Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

laki72
Expert
Postovi: 7752
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6805
Pohvalio: 1683

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod laki72 » Sre Feb 22, 2017 2:36 am

ma kad su bez mozga...
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25867
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11933
Pohvalio: 4871

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod direktor » Sre Feb 22, 2017 2:53 am

Ta pruga mora da se remontuje
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8602
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3564
Pohvalio: 5322

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod JohnnyLee » Sre Feb 22, 2017 7:58 am

medjutim » 22 Феб 2017, 00:15 napisao:A koliki je trošak manjeg osovinskog opterećenja na ovim prugama u poređenju sa magistralnim? Kad ti treba više vagona za istu količinu robe?


пошто та пруга мора да се ремонтује, сигурно ће подићи осовинско оптерећење
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Earthmoving
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2817
Pridružio se: Pet Jan 22, 2016 11:32 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 4065
Pohvalio: 2748

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Earthmoving » Sre Feb 22, 2017 10:08 am

"Verovatno" nećemo graditi most da bi "možda" gradili pola prve linije metroa za te pare. Za xy godina. A "možda" ni tad. "Možda" tad bude neki drugi gradski arhitekta koji će "možda" imati opet neku četvrtu ideju, pa ovaj sadašnji "možda" samo ubija vreme odvalama u međuvremenu. Super, dobili smo "verovatno ne" za "možda da". Kakvi smo mi to loši trgovci, a kakva nam je vlast to maherski trgovac. Ali u čemu bi se to razlikovalo od ostalih rezultata ove gradske vlasti čiji je jedini i po infrastrukturni projekat u ovolikom gradu sa ovoliko stanovnika za zadnjih nekoliko dugih godina svega 200m proširenja kod Tošinog bunara i jedna nova ulica spajanja sa mostom na Adi... Jedna ulica - kolko štancovanih dozvola za nove objekte = kolko dodatne gužve. Hvala im. Kolko para uzeto od građevinskih dozvola i taksi - koliko uloženo, tj vraćeno u gradsku infrastrukturu.
Teško onom ko bi trebao da krositi proizvod ovog arhitekte. Jer zgrada mu se "možda" sruši, a "možda" ne. Što bi se čovek zamajavao tačnošću kad sve može "možda". "Možda" ništa ne košta - ja nisam političar koji vam nešto čvrsto obećava i laže vas - ja vam iskreno kažem - možda.
Govori istinu i dobro barataj lukom i strelom
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1105
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 609
Pohvalio: 290

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Blade » Sre Feb 22, 2017 11:44 am

Mene niko ne moze da ubedi da nema para, jer prosto to nije logicno. Kao sto ne moze da me ubedi da nije moglo nesto konkretno da se uradi da ovaj projekat pocne da se gradi. Koji pritom nije nikakva filozofija, vec tek nesto malo vise od klasicnog drumsko-zeleznickog tranzitnog mosta koji je deo obilaznice. Zna se gde ce prikljuciti na obe strane, kao i sve drugo. Znaci, fali samo zelja ljudi koji su nadlezni za to.
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2250
Pohvalio: 408

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod vucko » Sre Feb 22, 2017 12:48 pm

Opa, izbor obilaznica sa mostom kod Vinče ili metro. Pravili smo taj izbor u prošlosti kada je pravljen sličan izbor dobili smo Beogradski železnički čvor, a izgubili metro.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9867
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6412
Pohvalio: 1533

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod spatiotecte » Sre Feb 22, 2017 1:30 pm

U svakom slucaju se mora graditi jedan novi most, bilo da je nizvodno kod Vince kao sto je planirano do sad ili uzvodno ako se rekonstruise pruga za padinsku skelu.
Zato usteda od pola milijarde evra za metro ne pije vodu.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 1
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3211
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 3196
Pohvalio: 2134

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod GOJE » Sre Feb 22, 2017 1:34 pm

Dužnost gradskog arhitekte je veoma odgovorna, ali ipak nije toliko odgovorna da obaveštava javnost o ovakvoj vrsti odluke, koja sa njim nema baš mnogo veze.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1105
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 609
Pohvalio: 290

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Blade » Sre Feb 22, 2017 1:54 pm

Mora da se gleda sire. npr. da se jos uvek zamisljeni most kod Ada-huje projektuje kao drumsko-tramvajski, posto tramvajske sine nisu daleko i mogle bi se dovuci preko Bogoslovije, Mije Kovacevica i Visnjičke ulice. Naravno to uslovljava i rekonstrukcije svih tih ulica, koje nije da nisu zrele za to. I prezrele su. Pa da se preko Karaburme povezu i naselja preko Dunava. Vi koji se bolje razumete od mene, mozete da mi kazete da li ima neka prepreka za ovako nesto, osim toga sto neko treba da se seti i angazuje.

Ako zelimo da smanjimo guzvu u Beogradu, a zelimo, potrebno je da se izgradi drumska obilaznica, kao i zeleznicka. I da se Beograđanima omoguce drugi vidovi prevoza, a jeftiniji od kola. Ti prevozi nikad nece biti udobni kao kola, ali da budu priblizni vremenski i jeftiniji.

Jos po jedan drumsko-zeleznicki most preko Dunava i drumsko-tramvajski nam veoma fale. I uz svaki novi projekat treba gledati i planirati neki drugi koji moze da se nadoveze na ovaj koji se gradi i tako prosire mogucnosti.
Lav u grudima, prijatelj ljudima, čovek čoveku, a lopov lopovu.
Pohvale za post: 3
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 828
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 681
Pohvalio: 298

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Stomatolog » Ned Feb 26, 2017 5:03 pm

Možda je već neko postavio slično pitanje, ako jeste izvinjavam se.
Da li je moguće trenutni železnički most iz Novog Sada preneti i upotrebiti za most Vinča - Pančevo?

Glavni raspon koji omogućava plovni put nadam se da zadovoljava uslove.
Ostali rasponi su manjii i njih bi još trebalo napraviti pošto most u Novom Sadu je dužine oko 400m, dok je Dunav kod Vinče širok oko 600m.
Pošto su segmenti kraći bilo bi potrebno napraviti više nosećih stubova ali koliko vidim iz primera Zemun - Borča to nije problem i nije skupo rešenje.
Noseće stubove bi izlijo tako da se kasnije uz železnički most može postaviti i most za dumski saobraćaj. Znači most bi ličio na Pančevački most, a bio bi izgrađen po sistemu mosta u Ostružnici gde je prvo napravljena jedna polovina mosta.

Da li bi se tako nešto isplatilo, da napravimo stubove za dumsko železnički most, a da postavimo samo deo mosta za prugu?
Znači trebalo bi skupiti novac za stubove, dodatnu čeličnu konstrukciju u dužini oko 200 m i pristupnu prugu mostu sa obe strane Dunava.

Za ovo rešenje se zalažam zato što mislim da je trenutno prioritet železnički, a ne drumski saobraćaj.
I nadam se da je ova varijanta dosta jeftinija?!
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8370
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3071
Pohvalio: 747

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod boca-ica » Ned Feb 26, 2017 5:46 pm

Za ovo rešenje se zalažam zato što mislim da je trenutno prioritet železnički, a ne drumski saobraćaj.
I nadam se da je ova varijanta dosta jeftinija?!


Sramno je što do sada taj most vec nije izgradjen

Imamo jako malo Dunavskih mostova naročito za železnicu
a tvoj predlog nije boljitak ka povecanju takvih prelaza nego zadržavanje (br.) zaostalog stanja infrastrukture
još uz ne male dodatne troškove....
a to onda nikako nije jeftinije

Da ga je i sam Trajan gradio za ovo vreme bi i bio vec izgradjen ...
:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5712
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4644
Pohvalio: 12118

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Дошљак » Ned Feb 26, 2017 8:01 pm

Нама поред овог моста код Винче за железницу још фале и мостови Смедерево-Ковин као и Падинска скела-Батајница са којима би смо заокружили широку северну обилазницу око Београда. Шта више тиме би се отворио и алтернативни правац коридора 10 кроз Банат који заобилази Београд и Нови Сад у широком луку.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Ned Feb 26, 2017 8:58 pm

Stomatolog » Sun Feb 26, 2017 4:03 pm napisao:Možda je već neko postavio slično pitanje, ako jeste izvinjavam se.
Da li je moguće trenutni železnički most iz Novog Sada preneti i upotrebiti za most Vinča - Pančevo?


Zanimljiva ideja i mozda bas na ovoj lokaciji sto spominje Dosljak. Na pravcu Smederevo-Kovin.

No, pitanje je koliki je moguci raspon ove konstrukcije. Dunav je Kod Smedereva znatno siri nego kod NS. A ako se i nadje uza tacka za premoscavanje pitanje je koliko treba uloziti u pristupni kolosjek. U svakom slucaju nista od ovog mosta dok se ne izgradi most kod NS.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5712
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4644
Pohvalio: 12118

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Дошљак » Ned Feb 26, 2017 9:35 pm

Mислим да је распон моста Бошка Перошевића око 400 метара, док би Дунав у Смедереву требао да је од 600 узводно до 800 метара низводно од града и аде. Док сам Смедеревски мост има распон око километар пошто је на низводном шпицу аде. Најлогичније би било мост направити низводно уз канал, од Железаре да се изгради око 10-11 километара до Дунава, а са ковинске стране још око километар ипо до индустријске зоне. Што се тиче моста у НС, он би требало да буде готов ове године надам се.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Pon Feb 27, 2017 4:42 pm

Gledao sam skoro na googlu i cini mi se da su kolosjeci oko Kovina u losem stanju. Ne znam ni da li se koriste.
Inace bih jako volio da se iz centra Smedereva ispred tvrdjave izvuku kolosjeci i preusmjere nizvodno izvan grada, ali kako god okrenes opet se ulazi u neku investiciju i izgleda da jeftinog rjesenja jednostavno nema.

Bojim se da ce odustajanje od mosta kod Vince bez nalazenja adekvatne zamjene znaciti veliku stetu i za zeljeznicu i za banatsku privredu.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod mekbejn » Pon Feb 27, 2017 5:18 pm

Od industrijske zone Kovin do zeleznicke stanice Kovin postoji kolosek ali uzak, sto znaci nekoliko km nove pruge.
Od Kovina do Bavanista postoji 1 kolosek ali strahovito zapusten (na dosta mesta pokradene sine).
Od Bavanista do Vladimirovca je jos losije stanje, fali bar 5-6 km pruge, ali srecom bar je koridor uglavnom i dalje slobodan.

Ono sto bi skratilo put je nova pruga od Bavanista do Panceva, ali to je 10-ak km potpuno nove pruge, sto mislim da je mega-nerealno.

Drugim recima, neka najjeftinija varijanta:
- par km nove pruge sa strane SD
- most
- par km nove pruge sa Kovinske strane
- kompletna revitalizacija bar 20 km pruge do Kovin - Vladimirovac

Nisam siguran da je ovo mnogo jeftinije od mosta i pruge Vinca - Pancevo
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8370
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3071
Pohvalio: 747

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod boca-ica » Pon Feb 27, 2017 5:58 pm

veca je muka sto su nam lopovi ukrali šine sa Kovinskog mosta (nisu ni bile u projektu)
isto kao sto su uradili i sa Kineskim mostom (nisu ni bile u projektu )

te umesto da damo 30-50 % više al sa prugom
dacemo 150 % za drugi novi ako nam opet ne drpe šine

Sve mi se cini da ce da nam pre zamažu oči sa mostom kod ade Huje (naravno bez šina)
i ako je projekat Vinčanskog mosta stariji i opravdaniji
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Пантограф
Expert
Postovi: 5769
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6443
Pohvalio: 4176

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Пантограф » Pon Feb 27, 2017 7:27 pm

mekbejn » 27 Feb 2017 04:18 pm napisao:Ono sto bi skratilo put je nova pruga od Bavanista do Panceva, ali to je 10-ak km potpuno nove pruge, sto mislim da je mega-nerealno.



Па то је десетак милиона евра, шта је ту "мега-нереално"??

А добијеш воз Београд - Панчево - Смедерево, уз Београд - Нови Сад, једини потпуно рентабилан на мрежи ЖС... (и обновом пруге Панчево - Зрењанин - Кикинда - Суботица потпуно нов транзитни робни коридор кроз Србију, бржи и јефтинији од постојећег)
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
svsavic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 704
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 181
Pohvalio: 105

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod svsavic » Pon Feb 27, 2017 7:44 pm

mekbejn » Today, 16:18 napisao:Od industrijske zone Kovin do zeleznicke stanice Kovin postoji kolosek ali uzak, sto znaci nekoliko km nove pruge.
Od Kovina do Bavanista postoji 1 kolosek ali strahovito zapusten (na dosta mesta pokradene sine).
Od Bavanista do Vladimirovca je jos losije stanje, fali bar 5-6 km pruge, ali srecom bar je koridor uglavnom i dalje slobodan.

Ono sto bi skratilo put je nova pruga od Bavanista do Panceva, ali to je 10-ak km potpuno nove pruge, sto mislim da je mega-nerealno.

Drugim recima, neka najjeftinija varijanta:
- par km nove pruge sa strane SD
- most
- par km nove pruge sa Kovinske strane
- kompletna revitalizacija bar 20 km pruge do Kovin - Vladimirovac

Nisam siguran da je ovo mnogo jeftinije od mosta i pruge Vinca - Pancevo


Pruga Kovin-Vladimrovci-Pančevo nema uzak kolosek, nego ima uske šine (iz 19. veka). Naime, Austrougaraska je dovela prugu do Dunava (postoji i železnička stanica na Dunavu, kod mosta) sa ciljem da gradi most prema tadašnjoj Srbiji, ali politika Obrenovića tada to nije dozvolila tj. dalje širenje pruge. Inače ta pruga se koristila do neke 95. godine, sa takođe Austrougarskim lokomotivama (parnim), objektima i telefonskim vezama, za teretni saobraćaj za potrebe Kovina.
Pruga je totalno propala i totalno je za rekonstrukciju, a i ukinita je.
Mislim da je Vinča bolje rešenje.
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5712
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4644
Pohvalio: 12118

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Дошљак » Pon Feb 27, 2017 8:54 pm

Meни се чини да је Винча мало компликованија због терена. Можда и грешим. А и обилазак око Панчева је мало компликован.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod RioBL » Pon Feb 27, 2017 9:29 pm

od Panceva do Smedereva je bar ravno pa je gradnja najjeftinija moguca. Sem toga, ta pruga bi donijela korist i Smederevu a ova kod Vince samo Beogradu. Ja sam vise za opciju preko Smedereva.

Ne smijemo zaboraviti ni da je u cijenu ovog drumsko-zeljeznickog mosta kod Vince uracunata i drumska saobracajnica, sto znatno podize cijenu mostu. Ali, ako bi se odabralo da se gradi samo jedan pruzni kolosjek citav projekat bi bio znatno jeftiniji.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod mekbejn » Pon Feb 27, 2017 10:17 pm

@pantograf
Koliko je km NOVE pruge izgrađeno u Srbiji u poslednjih 15-ak godina? :)

@svsavic
Tih nekoliko km od z.st. Kovin do Dunava su def uzak kolosek, sa ćirom sam bukvalno odrastao ;)
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1930
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2543
Pohvalio: 3354

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod Karlo del Ponte » Pon Feb 27, 2017 11:34 pm

mekbejn » 27 Feb 2017 09:17 pm napisao:@pantograf
Koliko je km NOVE pruge izgrađeno u Srbiji u poslednjih 15-ak godina? :)

@svsavic
Tih nekoliko km od z.st. Kovin do Dunava su def uzak kolosek, sa ćirom sam bukvalno odrastao ;)
Осим индустријских колосека, финансираних приватним капиталом, ни милиметар нових пруга није направљен. Једино је на 3 деонице направљен дупли колосек, ако то рачунаш.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 1
svsavic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 704
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 181
Pohvalio: 105

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod svsavic » Uto Feb 28, 2017 9:14 am

[quote="

@svsavic
Tih nekoliko km od z.st. Kovin do Dunava su def uzak kolosek, sa ćirom sam bukvalno odrastao ;)
[/quote]

Možda si ti odrastao sa ćirom, ali ja sam odrastao na toj pruzi. Pruga je normalne širine sa uskim šinama.
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4348
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1458
Pohvalio: 5404

Re: Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Postod mekbejn » Uto Feb 28, 2017 10:34 am

Eto ti sad, mozda se i znamo :)

Uglavnom, pokolebao si me, sad ne mogu da tvrdim 100%, ali cu prvom prilikom kad budem u Kovinu da uslikam i premerim taj kolosek pa da vidimo :)

Karlo del Ponte » 27 Feb 2017 10:34 pm napisao: Осим индустријских колосека, финансираних приватним капиталом, ни милиметар нових пруга није направљен. Једино је на 3 деонице направљен дупли колосек, ако то рачунаш.

Moja je poenta bila da se kod nas toliko malo grade nove pruge da 10-ak km jeste nerealno. Pricam o trenutnoj drustveno-politicko-ekonomskoj situaciji.
Jedino ako gledamo u kontekstu alternative mostu Vinca - Pancevo onda i ne toliko jer bi se tu nesto i ustedelo.

Kada bismo umesto jednog drumsko - zeleznickog mosta Vinca - Pancevo dobili jedan zeleznicki Sd - Kovin i jedan drumski (Ada Huja) to bi bilo odlicno.
Relja: Srbin je u 19. veku pronašao obrtno magnetno polje, a u 21. je izumeo parkiranje u kružnom toku.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: spatiotecte i 8 gosta