Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Samo neka produze 77 da potez 300 sa dva presedanja bude u gradu, da se dobije alternativa kada zakaze tramvaj i da 77 dobije svrhu na Zvezdari.A to gde ce se okretati neka smisli direkcija ionako nista ne rade osim sto unistavaju prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426837#p426837:irx39im3 je napisao(la):
igorsimic » Нед Јан 08, 2017 1:03 pm[/url]":irx39im3]Ako ne moze da se okrene kod pijace, neka se okrene na Ustanickoj.Ionako 77 ide na 12 i vise minuta tako da ne vidim problem.Ako moze onoliko linija na Zelenom Vencu pa se desava da po 5 autobusa stoji na stanici, onda moze i 77 na Ustanickoj.

Moжда да се провуче 77 до окретнице 17/31/19?
 
Sole sta mislis o ovom predlogu ?
2jg8h83.png
 
Danas su 77 i 28 vozile do Cvetka, a i sutra će. Smatram da je ovo prava prilika da nadležni uvide koliko je produžavanje 77 do Cvetkove pijace potrebno. Danas sam preko dana pratio popunjenost 77 na relaciji Gradska bolnica - Batutova - Zvezdara /Pijaca/ i većina ljudi je posle bolnice ostala u autobusu, te je Solaris uvek bio popunjen 50%+ (sedeća mesta). Ovakvo nešto nikad nisam video dok je bus išao do okretnice Zvezdara. Treba uzeti u obzir da je i dupla 28 danas išla do Cvetka, te da je i ona, kao i 79, bila dobro popunjena na ovaj relaciji. Kad bi 77 išla do Cvetka, to bi omogućilo presedanje na jednom mestu za 5, 6, 7, 14, 46, 55, 77, 79, 309 i direktnu vezu sa Zelenjakom, Ušćem, Opštinom NBG, itd. Sve to je prekopotrebno i značajno bi povećalo kvalitet saobraćaja na Zvezdari.
 
To je to....jedan dan ode linija na pravo mesto,i odmah se vidi koliko je tu potrebnija nego tamo gde inace ide.To je to parce od Vuka do pijace koje ne popunjava bus,i evo stavis 77 i resis problem...valjda ce nekome pametnom doci na red ovakva ideja....pozz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435918#p435918:2gg2l63q je napisao(la):
NoLimit » February 26th, 2017, 2:05 am[/url]":2gg2l63q]Danas su 77 i 28 vozile do Cvetka, a i sutra će. Smatram da je ovo prava prilika da nadležni uvide koliko je produžavanje 77 do Cvetkove pijace potrebno. Danas sam preko dana pratio popunjenost 77 na relaciji Gradska bolnica - Batutova - Zvezdara /Pijaca/ i većina ljudi je posle bolnice ostala u autobusu, te je Solaris uvek bio popunjen 50%+ (sedeća mesta). Ovakvo nešto nikad nisam video dok je bus išao do okretnice Zvezdara. Treba uzeti u obzir da je i dupla 28 danas išla do Cvetka, te da je i ona, kao i 79, bila dobro popunjena na ovaj relaciji. Kad bi 77 išla do Cvetka, to bi omogućilo presedanje na jednom mestu za 5, 6, 7, 14, 46, 55, 77, 79, 309 i direktnu vezu sa Zelenjakom, Ušćem, Opštinom NBG, itd. Sve to je prekopotrebno i značajno bi povećalo kvalitet saobraćaja na Zvezdari.
Ako mjožeš , slikaj autobus na trenutnoj trasi do Cvetka , i na trasi do Čingrijine i prosledi nekim novinama , čisto da se malo više ljudi upozna sa time. Možda nešto i bude , idu izbori , možda i parlamentarni. Sad je prava prilika za to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435918#p435918:349bqx0d je napisao(la):
NoLimit » 26 Feb 2017 01:05 am[/url]":349bqx0d]Danas su 77 i 28 vozile do Cvetka, a i sutra će. Smatram da je ovo prava prilika da nadležni uvide koliko je produžavanje 77 do Cvetkove pijace potrebno. Danas sam preko dana pratio popunjenost 77 na relaciji Gradska bolnica - Batutova - Zvezdara /Pijaca/ i većina ljudi je posle bolnice ostala u autobusu, te je Solaris uvek bio popunjen 50%+ (sedeća mesta). Ovakvo nešto nikad nisam video dok je bus išao do okretnice Zvezdara. Treba uzeti u obzir da je i dupla 28 danas išla do Cvetka, te da je i ona, kao i 79, bila dobro popunjena na ovaj relaciji. Kad bi 77 išla do Cvetka, to bi omogućilo presedanje na jednom mestu za 5, 6, 7, 14, 46, 55, 77, 79, 309 i direktnu vezu sa Zelenjakom, Ušćem, Opštinom NBG, itd. Sve to je prekopotrebno i značajno bi povećalo kvalitet saobraćaja na Zvezdari.
Hm, ako je tako bilo u nedelju, sve se pitam kako ce sutra biti kad dosta njih ide na posao, u školu... ? Ako me put bude naneo slikaću popunjenost, ako ne, zamolio bih nekoga da uslika.

Svi smo se odavno složili da je potrebno da 77 predje kod cvetka, jer po meni nema popunjenost, vozi poluprazan od Čingrijine do Podvoznjaka, imao bi mnogo više putnika, a i naravno bio bi potpora kad tramvaji zakažu, plus što bi mnogi putnici imali direktno presedanje sa tih linija koje si naveo, bukvalno svih.
 
prigradski":9qwcjvhz je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435918#p435918 je napisao(la):
NoLimit » 26 Feb 2017 01:05 am[/url]":9qwcjvhz]Danas su 77 i 28 vozile do Cvetka, a i sutra će. Smatram da je ovo prava prilika da nadležni uvide koliko je produžavanje 77 do Cvetkove pijace potrebno. Danas sam preko dana pratio popunjenost 77 na relaciji Gradska bolnica - Batutova - Zvezdara /Pijaca/ i većina ljudi je posle bolnice ostala u autobusu, te je Solaris uvek bio popunjen 50%+ (sedeća mesta). Ovakvo nešto nikad nisam video dok je bus išao do okretnice Zvezdara. Treba uzeti u obzir da je i dupla 28 danas išla do Cvetka, te da je i ona, kao i 79, bila dobro popunjena na ovaj relaciji. Kad bi 77 išla do Cvetka, to bi omogućilo presedanje na jednom mestu za 5, 6, 7, 14, 46, 55, 77, 79, 309 i direktnu vezu sa Zelenjakom, Ušćem, Opštinom NBG, itd. Sve to je prekopotrebno i značajno bi povećalo kvalitet saobraćaja na Zvezdari.
Hm, ako je tako bilo u nedelju, sve se pitam kako ce sutra biti kad dosta njih ide na posao, u školu... ? Ako me put bude naneo slikaću popunjenost, ako ne, zamolio bih nekoga da uslika.

Svi smo se odavno složili da je potrebno da 77 predje kod cvetka, jer po meni nema popunjenost, vozi poluprazan od Čingrijine do Podvoznjaka, imao bi mnogo više putnika, a i naravno bio bi potpora kad tramvaji zakažu, plus što bi mnogi putnici imali direktno presedanje sa tih linija koje si naveo, bukvalno svih.
Линија још данас саобраћа до цветка, рекли су 25 и 26 феб, ко зна, можда продуже и сутра.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ovde je, mozda, najracionalnije resenje ukinuti 77, a produziti 79 njenom trasom na nbg, uz ukidanje dorcolskog kraka kojem je najveca svrha da krade putnike tramvajima 2,5,10. Da ostane solo privatnik, da se malo poveca frekvencija, da ide u bul avnoja celom duzinom i da ne kruzi po mirijevu cime bi bila funkcionalnija i efikasnija, tj da od raskrsnice mat srpske/beketova zameni trasu sa 20. Ovim se izbegava i guzva na okret cvetko. Mozda je neko rad da nacrta...
Ako se sad javi ono cuveno 'tramvajima treba alternativa' onda treba da se zapitamo koja je uopste svrha tramvaja ako ce svuda biti autobus na identicnoj trasi. A i 26 pokriva prakticno ceo dorcol, u slucaju tram havarije.
 
Upravo to. Pre par nedelja sam imao kolokvijum, isao sa 309 do Cvetka. I posto sam video da na Ustanickoj nema tramvaja, odatle pa do Cvetka nijedan nije prosao, krenem da razmisljam brzo kako uopste da stignem do Vuka. Kucam da vidim kada ide 79, ono jos negde duboko u Mirijevu, jos je bio i vikend. I onda mi nista drugo ne preostaje nego trk do Zvezdare pa sta naidje, sreca u tom trenutku krece trola i polako do Podvoznjaka. I sva sreca da nisam zakasnio, stigao sam tipa 5 minuta pre pocetka kolokvijuma. I najgori deo je sto sam jos krenuo ranije nego obicno i stigao bih na faks 20-30 minuta pre pocetka, ali eto, kada nema tramvaja to je opsta frka.
Zato je potrebna alternativa tramvajima, ja bih iskreno Eko produzio do Cvetka i pojacao takt kada se kupe nova vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436064#p436064:3vj1ln6p je napisao(la):
predrag1978 » Ned Feb 26, 2017 5:54 pm[/url]":3vj1ln6p]Tramvajima treba alternativa....svuda gde rade...
Svuda gde rade??? Na potpuno identicnoj trasi??? :shock:
Tu onda nesto debelo nije u redu, u tramvajima ili u razmisljanju... :(
 
Druze,jel moguce nekad tebi ugoditi....cisto onako informativno pitam...postuj tudje stavove,ja postujem tvoje misljenje....u sledecom postu cu i objasniti svoju teoriju....
 
Dakle,imamo Vojvode Stepe....linije 9,10,14....bus 33;Topcider linija 3....bus 49,94 u jednom delu trase,u drugom delu trase 42 i 504;Novi Beograd....linije 7,9,11,13...od trenutka kada kroce na NBGD pa sve do Bloka 45 imaju pratnju autobuskih linija...95 malo,pa 68,pa 89,94,73,610 i tako dalje....;12,13....prolaze preko Sajma,tu ne moram ni da objasnjavam,isto tako u delu kroz Pozesku brdo autobuskih linija....i sta nam je ostalo jos.....Bulevar......od Vuka do Milana Rakica nijedan bus,onda imamo pomoc 79 koja je solo bus-privatnik....i do Ustanicke malo se ukrstaju tramvaji sa 20 i 46.....i do same Ustanicke nemocna 309 da opskrbi ako su tramvaji u kvaru..znaci na mestu gde rade 4 tramvajske linije fakticki nemate adekvatnu ispomoc..to sto nadlezni salju ispomoc u busevima kad nema struje,nista ne resava veliko,jer se samo cerupaju redovne autobuske linije i skidaju im se vozila.Covek je malopre lepo objasnio da je imao srece,jer nije mogao da se prebaci,upravo zbog ovakve situacije o kojoj pricam...ova dva dana zbog izmene 77 ide do Cvetka,da je bar stave da Bulevarom dodje do Cvetka i tu okrece....pritom zglobna linija sa Solarisima...ti bi ukinuo zglobni 77 a ostavio privatni 79 i jos ga gurnuo na NBGD.....postujem ideju ali se ne slazem....
 
Postujem ja tvoj stav druze, ali 33 i 79 u ovom obliku potpuno unistavaju tramvaje, ostale nisu sporne. Kod postanske 10 niko ne ceka, a stanica za 33,48 prepuna, jel to tako treba?
77 je puna od zelenjaka do postanske ( 2 stanice) samo kad naiđe pre 65, od postanske do zvezdare je skoro prazna. Uostalom, do skoro su i 65 i 77 bile pola privatne.
Malo cesci solo je isto sto i zglob na 15-20 min.
Na cvetku je malo tesno da okrece jos jedna zglobna linija.
 
Tesno jeste,ali reci mi gde nije....to sto pricas za 10 jeste tacno,ali vecina putnika te iste 10-ke sidje kod Pravnog i na Slaviji,ovaj ostatak trase koriste ljudi koji zive u 27 marta i okolini,a uz to su tu jos 2 i 5 koji samim tim otkidaju putnike liniji 10.Sto se tice 77,nista bolja joj nije ni okretnica u Cingrijinoj....hoces da mi kazes da tamo ima mesta vise nego kod Cvetka a pritom joj drustvo prave 28 i 40....pogledaj okretnicu Crveni Krst,sta za nju da kazemo,a tu okrece zglobni 83...dakle nigde nije idealno,ali pomeris stvar s mrtve tacke ako nesto promenis....ovako samo cekamo bolje dane...ako dodju...
 
Naravno da je potrebna alternativa tramvaju, pa svaki dan idem tim potezom i posle 4 em sto cekas pola sata em su tramvaji krcati. Da ne pricam kada se nesto desi sa tramvajima ili nestane struje, mozes samo da pesacis uz bulevar par km.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436099#p436099:27x10bj7 je napisao(la):
predrag1978 » February 26th, 2017, 9:24 pm[/url]":27x10bj7]Tesno jeste,ali reci mi gde nije....to sto pricas za 10 jeste tacno,ali vecina putnika te iste 10-ke sidje kod Pravnog i na Slaviji,ovaj ostatak trase koriste ljudi koji zive u 27 marta i okolini,a uz to su tu jos 2 i 5 koji samim tim otkidaju putnike liniji 10.Sto se tice 77,nista bolja joj nije ni okretnica u Cingrijinoj....hoces da mi kazes da tamo ima mesta vise nego kod Cvetka a pritom joj drustvo prave 28 i 40....pogledaj okretnicu Crveni Krst,sta za nju da kazemo,a tu okrece zglobni 83...dakle nigde nije idealno,ali pomeris stvar s mrtve tacke ako nesto promenis....ovako samo cekamo bolje dane...ako dodju...
Problem je što imamo jedan deo ljudi koji ne bi na pojedinim mestima ništa dirao dok se ne stvore idealnio uslovi , a ti uslovi , imamo priliku da vidimo , decenijama se ne manjaju , zato što ovi iz vlasti misle da tako nešto nije potrebno , uprkos činjenici što imamo konstantan portast broja stanovnika. Da li je idealno to što je uvedena 311 kroz Save Kovačevića u Leštanima? Nije , ali je dobro što je to urađeno , jer smo se konačno pomerili sa mrtve tačke. Ako na mnogim mestima insistiramo da se to uradi , gde postoje minimalni uslovi , biće nam bolje , jer će se neki od naših zahteva ispuniti , i ponekad se dešava da baš te promene pokrenu i stvaranje boljih i / ili idealnih uslova , kao što je recimo bio slučaj sa Vinogradskom , kuda saobraća 602.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436099#p436099:2tbi1dv2 je napisao(la):
predrag1978 » Ned Feb 26, 2017 8:24 pm[/url]":2tbi1dv2]Tesno jeste,ali reci mi gde nije....to sto pricas za 10 jeste tacno,ali vecina putnika te iste 10-ke sidje kod Pravnog i na Slaviji,ovaj ostatak trase koriste ljudi koji zive u 27 marta i okolini,a uz to su tu jos 2 i 5 koji samim tim otkidaju putnike liniji 10.Sto se tice 77,nista bolja joj nije ni okretnica u Cingrijinoj....hoces da mi kazes da tamo ima mesta vise nego kod Cvetka a pritom joj drustvo prave 28 i 40....pogledaj okretnicu Crveni Krst,sta za nju da kazemo,a tu okrece zglobni 83...dakle nigde nije idealno,ali pomeris stvar s mrtve tacke ako nesto promenis....ovako samo cekamo bolje dane...ako dodju...
Za 10 me nisi razumeo, opisivao sam situaciju za suprotan smer, ka vozdovcu.
Niko ne spori da je za 77 bolja opcija cvetko nego sadasnja, ali verovatno bi odgovor bio guzva na cvetku ili da je nepotrebno da se dve linije penju batutovom.
Tram trasama svakako treba odr vrsta ispomoci, ali kad se previse podudaraju onda to obesmisljava tram linije. Zato sam i naveo samo 33,79 a ne i sve ostale.
Krcati tramvaji na bulevaru se bar mogu lako resiti, umesto sto caf tandara prazan na 13, moze sve na 7.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436117#p436117:2u9n2wwe je napisao(la):
Bumbarevo brdo » February 26th, 2017, 10:31 pm[/url]":2u9n2wwe]Niko ne spori da je za 77 bolja opcija cvetko nego sadasnja, ali verovatno bi odgovor bio guzva na cvetku ili da je nepotrebno da se dve linije penju batutovom.
I sad zbog toga što bi se verovatno dobio negativan odgovor , netreba ništa preduzimati , nego pustiti sve da bude kao što i jeste. :roll: Zato nam i ide tako super.
Pa šta i ako se dobije negativan odgovor. Više volim i da dobijem negativan odgovor , nego da sedim skrštenih ruku , buljim u TV i za sve u životu govorim samom sebi kako ne treba ni za šta da se cimam , zato što ću najverovatnije dobiti negativan odgovor , i zato što nikad neću uspeti bilo šta da promenim na bolje. Ovo nema veze samo sa gradskim prevozom , nego i sa drugim stvarima.
 
Kada su minimalne promene u pitanju,mislim da treba insistirati na njima jer ne zahtevaju sto bi rekli veci zahvat.U svakom slucaju,imamo i okretnicu 55 koja je limitirana sto se samog ulaska u nju tice.Ja stvarno ne znam sta je idealno,ali sam shvatio da prolaze predlozi koji ne zahtevaju velike finansijske izdatke niti vise vozila na liniji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436103#p436103:1kdrkvlc je napisao(la):
loyola » 26 Feb 2017 08:39 pm[/url]":1kdrkvlc]Naravno da je potrebna alternativa tramvaju, pa svaki dan idem tim potezom i posle 4 em sto cekas pola sata em su tramvaji krcati. Da ne pricam kada se nesto desi sa tramvajima ili nestane struje, mozes samo da pesacis uz bulevar par km.
Naravno, neretko mi se dešavalo da prepešačim od Vukovog spomenika do Cvetka što je zavisi od tempa hoda, 20-25 min. Najžalije mi je kad vidim ljude koji se uzalud nadaju da ce tram doci i stoje kod "Vuka" a ne vide da 6a stoji kod parka i čeka polazak, nekima kažem ,neki poslušaju, a neki i dalje čekaju. Kad žurim strčim se dole ka D.tucovića ali sa tim pešačenjem do dole i prelaskom na 28/40/77 ništa se ne dobija jer se opet pešači do početne kod cvetkove pijace.
Voljan sam da saslušam mišljenje svakog forumaša, ali molim ne podmećite klipove u točak, ako niste sa ovog poteza (Bumbarevo brdo) i ne znate kakvi se problemi dešavaju, svojevremeno sam doživljavao to što je @marrecar naveo, samo se tad rekonstruisao Bulevar od Cvetka do Vukovog spomenika, a 309 nakrcali na Ustaničku, e to je bilo haotično, a 6a nije mogla da ispoštuje toliki broj ljudi na Ustaničkoj, 6a se provlačila Batutovom, pa levo kroz Milana Rakića ako se dobro sećam, pa levo skretala u Tršćansku i onda se uključivala na Bulevar...
Pritom stvarno, ne vidim na koliko mesta se to preklapa 77 sa tramvajima na ovoj trasi?
to su dve stanice, Zvezdara(pijaca) i Batutova... dalje ide redovnom trasom, 28 i 40 su sasvim dovoljne da opsluže Čingrijinu i sledeću stanicu.
Sa 3 linije u Čingrijinoj je poprilična gužva na okretnici a i posle onog nesrećnog slučaja šuškalo se da će 77 premestiti sa te okretnice.

Eto gde su bili brojači putnika a nigde podataka, a šta da se radi, početna je, ko još to čita šta "popisivač" piše a i taman neka porukica da se pošalje :lol: :lol: .

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436104#p436104:1kdrkvlc je napisao(la):
solecar » 26 Feb 2017 08:44 pm[/url]":1kdrkvlc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436099#p436099:1kdrkvlc je napisao(la):
predrag1978 » February 26th, 2017, 9:24 pm[/url]":1kdrkvlc]
Problem je što imamo jedan deo ljudi koji ne bi na pojedinim mestima ništa dirao dok se ne stvore idealnio uslovi , a ti uslovi , imamo priliku da vidimo , decenijama se ne manjaju , zato što ovi iz vlasti misle da tako nešto nije potrebno , uprkos činjenici što imamo konstantan portast broja stanovnika. Da li je idealno to što je uvedena 311 kroz Save Kovačevića u Leštanima? Nije , ali je dobro što je to urađeno , jer smo se konačno pomerili sa mrtve tačke.
Nije idealno ali rešen je dugogodišnji problem pešačenja putnika iz naselja jer je njima stajalište na kruž putu ili kod stajališta Vinča "mlin" ne baš tako blizu. Potrebno je rešiti komunalni nered kod doma zdravlja, pijacu prebaciti a vozila koja stoje na kolovozu prebaciti na mestu pijace i problem rešen. Jeste da je na uštrb korisnika linije 306 ali šta da se radi, takvi su kapaciteti GSP.

Drugo, kreće se u rešavanje "buduće" linije 312, za početak potez od zabranske tj od tržnog centra na okretnici 306 mora da se započne sanacija-proširenje kolovoza da bi se nekako omogućili uslovi za prolaz bus linije , mora od nečega da se krene, moramo i da predlažemo jer očito da čitaju nadležni ovo, kao što im je i palo na pamet pravljenje jednosmerne ulice Narodni front, a Sretena Vukosavljevića (Kaludjerica) da se pretvori u jednosmernu u pravcu iz grada što se nameće kao jedino logično rešenje. tako i namećemo predlog za 77 jer to sama logika nalaže, minimalni troškovi, uz angažovanje istog kapaciteta vozila.


Evo i slike od danas, noćas, malo blurovana.

Stajalište Batutova, oko 19:10
u autobusu 10-15 putnika, naravno nije reper jer vikend je i još mnogo faktora ima tu.
Najbolje bi bilo pustiti par dana kao probno i rezultati bi lako uočljivi.
 
Ja sam kao primere ocigledno loseg preklapanja na stetu tramvaja naveo samo 33,79, pa sam zbog toga predlozio spajanje 77 i 79, sto bi kod cvetka imalo isti efekat kao i prebacivanje 77 koje je isto tako dobrodoslo.
Niko ne podmece klipove, samo postovi da malo pazljivije citaju.
 
Sad mi pade na pamet , nešto čitam komentare , te se setih jedne od nedavnih izjava Vesića , vezano za tramvaje i liniju 1 , gde kaže da CAF ima mogućnost da ide i bez kontaktne mreže. U tom slučaju , zašto jednostavno ne bi smo jednostavno samo postavili šine kroz Kralja Milana , pa da tamo tramvaji idu bez podignutog pantografa , a da ostane kontaktna mreža za trolebuse , pa da imamo i tramvaje i trole. I bilo bi lepo da se linija 1 produži dalje od Slavije. Šta mislite o tome?
 
Vrh