Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446387#p446387:1szrejul je napisao(la):
And7rey » 14 Апр 2017 10:49 pm[/url]":1szrejul]Hoće li premestiti šine na sred puta kao u Vojvode Stepe? Trg oko spomenika bi trebali da popločaju granitnim pločama.
@Андреј, у новембру прошле године сам поставио конкурсну документацију о реконструкцији ове две улице, горе изнад, па само треба да прочиташ, али ево само део где ће бити трамвајске шине.


А имаш и у чланку из Новости, одмах изнад сам поставио везу према том чланку

ОБНОВА МИЈЕ КОВАЧЕВИЋА И РУЗВЕЛТОВЕ

ПРОЈЕКАТ реконструкције Мије Ковачевића и Рузвелтове урадио је Саобраћајни институт ЦИП. Коловозни део улице биће широк 13,10 метара. Иако се спекулисало да ће шинска возила саобраћати средином улице, трамвајске шине биће тик уз тротоар. Између њих налазиће се две коловозне траке.

На тротоару је предвиђена и бициклистичка стаза. Укупно, уредиће се 1.327 метара ове две саобраћајнице. Како је "Новостима" потврдио градски секретар Секретаријата за инвестиције, Лука Петровић, на тротоарима неће бити локала за продају цвећа, а неће бити ни посебних паркинг-простора.
 
Samo da napomenem da šine uz trotoar nije strašno rešenje, ako pomislite odmah na blokiranje tramvaja bahatim parkiranjem za to je rešenje kontrola parkiranja i visoke kazne a ne izmeštanje na sredinu. Takođe i putnicima je lakše da na jednoj stanici čekaju sav prevoz nego dva prevoza na jednoj stanici, a tri na drugoj.
Za jedan bulevar bi bilo lepše da je pruga po sredini i da se između nje nalazi trava ali po pogubnom projektu gradske vlasti da u Ruzveltovoj izgrade 2+2 trake za tako nešto nema mesta. Naravno tu će najvše patiti pešaci i biciklisti koji će dobiti zakonski minimum širine trotoara i bici staze.

Pri ovoj rekonstrukciji se odmah postavljaju sledeća pitanja:
- U kakvom je stanju nadvožnjak iznad dimitrijale?
- Kakvo je rešenje za okretnicu Omladinski Stadion?
- Kada će tramvaj biti produžen do Višnjice?
 
Svuda gde imaju srednju basticu tramvaji su daleko slabije iskorisceni nego sto bi bili da su u zajednickoj zutoj traci sa autobusima.

Koliko shvatam iz ove dokumentacije, ovi nesrecnici ukidaju petu traku u ruzveltovoj, ovde ce, sve sa sinama, biti 2+2. Za ovako prometnu ulicu to je van pameti, kod mnogobrojnih levih skretanja ta peta traka (prakticno gledano srednja) znatno poboljsava protocnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446559#p446559:2m8anp1y je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 16 Apr 2017 12:44 am[/url]":2m8anp1y]Svuda gde imaju srednju basticu tramvaji su daleko slabije iskorisceni nego sto bi bili da su u zajednickoj zutoj traci sa autobusima.

Jel za ovo postoje neki zvanični podaci ili je to ipak samo anekdotalna tvrdnja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446426#p446426:37ennt14 je napisao(la):
Biciklistkinja » Sub Apr 15, 2017 8:30 am[/url]":37ennt14]Samo da napomenem da šine uz trotoar nije strašno rešenje, ako pomislite odmah na blokiranje tramvaja bahatim parkiranjem za to je rešenje kontrola parkiranja i visoke kazne a ne izmeštanje na sredinu. Takođe i putnicima je lakše da na jednoj stanici čekaju sav prevoz nego dva prevoza na jednoj stanici, a tri na drugoj.
Za jedan bulevar bi bilo lepše da je pruga po sredini i da se između nje nalazi trava ali po pogubnom projektu gradske vlasti da u Ruzveltovoj izgrade 2+2 trake za tako nešto nema mesta. Naravno tu će najvše patiti pešaci i biciklisti koji će dobiti zakonski minimum širine trotoara i bici staze.

Pri ovoj rekonstrukciji se odmah postavljaju sledeća pitanja:
- U kakvom je stanju nadvožnjak iznad dimitrijale?
- Kakvo je rešenje za okretnicu Omladinski Stadion?
- Kada će tramvaj biti produžen do Višnjice?

+1

Ovo do Višnjice bi dovelo do veće popunjenosti tramvaja.
 
Ruzveltovoj od Vuka do D.Tucovica je potrebna gomila nove arhitekture. Ima puno udzerica i neravina u visini zgrada
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446611#p446611:1w523k5e je napisao(la):
ink » Ned Apr 16, 2017 1:49 pm[/url]":1w523k5e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446559#p446559:1w523k5e je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 16 Apr 2017 12:44 am[/url]":1w523k5e]Svuda gde imaju srednju basticu tramvaji su daleko slabije iskorisceni nego sto bi bili da su u zajednickoj zutoj traci sa autobusima.

Jel za ovo postoje neki zvanični podaci ili je to ipak samo anekdotalna tvrdnja?
'AneKdotalna tvrdnja' zaista ne znam sta je, ali je svakako situacija u jurija gagarina ocigledna nepobitna empirijska cinjenica. I na drugim lokacijama gde su odvojene stanice, svi putnici kojima je svejedno uvek radije cekaju autobus nego tramvaj. Na tasmajdanu i kod pravnog, niko ne ceka tramvaje do bogoslovije, vec svi idu na 27,74. Takođe, sama lokacija srednje bastice, zbog kolizije sa levim skretanjima, znacajno usporava dinamiku. Ali u nedostatku objektivnosti, coveku se svasta priviđa i ukazuje.
 
A sto niste pogledali na javnom uvidu kakv ce plan biti za ruzveltovu pisali primjedbe itd sve po proceduri
 
Ako pruga ostaje spolja, nema primedbi.
Ako je neko odlucio da ukine petu traku, bas ga zabole za primedbe, taj svakako nije normalan.
 
Ја сам и даље у шоку да су једне Новости себи дозволиле да се таблоизују и напишу текст у негативном тону према рушењу нелегалних објеката киоскизације деведесетих ...

... и они су за катакац, падају на ранг блица ...
 
U potpunosti zaboravih na to ruglo od Svetog Nikole ka Bogosloviji. Ti objekti moraju da idu pod mač, bato!

Još da sklone onu mesaru kod AMS-a...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446870#p446870:1uvuc1ng je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 18 Apr 2017 12:16 am[/url]":1uvuc1ng]
'AneKdotalna tvrdnja' zaista ne znam sta je, ali je svakako situacija u jurija gagarina ocigledna nepobitna empirijska cinjenica.

Znači ipak samo anegdotalna tvrdnja :)
 
Nikad mi nisu bili jasni mediji koji se protive rušenju divlje gradnje i podržavaju kršenje zakona. Zato mi je svejedno kad njih neko napada i kad kukaju za vladavinom prava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446906#p446906:3buo0ox4 je napisao(la):
stf » 18 Apr 2017 07:02 am[/url]":3buo0ox4]Ја сам и даље у шоку да су једне Новости себи дозволиле да се таблоизују и напишу текст у негативном тону према рушењу нелегалних објеката киоскизације деведесетих ...

Kada vidimo da je urednik Novosti najodvratniji primer novinarstva 90-ih, nije ni cudo da pada kvalitet.
 
Ulice su već sada prodisale :vops:

Već sam pitao ovo, da li neko možda zna koju podlogu oko šina možemo očekivati na ovom potezu, s obzirom da u katalogu urbane opreme stoji da je za 1, 2, 4. zonu predvidjena kamena kocka (može li neko preciznije da proceni kojoj zoni pripada Ruzveltova?).

Ne znam kako bi sada trebalo da stoje stvari kada se šine ne nalaze u sredini, tako da će se kolovoz deliti sa autobusima itd.
Samo se nadam da neće biti slično kao u Vojvode Stepe :notok:

zone%20mobilijar.jpg


03%20-%20urbana%20tekstura%2006.jpg


Izvor: http://beobuild.rs/katalog-urbane-oprem ... p2633.html
 
Zbilja su prodisale. No, pitam se šta nameravaju da urade sa neuređenom Zastavinom parcelom? Kod Bogoslovije je ograđena nekakvom trulom seoskom tarabom, iza koje je zaparloženi šumarak. Prilično neprikladno za tu blizinu centru. Avaj, sve je bolje od sklepotina bahatih graditelja.
https://www.google.rs/maps/@44.8146741, ... 312!8i6656
 
Zastavina parcela je bila ili je još uvek kao i RK Beograd u u vlasništv Verana...
 
Ја и даље не могу да поверујем да заправо гледамо рушење оног новопазарског урбанизма деведесетих ....
 
Slikao je i direktor rušenje, srušiće i objekte kod Bogoslovije što je pohvalno!
 
Odnosi se sve odmah temelji ce da se uklanjaju kad se bude radila ulica
 
Vrh