Šta je novo?

Most na ADI: tramvaj ili metro?

Па имате посебну тему о новој аутобуској станици са цртежима и скицама. Тамо све лепо има.
 
А што не оба?

Мада сам више за метро јер је су трамвајске шине преуске па је трамвајима смањен капацитет осим да их ређаш до бесвести
 
Metro na mostu će imati svrhu samo kada se čitava metro-mreža izgradi i kompletira.Tramvajska mreža već postoji i u nju će se lako uklopiti tramvaj sa mosta.
 
Pre nekoliko nedelja sam sa drugarima prošetao preko mosta, baš preko buduće tramvajske trase. Slikao sam par slika, nisu neke, nisam se nešto posebno trudio a i vreme je bilo loše. Ali ipak da ih postavim.
Nažalost, po mojoj proceni, on što sam ja video, teško da je ova trasa za metro. Projektanti to uopšte nisu predvideli za metro. Trasa mi deluje uska, stanice su kratke ne, možda za dva CAF-a, a posebno je problematična oštra krivina vijadukta koji treba da se spoji sa prugom za Banovo Brdo. Nezavisni šinski sistem bi mogao jedino:
1. Metro sa kratkim i uskim vagonima tipa Medium-capacity rail transport system ili nešto kao pariski metro
2. Da kroz ovaj problematični vijadukt sa oštrom krivinom ide samo jedan kolosek, ali tu bi onda imali slabiju frekventnost vozila, ne bi mogli da imamo šira vozila od 2,8 metara i duža od 70 metara zbog trase.
Pa i to je sve pod velikim pitanjem.
Najzad, pogledajte slike i procenite sami.


ncxi07.jpg


2zdzmew.jpg


33ur42s.jpg


2i724qu.jpg


2ebzw95.jpg


dzccpl.jpg


2ilygd0.jpg


2rw011h.jpg


2agqow1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443639#p443639:36fzmhx7 je napisao(la):
Siniša » April 1st, 2017, 1:19 pm[/url]":36fzmhx7]Pre nekoliko nedelja sam sa drugarima prošetao preko mosta, baš preko buduće tramvajske trase. Slikao sam par slika, nisu neke, nisam se nešto posebno trudio a i vreme je bilo loše. Ali ipak da ih postavim.
Nažalost, po mojoj proceni, on što sam ja video, teško da je ova trasa za metro. Projektanti to uopšte nisu predvideli za metro. Trasa mi deluje uska, stanice su kratke ne, možda za dva CAF-a, a posebno je problematična oštra krivina vijadukta koji treba da se spoji sa prugom za Banovo Brdo. Nezavisni šinski sistem bi mogao jedino:
1. Metro sa kratkim i uskim vagonima tipa Medium-capacity rail transport system ili nešto kao pariski metro
2. Da kroz ovaj problematični vijadukt sa oštrom krivinom ide samo jedan kolosek, ali tu bi onda imali slabiju frekventnost vozila, ne bi mogli da imamo šira vozila od 2,8 metara i duža od 70 metara zbog trase.
Pa i to je sve pod velikim pitanjem.
Jednokolosečna pruga ni pod razno. Problem bi bio zimi , kada zaledi , pa ne može da se koristi skretnica , koja bi mnogo više bila u funkciji nego druge.
 
Alo ljudi ovo je projektovano za dvokolosecnu prugu i radijus je, iako se cini jako mali dovoljan za metro.
 
Drago mi je da si optimistican @spatiotecte

ja se bas ne razumem u projektovanje, a ruku na srce i po svetu se svasta naziva metroom.

no gledajuci i uporedjujuci ovu lokaciju sa onim koje imamo dolazim do yakljucka da je ovo projetovano za tramvaj, a ne metro.

Pogledajte prilog 1

Ako uporedimo ove dve `krivine`, vidimo da su u pitanju gotovo isti radijusi u pitanju.
druga slika je identicna, stim sto sam `naglasio` krivinu ako se slabo vidi.
U pitanje je skretanje od buvljaka ka Milankovicevom bulevaru


Pogledajte prilog 2
Ovde sam kao poredjenje stavio krivinu od Pancevackog mosta ka Dunav stanici. u istoj razmeri je slika.
Verovatno ovoliki luk nije neophodan za metro voz i njegovu brzinu, ali mislim da su ipak potrebe metra blize vozu, nego tramvaju.
 
Pariski metro ima radijus koji je 75 metara i moze da se spusti i do 40 metara.
 
Imas li neki google screenshot da vidimo Pariske radijuse?
 
Znam za jednu kod stanice Bastille
Evo slike, jes da je starija ali ta stanica je ista i dan danas i vidi se da je radijus mali, mislim da ima i manjih radijusa od ove deonice.
40 metara je nesto u rangu ovog sto imamo kod Ade, a i koliko znam ta krivina je prepravljena bas iz razloga da zadovoljava propise za metro.

1906_cmp_bastille_westinghouse_x.jpg
 
A kako ce taj metro, sve i da moze proci kroz krivinu kod hipodroma, proci ulicu Djordja Stanojevica. Nema tu nikakvog metroa niti ce ga ikad biti.
 
Sramota je sto tramvajske sine nisu postavljene ovolike godine i jos uvek zvrji prazno a saobracaj kruzi
Kad iskopaju tunele lako je zameniti sine limenka sa metro sinama
Sramota je sro ni vrh na pilonu nije postavljen a dizu spomenik na studenjaku...
To pokazuje da NEzavrsetak mosta nije proriv bivse politike nego protiv boljeg zivota Beogradjana.... jadno... :(
 
A kako ce vrh pilona doprinjeti boljem zivotu gradjana bg meni su sine bitnije
 
ARGUMENT
Ista funkcija kao i kod POSTAVLJENOG ukrasnog osvetlenja...
u postu sam pisao o SINAMA a pilon je samo spomenut kao dokaz u nizu dr. zanemarvanja...

al to nije bitno vazno ti je samo iz teme u temu
da mi jases za vratom. udarsjuci kontru bez argumenata upravo kao i sada ovde...
Opcije ili sjasi ili nastavi se na PP ili da ti ostavim forum bez mene pa biraj ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443793#p443793:yhlko9k5 je napisao(la):
boca-ica » 02 Apr 2017 03:33[/url]":yhlko9k5]Sramota je sto tramvajske sine nisu postavljene ovolike godine i jos uvek zvrji prazno a saobracaj kruzi
Kad iskopaju tunele lako je zameniti sine limenka sa metro sinama
Sramota je sto ni vrh na pilonu nije postavljen a dizu spomenik na studenjaku...
To pokazuje da NEzavrsetak mosta nije proriv bivse politike, nego protiv boljeg zivota Beogradjana.... jadno... :(

Cak i sada da se počne kopanje metroa u narednih par godina most ce zvrhati prazan bez šina
zašto ?
Postaviti tramvajske tih 2 km i pustiti limenka što pre da prevozi narod preko, umesto da kruži ovako naokolo
a metro... kad bude spreman iskopan sa uredjenim stajalištima..... lako je na mostu zameniti to parče šina

sto smo ovolilo izgubili vremena i vozamo se naokolo dok na šinski deo zvrji prazan
ne samo sto gradjanima nije jasno. nego verovatno ni samim ,,kočničarima,,, nije jasno....
 
Што не и трамвај и метро, ал само на мосту?

Само са сваке стране поставиш по једну шину за метро јер је шири, тако да трамвај и метро деле једну
 
Теоретски могуће, само онда треба ту набуџити и приступне рампе за метро пошто су тренутно урађене само за трамвај.
 
Plus postavljllaju neki kao primer za poredjenje liniju metroa u Parizu izgradjenu pre 100 godina! :bash: Sledece sto ce neki ucesnici da urade je da postave sliku pecinskog coveka, i da kazu - evo, ni on nije imao metro. Ili, pecinski covek na slici bi bio odusevljen i da ide peske preko mosta, ne bi trazio ni tramvaj ni autobus, i slicno.
 
Рецимо метафизички да овде може проћи прави метро ми ту деоницу тек реално 2021. године оспособљавамо за трамвај. У ком то паралелном униворзуму је уопште прихватљиво за једну од најсиромашнијих земаља Европе да тај једва скрпљени шински системчић у виду трамваја на овој најскупљој деоници мењамо за метро у догледно време?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444529#p444529:13gbksga je napisao(la):
Дошљак » 05 Apr 2017 02:18 am[/url]":13gbksga]Теоретски могуће, само онда треба ту набуџити и приступне рампе за метро . . .
Ne samo pristupne rampe, već kompletnu postojeću tramvajsku prugu.

Ovde se razmatra samo most na Adi, a ne i cela pruga za voz zvani Metro.
 
Vrh