobraćaju, vidim da leti za Diseldorf. "Đoković" je imao gotovo identičnu situaciju krajem septembra 2016. na letu za Štutgart, a osim tog ispadanja još je samo jednom bio isključen vanredno iz saobraćaja zbog nekog tehničkog problema koji je uočen pre prvog jutarnjeg leta. To je bilo u julu 2016.

Jesi ti 100% siguran da svi ti avioni zaista postoje?

Kao sto rekoh prosli put, ne lozi se pisi od svojim nikom...
 
Kakvo je to prozivanje za duple nikove ima li kakvih dokaza za te tvrdnje
 
Kakvi dokazi, prosli put je lik otvorio profil i prvi post mu je bio prozivanje belgreya kao i ovaj sad. Znaci nije neko eto napravio profil pa je naleteo na ovu temu, nego je upucen u pricu koja je bila ovde na forumu.
 
pa mogao je pratiti forum godinama pre nego sto je pozeleo da se ukljuci, kao i mnogi drugi
Licno, imam dosta poznanika i prijatelja koji cesto posecuju forum i informisu se na taj nacin.

P.S.
pa da ih pozdravim ovaj put :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433750#p433750:141h2psd je napisao(la):
loyola » 15 Феб 2017, 22:58[/url]":141h2psd]Kakvi dokazi, prosli put je lik otvorio profil i prvi post mu je bio prozivanje belgreya kao i ovaj sad. Znaci nije neko eto napravio profil pa je naleteo na ovu temu, nego je upucen u pricu koja je bila ovde na forumu.

а да кажеш који је то лик? и да пружиш конректан доказ да је исти човек (исти стил писања и др.)
 
Ovo je bilo pitanje sada: Jesi ti 100% siguran da svi ti avioni zaista postoje?
A prosli put: A koja je to kompanija posto airsebia nema dozvolu ni avion da leti?
 
Russia eyes SSJ100 sales in Serbia and Slovenia
The parent company of the Russian Sukhoi plane manufacturer, United Aircraft Corporation (UAC), has held talks with Air Serbia and "a Slovenian carrier" over the sale of the Sukhoi Superjet 100 aircraft. UAC Vice President for Civil Aviation, Vladislav Masalov, told media at the Aero India 2017 Airshow in Bangalore on Tuesday that the company was focusing on talks with Air Serbia, a Slovenian airline and the Hungarian government, which have all expressed interest in the 108-seater aircraft. Mr Masalov noted that the company's sales program for 2017 is almost complete and added that an order for twenty of the jets would soon be concluded with Aeroflot. The first European carrier outside of Russia to operate the SSJ100 on revenue flights is the Irish regional airline CityJet, while Brussels Airlines will wet-lease some of the aircraft for a two-year period from April....

Љинк: http://www.exyuaviation.com/2017/02/rus ... 2182119686

Мени ово изгледа као прилично разумно решење за Ер Србију, јер јој недостаје управо млазњак са стотинак места, а овај авион је заиста прејефтин, плус кажу да због специфичних мотора веома мало троши на дужим летовима. То значи - Петроград и Кијев целе године, Хамбург лепо попуњен, Солун, Штутгарт и Копенхаген рудник злата, више фреквенција за Шведску... АТР би, наравно, морао да остане.
 
Iako bi volio da dodje SSJ 100 ni ja nazalost ne vjerujem da je to realno. Iako bi vise volio da smo pazarili njih u Rusiji a ne MIG-29. Koliko sam ispratio Meksikanci su veoma zadovoljni sa njima pa su pored inicijalno kupljenih 20 kupili jos 10 , počeli su da ih koriste i Irci ( city jet) a i gomila Ruskih kompanija, Rusi dolaze sa njima i u Tivat a za Bgd nisam siguran.
 
Аерофлот га редовно шаље за Тиват и Загреб. БГ ништа мање од 738/320. Ситиџет ће са њим летети за Ер Франс (до новембра, када им истиче уговор) и Брисел Ерлајнс, а лете и неке своје руте
 
Er Srbija uvodi letove za Veneciju u junu
Er Srbija, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije, saopštila je da planira uvođenje letova za Veneciju koji će se odvijati četiri puta nedeljno od 1. juna 2017. godine.
Direktni letovi biće promovisani na ovonedeljnom Beogradskom sajmu turizma.
Prvi let predviđen je za 1. jun.

https://www.airserbia.com/sr-RS/korpora ... iju-u-junu


Nisu jos uvek izbacili cenu. Ne znam kako ce da se provedu sa ovom linijom, sve zavisi od cene. Ovde je kartel drzao bus liniju gde je karta bila mislim oko 80 pa i 90 evra. I jos stajanje na pumpe i ostalo. Ok bi bila cena oko 130e
 
Interesantno. Distanca do Venecije je gotova identična distanci do Varne pa su oni ipak prvo probali sa Varnom.
 
Ono što je moguća prednost Suhoja je što je otkazan veći broj narudžbina zbog propasti broja ruskih aviokompanija, pa ih ima više proizvedenih nego što lete. "Isporuka odmah" što bi se reklo, a i dosta su jeftiniji od konkurencije.
 
ATRom ce da lete, mada ko zna kakva bude potraznja. Varna je idiotska linija, Venecija ima veliki potencijal, samo zavisi od cene karte. Kako sam isao nekoliko puta u Veneciju u poslednje 3 godine, znam kakvo je cimanje busem, jedan ulazi u Veneciju, drugi staje na pumpu, treci ide skroz negde levo... A tek sto ima gancija u busu i njihovo ponasanje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh