Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 36,8%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 62 12,9%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,2%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 163 33,9%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 29 6,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 20 4,2%

  • Ukupno glasača
    481
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438252#p438252:1tnlrixt je napisao(la):
Bukira » Uto Mar 07, 2017 9:33 pm[/url]":1tnlrixt]Naše kritike su urodile plodom, najzad su rešili da zamene lampe dekorativne rasvete na mostu.
Ovako je bilo prekjuče:


Odlična vest!

Izgleda da menjaju po dve sijalice na dan. :mrgreen:

Sve pohvale i za portal Beogradske.rs koji su poslali dopis nadležnima. :)


Još samo kada bi izdvojili sredstva za dekorativno osvetljenje Gazele, projekat je urađen još pre par godina
i još uvek čeka u nečijoj fioci.
 
Svaki dan po dve lampice..da nije tuzno bilo bi smesno.U sred centra grada krezubi most sija godinama toliko ga i cene.
 
Jesi siguran to sto se gazele tice posto tamo nisu jos vratili ni svu obaveznu rasvjetu na pristupn rampama itd srbija krs putevi
 
Evo kako su zborili sada već davne 2013-te godine, a između ostalog i za projekat dekorativnog osvetljenja Gazele.



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zwHSFwT2FWc[/youtube]


E sada čini mi se da sam negde pročitao da su projekat uradili, ali da para nema.
 
Slikano sinoć:


Inače, dekorativna rasveta na mostu nije u potpunosti zamenjena, ima još puno lampi koje ne rade.
 
Ta priča mi je poznata sa ove teme, ali ne sećam da sam ikada video zvaničnu informaciju..
 
Ovaj projekat mosta na 2 nivoa je ubedljivo njabolje resenje. Ja se nadam da nisu odustali od toga. Zamislite samo kakva bi to turisticka atrakcija bila. Svi arhitektonski sajtovi bi napisali clanak o tom projektu.

Qx2ktkpTURBXy8xYWU3ZGUxMmQ3NGVhODhjYTY4NDdkODZlZjNjN2FmMC5wbmeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAA
 
Само да укључе и мало логике па да степениште буде окренуто у смеру ка мосту и од моста, а не да и овде дебилно људи околишају (као на већини дебилних степеништа попут оних на Аутокоманди или петљама код Арене).
 
Namerno su stepenice tako okrenute zbog lakseg pristupa promenadi. Dobro je to uradjeno.
 
Ja sam iskreno protiv mosta na dva sprata.
Dosta ljudi ovde na forumu priča o vizurama grada, a niko da kaže da podizanjem te stare čelične konstrukcije poprilično zaklanjamo pogled.
Mislim da bi bilo pametnije ići u širinu, a ne u visinu. Bolje da grade po sistemu Brankovog mosta ili Gazele.
To je moje mišljenje kao laika.
 
Тај двоспратни мост има шмек мало ЊУјорка, а мало Лондона. Плус би се цео мост задржао у изворном облику као експонат. Све остале верзије значе рушење и губитак аутентичности.
 
Meni baš smeta, što ni posle 4 godine od najave projekta nemamo nikakve zvanične i precizne informacije ko će i kada da finansira novi most. Na stranu ova rašomonijada oko izbora idejnog rešenja. Na stranu i totalni "ignore" izbora saobraćajnih rešenja (metro, LRT, tramvaj...) za ceo amfiteatar. Ej, pa cepamo već petu godinu a nismo došli ni do osnovnih stvari, koje su morale biti definisane na samom početku.
 
Moje неко размишљање је следеће-да се низводно додају класични мост са истим бројем стубова и 4 траке за друмски саобраћај, а низводно од тог моста близанац-копија постојећег моста за метро. Постојећи мост да буде само за трамвај, да се обнови низводна пешачка стаза, а да нови метро мост има низводну бициклистичку стазу. Метро се са моста наставља право ка Теразиској тераси и ту улази у гребен (таман ваљан разлог за рушење блока зграда изнад парка испред економског факултета).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445807#p445807:272mspim je napisao(la):
GOJE » 12 Апр 2017 08:02 am[/url]":272mspim]Meni baš smeta, što ni posle 4 godine od najave projekta nemamo nikakve zvanične i precizne informacije ko će i kada da finansira novi most. Na stranu ova rašomonijada oko izbora idejnog rešenja. Na stranu i totalni "ignore" izbora saobraćajnih rešenja (metro, LRT, tramvaj...) za ceo amfiteatar. Ej, pa cepamo već petu godinu a nismo došli ni do osnovnih stvari, koje su morale biti definisane na samom početku.
Можда управо зато и немамо званичне инфо, јер се разматра прелазак реке метроом, ЛРТ-ом, трамвајем ... Боље је да сачекају коју годину и дефинишу метро трасе па онда изаберу тип моста.

Ово је савршен моменат да метро пређе Саву овде а не по дебилном плану уз Бранков. Боље да сачекамо још мало, него да се онај урбицид оствари јер брзајући, нису предвидели метро на позицији Миладина Зарића / Јовинов мост/.
 
Ако ће линија метроа са Чукарице да прође кроз Савски амфитеатар - као што су кретени наумили - онда нема потребе да туда прође и линија са Новог Београда.
 
Pa zar ne bi mogle da se ukrste dvije linije u savskom amfiteatru, kod Zaricevog Mosta, recimo ispod sadasnje autobuske stanice.
Saobracajni pravac preko mosta je dobar za metro ali bi u tom slucaju mogli ostati bez tramvaja sto nije dobro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445930#p445930:3cgmgw0v je napisao(la):
Пантограф » 12 Апр 2017 03:57 pm[/url]":3cgmgw0v]Ако ће линија метроа са Чукарице да прође кроз Савски амфитеатар - као што су кретени наумили - онда нема потребе да туда прође и линија са Новог Београда.
Зашто самтраш да није потребно да се у географском центру града укрсте две линије метроа? Колико год линија од Макиша била кретенска, још је више кретенски да метро пређе Саву код Бранковог.
 
Зато што ће тако две линије покрити мањи део историјског центра града. Ширењем пешачке зоне, градња метро станице у зони Кнез Михаилове/Калемегдана постаје императив.
 
Samo da podsetim da su na poslednjem sastanku sa Francuzima o metrou bili i predstavnici američke kompanije "Parsons" koja je, kao što sam već ranije pisao, projektovala nabudženi Zarićev most, da bi taj podatak kasnije misteriozno nestao sa sajta Vlade Srbije :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446131#p446131:10o9kp3w je napisao(la):
Пантограф » Thu Apr 13, 2017 12:46 pm[/url]":10o9kp3w]Зато што ће тако две линије покрити мањи део историјског центра града. Ширењем пешачке зоне, градња метро станице у зони Кнез Михаилове/Калемегдана постаје императив.

Mislim da se najbolja pokrivenost starog dijela grada metro trasom postize trasom uzduzno po grebenu, odnosno pravcem Kalemegdan-Slavija. Ako bi se ta trasa "lomila" i skretala prema Savi ili Dunavu to bi znacilo ili veliki nagib trase ili duboke podzemne stanice, sto onda za sobom povlaci dodatne komplikacije i troskove. Zato mi se cini da bi ta "Terazijska trasa" trebala imati terminus ispred Kalemegdana i biti plitko ukopana. Mozda nakon Slavije usmjeriti je na Prokop ili racvati rasputnicom. U slucaju dijeljenja - 4 kolosjeka izmedju Slavije i Kalemegdana :D

EDIT:
No meni je ponovo zaparala usi izjava malog gradonacelnika izrecena u posljednjoj epizodi BNV "most ce biti za metro odnosno tramvaj". To mi ne mirise na dobro. :roll:
 
po informacijama koje ja imam, trebalo bi da se radi varijanta sa novim, velikim, betonskim lukom.....
 
И мени је најближа потпуно нова конструкција моста, без буџења старог.
 
Vrh