Šta je novo?

Air Serbia

Венеција има далеко већи потенцијал од Варне, нарочито што у том делу Италије живи доста наших
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434909#p434909:3ug9g43q je napisao(la):
tragac » 21 Feb 2017 05:21 pm[/url]":3ug9g43q]Interesantno. Distanca do Venecije je gotova identična distanci do Varne pa su oni ipak prvo probali sa Varnom.

Distanca u kilometrima je nebitna na kratkim linijama, bitno je zahvatiti pravo tržište. Varna je zapravo bila interesantna u trenutku otvaranja jer ako se dobro sećam imala je tek par legacy linija (Moskva i Beč), tako da je imalo smisla pokušati nešto u letnjoj sezoni. Avaj, samo nekoliko nedelja posle Er Srbije sa letovima je počeo i Turkish i to preko cele godine. Praktično je već tu bio kraj što se tiče transfernih putnika, onda su se još dve sezone cimali nadajući se da će zbog raspada nekoliko mediteranskih turističkih destinacija Varna dobiti više putnika - i jeste ih dobila ali se Er Srbija nije nešto preterano ovajdila. Mislim da je delom bilo i do loših termina ali kao prvi razlog bih uzeo Turkish koji je čak otvorio predstavništvo u Varni. Ovog leta Wizz otvara 6 linija iz Varne i za očekivati je da će doći i Ryanair da ih poklopi, tako da je ruta najzad izgubila svaki smisao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435035#p435035:kony0n4y je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Feb 2017 07:09 am[/url]":kony0n4y]Венеција има далеко већи потенцијал од Варне, нарочито што у том делу Италије живи доста наших

Ima daleko veći potencijal ali je konkurencija ne daleko veća, nego stravična. Od transfernih putnika sa istoka nema ništa jer svi MEB3 imaju direktne linije plus naravno Turkish. Ostaju p2p putnici što je veoma mršava kategorija, kao i transferni putnici iz okruženja (Rumunija, Bugarska, Crna Gora i Makedonija nemaju direktne letove, Grčka ima samo u letnjoj sezoni). Kako će to zimi da funkcioniše, ne smem ni da pomislim. Jedino ako ovo nije deo "kineske priče" tj. ako najzad startuju ti letovi za Kinu pa aranžmani kineskih operatera budu obuhvatali i Veneciju preko Beograda. To bi moglo da "izvuče" liniju, u svim drugim varijantama mislim da će se brzo svesti na sezonsku.
 
ја мислим да је то чисто сезонска линија, иако на ЕксЈУ стоји да је целогодишња
 
Venecija će svakako biti interesantnija Italijanima, nego nama. Poznajem dosta njihovih privrednika koji su baš iz regije Veneto i koji su stalno kukali zašto ne postoji direktna linija ka nekom od gradova iz njihove regije. Jedino ako ih cena karte ne bude odvratila, jer su dosta škrti, ma koliko novca imali. Ovi što rade na jugu Srbije su često išli Wizzom iz Skoplja do Treviza, a sada su počeli da koriste i liniju Niš-Bergamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435054#p435054:1b5py5x4 je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Feb 22, 2017 9:39 am[/url]":1b5py5x4]ја мислим да је то чисто сезонска линија, иако на ЕксЈУ стоји да је целогодишња

Jeste sezonska, bar sto se tice kupovine karata, poslednji raspolozivi datum je 26.10. Karta je 19776 din (160 evra) najjeftinija. Nije bas nesto wow al ok.

Danas sam bio na sajmu turizma, imaju akcije kao putovanje u jednom smeru ali samo iz Beograda za 19 evra +takse koje su 21e, ali za Njujrk je karta 149e + 55 evra taksa a koliko znam za sve letove su iste cene takse sa istog terminala? Namazani su za sve pare, ako kupis kartu na promociji u jednom pravcu iz BEG u povratku te samo to u jednom pravcu izadje skuplje nego da si kupio odmah povratnu, ali dobro, ovo im je zaista akcija da su jeftine karte. I dele za dz karte svaka 20. kupljena za Veneciju, odnosno svaka 100. kupljena za JFK.

Izbacili su i statistiku:
Кључни резултати у 2016:
Број путника порастао је за 3 одсто на 2,62 милиона
Раст у карго превозу од 31 одсто на 4.913 тона
Укупни ASK (Available Seat Kilometers, производ расположивог броја седишта и укупно пређених километара) порастао за 11 одсто на 4,06 милијарди
Фактор попуњености седишта порастао на 72,4 процентних поена
Пет нових рута укључујући Београд-Њујорк (Аеродром Џон Ф. Кенеди)
Капацитет флоте повећан је са првим широкотрупним авионом ербас А330
https://www.airserbia.com/sr-Cyrl-RS/ko ... a-njujorku


Sad sam im malo cackao FB stranicu, pukli su do daske, otkazuju letove ko ludi, overbuking im je jako cest, ne odgovaraju na reklamacije I najgore sto stalno brisu zalbe sa FBa.
 
Da li bi bio ljubazan da pojasniš kojom metodom si izabrao baš mene za svoj podsmevajući post? Jesam li ja neku od prethodnih vesti o redukcijama reda letenja Er Srbije okarakterisao kao laž?
 
Airserbia ima odličan potencijal pod uslovom da dobije odgovoro rukovodstvo jer ni Beograd nije Mali.
 
Mene je prilicno iznenadila ova najava smanjenja letova Air Srbije za leto 2017god, kakvo je vase misljenje?

Ove zime su dosta povecali red letenja, otus i velike stope rasta ANT, logicno mi je bilo da nastave tim trendom i u letnjoj sezoni...
 
Šta god da je u pitanju, dolazi iz Abu Dabija jer se tamo sad lome koplja oko toga šta i kako treba dalje raditi. Počele su i smene u Er Srbiji i vidljivo je da će se nešto menjati u strategiji ali nije jasno šta konkretno jer to verovatno ni onima u Etihadu nije baš najjasnije.

Lično mislim da se previše luta i oscilira sa linijama i frekvencijama. Takođe je vidljivo da ih sezonalnost na tržištu bukvalno ubija ali to je problem ovog regiona koji još dugo neće biti rešiv.
 
Смањење броја летова за Тиват? Шта је с мозгом код њих?
 
то је дебилизам прве категорије. најпопуњенији лет у сезони они смањују

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437856#p437856:218ium2t je napisao(la):
beowl » 06 Мар 2017, 13:27[/url]":218ium2t]Šta god da je u pitanju, dolazi iz Abu Dabija jer se tamo sad lome koplja oko toga šta i kako treba dalje raditi. Počele su i smene u Er Srbiji i vidljivo je da će se nešto menjati u strategiji ali nije jasno šta konkretno jer to verovatno ni onima u Etihadu nije baš najjasnije.

очито им је у плану неки хибрид, јер им је "бутик" концепт неодржив на дуге стазе

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437856#p437856:218ium2t je napisao(la):
beowl » 06 Мар 2017, 13:27[/url]":218ium2t]Lično mislim da se previše luta i oscilira sa linijama i frekvencijama.

на добром делу линија не могу да устале фреквенције, мењају их из сезоне у сезону, и уводе и укидају линије као да су шунтави. ево, не враћају Кијев, а показао се као врло добра линија

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437856#p437856:218ium2t je napisao(la):
beowl » 06 Мар 2017, 13:27[/url]":218ium2t]Takođe je vidljivo da ih sezonalnost na tržištu bukvalno ubija ali to je problem ovog regiona koji još dugo neće biti rešiv.

ми смо и даље златни у поређењу са сусједима. њих тек сезоналност урнише
 
Nisam 100% siguran da je Kijev bio dobar. To što su punjenja bila dobra ne znači da je i zarada bila dobra, zavisi od cene po kojoj su prodavali karte. Pada mi na pamet i da jednostavno nemaju avion za ovu destinaciju. Možda su punjenja prošlog leta bila dobra za onaj CRJ koji je radio tu rutu (uzet od Adrie na konto prebijanja dugova) ali kako bi to izgledalo ove godine? ATR ne može da radi tu rutu jer ima 1000 km, znači morali bi da šalju A319 a vrlo je moguće da u Kijevu ne mogu da napune A319 po cenama koje su potrebne da bi let bio isplativ, ili ne mogu da ga napune uopšte. Kijev je jedna od ruta na kojima se pokazuje koliko Er Srbiji očajnički treba par regional jetova u floti.
 
Jeste da je "fensi" imati liniju za JFK, cak planiram ako i dalje sve ostane normalno da odem ove godine sa njima do USA, ali za te pare mogu upravo te avione koje im fale da uzmu. Ali dok je ovaj na vlasti nece se tako lako odreci te inije.
Opet kao sto sam vec pisao, marketing im je ocajan, nemaju neke normalne promocije, lupaju cene karata za neke destinacije... Mogu sa vrlo malo ulaganja da organizuju last minute karte, da imaju na svakom letu nekoliko jeftinih karata, i konacno za JFK da potpisu neki kod ser, imaju neki poludivlji sa jetbluom koji ne moze da se rezervise sem preko neke nase agencije u USA, nigde ih nema zvanicno.
 
Bez regional jet-a kapaciteta od 100-110 sedišta nisu ni trebali da se upuštaju u projekat nove kompanije, ako su hteli da budu ozbiljni, umesto 6 A319 i 2 A320 Air Serbia je u startu trebala da krene sa npr 4 A319 i 4 E195, brojke iz 2016. gde je prosečna popunjenost aviona 72% govore tome u prilog, JAT-u je u najboljim danima DC9 bio okosnica evromediteranskog saobraćaja!
 
Suva istina. Mislim da bi C-serija bila idealna okosnica flote, a ne familija A320. A pogotovu za "butik kompaniju"...
 
Meni nekako deluje sasvim OK i normalno da smanjuju broj letova na linijama na kojima očigledno ne mogu postići da sa velikom frekvencijom imaju dobru popunjenost. Osim ove odluke za Tivat, ove ostale mi ne deluju nelogično, čak mislim da je dobro da neko zaista redovno procenjuje koliko je neka linija isplativa. Ove koje su otkazali su verovatno bile jako loše, ova smanjenja od po jedan dva leta nedeljno mogu taman da budu dovoljna da linija postane isplativa. E sad naravno druga strana medalje je ako tim ukidanjima direktno kvare mogućnost da neko koristi Beograd za presedanje na druge linije, onda će napraviti veći problem nego što su uspeli da uštede, ali ne verujem da o tome nisu vodili računa.
 
од самог старта је проблем што нису гледали да попуне јаз између АТР-а и 319. са 4 до 5 авиона капацитета 80-105 места могли су да задрже све линије са почетним фреквенцијама
 
Koliko ove najave za letnji red letenja mogu da uticu na nase prognoze koje smo ostavili pre mesec dana za broj putnika ANTa u 2017god?
 
Vrh