Šta je novo?

Koridor 10

Zašto Aktor država toleriše? Pa verovatno što Aktor ima dobar ugovor. Snašli se ljudi, imali bolje pravnike kada su potpisivali ugovore. Sa naše strane (država) tada kada su potpisivali ugovor nije dovoljno postavila oštre sankcije u slučaju kašnjenja u izgradnji. Opet tu postoji ona druga stvar, nepripremljeni projekti. A to je možda i najbitnije.

Ista priča i oko Srbijagasa i Rusije. Kada su pitali iz vlasti Ruse zašto su ovako velike cene gasa iz Rusije? Rusi su rekli da delegacija iz Srbije je pristala na sve bez pogovora. Tako da ćemo do 2020 godine plaćati skuplji gas, zato što kupujemo od firme koja postoji samo da preproda gas (u čijem nadzornom odboru sedi Dušan Bajatović i prima 1.600.000 dinara), a ne kupujemo direktno od Gaspoma.

Prestani da braniš DS, imali su predsednika od 27 juna 2004 do 6 maja 2012, koji se zalagao da Rusi naprave u Zenici skladište gasa (jer EU tako želi) a ne u Srbiji (pošto mu je Putin ponudio da traži šta hoće od Rusije za Srbiju). U tom periodu su bili opozicija u Skupštini a sve ostalo direktno u vlasti. Imali su uticaja na sve.

A što se tiče slike, u pravu si za sve i za bandere, i za bandere na trasi Crvena reka tunel Bancarevo, ali sad si preterao što se tiče asfalta baš do bandere. Sa strane Pirota i ima asfalta do bandere od devijacije, ali iza bandere baš i nema prema Pirot istok petlji. Nema veze, u pravu si za sve što se tiče ove deonice, ja ti uvek pohvalim sve što postavljaš i komentarišeš, ali činjenica je da svo izmeštanje je moralo da se desi mnogo pre, a ne u minut do 12.

Niko sa nama ne može da se meri u Evropi, jer smo baš na mestu gde svi moraju da prođu, i ja se zbog toga ne brinem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439849#p439849:1jd7k66l je napisao(la):
bobcha78 » Uto Mar 14, 2017 12:07 pm[/url]":1jd7k66l] DS se zalagao da Rusi naprave u Zenici skladište gasa (jer EU tako želi) a ne u Srbiji (pošto mu je Putin ponudio da traži šta hoće od Rusije za Srbiju).
Ovu priču sam i ja čuo ali nisam mogao da verujem da je Tadić ispao tolko glup.
 
Nije on ispao glup, jednostavno su on i njegova ekipa imali lični interes da rade sve kako im ovi smiraju. Dakle, ispali su izuzetno sposobni da se lepo obezbede.
 
ma sivonja ćure (Šojić).

Istinita priča tj obe vezane za gas. Srpska posla, jbg. Zato smo tu, gde smo.
Ne možemo da se naučimo pameti i to ti je
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439911#p439911:9npsikmb je napisao(la):
Earthmoving » 14 Mar 2017 03:26 pm[/url]":9npsikmb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439849#p439849:9npsikmb je napisao(la):
bobcha78 » Uto Mar 14, 2017 12:07 pm[/url]":9npsikmb] DS se zalagao da Rusi naprave u Zenici skladište gasa (jer EU tako želi) a ne u Srbiji (pošto mu je Putin ponudio da traži šta hoće od Rusije za Srbiju).
Ovu priču sam i ja čuo ali nisam mogao da verujem da je Tadić ispao tolko glup.
Jedini izvor za ovu glupu pricu koji imamo je Velimir ilic i niko nikada nigde ovo nije potvrdio.
Taj Tadic je sa Putinom dogovorio robno-novcani kredit sa u iznosu od 1 milijarde dolara, potpisao strateski sporazum sa Kinom , odbio da preda sever kosova siptarima, itd,itd... da je ova prica tacna, logicno bi bilo da je Putin rekao OK ali sta bi vi da Rusija izgradi u Srbiji, osim ako Tuzlu ne smatrate srpskom teritorijom/ :lol: Hocu da kazem, hvatate se za urbane legende Velje Ilica a krucijalne stvari koje je taj covek uradio su vam nekako ono, bez veze.
Na kraju krajeva , ne bismo imali o cemu ovde da pisemo ni za Koridor 10 ni za Koridor 11 da nije bilo strateske odrednice tog Tadica I njegove Vlade ka infrastrukturi i nije valjda to bar ovde potrebno da obrazlazemo. Nije valjda da ima ovde ljudi koji misle da bi potpuno nekompetentni idijoti iz ove vlasti ista u tom pravcu uspeli da urade, kao i sto nisu, jer su za 5 godina ugovorili 65 km auto-puta sto je manje nego Vlada DS-SPS za 4 godine u nemerljivo losijim tadasnjim ekonomskim okolnostima u svetu. Dok ova trenutna bag** ne sjase sa vlasti mislim da mi ovde ne smemo da u negatibvnom kontekstu pominjemo bilo koju drugu vladu u poslednjih 20 godina.
 
Da sad u ovim okolnostima nekom našem vladaru dođe Putin i pita "šta bi vi da Rusija gradi u Srbiji" najispravniji odgovor bi bila nuklearka.
 
bobcha,
predsednik BoTa se u vreme Veljinog kraduckanja 2004-07, pa i u drugoj Koštuničinoj vladi oko infrastrukture 07-08 pitao koliko ti i ja, a to je bio period najpovoljniji za investiranje u svetu, posle toga je 2008. došla SEKA. Što ne opravdava DS za brojne gluposti. Pa ipak, bilo je i dobrih stvari i to je činjenica, kao što i ova vlast ima poneko dobro rešenje, koje kao građanin podržavam, da ne idem dalje u off.
Što se tiče energetskog sporazuma sa Rusijom, za njega su početkom 2008. u vreme druge Koštuničine vlade glasali DS, DSS i - iako u opoziciji - SPS i SRS (sa Vučićem i Nikolićem na čelu), protiv su bili G17, Čeda, Čanak. Koliko za to snosi odgovornost Tadić podjednako snose Toma i Vučić, jer da oni iz opozicije nisu uskočili, ne bi bilo usvojeno bez Dinkićevih. Ona glupost sa Tuzlom, sve i da je tačna (a ne bi me iznenadilo da jeste), bespredmetno je o njoj raspravljati, jer nikad nije izgrađeno.
Da se vratim na temu. U pravu si, nije asfalt do bandere, do bandere je stabilizacija, asfalt je na ~300m od bandere.



Posle toga je stabilizacija, a u levoj je 0-31 valjda, poslednji sloj pre stabilizacije, možda je i 0-63.





Niko normalan, pa ni nenormalan, čitaj Aktor, ne bi radio asfalt po ovim aktuelnim vremenskim uslovima (kiša svakog dana), još manje u prethodna 3 meseca. Evo ti dokaz da je stabilizacija do same bandere. Btw, banderu će izmestiti (pod)izvođač), sve što mu treba je dozvola EMS, koje nema.





Posle bandere nekih 500-600 metara nema asfalta, ali je završen iskop i započet je nasip







i onda nakon tih 500-600m je o5 asfalt i to 2 sloja BNS u desnoj, gde nedostaje samo habajući, a 0-31 pre stabilizacije i 1. sloj BNS u levoj (radi se 0-31 u zaustavnoj, pa će vrlo brzo i tamo 2.) do kraja deonice, čak su i ograde postavljene većim delom













Pre bandere je u desnoj sve na 2 sloja BNS, na kome je i deo pušten za saobraćaj od Crvene reke do Staničenja, a leva je nešto na stabilizaciji, nešto na 0-31, ponegde je još 0-63











Sve u svemu, mada znam da te to nervira, ovde se Aktoru za urađeno u poslednjih godinu dana nema šta zameriti. U pitanju je poddeonica 5B (tunel Sarlah - Pirot istok). Na petlji je takođe svašta odrađeno za godinu dana, prebačen je i magistralni na novu trasu, asfaltirane 3/4 rampe... Pre godinu dana ovde le bila močvara gde se trasa nije nazirala, jedino su iz ševara virile armiranobetonske konstrukcije (mostovi, propusti, stubovi nadvožnjaka). Pitanje je šta su čekali do tada? Možda je nešto bio problem kao i sa banderom? Možda kao i kod bandere nije sve do izvođača, bilo je tu drugih objekata (napušteni vojni magacini, koji su srušeni), močvarno zemljište, vodotokovi...
Btw. ugovori sa izvođačima sa gradnju iz kredita WB, EBDR i EIB su maltene tipski i nema tu prostora za "dobre advokate" Aktora, tj. isti su za sve Ternu, Aktor, Trace, Rubau... Pre bih rekao da koriste nesposobnost naše države da prethodno pripremi gradilište - od nedovršene eksproprijacije pa nadalje. I niko, ama baš niko nije završio po prvobitnom roku, svi klejmuju i svima klejmovi prolaze.

P.S.
Očekujem da i ti doprineseš temi nekom fotkom...
 
@caribrod

E tako se to radi. Mislim i da je vreme da se potpuno okrenemo samoj temi K10 i da se naj..emo keve vlastima za katastrofalno projektovanje i upravljanje celokupnim projektom na istočnoj trasi. Toliko javašluka (a novac obezbeđen pre 10 godina), ja nisam video skoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440027#p440027:36b1g7gg je napisao(la):
caribrod » Sre Mar 15, 2017 7:52 am[/url]":36b1g7gg]
P.S.
Očekujem da i ti doprineseš temi nekom fotkom...

Može, ako mi platiš troškove da dođem u zonu Koridora 10 istok. Jagodina nije baš blizu.

U tih 5 godina izgradnje dok je Vučić na vlasti, koliko se godina izgubilo zbog tendera za obilaznicu oko Dimitrovgrada? Znaš ono zamena Alpine, uvođenje Trace, i zamena Trace uvođenje Aktora, i izlazak Aktora na teren?

@gygy Lako je ugovoriti, al treba to neko i da plati. Pa da plati i izradu dokumentacije novih projekata, pošto taj neko što ugovarao (pre 10 godina) nije odradio projekte do kraja.

Ali evo u Vučićevo vreme, ugovoren je Surčin Obrenovac, obilaznica oko Beograda, uskoro i Pojate Preljina, a možda i Preljina Požega, pa videćemo kakva će biti izgradnja i brzina, pa ćemo moći da sudimo
 
drugari, nemojte onaj dalekovod zvati "bandera"
;) :D

@caribrod
Hvala na slikama i izvestaju sa terena.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne znam kad je Velja tu priču pričao ali ja sam je čuo davno, pre 4,5 godina.
Mislim da je ovo što je Bobcha naveo u zadnjem pasosu korektno rečeno. Istina, Surčin-Obrenovac je deo "K11", a temelje toga je udario Tadić sa kineskim predsednikom prilikom posete Kini leta 2008-e, tako da je Vučić nastavio taj dogovor i tu kreditnu liniju. Ali to je ok i ovaj deo se može dobrim delom pripisati i Vučiću. Obilaznicu oko Bg-a (na K10) bi još više pripisao Vučiću, međutim problem je što još ne počinje i ne zna se tačan datum početka radova iako je ugovor potpisan kad i Surčin-Obrenovac koji je pre par nedelja počeo da se gradi. Preljina-Požega bi bio najviše njegova zasluga ali isti problem - niti se zna ko će finanirati niti kad će početi radovi. Pojate-Prejina tj Moravski koridor o kome su skoro počeli pregovori sa američko-turskom Bechtel-Enkom (koji su inače, gradili autoput na Kosovu), a za koji su dobili zadatak da utanače ugovor do kraja 2017-e, bi takođe bio najvećim delom njegova zasluga ali i to je prilično neizvesno.
Problem je što dosta ovoga se tek očekuje pa ne možemo uračunati kao rezultat jer može da se i ne ostvari jer je na početku prvog mandata pre par godina obećao da će do kraja tog prvog mandata izgraditi šnleštrase Beograd-Zrenjanin, autoput do Crne Gore, kasnije je skratio do Požege ali evo vidimo da i par godina kasnije to nije pokrenuto sa mrtve tačke, tj obećani rokovi nisu ispunjeni.
Caribrod, haval za slike :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440090#p440090:1qqhacfg je napisao(la):
laki72 » Sre Mar 15, 2017 1:14 pm[/url]":1qqhacfg]drugari, nemojte onaj dalekovod zvati "bandera"
;) :D

A ja skrolujem slike 4 puta gore dole trazim banderu...:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440079#p440079:1qhooqyj je napisao(la):
bobcha78 » Wed Mar 15, 2017 12:20 pm[/url]":1qhooqyj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440027#p440027:1qhooqyj je napisao(la):
caribrod » Sre Mar 15, 2017 7:52 am[/url]":1qhooqyj]
P.S.
Očekujem da i ti doprineseš temi nekom fotkom...

Može, ako mi platiš troškove da dođem u zonu Koridora 10 istok. Jagodina nije baš blizu.

U tih 5 godina izgradnje dok je Vučić na vlasti, koliko se godina izgubilo zbog tendera za obilaznicu oko Dimitrovgrada? Znaš ono zamena Alpine, uvođenje Trace, i zamena Trace uvođenje Aktora, i izlazak Aktora na teren?

@gygy Lako je ugovoriti, al treba to neko i da plati. Pa da plati i izradu dokumentacije novih projekata, pošto taj neko što ugovarao (pre 10 godina) nije odradio projekte do kraja.

Ali evo u Vučićevo vreme, ugovoren je Surčin Obrenovac, obilaznica oko Beograda, uskoro i Pojate Preljina, a možda i Preljina Požega, pa videćemo kakva će biti izgradnja i brzina, pa ćemo moći da sudimo

Što bih ti plaćao? Ako sa tolikim žarom diskutuješ o ovoj temi, dođi sam pa bar vidi uživo.

Na obilaznici za tih 5 godina je pukla Alpina 2013., pa je raspisan tender i u junu 2014. došao Trace, a onda su Vučić i "sine" nadigli onu stvar na Bugare (ustvari je to PZP Niš i delimično PZP Vranje sa još par srpskih i bugarskih podizvođača) i najurili ih na pravdi boga, sve nadajući se (i navaljujući) da će tu da uskoči Strabag kao drugoplasirani. Razočarala ih je Svetska banka kad je rekla da to tako ne može. A Aktor im sve vreme nije smetao ni na jednoj od 3 svoje deonice... Da je ostao Trace na obilaznici potpisujem da bi sada to bilo u funkciji barem kao "poluprofil" i odmah sam tvrdio da je njihovo izbacivanje glupost. Uostalom, jedini su završili u fulu jednu deonicu na istoku, istini za volju najlakšu.

Ako je lako, što niko pre nije ugovorio? Da dopunim Earthmovinga da je BoTa i sa predsednikom, sultanom ili šta već Azerbejdžana ugovorio deo BG-Južni Jadran, kad je nikao onaj spomenik na Tašu. To je Azvirtov deo. Obilaznicu BG je ugovorio "bivši režim" sa sadašnjim Dačićem u koaliciji i to: Batajnica-Dobanovci (i izgradio sem petlje), Dobanovci-Ostružnica most (završeno kasnije) i Ostružnica-Straževica (1/2 autoputa ugovoreno i izgrađeno, sa 2 cela tunela, mislim da je ona kretenska slika Tadića i Đilasa na nekom avataru odande). I ono što mnogi zaboravljaju - severni krak drugu polovinu od NS do Subotice sa mostom Beška 2. Plus kineski most, severnu tangentu, most na Adi, da ne ulazim u njegovu trenutnu funkcionalnost i što neko namerno ne završava petlju Radnička godinama... Malo li je? I to nije samo zasluga DS, ima nešto i do SPS, ponajmanje G17 kako za dobre tako i za loše stvari.

U pravu si još nešto. Projektovao pre 10 godina, u vreme prve vlade Koštunice (DSS, G17, SPO/NS uz manjinsku podršku SPS), resorni kapitalni ministar Velja. Projektovano je i pre malo više od 10 godina, tako da eto oslobodi ti žute odgovornosti. Ne misliš valjda da je projekte crtao Tadić na Andrićevom vencu ili Đilas u Narodnoj kancelariji, koja je bila budalaština par ekselans.

Pored šnelštrasea do ZR i AP do CG, nešto mi slabo napreduje i Ruma-NS, tunel ispod Fruške gore, Batočina-Kragujevac još nije završen u centralnom delu, Niš-Priština, južni tok neću ni da pominjem, a ako stvarno počnu Pojate-Preljina skinuću im kapu, jer tamo sebi skratim koju godinu života svaki put kad prođem, a često prolazim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440214#p440214:2m6e0pc1 je napisao(la):
Stomatolog » Thu Mar 16, 2017 12:16 am[/url]":2m6e0pc1]Da li je samo jedan dalekovod za izmeštanje ili oba?

Mislim da moraju da idu oba u paru, ali ovaj drugi ne smeta izgradnji oba jer njegovi stubovi nisu u koliziji sa trasom autoputa.
 
Slazem se Caribrod nego nisam hteo preduboko da ulazim jer bi me onda to povuklo I u temu zaduzivanja Srbije koju je Tadic poceo, a drugi posle nastavili, pa bi onda to morao da razdvojim na korisna zaduzivanja poput ovih za infrastrukturu I drugih nepotrebnih itd itd jer sve je to deo jedne price.
 
Ne moze niti Tadic, niti Nikolic (predsednici) da zaduzuje Srbiju, vec Cvetkovic, Dacic, Vucic, koji su Predsednici Vlade.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pre će biti da većina od 250 poslanika skupštine Srbije odlučuje o zaduživanju. Cvetković nije imao nikakvu kontrolu nad tim poslanicima.
 
Ekonomsku politiku u tom smislu vodi Vlada.
Sasvim je normalno da vlada 'mora da ima' podrsku u parlamentu, jer je u protivnom ocekuje ili smena ili da sami podnesu ostavku.
Ovde je rec da sam ti replicirao na konstataciju da je Tadic zapoceo zaduzivanje.
E pa nije. I da se ne lazemo jos nesto.
Iako izuzerno cenim dr Vojislava Kostunicu, koga sam imao cast upoznati, smNjenje duga u vreme njegovog mandata nije nikakav 'vanserijski uspeh' za pamcenje.
Ne on je samo posledica sto se u tom periodu prodavalo najvise firmi, pa se trosilo od novca od privatizacije, malo namenski, a mnogo vise nenamenski.

Sustinski, ekonomijom se u srbiji i dalje bave GROBARI srpske privrede!
To sto imamo makroekonomsku stabilnost placeni je i placa se jako skupo.
Nazalost, svaki sledeci sok na trzistu kapitala, poput onoga iz 2008 znacio bi za nasu zemlju kraj u ekonomskom smislu, jer bez jakog proizvodnog dela industrije koji ce stvarati novo dobro nema zdrave ekonomije.
Zaboravite neke druge drzave koje trgujuci novcem, zaradjuju novac.
Mi to nikada nismo bili, niti cemo ikada biti.

No da se vratimo na temu iz ovog ofa u koji neplanirano odosmo.
Iz "nacionalnog investicionog plana" je finansirano k10 od Horgosa do NS, kao i kraca deonica na jugu Srbije.
Naravno, NIP, koji je trebao da se puni novcem stecenim privatizacijom je samo delimicno bio korisnik tog novca, dok je veci deo potrosen po odluci vlasti na sve i svasta. A govorimo o 1.5 milijardi € samo od prodaje MOBTEL-a!
Dakle, nedomacinsko ponasanje, maskirani stabilnoscu. Realno , zadnje zalihe porodicne srebrenine smo odavno potrosili.
Ostalo nam je samo porodicni portret, prsten i pecat.
Jednom kada i to prodamo, ostaje nam samo goli zivot, a bojim se da ce i o njemu drugi odlucivati.

Stoga, ne bi bilo lose da malo usporimo sa ambicijama o gradnji autoputeva.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440218#p440218:24nphzkx je napisao(la):
caribrod » Čet Mar 16, 2017 12:40 am[/url]":24nphzkx]
Što bih ti plaćao? Ako sa tolikim žarom diskutuješ o ovoj temi, dođi sam pa bar vidi uživo.

Uh što si mangup. Živiš dole, a mene teraš da dolazim 200km dole, da bi slikao. Što ti ne dođeš u Jagodinu da slikaš ovamo građevine?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440218#p440218:24nphzkx je napisao(la):
caribrod » Čet Mar 16, 2017 12:40 am[/url]":24nphzkx]
Na obilaznici za tih 5 godina je pukla Alpina 2013., pa je raspisan tender i u junu 2014. došao Trace, a onda su Vučić i "sine" nadigli onu stvar na Bugare (ustvari je to PZP Niš i delimično PZP Vranje sa još par srpskih i bugarskih podizvođača) i najurili ih na pravdi boga, sve nadajući se (i navaljujući) da će tu da uskoči Strabag kao drugoplasirani. Razočarala ih je Svetska banka kad je rekla da to tako ne može. A Aktor im sve vreme nije smetao ni na jednoj od 3 svoje deonice... Da je ostao Trace na obilaznici potpisujem da bi sada to bilo u funkciji barem kao "poluprofil" i odmah sam tvrdio da je njihovo izbacivanje glupost. Uostalom, jedini su završili u fulu jednu deonicu na istoku, istini za volju najlakšu.

Napiši koliko je godina izgubljeno u tih 5 godina (Vučić na vlasti) na nove tendere i na izlazak na teren Aktora. Što to preskaćeš?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440218#p440218:24nphzkx je napisao(la):
caribrod » Čet Mar 16, 2017 12:40 am[/url]":24nphzkx]
Ako je lako, što niko pre nije ugovorio? Da dopunim Earthmovinga da je BoTa i sa predsednikom, sultanom ili šta već Azerbejdžana ugovorio deo BG-Južni Jadran, kad je nikao onaj spomenik na Tašu. To je Azvirtov deo. Obilaznicu BG je ugovorio "bivši režim" sa sadašnjim Dačićem u koaliciji i to: Batajnica-Dobanovci (i izgradio sem petlje), Dobanovci-Ostružnica most (završeno kasnije) i Ostružnica-Straževica (1/2 autoputa ugovoreno i izgrađeno, sa 2 cela tunela, mislim da je ona kretenska slika Tadića i Đilasa na nekom avataru odande). I ono što mnogi zaboravljaju - severni krak drugu polovinu od NS do Subotice sa mostom Beška 2. Plus kineski most, severnu tangentu, most na Adi, da ne ulazim u njegovu trenutnu funkcionalnost i što neko namerno ne završava petlju Radnička godinama... Malo li je? I to nije samo zasluga DS, ima nešto i do SPS, ponajmanje G17 kako za dobre tako i za loše stvari.

Kako da ugovori kada nije bio na vlasti? Dok su se izređali svi od 2000 do 2012, dobro dasu nešto i ugovorili, ali lako je ugovoriti, treba isplatiti sve to. Teško da su urađena oba tunela na Straževici, jedan se koristi, a drugi teško da je iskopan do kraja.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440218#p440218:24nphzkx je napisao(la):
caribrod » Čet Mar 16, 2017 12:40 am[/url]":24nphzkx]
U pravu si još nešto. Projektovao pre 10 godina, u vreme prve vlade Koštunice (DSS, G17, SPO/NS uz manjinsku podršku SPS), resorni kapitalni ministar Velja. Projektovano je i pre malo više od 10 godina, tako da eto oslobodi ti žute odgovornosti. Ne misliš valjda da je projekte crtao Tadić na Andrićevom vencu ili Đilas u Narodnoj kancelariji, koja je bila budalaština par ekselans.

Evo kontra pitanje. A jel očekuješ da ti Vučić crta projekte? Ili da vozi parni valjak i da asfaltira koridore? Tadić ne može da bude skinut od odgovornosti bio je predsednik od 2004 do 2012.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440478#p440478:3d2c07qp je napisao(la):
bobcha78 » 16 Mar 2017 11:45 pm[/url]":3d2c07qp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440218#p440218:3d2c07qp je napisao(la):
caribrod » Čet Mar 16, 2017 12:40 am[/url]":3d2c07qp]
Što bih ti plaćao? Ako sa tolikim žarom diskutuješ o ovoj temi, dođi sam pa bar vidi uživo.


Evo kontra pitanje. A jel očekuješ da ti Vučić crta projekte? Ili da vozi parni valjak i da asfaltira koridore? Tadić ne može da bude skinut od odgovornosti bio je predsednik od 2004 do 2012.


Pa niko ga ne skida od odgovornosti, upravo suprotno, Tadic je najodgovorniji sto je kompletan veliki proces gradnje koridora i poceo u Srbiji. Na zalost Vucic je samo koristio inerciju koju je nasledio od Tadica , ali se ta inercija istrosila I mi u poslednjih 5 godina imamo drastican pad ugovorenih novih kilometara novih auto-puteva , jedva se ugovara prosecno oko 12-13 km novih auto-puteva godisnje. Ovo su ti surove cinjenice, bez medijskih fantazmagorija. I to novo sto se ugovara, ugovara se po cudno visokim cenama. Recimo, po kojoj logici 17 km Surcin-obrenovac kosta 240 miliona, ili odakle cena preljina-Pozega , 31 km puta za 360 miliona evra. ja se vrlo dobro secam pocetkom 2014.godine kada je predstavnik kineske kompanije jasno rekao da po njima Surcin-Obrenovac kosta oko 150 miliona evra, Tada je velimir ilic jos bio ministar , ali sve o tome se zacutalo jer su ubrzo posle toga raspisani izbori izabrana nova Vlada nova ministarka i odjednom je pocelo da se prica o ceni te deonice od oko 190 miliona , pa preko 200 miliona , da bi na kraju ugovorena cena bila po meni astronoskih 240 miliona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440510#p440510:1azbwy22 je napisao(la):
gygy11 » Pet Mar 17, 2017 3:31 am[/url]":1azbwy22]
[b:1azbwy22 je napisao(la):
po kojoj logici 17 km Surcin-obrenovac kosta 240 miliona[/b], ili odakle cena preljina-Pozega , 31 km puta za 360 miliona evra. ja se vrlo dobro secam pocetkom 2014.godine kada je predstavnik kineske kompanije jasno rekao da po njima Surcin-Obrenovac kosta oko 150 miliona evra, Tada je velimir ilic jos bio ministar , ali sve o tome se zacutalo jer su ubrzo posle toga raspisani izbori izabrana nova Vlada nova ministarka i odjednom je pocelo da se prica o ceni te deonice od oko 190 miliona , pa preko 200 miliona , da bi na kraju ugovorena cena bila po meni astronoskih 240 miliona.

Po logici što imaš veliki most preko Save i Kolubare, dužine 1,8km (otprilike) pola novca ti odlazi na most. Pitanje je i kakvo je zemljište oko Save (močvarno). Mostovi i tuneli su ti najskuplji za izgradnju.

Preljina Požega ti je isto teška deonica, Ovčarsko Kablarska klisura. Budi realan malo :wink:
 
Vrh